Katsoin viime viikolla Mikkosten maailman jaksoa elämäni ensimmäisen kerran. Mainoskatkon kohdalla piti vaihtaa kanavaa ja sekin oli jo liian myöhäistä, koska verenpaine oli noussut huippulukemiin!! En voi sietää näitä "minä olen oikeassa, tiedän kaiken, muut ovat väärässä, eläkää samalla tavoin kuin me niin olette hyviä ihmisiä"-tyyppejä, siis hyi helevata
Timo T.A. on muutenkin niin kammottava, ylimielinen ja hyvin halpamainen puheissaan muita kohtaan ja sillä eukolla on ihan järkky ääni niiden natsipuheidensa lisäksi. Ihan kuin muijaa olisi porukalla n*ssittu kurkkuun..
Nojoo, näin pikaiseltaan katsoin Nina Mikkosen karttaa ja rouvalla olisi
- aika pelottava yhdistelmä, ainakin
ovat mahtipontisia puheissaan ja jyräävät muiden yli minkä kerkiävät.. Rouvalla näyttäisi olevan tällaisia aspekteja:
(tämä tosin väljä)
Noista Kuun aspekteista en osaa sanoa vaikutuksen voimakkuudesta, koska synt. kellonaika puuttuu. En osaa edes ennustaa, mikä olisi Nousumerkki rouvalla. Jotenkin mä veikkaisin
- härkäpäisyyttä ja kaavoihin kangistumista, ei edes viitsitä ajatella muulla kuin sillä tutulla ja turvallisella tavalla.. Tämä sopisi, jos rouva on syntynyt vuorokauden ensimmäisinä tai viimeisinä tunteina (ja jos synt.paikka oletuksena Myrskylä)..
Lisäys: klo 24 mätsäisi aika hyvin, tällöin
,
4. huoneessa, "äitiplaneetta"
ja
5. huoneessa.. Mutta enpäs tiiä, arvauksia nämäkin..