Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Töksyturvat ja pelimiehet  (Luettu 45547 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #30 : 17.03.2009 10:03:18 »

Oinas on syntyny 2.4:ttä eli pitäs mennä kohta pikapikaa lahjaa sille ostamaan  Smiley
Se on  kuu skorpioni , merkurius  oinas, venus  harkamars  kaksoset ja nouseva  neitsyt  smitten

En mä ainakaan myönnä että olisin mitenkään "pelinainen"  2funny
kyllähän mä aika äkkiä tutustun uusiin ihmisiin,mut jos oon suhteessa niin todellakin haluan pitää siitä suhteesta kiinni ja antaa kaikkeni enkä silloin vilkuile muualle  angel
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Asterix
Vieras
« Vastaus #31 : 17.03.2009 17:43:59 »

Nooh vuosia vuosia sitten kului ennenkuin ymmärsin, että olen aina moittinut ja ruoskinut itseäni henkisesti, enkä arvostanut itseäni sille kuuluvalla voimalla ja nämä miehet ovat vain esittäneet itse esiin tilaamani roolit ja kokemukset, että turhaan minä heitä mistään syyttelen.
Se on oikeanlaista aikuisuutta ja vastuun ottoa omista ajatuksista, elämästä ja sen kulusta.

Ymmärrän mitä tarkoitat. Tätä olen miettinyt itsekin.
Tässä on nyt menossa jo toinen mies, joka on ottamassa avioeroa vuokseni
ja mitä sitten tapahtuu, kun se on eronnut?
Olenko saanut sen, mitä hainkin ja/tai menee, kuten Vaa'an kanssa,
että kun tulee nainen nr. 1:ksi, niin mies ei olekaan enään yhtä kiinnostava mielestäni,
kun pitäisi sitoutua jollain tasolla ja hyväksyä miehen enempi läsnäolo
kaikkine sen hyvine ja huonoine puolineen?  Huh

Jos nyt miettii, niin traumaattisia hääkokemuksia minulla on pari niin,
että peruin häät viime tingassa, kun alkoi ahdistaa ja lujaa.
Ensimmäinen oli se kaikista pahin ja rankin, jolla rikottiin kaikki opitut ja mielletyt tabut, säännöt ja ajattelutavat
omasta itsestä ja muiden, siis ystävät ja sukulaiset.

Tiedät varmasti, mitä tarkoitan. Se ei ole niin helppo homma perua häät,
kun koko suku+miehen suku ja ystävät ja tuttavat antavat sen oman "hääpainostuksensa"
ja olin minäkin nuorempi ja enemmän muiden vedätettävä tuolloin. buck2

Tosin nyt olen todella onnellinen siitä päätöksestä,
että peruin ne häät, vaikka kova päätös oli ja edelleen on ihmisiä,
jotka ei suostu puhumaan kanssani tuon ensimmäisen perumisen vuoksi,
mutta sinne suomeen ovat jääneet ja hyvä niin.

Selvisin kuitenkin hengissä ja tässä sitä ollaan. Smiley

tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #32 : 18.03.2009 08:43:06 »

Itse en ole koskaan osannut samaistua oinaaseen liitettyyn, tässäkin keskustelussa mainittuun pelinainen meininkiin. Tai edes "lähdetään panee" meininkiin Cheesy

Vaikka kartallani on paljon oinasta, aurinko, kuu, venus ja mars, niin olen hitaasti lämpeävää sorttia.
Voisiko tähän vaikuttaa nouseva rapu? Saturnuksen oppositiot noihin edellä mainittuihin? Pluton oppositiot noihin edellä mainittuihin? Edellä mainittujen planeettojen neliöt askendanttiin? vai mikä?
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #33 : 18.03.2009 18:02:33 »

Itse en ole koskaan osannut samaistua oinaaseen liitettyyn, tässäkin keskustelussa mainittuun pelinainen meininkiin. Tai edes "lähdetään panee" meininkiin Cheesy

Vaikka kartallani on paljon oinasta, aurinko, kuu, venus ja mars, niin olen hitaasti lämpeävää sorttia.
Voisiko tähän vaikuttaa nouseva rapu? Saturnuksen oppositiot noihin edellä mainittuihin? Pluton oppositiot noihin edellä mainittuihin? Edellä mainittujen planeettojen neliöt askendanttiin? vai mikä?

Mielestäni sinä et ole yhtään kommunikointisi perusteella Oinas-mainen,
vaan olen ihmetellyt usein, miten moninkertaiseksi pässinpääksi sinulla voi olla niin paljon kauniimpi ulosanti. Huh
Tuo  askendentti rapu kyllä voi vaikuttaa paljon
-ravut tykkää kaikesta kauniista tavoissakin. Smiley
tallennettu
Adele
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #34 : 18.03.2009 21:44:48 »

No minäki oon  kuu  vesimies enkä kyllä koe olevani millään lailla kylmä seksuaalisuuden saralla  Grin
 aurinko  oinasaskendentti  leijonavenus  kalat
Pikemminkin tuntuu, että sitä seksikkyyttä ja seksuaalisuutta vois olla pikkasen vähemmän  knuppel2

MUTTA siis halusin kommentoida tuota pelimies asiaa, että pahin perkeleen pelimies mihin ikinä oon törmäänyt on  vesimies -mies , hänellä  kuu  harka mutta koska kellonaika uupuu en tiiä  askendentti

Sitten toinen aika uskomaton tapaus on  aurinko  kaksosetkuu  kaksoset ja  askendentti  leijona
 venus  harka -yhdistelmä. Hänen kartallaan 14 kpl  aspect_squ paljon  aspect_opp ja  aspect_con ja vain pari sekstiiliä ja pari kvinkunssia  Huh
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
Asterix
Vieras
« Vastaus #35 : 18.03.2009 21:58:16 »

Adele, jos olisit mies, niin varmaan vetäisit kuin magneetti tätä tyttöä puoleesi, :Smiley
vaikka mistä sitä tietää vaikka naisenakin,
koska joskus yllätyn, kuinka magneettisia jotkin naisetkin ovat minulle. Shocked

Jos on se jokin, niin en saa katsettani irti, oli se sitten mies tai nainen. Smiley

Tuo uskomaton tapaus kuullostaa pikkuveljelleni, mutta hän on siinä rajoilla,
että onko aurinko harka vai  kaksoset, riippuu kartasta, millä laskee.
Muuten hänen karttansa on kaksoset:ta täynnä.
Hänen tyttöystävänsä on  aurinko rapu, muuten kai ei tuo suhde pysyisi kasassa. Grin

Veljeni on kyllä todella flirtti ja sellainen keikari ja poskisolisti, ettei paremmasta väliä,
mutta on käsitykseni mukaan kuitenkin aika uskollinen,
mutta mistäs tuota tietää.. :Smiley
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #36 : 18.03.2009 22:04:23 »

Artemis, sama juttu täällä! Vaikka on pässinpää (ja Mars Oinaassa) en ole koskaan itsekään ymmärtänyt tuota Oinaalle niin ah tyypillistä pelurimeininkiä a lá Casanova. En miehiltä enkä naisilta. Minua ei saisi kirveelläkään humputtelemaan ympäriinsä, on tullut se kiintiö täyteen noissa menneissä elämissä jo ihan kiitettävästi Grin Täälläkin on Rapua kartalla Kuu-merkissä, joka varmasti rauhoittaa, samoin Nousu Kauris taitaa heittää oman lusikkansa soppaan, vaikka muuten kartalla näkyykin, että minun pitäisi olla varsinainen kyltymätön casanovatar, joka jahtaa koko ajan miestä viereensä.

Noh, ehkä se oikean kumppanin kanssa vakaassa suhteessa (Venus Härkä!) puhkeaa kukkaan tuo casanovatar, sanan positiivisessa mielessä Grin
tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #37 : 19.03.2009 00:48:48 »

aurinko Oinaana aika suorasukainen, vaikkakin  kuu  askendentti  neitsyt tekeekin musta yleensä ottaen aika varautuneen ja jossain määrin myös ujon -hämmentävä ristiriita.
 Pelien likaisuus tai toisen hyväksikäyttäminen eivät innosta kyllä lainkaan ja useissa tapauksissa ne ovat, sen mukaan mitä itse olen kokenut, toiminut ja nähnyt, olleet myös pelkureiden pelejä -kun rakkautta pelätään eikä uskalleta antaa kaikkea 100% sattumisen pelossa.

Aurinko-oinaana menen mielelläni pian asiaan ja töksäytän jossain vaiheessa ilmoille sen "hei tykkään susta." kun siltä tuntuu tai täällä mainitun "hei mennää panee." (ilman kysymysmerkkiä) laugh.
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #38 : 19.03.2009 07:39:17 »

Mielestäni sinä et ole yhtään kommunikointisi perusteella Oinas-mainen,
vaan olen ihmetellyt usein, miten moninkertaiseksi pässinpääksi sinulla voi olla niin paljon kauniimpi ulosanti. Huh
Tuo  askendentti rapu kyllä voi vaikuttaa paljon
-ravut tykkää kaikesta kauniista tavoissakin. Smiley

Hmm... Vai voisiko olla myös merkurius kalat?
Monessa asiassa katson olevani hyvin tyypillinen pässi mutta toisaalta taas joissain en  Huh
Outoa  Grin
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #39 : 19.03.2009 07:45:26 »

Artemis, sama juttu täällä! Vaikka on pässinpää (ja Mars Oinaassa) en ole koskaan itsekään ymmärtänyt tuota Oinaalle niin ah tyypillistä pelurimeininkiä a lá Casanova. En miehiltä enkä naisilta. Minua ei saisi kirveelläkään humputtelemaan ympäriinsä, on tullut se kiintiö täyteen noissa menneissä elämissä jo ihan kiitettävästi Grin Täälläkin on Rapua kartalla Kuu-merkissä, joka varmasti rauhoittaa, samoin Nousu Kauris taitaa heittää oman lusikkansa soppaan, vaikka muuten kartalla näkyykin, että minun pitäisi olla varsinainen kyltymätön casanovatar, joka jahtaa koko ajan miestä viereensä.

