Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Töksyturvat ja pelimiehet  (Luettu 45509 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #15 : 16.03.2009 19:58:14 »

Mitä tunnen Veskarimiehiä, niin minusta tuo vähäinen seksuaalisuus on juuri veskaripiirre, varsinkin kun hänellä on vielä Kuu Veskarissa. Kaikki tuntemani Veskarimiehet ovat hyvin vähän seksuaalisia, etäisiä ja viileitä. Heillä työ ja kaverit menee aina naisen edelle.
Tuo Venus-Kauris tuo varmaan sitä flirttiä, mutta Kuu-Aurinko-Veskari on kuitenkin voimakkaampi ja seksuaalisuus on vaimeaa.

Siksi kai typerryin tuosta Reetunkin Aurinko-Veskarista, häntä kun ei voi sanoa vähän seksuaaliseksi tai viileäksi  Tongue  Olisi tosi kiva tietää Frederikin nousumerkki, se taitaa antaa hänelle enemmän piirteitä kuin aurinkomerkki.

Hmm.. ja minä  kuu vesimies:nä tosi vähä-seksuaalinen..? Grin
No miksei kausittain, jos ei mies yhtään iske, eikä parempaakaan ole käsillä,
mutta tulisikohan tuosta syystä meikäläisestä se vedättäjä, joka antaa miehen odotuttaa joskus jopa vuoden päivätkin?
(no yleensä sellaisen 3-8 kk).
Jos myöskin tuo vaaniva ja sitten äkisti iskevä  askendentti skorpioni ?

Veskari joutui odottamaan yli vuoden, tosin olin Vaa'an kanssa,
mutta kun mentiin kohtaan B ja C.. niin sitten mennääkin lujaa. Tongue

Tuolle meikäläisen Veskarille on tärkeämpää pitää tiettyä seksuaalista imitsiä yllä
ja sen kaverit luuleekin, että se on varsinainen häntäheikki, kuten allekirjoittanut myöskin ensin,
mutta kun se ei ole. idiot2
Sen hommat on näyttäviä vain, kun on kauniita naisia ympärillä ja se tykkää niin pitää.
Ja mitä enemmän(kerralla tai/ja), siis vaihtuvuutta, niin sen enemmän sen kaverit ihastelee sitä
-sen hän sanoi itsekin, mutta sitten ne teot, kun kaverit ei enään näe... -Just, just..  :Smiley Tongue

Olisko Frederikin kanssa hiukan sama juttu? Wink
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #16 : 16.03.2009 20:14:10 »

Häissämme kun pappi sanoi ammen, menin autoomme ja tein jotain mitä en koskaan tehnyt ja pengoin hänen kännykkänsä ja siellä juuri joku toinen viestitteli toisesta kaupungista, että voi kun olisit täällä minun vieressäni köllimässä... Sain niin hirveän kohtauksen, että exäni sukulaiset saivat raahata minut saunan taakse rauhoittumaan ja siellä he sitten puhuivat minut ympäri ja juhlat jatkuivat. Ratkaisuni oli vetää niin infernaaliset lärvit etten muista loppuillasta mitään. 6vkoa tästä jätin eropaperit.

Oi kauhea, Shocked ja vielä kauheampaa, kun tuo voisi olla oikeastaan minä. buck2
Minulla on hirveä tapa pitää noita suhteita yllä, vaikka jonkun kanssa vakiintuukin.

Nim. Häät peruttu jo monet kerrat ja kihlauksia ei ole jaksanut enään edes laskea.

Lupaan ja lirkutan kaikennäköistä miehelle ja teenkin, mutta kun teen sen saman jollekulle muullekin
jonain toisena päivänä... tai samana päivänäkin. :Smiley

Minun puhelimeni ei kestä kenenkään miehen tutkiskelua
ja siksipä puhelimeni lukkiutuu 1 min:ssa niin, että pitää tietää avaus-koodi,
ennen kuin sitä voi käyttää ~ esim. lukea viestejä
-ja sitä avaus-koodia vaihtelen viikoittain.

Pienempi ja helpompi homma.

