asboo
|
|
« Vastaus #60 : 20.03.2009 17:41:50 » |
|
Pahin pelimies mihin olen törmännyt on , tai , venus Itse en tunnusta olevani pelinainen, vaikka on ja Tosin en pystyisi ikinä olemaan miehen kanssa ystävä (paitsi homon) mulla menis heti ajatukset romantiikan ja petipuuhien puolelle - ja tietysti myös teot. Jokainen kiva mies on mahdollinen aviomies, sanotaanko näin.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
|
|
|
mc82
|
|
« Vastaus #61 : 20.03.2009 22:42:45 » |
|
Tässäpäs tuli mieleen eräs tuttu.. Miehen yksi kaveri, joka viihtyy sinkkupoikana ja äijäporukoissa. Silloin, kun herralla "pussit pullottaa", niin sitten lähtee hakemaan naisia. Meininki on se, että herra kysäisee hyvin lyhyen tuttavuuden jälkeen, että "lähdetäänkö panemaan". Ilman turhia kiertelyitä. Sitten herra viettää seksilomaa jokusen kiihkeän päivän, jonka jälkeen voi eukon dumpata. Pisin "suhde" taisi kestää viikon.. On muuten maailman töksyturvin äijä, mitä koskaan olen tavannut - tämän herran suusta kuulee kyllä kaunistelemattoman totuuden.. Ko. herra on , nousuksi veikkaisin synt. ajan puutteessa .. siksi, koska herra on aika levoton, elää huolettomasti ja onneensa luottaen (on ottanut aikasta isoja riskejä elämässään) sekä on innostunut matkailusta. Ei ole sitoutujatyyppiä, suhtautuu hiukan halveksuvasti parisuhteessa eläviin kavereihinsa. Aika jännä, kun oma mies on ihan vastakohta, vaikka ko. herroilla on vaan 5 päivää ikäeroa..! Oma mies kun ei ole lainkaan harrastanut yhdenyönjuttuja, on aika ujo ja avautuu vasta ajan mittaan, hiukan skeptinen uusia tuttavuuksia kohtaan. Herra viihtyy kotona puuhailemassa, halittelee ja sylittelee paljon. Ikävöi helposti kotiin ja tykkää puuhailla kaikkea "pariskuntana". Tosin on kyllä aikasta innokas seksin suhteen ja haluaa kokeilla ja oppia koko ajan uutta Mutta jostain syystä "vapaa seksi" ei houkuta (outoa!). Mies on siis . Mistä moinen ero Joo, ja exä on myös aikamoinen pelimies, osasi jotenkin lähestyä naisia niin luontevasti.. On Mä olen parisuhdeihminen, vaikka suht vilkas kartta onkin: - no, tuo on varmaan aika hyvin seksidraivia kontrolloiva sijainti, etten ole koskaan tuntenut tarvetta hankkia lisäseksiä suhteen ulkopuolelta (frigidi ämmä ).. Ja :n sijainti 7. huoneessa varmaan osaltaan vaikuttaa siten, että parisuhde on mulle pop..?
