Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Saako Aurinkomerkkisi loistaa?  (Luettu 47215 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #15 : 15.03.2009 21:50:08 »

No sitten tässä topkissa on oiva tilaisuus aurinkomerkkiään funtsia lisää.

Mites Esmi tuo avatarkaunotar liittyy sinuun kun olet rapu?

Tuo kuva vain tuntui tutulta, olla menossa ja sano 'hei' ja olla tien päällä, ei todellakaan rapumaista, vaan tulee tästä minun voimakkaasta Jousimiesenergiastani.  Wink

Olenko minä ymmärtänytkin väärin. Sinä siis olet Jousimies? Wink

Ei suinkaan, olen Rapu, mutta nousumerkkini on niin Skorpionin ja Jousimiehen rajalla, että joskus olen milloin mitäkin. Kun taas Jupiterini on sen omassa merkissä Jousimiehessä ja 1.huoneessa. Joten sekin!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #16 : 15.03.2009 21:52:55 »

Voi, teillä on ihania juttuja, joihin haluaisin kommentoida, mutta nyt tuli väsy.  Huh
Tullaan myöhemmin...
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Ave^^
Vieras
« Vastaus #17 : 16.03.2009 20:39:52 »

Heh, ulospäin vaikutan tuskin lainkaan jousimieheltä. Olen hieman synkkä ja rauhallinen ja tuppisuu ja tosikko, mutta se mikä minulla kyllä on, on se kummallinen naaman vääntely, jota jousimiehet harrastavat.  Cheesy
Sisältä sitten, minua ei kannata innostaa saarnaamaan jostain aiheesta, sillä mielipiteissäni en taivu ja haluaisin aina jakaa niitä kaikkialle. Nautin liikkeellä olosta, ja lähden jonkin pienenkin syyn takia reissuun, maksoi mitä maksoi, kuhan vain pääsee uusiin maisemiin.  smitten En halua ottaa elämää liian vakavasti, vaikka siltä voin ulospäin näyttääkin, vaan antaa mennä miten menee.
Rakastan aurinkoani ja parempaa sijaintia sille ei olisi voinut tulla.  smitten  Ennen murehdin että enhän minä ole yhtään jousimies, kun en ole sellainen sosiaalinen hölöttäjä. Mutta nykyään olen löytänyt jousimiehen sydämestäni.  Smiley
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #18 : 17.03.2009 18:54:39 »

Mnä olen seurassa hiljainen Kaksonen, vieläpä nousukin-sellainen. Ja Avatar...unelmoiva höperehtijä?  Cheesy

Tulee sinun avattarestasi mieleen jo Kuu-Kalat, jonka luulisi vaikuttavan sinuun. Ehkä olet vanha sielu, eikä sinun tarvitse tuoda itseäsi enää esille, tai sitten tuo Aurinkosi on huoneessa 12? Voihan olla, että vasta vanhenpana tuot enemmän esille sitten tuota Aurinko-merkkiäsi. Olen kuullut, että jos se on tuossa huoneessa, auringon voima on vähän hillittyä.  Cheesy
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #19 : 17.03.2009 19:08:47 »

Rhoda! Kyllä kuulostat Kalat-ystävältäni!  Grin

Kiitos Minerva! Olen sitten osunut avattareni kanssa yhteen.  Cheesy

Laitanpa tähän vähän lisää henkisiä haasteita Aurinkomerkeillenne:

Oinaan tulisi olla riippumaton, erittäin itsenäinen ja löytää sisäinen voima, rohkeus ja vahva itsetunto.

Härän tulisi olla kestävä, vakaa ja vastuullinen, muille turvaa tarjoava.

Kaksonen kommunikoimalla ja ideoimalla luo iloa, on tiedon välittäjä ja yhteyksien luoja.

Ravun tulisi ilmaista vapaasti ja rehellisesti tunteita, antamalla ja vastaanottamalla aitoa rakkautta.

Leijonan tulisi itsearvostuksen ja toimintansa kautta löytää myös nöyryyttä, jonka avulla loistaisi luovuus ja sisäinen valo kirkkaammin.

Neitsyen tulisi käyttää tervettä järkeä ja toimia tehokkaasti palvellen ja parantaen itseä ja muita.

Vaaka toimisi yhteistyössä muiden kanssa aitona omana itsenä ilmentäen harmoniaa, rauhaa ja vakautta.

Skorpioni osallistuisi intensiivisesti tunnetason kanssakäymiseen ja suostuisi muutokseen, irtipäästämiseen ja luopumiseen.

Jousimiehen tulisi olla riippumaton seikkailija, toiveikkuuden levittäjä sekä luoda optimistinen asenne henkisessä tietoisuuden levittämisessä.

Kauriin tulisi luopua liiasta velvollisuuden, kontrollin ja pessimismin taakasta ja kanta aitoa vastuuta itsestä ja yhteisistä asioista.

Vesimiehen tulisi hyväksyä erilaisuutensa ja ainutlaatuisuutensa ja tuoda esiin kokonaisuuksia, olla edelläkävijä ja vapaamielinen uudistaja.