Mitä Theus mietit, että jos et olisi katsonut sitä puhelinta, niin olisitko silti naimisissa
ja tappelisit vain epäilyksistäsi, että onko miehelläsi joku muukin siinä rinnalla
ja luuletko, että olisit aikaa myöden vain hyväksynyt, että olet 1,
mutta siellä on se kakkonenkin?
tallennettu
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #17 : 16.03.2009 20:25:06 »

mä en enää voi olla hiljaa. mä luokittelisin itteni pelinaiseks. tai ainakin naiseks, joka kyllä kykenee saamaan miehen koukkuun..

aurinko  jousimies  askendentti  vaaka  kuu  vesimies

oon tavannu voittajani myös (mies..);

aurinko  oinas  askendentti  leijona  kuu  kalat

lisäks on olemassa toinen nainen, joka ymmärtää mun sanat ja teot täysin (eli on itse melkeen samanlainen ellei pahempi, tosin mä oon kuulemma se pahempi..):

aurinko  jousimies  askendentti  skorpioni  kuu  vaaka
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
noname
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #18 : 16.03.2009 20:27:42 »

Itse olen kokenut, että tuo  venus 12. huoneessa on pettäjien sijainti. Exällä ja mun siskolla molemmilla  venus 12. huoneessa ja molemmilla on taipumusta lähteä tanssimaan horisontaalihumppaa myös vieraiden lakanoiden väliin. Sisko on vielä  venus kaksoset - oijoi.. Shocked  Ja siskon seurustelusuhteiden ulkopuoliset suhteet voidaan varmaan laskea kymmenissä.. Lips Sealed

totta,  venus 12. huoneessa indikoi taipumusta salasuhteisiin ja pettämiseen. Exän kanssa koettua, prkle kun olisi tullut tsekattua kartta ( tai ehkä kännykkä  Wink ) ennen kuin ryhdyin tuottamaan jälkeläisiä tälle tyypille  knuppel2 mutta läksy tuli opittua, ja huvittavaa kyllä olen eron jälkeen ollut hänen salasuhteensa, ja se toinen nainen kuvittelee vieläkin saaneensa lottopotin - säälisin, jollei kosto olisi niin suloinen  :Smiley

tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #19 : 16.03.2009 20:40:51 »

No minulla on tuo  askendentti skorpioni siellä 12.huoneessa.
Minun  venus löytyy  saturnus kanssa  rapu:lla 8.huoneessa.
Lisäksi minun 8.huone on iso; se alkaa Kaksosesta, sisältää Ravun kokonaan
ja pitää  leijona: melkein kokonaan sisällään.

merkurius on vielä 8.huoneen puolella, mutta  aurinko jo 7. huoneessa  kaksoset:ssa.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #20 : 16.03.2009 20:56:07 »

Ai saasta..!  Aiheeseen liittyvä hupaisa kind of off topic.  :Smiley
Käykääs chekkaamassa tämän viikon Viikkovillityksenne tiistain ja keskiviikon osalta.
Ainakin Kaksosten ja Vesimiesten kannattaa olla vain  Lips Sealed

Grin 2funny
tallennettu
julyette
Vieras
« Vastaus #21 : 16.03.2009 21:30:35 »

Hmm.. ja minä  kuu vesimies:nä tosi vähä-seksuaalinen..? Grin

Cheesy  Noo, eiköhän sinulla tuo Aurinko-Kaksonen-Asc.-Skorppari ole sen verran tiukka pari, että seksuaalisuus  ei ole ainakaan viileää.