|
|
« Viimeksi muokattu: 21.03.2009 01:59:21 kirjoittanut mc82 »
|
tallennettu
|
Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies Kuu 7 Leijona Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni Pluto 8 Vaaka Chiron 3 Härkä Vesta 1 Vesimies Vertex 7-PF 7 Neitsyt Noususolmu 6 Rapu AC Kauris (DC Rapu) MC Jousimies (IC Kaksonen
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #63 : 21.03.2009 15:32:16 » |
|
Pahin pelimies mihin olen törmännyt on , tai , venus Ei kuullosta kyllä yhtään noilla vetimillä, luulisi olevan enemmänkin töksyturpa, mutta eipä tuo aina ole kiveen kirjoitettua. :Tässäpäs tuli mieleen eräs tuttu.. Miehen yksi kaveri, joka viihtyy sinkkupoikana ja äijäporukoissa. Silloin, kun herralla "pussit pullottaa", niin sitten lähtee hakemaan naisia. Meininki on se, että herra kysäisee hyvin lyhyen tuttavuuden jälkeen, että "lähdetäänkö panemaan". Ilman turhia kiertelyitä. Sitten herra viettää seksilomaa jokusen kiihkeän päivän, jonka jälkeen voi eukon dumpata. Pisin "suhde" taisi kestää viikon.. On muuten maailman töksyturvin äijä, mitä koskaan olen tavannut - tämän herran suusta kuulee kyllä kaunistelemattoman totuuden.. Ko. herra on , nousuksi veikkaisin synt. ajan puutteessa .. siksi, koska herra on aika levoton, elää huolettomasti ja onneensa luottaen (on ottanut aikasta isoja riskejä elämässään) sekä on innostunut matkailusta. Ei ole sitoutujatyyppiä, suhtautuu hiukan halveksuvasti parisuhteessa eläviin kavereihinsa. Aika jännä, kun oma mies on ihan vastakohta, vaikka ko. herroilla on vaan 5 päivää ikäeroa..! Oma mies kun ei ole lainkaan harrastanut yhdenyönjuttuja, on aika ujo ja avautuu vasta ajan mittaan, hiukan skeptinen uusia tuttavuuksia kohtaan. Herra viihtyy kotona puuhailemassa, halittelee ja sylittelee paljon. Ikävöi helposti kotiin ja tykkää puuhailla kaikkea "pariskuntana". Tosin on kyllä aikasta innokas seksin suhteen ja haluaa kokeilla ja oppia koko ajan uutta Mutta jostain syystä "vapaa seksi" ei houkuta (outoa!). Mies on siis . Mistä moinen ero Jännä, olisiko sitten kasvatuskysymys enemmän? Inhoan yli kaiken juuri tuollaisia töksyturpaisia miehiä, jotkä sitten kuvittelee olevansa pelimiehiä.
Minun mielestäni aito pelimies on aina kohtelias, suu täynnä mukavuuksia ja pilke silmäkulmassa, mutta sitten ei mikään helposti sitoutuva.
Varmaan kauhein yhdistelmä on olla sitoutumiskammoinen, töksyturpainen, seksuaalisesti aktiivinen ja vailla käytöstapoja. Vähän kuin minä, : mutta minulla sentään (vielä) jonkin sortin käytöstavat. Varmaan tuo tuo tuota hienostuneisuutta sen verran, että suorat sanat ja dumppaaminen tulee ja tapahtuu ainakin tyylikkäästi.
Kyllä saa olla aika rasittava tyyppi, jolloin paukkuu karkeammin. Juu. Ilmaa täälläkin, ainakin välillä vatsassa. ....vältetään intialaista ruoka-paikkaa, joohan..? :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ebenia
|
|
« Vastaus #64 : 21.03.2009 16:15:32 » |
|
Tuosta 12.huoneessa teemasta sanoisin sen verran, että minulla on 12.huoneessa ja tunnistan itsessäni "pettäjän" - varsinaisesti en ole koskaan pettänyt ja jos niin tekisin, niin :na soimaisin itseäni helvetin tuliin asti. Mutta tiedän, että se on minussa ja olen kerran melkein tällaiseen syöttiin kapsahtanut (mitään ei tapahtunut varsinaisesti, mutta päässä tapahtui sitäkin enemmän, mikä Venus Vesimiehelle onkin oikeastaan se koko jutun juoni alunperinkin ). Tuntuu, että se vainoaa minua ikuisesti... Mutta pääpointtina tuossa onkin se, että Venus 12.huoneessa kertoo siitä, että kokee, että ei ole tullut rakastetuksi, eli näin ollen myös huonosta itsetunnosta. Sen takia tuon huoneen Venuksen asemilla on helppo lähteä liehittelemään miehiä, etsimään sitä huomiota mitä ei lapsuudessa saanut. Tämä trauma minullakin on ja sen tiedostaen voin hyvin kuvitella, että hieman kuolevassa suhteessa lähtisin helposti toisen matkaan - siksi olenkin aina ihan kaikissa suhteissani tehnyt sen, että kun alkaa vituttaa koko homma, niin sitten lähdetään mätkimään suhteesta. En ymmärrä sellaista keplottelua että ollaan - ei olla. Tyypillinen jolla voimakas . Minusta silloin kunnioittaa toista ihmistä parhaiten. Ja myös itseäni. Mutta kyllä näitä pelimiehiä riittää ihan kaikissa merkeissä. Itse olen pahimpina pelimiehinä kokenut ja -miehet. : Tämä nyt saattaa ihan vain johtua siitä faktasta, että vedän muutenkin tuon merkkisiä miehiä puoleeni ja ovat nyt sattuneet olemaan aikamoisia pyörittäjiä. :
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris Nousu - Härkä Kuu - Rapu Mars, Pluto - Skorpioni Venus - Vesimies Jupiter - Oinas Saturnus, Uranus - Jousimies http://www.youtube.com/Ebenia
|
|
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #68 : 25.03.2009 08:58:45 » |
|
en sano mittään..
töksäytteleeköhän joku sellainen itse, joka kovasti kerää töksäyttelijöitä ympärilleen..
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #69 : 25.03.2009 11:55:53 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Buffet
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #70 : 31.03.2009 19:32:06 » |
|
http://fi.wikiquote.org/wiki/Panu_H%C3%B6glundEn tiedä oletteko jo tästä täällä puhelleet, mutta siinäpä kyllä aika suoraa tekstiä. Varmaan kaveri kokenut kovia kun noin on katkeroitunut Kattelkaa nyt kun paremmin tiedätte, että mitä muuta ne tähdet miekkosesta kertoo
|
|
|
tallennettu
|
I am a sipiritual person, having a physical experience, not the other way around.
|
|
|
rhoda
|
|
« Vastaus #71 : 31.03.2009 19:42:46 » |
|
http://fi.wikiquote.org/wiki/Panu_H%C3%B6glundEn tiedä oletteko jo tästä täällä puhelleet, mutta siinäpä kyllä aika suoraa tekstiä. Varmaan kaveri kokenut kovia kun noin on katkeroitunut Kattelkaa nyt kun paremmin tiedätte, että mitä muuta ne tähdet miekkosesta kertoo Muaahhaahhhahhaahhaaa... alla linkissä huono Saturnus-vaikutus syntymäkartalla, esimerkkinä käytetty vain pari päivää vanhempaa herraa joten sopinee askendenttiä lukuunottamatta(?) myös tohon hökölundiin..(tuo katkeruus on niiiiiin kuvaava avainsana!) http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=28261.msg235470#msg235470
|
|
« Viimeksi muokattu: 31.03.2009 19:45:19 kirjoittanut rhoda »
|
tallennettu
|
|
|
|
Lupita
Kohtuuastroilija
Sun in Virgo- Moon in Leo- ASC Scorpio
|
|
« Vastaus #72 : 01.04.2009 16:04:19 » |
|
Varmaan kauhein yhdistelmä on olla sitoutumiskammoinen, töksyturpainen, seksuaalisesti aktiivinen ja vailla käytöstapoja.
Haaahhaahaa..! Mä tiedän yhden just tämmösen! Ja oon varmasti jotenkin häiriintynyt koska tää tyyppi on mun heikko kohta! Hällä , , . Stellium :ssa ( , , , ). Ei kiertele ja kaartele, turvasta saattaa lentää mitä vaan isojakin sammakoita. "Vuodeosastolla" ihan omaa luokkaansa.Ah!
|
|
« Viimeksi muokattu: 01.04.2009 16:07:50 kirjoittanut Lupita »
|
tallennettu
|
Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja
It does not require many words to speak the truth. Chief Joseph
|
|
|
Lupita