Noh, ehkä se oikean kumppanin kanssa vakaassa suhteessa (Venus Härkä!) puhkeaa kukkaan tuo casanovatar, sanan positiivisessa mielessä Grin

Olen jopa arka sydämenasioissa, hitaasti lämpenevä ja hitaasti lämmiteltävä Wink
Toki kun sitten pääsen vauhtiin sen ihmisen kanssa niin se on eri asia.
En ole pelinaisia, toisten tunteilla en lähde leikkimään. En osaa edes mitään pyörityksiä Cheesy Olisin niin pulassa.

Ehkä minäkin olen saanut tarpeeksi edellisissä elämissä  Cool Minulla on aina ollut sellainen visio että koska tässä elämässä olen ollut aina tarkka ihmissuhteissani niin edellisessä elämässä joskus minun on täytynyt olla hyvin kevytkenkäinen  Grin Jotenkin tuntuu siltä.

Jokainen silti eläköön kuten tahtoo  smitten

Jos pelimiehistä on puhetta niin tuttavapiirissäni varsinainen pelimies on  aurinko  kaksoset ja  askendentti  vaaka. Hällä on energiaa säätää ja virittää ja hoidella ja hurmata Wink
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #40 : 19.03.2009 12:15:16 »

Hmm... Vai voisiko olla myös merkurius kalat?
Monessa asiassa katson olevani hyvin tyypillinen pässi mutta toisaalta taas joissain en  Huh
Outoa  Grin

Kannatan merkurius kalaa  Smiley Kaloissa on juuri se ihanuus, että ne osaa puhua kauniisti kaiken. Mulla oli kala pomo ja imin kaiken opin hänen tavastaan kommunikoida, tosin enpä tiedä, mitä jäi muistiin.  Grin

No olkoon se sitten kala Smiley
Mutta on sillä huonotkin puolensa. Sanat menee solmuun, ajatukset ja suu ei kohtaa, änkytystä ja hassuja sammakoita suusta...
Ja mieli on aina muualla kuin siellä missä se pitäisi olla Cheesy
tallennettu
Alva
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #41 : 19.03.2009 13:26:44 »

Kiva aihe  Smiley

Itse  aurinko kauris  askendentti leijona  kuu kaksoset

Olen kyllä pelinainen  Cool tiedän tarkalleen kuinka saada miehen sukat jaloissa pyörimään, ilman oikeastaan sen kummempaa effortia  angel Kuitenkin tämän neitsyt mieheni myötä huomasin hiukan rauhoittuvani eli se pelinainen -puoli on hiukan jäänyt ja muutuin  :Smiley

Silti se flirttaileva (flirttaileeko kauriit yleensä, vai onko se tämä leijona nousuisen vaikutus?) minä on aina siellä, siksi kai näitä "tilanteita" duunissa syntyykin - en voi itselleni mitään, jokin pakoittava tarve on flirttailla  :Smiley ja sitten on jonoa ovella  Cheesy

Kauriin vaikutusta koitan ymmärtää, kun jotenkin olen todella kaikkea muuta kuin kaurismainen  Undecided
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #42 : 19.03.2009 13:39:28 »

Uskoisin Alva tuon flirtin tulevan leijonasta ja kuu kaksosesta  Wink
tallennettu
Alva
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #43 : 19.03.2009 13:47:02 »

Uskoisin Alva tuon flirtin tulevan leijonasta ja kuu kaksosesta  Wink

Kiitti  Smiley tuleeko sitten niitä kaurismaisia piirteitä kuitenkin itselleni uskollisuudesta? Koska olen aina uskollinen parisuhteessa ollessani, jos suhde on siis erittäin vakava siis  Wink
tallennettu
Alva
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #44 : 19.03.2009 15:59:12 »

kuu kaksoset on kyllä aika paha... :Smiley
joutuu kyllä hillitsemään itseään ainakin noin verbaalisesti  Lips Sealed

A-S  aurinko jousimies  kuu kaksoset

*hih* onko sinullakin niin, että keksit villin mielikuvituksen avulla mitä uskomattomampia ratkaisumalleja ihan täysin mahdottomiin tilanteisiin?  Smiley Tällainen minä ainakin olen ja tämä tulee mielestäni juuri tästä  kuu kaksoset akselilta  Grin
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6
  Tulostusversio  

Siirry: