|
ivir
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #1 : 15.03.2009 20:33:14 » |
|
Mun kohdalle sattunut pahin pelimies oli kyl härkä... Petti heti kun vaan silmä vältti, eikä jäänyt yhteen kertaan. Ja pyöritteli montaa naista yhtäaikaa ja tekee sitä varmaan edelleenkin. Hänellä muuten on venus kaksosissa, saattaa vaikuttaa asiaan
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Sun73
|
|
« Vastaus #2 : 15.03.2009 21:08:08 » |
|
Mä kans hieman pettäneitten miesten karttoja tutkinu ja huomannu että kaksonen tai vaaka jos on venuksessa niin naisia on useampia kerralla...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
rhoda
|
|
« Vastaus #3 : 15.03.2009 21:38:34 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
julyette
Vieras
|
|
« Vastaus #4 : 16.03.2009 02:09:10 » |
|
Frederik Onko Reetu Veskari? Woe wiineri, minä olen aina mieltänyt Veskari-miehet etäisiksi ja itsenäisiksi ja ihan sivistyneiksi. Mikähän tuon Reetun nousumerkki on, ei se minusta vaikuta Veskarilta ollenkaan.
|
|
« Viimeksi muokattu: 16.03.2009 03:33:56 kirjoittanut julyette »
|
tallennettu
|
|
|
|
Sun73
|
|
« Vastaus #5 : 16.03.2009 08:02:57 » |
|
Frederik on syntyny 2.Tammikuuta 1945, eli on siis kauris...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
mc82
|
|
« Vastaus #7 : 16.03.2009 14:05:20 » |
|
Heh, hyvä topiikki Sasha Mä olen kyllä aika tyypillinen Jouskari ja mua suoraan sanottuna v*tuttaa ravintelissa ne äijät, jotka tulevat jauhamaan paskaa ja latelemaan ne parhaat iskulauseensa tai tulevat ihan liki tanssimaan "viettelevästi" (sopiiko toi termi miehiin?). Aika monille mä olen siinä vaiheessa sanonut, että "turpa kii ja sano, mitä sä oikeasti haluat?". Muhun ei yritys pure; ujous, tietty herkkyys, syvällisyys, filosofisuus ja luonnollisuus sitten sitäkin enemmän Pettäjätyyppiä en suhteessa ole, vaikka mulla vilkkaassa :ssä ja kapinallisessa 11. huoneessa. Kiinnostun tosi harvoista tyypeistä ja miehiin tutustuminen käy parhaiten siten, että suhde alkaa ystäväsuhteesta. Hienotunteinen, ei-tungetteleva lähestyminen puree muhun, koska en itsekään tunge samantien kylkeen kiinni, vaan kokeilen ensin kepillä jäätä ennen kuin teen päätökseni Mies on aika onneton suhdeasioissa, on meinaan tosi ujo, helvetin valikoiva ja panostaa täysillä pidempään suhteeseen (5. huoneen kärki ), ei edes hae yhdenyönjuttuja. Hänellä 2. huoneessa, varmaan tuo 2. huone on aika turvallisuudenhakuinen sijainti Venukselle.. Hänkin selvästi lähestyy naisia ensin ystävyyssuhteen kautta ja vasta tutustumisen jälkeen päättää, onko naisessa ainesta tyttöystäväksi Mies siis se . Exä on tuplakaksonen ja hänessä on pelimiehen vikaa Vaihtelua olla pitää ja lähestyy naisia erittäin luontevasti ja exä helposti alkaa heittämään huulta naisten kanssa ja tanssilattialla mies heittäytyy tosi helposti lähikontaktiin naisten kanssa. Miehellä 12. huoneessa. Itse olen kokenut, että tuo 12. huoneessa on pettäjien sijainti. Exällä ja mun siskolla molemmilla 12. huoneessa ja molemmilla on taipumusta lähteä tanssimaan horisontaalihumppaa myös vieraiden lakanoiden väliin. Sisko on vielä - oijoi.. Ja siskon seurustelusuhteiden ulkopuoliset suhteet voidaan varmaan laskea kymmenissä..
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies Kuu 7 Leijona Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni Pluto 8 Vaaka Chiron 3 Härkä Vesta 1 Vesimies Vertex 7-PF 7 Neitsyt Noususolmu 6 Rapu AC Kauris (DC Rapu) MC Jousimies (IC Kaksonen
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #9 : 16.03.2009 16:47:25 » |
|
Hyviä huomoita! Tuohon horisontaalihumppaan repesin minäkin.
Sorry, että laitan esimerkkejä omasta elämästäni, mutta ne ovat hyvin kuvaavia.
Ex-vaakani on , ja ja hän on niitä miehiä, joilla on usein lämmitettynä jo uusi suhde ennen kuin entinen päättyy. Tästähän olen todistena itsekin. Suhteemme alkoi kun hän oli vielä naimisissa. Hän on hyvin flirtti ja tosi seksuaalinen.
No me sovimme sikäli hyvin yhteen, että flirtti ja seksuaalisuus sopi hyvin yhteen, kuin myöskin se, että en minäkään mikään pulmunen ole, mutta niistä oli sitten sellainen sääntö, että mitä ei toinen tiedä, ei tarvitse kertoa ja jos epäilee, niin ei tarvitse kysyä, mutta jos kysyy/paljastuu kuitenkin, niin silloin kestettävä totuus ja tuossa viimeisessä menikin sitten meillä metsään.
Me molemmat ajatteleme niin, että rakkaudella ei ole mitään tekemistä seksin kanssa, mutta silti meillä molemmilla on taipumus osoittaa sitä seksin kautta ja esim. jos toinen ei halua rakastella, niin se on lähinnä henk.koht. loukkaus ja merkitsee sitä, että toinen ei rakasta.
Minä siis , , , , joten saman vahvuisia elementtejä.
No sitten Vesmieheni on hiukan hankalampi, kun en/hän tiedä hänen syntymä kellonaikaansa. Hänen , jos on syntynyt aamuyöllä, , jos päivällä ja , jos illalla, mutta anyway, hän on pelimies ja uusi suhde alkaa ennen kuin entinen on ohi.
Hän on naimisissa, vielä, mutta asuu jo erillään virallisen vaimonsa kanssa ja eropaperit ovat vetämässä. Hän on myös ja , oli sitten mikä tahansa noista 3:sta :sta ja tuo kyllä paistaa sillä tavalla, että hän enemmän tykkää flirttailla ja esittää (muille miehille) naisten kautta tiettyä viriilisyyttä ja statusta, mutta sitten tosiasiassa hän ei ole niin paljon kiinnostunut itse seksistä.
No sitten tuo Töksö-turpa Kauris-mies, joka tuossa nyt on vähän niin kuin kovasti tyrkyllä.. : Pelimiestä se yrittää esitää ainakin allekirjoittaneelle, mutta on oikeastikin oikea seurapiiri perhonen, mutta en voi käsittää, miten ne jotkin naiset lähtee niin helposti sen matkaan. Onko ne yhtä suoria - - - :iä, joille ei tarvitse ilmaa kuumentaa? Vai/ja koska sillä on rahaa ja ulkonäköä, niin se jotenkin kompensoi tuota töksy-turpaisuutta?
Hänen syntymäkellon ajasta en ole myöskään täysin varma. Jos hän on syntynyt aamuyöstä, niin silloin hän on , , ja huomioitavana, että ja , joka voi selittää jo paljon noita töksyjä!
Jos hän on syntynyt päivällä, niin sitten olisi , ja muutoin samat kuin yllä. Jos taas illalla, niin olisi muutoin samat, mutta ja .
Hän soitti tänään ja kutsui nyt viikonlopuksi Italiaan, kun Wienin taivas itkee niin paljon ja joka päivä. Taidan olla lähdössä. En ole vielä koe-ajanut häntä, joten en tiedä millainen se on sängyssä.
Huomoitoitavaa mielestäni on se, että minuun, jolla on varsinaisen suhteen lisäksi yleensä useampia rakastajia samaan aikaan, niin minuun kolahtaa ja iskee mies, jolla on joko yhdistettynä johonkin seksuaalisesti virittäytyneeseen merkkiin, eli samaisissa :issa. Varsin usein se on , kuten itsekin olen.
Tuo Scorpioni-mies, jonka kanssa nyt sitten lähden ensi viikolla sinne Tunisiaan, ja ja hän aivan liian tukehduttava minulle, mutta mennään nyt tämä matka. : Mitä tässä nyt voi hävitäkään, onhan siellä tarpeeksi aurinkoa ja raikasta meri-ilmaa. : En ole myöskään tätä miestä koe-ajanut ja vähän pelkään sitä, että sitten se on kahlitsemassa, mutta itseni tuntien, : -kyllä se siitä päästää irti sitten kun se totuus sieltä esiin tulee : -tai sitten alkaa vainota ja kuseksia nurkissa noilla elementeillä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
julyette
Vieras
|
|
« Vastaus #10 : 16.03.2009 18:49:41 » |
|
Frederik on syntyny 2.Tammikuuta 1945, eli on siis kauris...
Kyllä tuossa Rhodan laittamassa Wikipedian linkissä tosiaan on, että 2. helmikuuta olisi syntynyt. Jotenkin pieni mieleni vaan järkyttyi tästä Veskarista. Hän on naimisissa, vielä, mutta asuu jo erillään virallisen vaimonsa kanssa ja eropaperit ovat vetämässä. Hän on myös ja , oli sitten mikä tahansa noista 3:sta :sta ja tuo kyllä paistaa sillä tavalla, että hän enemmän tykkää flirttailla ja esittää (muille miehille) naisten kautta tiettyä viriilisyyttä ja statusta, mutta sitten tosiasiassa hän ei ole niin paljon kiinnostunut itse seksistä.Mitä tunnen Veskarimiehiä, niin minusta tuo vähäinen seksuaalisuus on juuri veskaripiirre, varsinkin kun hänellä on vielä Kuu Veskarissa. Kaikki tuntemani Veskarimiehet ovat hyvin vähän seksuaalisia, etäisiä ja viileitä. Heillä työ ja kaverit menee aina naisen edelle. Tuo Venus-Kauris tuo varmaan sitä flirttiä, mutta Kuu-Aurinko-Veskari on kuitenkin voimakkaampi ja seksuaalisuus on vaimeaa. Siksi kai typerryin tuosta Reetunkin Aurinko-Veskarista, häntä kun ei voi sanoa vähän seksuaaliseksi tai viileäksi Olisi tosi kiva tietää Frederikin nousumerkki, se taitaa antaa hänelle enemmän piirteitä kuin aurinkomerkki.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Theus
Kanta-astroilija
Immortal
|
|
« Vastaus #11 : 16.03.2009 19:17:07 » |
|
Mistä tämä syntymäaika on peräisin? Mulla on nimittäin sellainen mielikuva, että Ruben Oscar(ja ties kuinka montaa nimeä käytti) olisi ollut neitsyt kuu kalat, muistan tämän siksi koska meillä on kuut yhtymässä 26ast kaloja. Entinen aviomieheni oli tälläinen Auervaara-tyyppinen pelimies, hänen DC.sä on yhtymässä minun ja Ruben(what ever) kuuhun. Häissämme kun pappi sanoi ammen, menin autoomme ja tein jotain mitä en koskaan tehnyt ja pengoin hänen kännykkänsä ja siellä juuri joku toinen viestitteli toisesta kaupungista, että voi kun olisit täällä minun vieressäni köllimässä... Sain niin hirveän kohtauksen, että exäni sukulaiset saivat raahata minut saunan taakse rauhoittumaan ja siellä he sitten puhuivat minut ympäri ja juhlat jatkuivat. Ratkaisuni oli vetää niin infernaaliset lärvit etten muista loppuillasta mitään. 6vkoa tästä jätin eropaperit. , ...sooo charming 2. ja elämäntapansa kannalta merkittävä - muka aspekti, hänellä se nyt kanavoitui näin ja luulempa, että hän itse uskoo omiin satuihinsa. Pahimmillaan tämä aspekti ei edes itse erota mikä on todellisesta maailmasta ja mikä ei. Toisaalta minulla on ja juurikin tendenssi tulla höynäytetyksi rakkausasioissa, mutta empä ainakaan ole sinisilmäinen enää.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
rhoda
|
|
« Vastaus #12 : 16.03.2009 19:46:14 » |
|
Mistä tämä syntymäaika on peräisin? Mulla on nimittäin sellainen mielikuva, että Ruben Oscar(ja ties kuinka montaa nimeä käytti) olisi ollut neitsyt kuu kalat, muistan tämän siksi koska meillä on kuut yhtymässä 26ast kaloja. Raimo Nikulan kirjasta Synastria-Ihmissuhteiden astrologia luvussa Poikkeava rakkaus oli mainittu vaakanousu Wikipediasta aurinkomerkki. Sysimetsälle saa joku muu kaivaa sen nousun, ei moinen taivaa lahja naisille mua nii paljoo kiinnosta.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
rovatar
|
|
« Vastaus #13 : 16.03.2009 19:48:36 » |
|
Ruben oskar Auervaara s.4.9.1906 Turku
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Kauris, AC Skorppari, Kuu Kaksonen. Merkurius Jousimies. Venus Kauris. Sideerinen Jousimies. Keltainen Kosminen Aurinko.
|
|
|
rhoda
|
|
« Vastaus #14 : 16.03.2009 19:57:39 » |
|
Ruben oskar Auervaara s.4.9.1906 Turku
Neitsyt! Sopii mulle haha.. Varmaankin muuten riippuu vähän naisesta, että millaisen käytöksen kokee guidoiluna: Itseäni etoo nämä tällaiset velikullat jotka luulevat saavansa kenet tahansa vain sormeaan koukistamalla. Mitä mieltä muuten ootte tuosta Snoop Doggista, onko törkyisä vai ei?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|