Voihan tietysti olla, en ole (onneksi) päässyt itse toteamaan asiaa.  crazy2 

tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #22 : 16.03.2009 21:33:29 »

Voihan tietysti olla, en ole (onneksi) päässyt itse toteamaan asiaa.  crazy2 

Grin 2funny

Minä en voi käsittää, mikä siinä naisia oikein viehättää, kai sillä on luonnossa jotain maagisia ihmevoimia? :Smiley
tallennettu
Neela
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #23 : 16.03.2009 21:40:26 »

Flirtein mies kenet ikinä olen tavannut on;
 aurinko rapu
 askendentti vaaka
 kuu  kalat
 merkurius  kaksoset
 venus  harka
 mars  jousimies

Eikä tuo flirttaile (useimmiten  Wink )edes mikään muu mielessään, kuin flirttailemisen ilo.  smitten
Tämä mies hehkuu, kun naisia on paikalla.  Smiley

« Viimeksi muokattu: 16.03.2009 21:52:47 kirjoittanut Neela » tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Theus
Kanta-astroilija

Immortal

Profiili
« Vastaus #24 : 16.03.2009 22:00:27 »

Häissämme kun pappi sanoi ammen, menin autoomme ja tein jotain mitä en koskaan tehnyt ja pengoin hänen kännykkänsä ja siellä juuri joku toinen viestitteli toisesta kaupungista, että voi kun olisit täällä minun vieressäni köllimässä... Sain niin hirveän kohtauksen, että exäni sukulaiset saivat raahata minut saunan taakse rauhoittumaan ja siellä he sitten puhuivat minut ympäri ja juhlat jatkuivat. Ratkaisuni oli vetää niin infernaaliset lärvit etten muista loppuillasta mitään. 6vkoa tästä jätin eropaperit.

Mitä Theus mietit, että jos et olisi katsonut sitä puhelinta, niin olisitko silti naimisissa
ja tappelisit vain epäilyksistäsi, että onko miehelläsi joku muukin siinä rinnalla
ja luuletko, että olisit aikaa myöden vain hyväksynyt, että olet 1,
mutta siellä on se kakkonenkin?

Nyt kun mä luin ton oman kirjoituksen uudestaan niin haluaisin poistaa siitä sen negatiivisen värin jonka siihen jätin, sillä se oli yksi elämäni tärkeimpiä kouluja vaikka miellyttäväähän se ei silloin ollut.
Kas kun kaksikymppinsenä todella kuvittelin tietäväni kaiken tästä maailmasta ja olin monessa suhteessa todella pikkumainen ja jääräpäinen. Tätä nykyä mentaliteettiini näissä uskollisuus asioissa on, että eihän se järvi soutamalla kulu...
Ja jos kumppanini tekee onneliseksi se, että käy vähän naapurijärvessä pilkillä, niin mikä minä olen sitä kieltämään? Mulla on tarkka  mars aspect_con pluto aspect_tri venus kaksoset on olen ihan tietoinen omasta voimastani, että kyllä itsetuntoni sellaisen kestää.  Yeah baby take a number... Wink

Oikeastaan se valheen kelmeä verho oli se mistä mieleni pahoitin vaikka näin jälkeenpäin kyllä tajuan, että kun olen rapu-kuu kalat ja vielä 8.h niin näen heti asioiden läpi, en vaan millään halunnut hyväksyä totuutta, en sitten niin millään kunnes se paiskattiin naamalleni.  jupiter skorpioni aspect_tri merkurius rapu, että olen kuitenkin hemmetin ovela ja vain viikkoja ennen tätä sotkua leivoin internetissä exälleni syötin ja loin valeprofiilin ja lähestyin häntä siinä mielessä, ja tietysti hän nielaisi syötin, enkä suostunut vieläkään uskomaan. Pari päivää ennen häitäni maaginen mummini näki unta, että mies ääni(edesmennyt isäni ehkä) huusi useaan otteeseen nimeäni(yritti varmaan säästää minua siltä farssilta) ja viimein kun parisuhteensiunaus papin voimin tapahtui ulkosalla, koko puheen ajan ampiainen pörräsi exäni pään ympärillä. Anteeksi jos nämä taas kuulostaa taikauskoiselta, mutta olen lapsesta asti ollut lukevinani tälläisiä ikääkuin merkkeinä.

