Buffet
Satunnainen astroilija
|
|
« : 15.03.2009 02:04:28 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
I am a sipiritual person, having a physical experience, not the other way around.
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #1 : 15.03.2009 13:07:11 » |
|
Juuri samoin on pojallani! Tästä haluaisin minäkin tietää enemmän. :
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Ebenia
|
|
« Vastaus #2 : 15.03.2009 19:58:30 » |
|
Minulla on ollut muutamia tulkittavia ja pari ystävää, joilla on nämä ASC-Aurinko samassa merkissä. Sen yhteisen asian olen heistä huomannut, että he ovat erittäin usein hyvin Aurinko-merkkinsä kaltaisia (ylläri ) ja useimmiten jopa aggressiivisuuteen asti korostavat sitä, että muiden pitää hyväksyä heidät sellaisena kuin he ovat ja usein myös ihmettelevät sitä, että miksi muka ihmisistä saa joskus erilaisen kuvan kuin mitä he todella ovat - koska he itse ovat ulkoisesti hyvin sellaisia kuin ovat sisäisestikin. Muitakin kommentteja otetaan kiinnostuneena vastaan!
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris Nousu - Härkä Kuu - Rapu Mars, Pluto - Skorpioni Venus - Vesimies Jupiter - Oinas Saturnus, Uranus - Jousimies http://www.youtube.com/Ebenia
|
|
|
mc82
|
|
« Vastaus #3 : 16.03.2009 13:31:51 » |
|
Mun exä on ja hänessä jotenkin Kaksosmaiset piirteet oikein pomppasivat esiin, paljon vahvemmin kuin ihmisillä, joilla ja eri merkeissä. Hänellä vielä tarkka , orbi 3 astetta, 12. huoneen puolella. Mielestäni tuo luonteeseen semmoista tiettyä itsevarmuutta ja vahvuutta - jopa liikaa egoa ja semmoista muiden ylijyräämistaktiikkaa. Exä meinaan jyräsi kyllä ihmisten yli, ei hän paljoa jäänyt ihmettelemään seuraamuksia.. Myös siskoni on tuplamerkki, tosin . Siskolla myös väljä , 1. huoneessa. Ja sama homma kuin exällä, eli siskoni raivaa myös tiensä ihmisten ylitse, on muuten todellinen kyynärpäätaktiikka-ihminen Mielettömän vahva tahto, itsepäinen kuin piru ja sisko saa kyllä aina tahtonsa läpi, joko hyvällä tai sitten pahalla
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies Kuu 7 Leijona Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni Pluto 8 Vaaka Chiron 3 Härkä Vesta 1 Vesimies Vertex 7-PF 7 Neitsyt Noususolmu 6 Rapu AC Kauris (DC Rapu) MC Jousimies (IC Kaksonen
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #4 : 16.03.2009 14:52:28 » |
|
Multa löytyy noita tuplia lähipiiristä! ja härkä on selkeästi härkämäinen. Hänellä on vielä merkurius ja venuskin härssä Toinen ystävätär on ja rapu. Häneltä löytyy vielä merkurius ja marskin ravusta. Hyvin rapumainen. Kolmas ystävätär on ja skorpioni ja hällä taisi olla venuskin skorpionissa. Tuntuu että heissä tyypillisimmillään tulee esiin merkin kaikki puolet. Hyvässä ja pahassa Mutta toisaalta, heissä en näe myöskään sellaisia ristiriitoja, tietävät mitä ovat.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #5 : 16.03.2009 16:02:59 » |
|
Minulla on ollut muutamia tulkittavia ja pari ystävää, joilla on nämä ASC-Aurinko samassa merkissä. Sen yhteisen asian olen heistä huomannut, että he ovat erittäin usein hyvin Aurinko-merkkinsä kaltaisia (ylläri ) ja useimmiten jopa aggressiivisuuteen asti korostavat sitä, että muiden pitää hyväksyä heidät sellaisena kuin he ovat ja usein myös ihmettelevät sitä, että miksi muka ihmisistä saa joskus erilaisen kuvan kuin mitä he todella ovat - koska he itse ovat ulkoisesti hyvin sellaisia kuin ovat sisäisestikin. Muitakin kommentteja otetaan kiinnostuneena vastaan! Onpas osuvaa tekstiä Ebenialta. Tuossa tunnen poikani! Ilmankos häntä kutsuttiin opiskelumaailmassa eräänlaiseksi tuplajuntiksi tai jopa biojuntiksi. Todellakin, häntä risoo nk. kaksinaamaisuus tai roolien taakse piiloutuminen, kuten hän sitä nimittää. Maailmanhan näkee vain oman napansa kautta. Pelottaa joskus hänen ehdottomuutensa ja ankaruutensa skorpionina.
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Ave^^
Vieras
|
|
« Vastaus #6 : 16.03.2009 20:26:58 » |
|
Kyllähän tuon auringon ascin lähellä pitäisi tuoda sitä leijonamaisuutta persoonaan mukaan sekoittamaan. Tunsin kerran :n, mutta tätä tyyppiä olisin ensimmäisenä veikannut kaksoseksi. Sitten sainkin selville että hänen koko perheensä oli ilmamerkkejä. Ehkä hän nyt on jo löytänyt oman rapumaisen puolensa. Menee off-topiciin, mutta veikkaan, että ihminen ei välttämättä toteuta karttaansa jos hän on liikaa suuntaunut siihen mitä muut ovat eikä ole löytänyt sisäistä itseänsä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Neela
|
|
« Vastaus #7 : 16.03.2009 20:49:49 » |
|
Olen En näe itse metsää puilta, joten en osaa tähän sanoa oikein mitään. Tuon "minä olen se miltä vaikutankin" osuuden tunnistan/ tunnustan. En koe olevani kovinkaan perinteinen merkin edustaja... tunnistan itsessäni paljon enemmän vaakamaisia piirteitä, mutta vaa'assa onkin kunnon stellium, joten johtuisiko siitä? Mitäs tuumasitte Helsinki 2009 osallistujat, vastasinko mielikuvaa tupla ?
|
|
|
tallennettu
|
Hyvin menee, mutta menköön
|
|
|
Theus
Kanta-astroilija
Immortal
|
|
« Vastaus #8 : 16.03.2009 23:30:47 » |
|
Niin eikös niistä sanota jotain, että tavallaan kun ASChen kasvetaan niin ikäänkuin persoona olisi 'valmis' jo syntyessä tai jtn... Eräs exäni tupla neitsyt on kyllä hyvin neitsytmäinen(vieläpä kuukalat)...psykoterapeutti, sivaltavan äkykäs Julkkiksista tulee mieleen pitkänhuiskea Jari Sarasvuo ja Karri 'Paleface' Miettinen ...siinä on kyllä niin härän näköinen mies!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
- Kastehelmi -
|
|
« Vastaus #10 : 19.03.2009 14:29:40 » |
|
Mä ajattelen tätä juttua näin... Jos olisin en ehkä osaisi puntaroida omaa käytöstani niin kuin nyt mielestäni :na pystyn. En ehkä saisi sellaista "heijastuspintaa" vaan olisin niin "itsessäni kiinni", että kehittymiseni saattaisi vaikeutua. Mitä mieltä olette tämantyyppisestä tulkinnasta? Karttani on niin skorpionipainotteinen ( , , ja ja ), että tunnen tuon :n tuovan tärkeää lisämaustetta kartalleni. Enkä nyt siis tällä tarkoita, että henkilöt, joilla ja ovat samassa merkissä, olisivat jotenkin "vaillinaisempia"! Puhun siis vain itsestäni ja miten oman karttani näen.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ebenia
|
|
« Vastaus #11 : 19.03.2009 15:28:34 » |
|
Kastehelmi, minusta olet aikalailla oikeilla jäljillä! Aivan kuten aiemmin tähän ketjuun kommentoin, niin kokemukseni mukaan ns. tuplikset ovat aika voimakkaastikin välillä "omia itsejään" ja nimenomaan ehkä sitten se heijastuspinta puuttuu. Ainakin kaikkien tupliksien kanssa, joiden kanssa itse olen tehnyt töitä (mielen tai ihan konkreettisiakin töitä) on ollut todella vaikea ottaa palautetta vastaan ja heissä on usein vähän sellaista "minä olen minä ja muuksi en muutu, NIIIN!" -asennetta. Riippuu varmasti paljon myös merkistäkin tietenkin...
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris Nousu - Härkä Kuu - Rapu Mars, Pluto - Skorpioni Venus - Vesimies Jupiter - Oinas Saturnus, Uranus - Jousimies http://www.youtube.com/Ebenia
|
|
|
Olivia X
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #12 : 19.03.2009 20:33:04 » |
|
Täällä myös vaaka-vaaka ja aika vaa'aksi itseni tunnenkin..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
epona
Vieras
|
|
« Vastaus #13 : 20.03.2009 17:08:19 » |
|
Olen itse tuplajoukkari. Toivon, että se miltä vaikutan pitää paikkansa sillä arvostan itse sellaista piirrettä ihmisessä. Tuo, että tuplamerkeillä olisi vaikeampaa puntaroida omaa käytöstään tai, että olemme sellaisia "olen mitä olen- enkä miksikään muuttu"- ihmisiä, oli mielenkiintoinen ajatus. Olen itse nimittäin omassa elämässäni puntaroinut ja pohtinut tunteita, omaa itseäni ja käytöstäni aika pitkälle, jopa kyllästymiseen saakka. Minulla on kuu neitsyessä ja se on haasteellista. että sellaista..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kimo
|
|
« Vastaus #14 : 28.03.2009 11:50:01 » |
|
Minäkin olen tupla ja löytyy sieltä muutakin: Lapsena olin hyvinkin arka ja hiljainen, johtunee kasvatuksesta. Teininä heti kun omat siivet alkoivat kantamaan ja koin sitä vapautta alkoi sitten tulemaan niitä repäisyjä, perse edellä puuhun, tein ensin ja ajattelin vasta sitten, ei aina niin hyvin seurauksin. Nykyisin pidän itseäni varsin jääränä omaan napaan tuijottajana, ensin minä sitten ehkä muut. Joskun ennen kolmeakymppiä tajusin ettei enää tarvinnut kumartaa ja kuunnella ketään eikä mitään, tässä tulos. Oma vapaus ennen kaikkea. Toki kunnioitan esim vanhempia ihmisiä ja onko sitten kotoa tullutta kunnioitus esimiehiä kohtaan. Yritän myös muistaa kuunnella muita. Paljon on vielä opittavaa... Kaverin mukaan olen varsin jousimiesmäinen, tiedä sitten, en näe, kun oma napa estää näkyvyyden...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|