kengururotta
|
|
« Vastaus #30 : 17.03.2009 10:03:18 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva Leijona Aurinko Neitsyt Kuu Kalat Merkurius Neitsyt Venus Leijona Mars Kaksoset
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #31 : 17.03.2009 17:43:59 » |
|
Nooh vuosia vuosia sitten kului ennenkuin ymmärsin, että olen aina moittinut ja ruoskinut itseäni henkisesti, enkä arvostanut itseäni sille kuuluvalla voimalla ja nämä miehet ovat vain esittäneet itse esiin tilaamani roolit ja kokemukset, että turhaan minä heitä mistään syyttelen. Se on oikeanlaista aikuisuutta ja vastuun ottoa omista ajatuksista, elämästä ja sen kulusta.
Ymmärrän mitä tarkoitat. Tätä olen miettinyt itsekin. Tässä on nyt menossa jo toinen mies, joka on ottamassa avioeroa vuokseni ja mitä sitten tapahtuu, kun se on eronnut? Olenko saanut sen, mitä hainkin ja/tai menee, kuten Vaa'an kanssa, että kun tulee nainen nr. 1:ksi, niin mies ei olekaan enään yhtä kiinnostava mielestäni, kun pitäisi sitoutua jollain tasolla ja hyväksyä miehen enempi läsnäolo kaikkine sen hyvine ja huonoine puolineen?
Jos nyt miettii, niin traumaattisia hääkokemuksia minulla on pari niin, että peruin häät viime tingassa, kun alkoi ahdistaa ja lujaa. Ensimmäinen oli se kaikista pahin ja rankin, jolla rikottiin kaikki opitut ja mielletyt tabut, säännöt ja ajattelutavat omasta itsestä ja muiden, siis ystävät ja sukulaiset.
Tiedät varmasti, mitä tarkoitan. Se ei ole niin helppo homma perua häät, kun koko suku+miehen suku ja ystävät ja tuttavat antavat sen oman "hääpainostuksensa" ja olin minäkin nuorempi ja enemmän muiden vedätettävä tuolloin.
Tosin nyt olen todella onnellinen siitä päätöksestä, että peruin ne häät, vaikka kova päätös oli ja edelleen on ihmisiä, jotka ei suostu puhumaan kanssani tuon ensimmäisen perumisen vuoksi, mutta sinne suomeen ovat jääneet ja hyvä niin.
Selvisin kuitenkin hengissä ja tässä sitä ollaan.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #32 : 18.03.2009 08:43:06 » |
|
Itse en ole koskaan osannut samaistua oinaaseen liitettyyn, tässäkin keskustelussa mainittuun pelinainen meininkiin. Tai edes "lähdetään panee" meininkiin Vaikka kartallani on paljon oinasta, aurinko, kuu, venus ja mars, niin olen hitaasti lämpeävää sorttia. Voisiko tähän vaikuttaa nouseva rapu? Saturnuksen oppositiot noihin edellä mainittuihin? Pluton oppositiot noihin edellä mainittuihin? Edellä mainittujen planeettojen neliöt askendanttiin? vai mikä?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #33 : 18.03.2009 18:02:33 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Adele
|
|
« Vastaus #34 : 18.03.2009 21:44:48 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Oinas 10 Asc Leijona Kuu Vesimies 8 Mars Kauris 6 Venus Kalat 10 Merkurius Oinas 10 Jupiter Jousimies 5 Neptunus Jousimies 5
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #35 : 18.03.2009 21:58:16 » |
|
Adele, jos olisit mies, niin varmaan vetäisit kuin magneetti tätä tyttöä puoleesi, : vaikka mistä sitä tietää vaikka naisenakin, koska joskus yllätyn, kuinka magneettisia jotkin naisetkin ovat minulle.
Jos on se jokin, niin en saa katsettani irti, oli se sitten mies tai nainen.
Tuo uskomaton tapaus kuullostaa pikkuveljelleni, mutta hän on siinä rajoilla, että onko vai , riippuu kartasta, millä laskee. Muuten hänen karttansa on :ta täynnä. Hänen tyttöystävänsä on , muuten kai ei tuo suhde pysyisi kasassa.
Veljeni on kyllä todella flirtti ja sellainen keikari ja poskisolisti, ettei paremmasta väliä, mutta on käsitykseni mukaan kuitenkin aika uskollinen, mutta mistäs tuota tietää.. :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #36 : 18.03.2009 22:04:23 » |
|
Artemis, sama juttu täällä! Vaikka on pässinpää (ja Mars Oinaassa) en ole koskaan itsekään ymmärtänyt tuota Oinaalle niin ah tyypillistä pelurimeininkiä a lá Casanova. En miehiltä enkä naisilta. Minua ei saisi kirveelläkään humputtelemaan ympäriinsä, on tullut se kiintiö täyteen noissa menneissä elämissä jo ihan kiitettävästi Täälläkin on Rapua kartalla Kuu-merkissä, joka varmasti rauhoittaa, samoin Nousu Kauris taitaa heittää oman lusikkansa soppaan, vaikka muuten kartalla näkyykin, että minun pitäisi olla varsinainen kyltymätön casanovatar, joka jahtaa koko ajan miestä viereensä. Noh, ehkä se oikean kumppanin kanssa vakaassa suhteessa (Venus Härkä!) puhkeaa kukkaan tuo casanovatar, sanan positiivisessa mielessä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Norna
Vieras
|
|
« Vastaus #37 : 19.03.2009 00:48:48 » |
|
Oinaana aika suorasukainen, vaikkakin tekeekin musta yleensä ottaen aika varautuneen ja jossain määrin myös ujon -hämmentävä ristiriita. Pelien likaisuus tai toisen hyväksikäyttäminen eivät innosta kyllä lainkaan ja useissa tapauksissa ne ovat, sen mukaan mitä itse olen kokenut, toiminut ja nähnyt, olleet myös pelkureiden pelejä -kun rakkautta pelätään eikä uskalleta antaa kaikkea 100% sattumisen pelossa. Aurinko-oinaana menen mielelläni pian asiaan ja töksäytän jossain vaiheessa ilmoille sen "hei tykkään susta." kun siltä tuntuu tai täällä mainitun "hei mennää panee." (ilman kysymysmerkkiä) .
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #38 : 19.03.2009 07:39:17 » |
|
Hmm... Vai voisiko olla myös merkurius kalat? Monessa asiassa katson olevani hyvin tyypillinen pässi mutta toisaalta taas joissain en Outoa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #39 : 19.03.2009 07:45:26 » |
|
Artemis, sama juttu täällä! Vaikka on pässinpää (ja Mars Oinaassa) en ole koskaan itsekään ymmärtänyt tuota Oinaalle niin ah tyypillistä pelurimeininkiä a lá Casanova. En miehiltä enkä naisilta. Minua ei saisi kirveelläkään humputtelemaan ympäriinsä, on tullut se kiintiö täyteen noissa menneissä elämissä jo ihan kiitettävästi Täälläkin on Rapua kartalla Kuu-merkissä, joka varmasti rauhoittaa, samoin Nousu Kauris taitaa heittää oman lusikkansa soppaan, vaikka muuten kartalla näkyykin, että minun pitäisi olla varsinainen kyltymätön casanovatar, joka jahtaa koko ajan miestä viereensä. Noh, ehkä se oikean kumppanin kanssa vakaassa suhteessa (Venus Härkä!) puhkeaa kukkaan tuo casanovatar, sanan positiivisessa mielessä Olen jopa arka sydämenasioissa, hitaasti lämpenevä ja hitaasti lämmiteltävä Toki kun sitten pääsen vauhtiin sen ihmisen kanssa niin se on eri asia. En ole pelinaisia, toisten tunteilla en lähde leikkimään. En osaa edes mitään pyörityksiä Olisin niin pulassa. Ehkä minäkin olen saanut tarpeeksi edellisissä elämissä Minulla on aina ollut sellainen visio että koska tässä elämässä olen ollut aina tarkka ihmissuhteissani niin edellisessä elämässä joskus minun on täytynyt olla hyvin kevytkenkäinen Jotenkin tuntuu siltä. Jokainen silti eläköön kuten tahtoo Jos pelimiehistä on puhetta niin tuttavapiirissäni varsinainen pelimies on ja . Hällä on energiaa säätää ja virittää ja hoidella ja hurmata
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #40 : 19.03.2009 12:15:16 » |
|
Hmm... Vai voisiko olla myös merkurius kalat? Monessa asiassa katson olevani hyvin tyypillinen pässi mutta toisaalta taas joissain en Outoa Kannatan merkurius kalaa Kaloissa on juuri se ihanuus, että ne osaa puhua kauniisti kaiken. Mulla oli kala pomo ja imin kaiken opin hänen tavastaan kommunikoida, tosin enpä tiedä, mitä jäi muistiin. No olkoon se sitten kala Mutta on sillä huonotkin puolensa. Sanat menee solmuun, ajatukset ja suu ei kohtaa, änkytystä ja hassuja sammakoita suusta... Ja mieli on aina muualla kuin siellä missä se pitäisi olla
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #42 : 19.03.2009 13:39:28 » |
|
Uskoisin Alva tuon flirtin tulevan leijonasta ja kuu kaksosesta
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Alva
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #43 : 19.03.2009 13:47:02 » |
|
Uskoisin Alva tuon flirtin tulevan leijonasta ja kuu kaksosesta Kiitti tuleeko sitten niitä kaurismaisia piirteitä kuitenkin itselleni uskollisuudesta? Koska olen aina uskollinen parisuhteessa ollessani, jos suhde on siis erittäin vakava siis
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|