Nooh vuosia vuosia sitten kului ennenkuin ymmärsin, että olen aina moittinut ja ruoskinut itseäni henkisesti, enkä arvostanut itseäni sille kuuluvalla voimalla ja nämä miehet ovat vain esittäneet itse esiin tilaamani roolit ja kokemukset, että turhaan minä heitä mistään syyttelen.
Se on oikeanlaista aikuisuutta ja vastuun ottoa omista ajatuksista, elämästä ja sen kulusta.
« Viimeksi muokattu: 17.03.2009 01:51:41 kirjoittanut Theus » tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
Norna
Vieras
« Vastaus #25 : 16.03.2009 22:04:46 »

Nooh vuosia vuosia sitten kului ennenkuin ymmärsin, että olen aina moittinut ja ruoskinut itseäni henkisesti, enkä arvostanut itseäni sille kuuluvalla voimalla ja nämä miehet ovat vain esittäneet itse esiin tilaamani roolit ja kokemukset, että turhaan minä heitä mistään syyttelen.
Se on oikeanlaista aikuisuutta ja vastuun ottoa omista ajatuksista, elämästä ja sen kulusta.

Tästä tykkäsin kovasti Smiley. Kovimmat koulut myös opettavat eniten, varmasti tuon Auervaarankin hahmolle on ollut aika tilaus.

tallennettu
Theus
Kanta-astroilija

Immortal

Profiili
« Vastaus #26 : 16.03.2009 22:12:54 »

Tästä tykkäsin kovasti Smiley. Kovimmat koulut myös opettavat eniten, varmasti tuon Auervaarankin hahmolle on ollut aika tilaus.

Niin totta!
Jotenkin sitä kun muistaisi, että seuraavan kerran kun on elämänsä kanssa polvillaan niin kannattaa ehkä jäädä siihen asentoon  Grin
Tarkoitan siis, että sellainen terve nöyryys ja asioiden ja omien arvojen kyseenalaistaminen sekä elämänsä alistaminen jonkun korkeamman johdatukseen, niin tulee vähän perspektiiviä tai/ja ymmärrystä...
Vitsi mä oon 26 vuotias ja kuulostan taas ihan meidän mummolta...mut nää on jotenkin ainakin mulle tärkeitä asioita  smitten
tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

Theus
Kanta-astroilija

Immortal

Profiili
« Vastaus #27 : 17.03.2009 01:32:45 »

VOI THEUS!!! Ai se oli NOIN kaamea tapaus!  Shocked Cry
No tämä nykyinen neitsyt-"ystäväni" on muuten syntynyt 5.9  Grin Mutta onneksi kuu ei ole kalat.  angel

Niin en tiedä oliko Auervaaralla  kuu kalat se laukaisija, että mopo lähti käsistä, muistaakseni Nikula mainitsi joidenkin vaikeiden kvinkurssien yhteisummasta, että ne olisivat olleet laukaisijana. Mua jotenkin ahdisti silloin katsoa sen karttaa, ehkä se tuli kokemuksieni takia liian lähelle...nyt voisin ehkä tehdä sen uudestaan  Smiley
tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

Theus
Kanta-astroilija

Immortal

Profiili
« Vastaus #28 : 17.03.2009 01:45:02 »

No tarkistin sitten ja mulla olikin sen kartta vielä karttapankissa, elin joo ne kvinkurssit tulivat nimenomaan kuulle merk-mars yhtymä ja venus tekivät nämä. Ja vaikka kuu kalojen 'tulisi' olla empaattinen niin nuo kovat kulmat plutosta ja uranuksesta varmaan 'kylmettää' tunteet.
Lätkäisen tuon kartan teidänkin nähtäville  Smiley
tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #29 : 17.03.2009 09:57:01 »

VOI THEUS!!! Ai se oli NOIN kaamea tapaus!  Shocked Cry
No tämä nykyinen neitsyt-"ystäväni" on muuten syntynyt 5.9  Grin Mutta onneksi kuu ei ole kalat.  angel

Mikä vika kuu kaloisssa on?  knuppel2 Mä oon syntynyt kans 5.9:ttä mut oon kuu kalat  Smiley Liitty taas aiheeseen tosi paljon,piti vaan päästä sanomaan  Grin
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 6
  Tulostusversio  

Siirry: