Häissämme kun pappi sanoi ammen, menin autoomme ja tein jotain mitä en koskaan tehnyt ja pengoin hänen kännykkänsä ja siellä juuri joku toinen viestitteli toisesta kaupungista, että voi kun olisit täällä minun vieressäni köllimässä... Sain niin hirveän kohtauksen, että exäni sukulaiset saivat raahata minut saunan taakse rauhoittumaan ja siellä he sitten puhuivat minut ympäri ja juhlat jatkuivat. Ratkaisuni oli vetää niin infernaaliset lärvit etten muista loppuillasta mitään. 6vkoa tästä jätin eropaperit.
Mitä Theus mietit, että jos et olisi katsonut sitä puhelinta, niin olisitko silti naimisissa
ja tappelisit vain epäilyksistäsi, että onko miehelläsi joku muukin siinä rinnalla
ja luuletko, että olisit aikaa myöden vain hyväksynyt, että olet 1,
mutta siellä on se kakkonenkin?Nyt kun mä luin ton oman kirjoituksen uudestaan niin haluaisin poistaa siitä sen negatiivisen värin jonka siihen jätin, sillä se oli yksi elämäni tärkeimpiä kouluja vaikka miellyttäväähän se ei silloin ollut.
Kas kun kaksikymppinsenä todella kuvittelin tietäväni kaiken tästä maailmasta ja olin monessa suhteessa todella pikkumainen ja jääräpäinen. Tätä nykyä mentaliteettiini näissä uskollisuus asioissa on, että
eihän se järvi soutamalla kulu...Ja jos kumppanini tekee onneliseksi se, että käy vähän naapurijärvessä pilkillä, niin mikä minä olen sitä kieltämään? Mulla on tarkka
on olen ihan tietoinen omasta voimastani, että kyllä itsetuntoni sellaisen kestää. Yeah baby take a number...
Oikeastaan se valheen kelmeä verho oli se mistä mieleni pahoitin vaikka näin jälkeenpäin kyllä tajuan, että kun olen rapu-kuu kalat ja vielä 8.h niin näen heti asioiden läpi, en vaan millään halunnut hyväksyä totuutta, en sitten niin millään kunnes se paiskattiin naamalleni.
, että olen kuitenkin hemmetin ovela ja vain viikkoja ennen tätä sotkua leivoin internetissä exälleni syötin ja loin valeprofiilin ja lähestyin häntä
siinä mielessä, ja tietysti hän nielaisi syötin, enkä suostunut vieläkään uskomaan. Pari päivää ennen häitäni maaginen mummini näki unta, että mies ääni(edesmennyt isäni ehkä) huusi useaan otteeseen nimeäni(yritti varmaan säästää minua siltä farssilta) ja viimein kun parisuhteensiunaus papin voimin tapahtui ulkosalla, koko puheen ajan ampiainen pörräsi exäni pään ympärillä. Anteeksi jos nämä taas kuulostaa taikauskoiselta, mutta olen lapsesta asti ollut lukevinani tälläisiä ikääkuin merkkeinä.
Nooh vuosia vuosia sitten kului ennenkuin ymmärsin, että olen aina moittinut ja ruoskinut itseäni henkisesti, enkä arvostanut itseäni sille kuuluvalla voimalla ja nämä miehet ovat vain esittäneet itse esiin tilaamani roolit ja kokemukset, että turhaan minä heitä mistään syyttelen.
Se on oikeanlaista
aikuisuutta ja vastuun ottoa omista ajatuksista, elämästä ja sen kulusta.