Kalojen tulisi ilmentää vapaasti tunteitaan ja herkkyyttään, läsnäolevana intuition kuuntelijana seurata rohkeasti haaveitaan ja omaa tietään.
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #20 : 17.03.2009 19:13:43 »

Kauriin tulisi luopua liiasta velvollisuuden, kontrollin ja pessimismin taakasta ja kanta aitoa vastuuta itsestä ja yhteisistä asioista.

Tuon olen tässä viime vuosien aikana oppinut. Lapsena olin juuri "tyypillinen" Kauris eli velvollisuus ennen kaikkea, ja aina piti olla kontrolli siinä mitä tekee, ja se pessimismi pilasi monta hyvää juttua.

Nyt olen kyllä kaikkea muuta. Olen utelias, avoin elämälle, äärettömän kiinnostunut ihmisistä ja eri asioista, ja haluan olla kaikessa mukana. Ei kai minussa paljon Kaurista olekaan, Aurinko kun liikkuu progressiivisessa Vesimiehessä...  Wink
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Asterix
Vieras
« Vastaus #21 : 17.03.2009 19:14:30 »

No niin, kai tuo  kaksoset minussa loistaa kommunikoinnin, vilkkauden ja tuollaisen peruspositiivisena
ja eteenpäin menevänä, joka ei paljon menneitä muistele-tyyppinä?

Tosin tuohon kommunikointiin varmaan auttaa tuo  merkurius kaksoset kuin myöskin. Smiley
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #22 : 17.03.2009 19:22:29 »

Tuon olen tässä viime vuosien aikana oppinut. Lapsena olin juuri "tyypillinen" Kauris eli velvollisuus ennen kaikkea, ja aina piti olla kontrolli siinä mitä tekee, ja se pessimismi pilasi monta hyvää juttua.

Nyt olen kyllä kaikkea muuta. Olen utelias, avoin elämälle, äärettömän kiinnostunut ihmisistä ja eri asioista, ja haluan olla kaikessa mukana. Ei kai minussa paljon Kaurista olekaan, Aurinko kun liikkuu progressiivisessa Vesimiehessä...  Wink

Voi jukra, pakko sanoa, kun tuli mielikuva! Grin Olet pursunnut vanhoista nahoistasi ulos, ihana juttu!!!!
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #23 : 17.03.2009 19:26:39 »

No niin, kai tuo  kaksoset minussa loistaa kommunikoinnin, vilkkauden ja tuollaisen peruspositiivisena

Tosin tuohon kommunikointiin varmaan auttaa tuo  merkurius kaksoset kuin myöskin. Smiley

En kai tiedäkään aidompaa Kaksosta kuin sinä olet!  Wink Hyvä, että omaat Kaksos-energiaa. Muistan monet sinun lapsuusajan tarinat. Kaksos-Aurinko on nostanut sinut ylös vaikka mistä!  smitten

Kunpa kaikki osaisivat tai tiedostaisivat tai yleensä edes tietäisivät ne energiansa, mitä esim. Aurinkomerkkiin liittyy! Se antaisi paljon potkua elämään yleensäkin. Tässä yksi tärkeä painopiste astrologiassa.

Hm. Ei kai ihan se tieto liene riittäne, täytyy olla USKOAKIN mukana!  Cheesy
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Asterix
Vieras
« Vastaus #24 : 17.03.2009 20:09:18 »

En kai tiedäkään aidompaa Kaksosta kuin sinä olet!  Wink Hyvä, että omaat Kaksos-energiaa. Muistan monet sinun lapsuusajan tarinat. Kaksos-Aurinko on nostanut sinut ylös vaikka mistä!  smitten

No voi kiitos! smitten  Embarrassed
Kun aina muistaisikin näiden hankaluuksien keskellä, että on sitä ennenkin noustu ja taisteltu. Cry
Kaksosmaista unohtaa myös nuo asiat.
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #25 : 17.03.2009 20:43:07 »

Oinaan tulisi olla riippumaton, erittäin itsenäinen ja löytää sisäinen voima, rohkeus ja vahva itsetunto.

Kyllä. Oikein kiusaksi asti minulla on itsetuntoa, ihan oikeasti välillä joudun kiusallisiin tilanteisiin kun saatan riemastua jostakin asiasta tosi paljon ja huomaan, että etenkin miehet kokevat minun kilpailevan saavutuksillani, joita itse en edes koe saavutuksina vaan pelkkänä elämänäni, josta haluan jakaa parhaat palat muille Grin

Kunpa voiskin aina sanoa, että 'ettekö te nyt ymmärrä, tässä oinasenergia on ihanasti päällä, ottakaa vaarin'! Grin
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
rhoda
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #26 : 17.03.2009 20:48:38 »

Rhoda! Kyllä kuulostat Kalat-ystävältäni!  Grin

Kalojen tulisi ilmentää vapaasti tunteitaan ja herkkyyttään, läsnäolevana intuition kuuntelijana seurata rohkeasti haaveitaan ja omaa tietään.

Heeh, tuossahan on ainakin kolome haastetta..

No kaksi kolmesta jo plakkarissa,
hyvänä hetkenä sujuu kaikki!
tallennettu
maarita
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #27 : 17.03.2009 21:35:50 »

Neitsyen tulisi käyttää tervettä järkeä ja toimia tehokkaasti palvellen ja parantaen itseä ja muita.

Onhan tuota saanut tässä elämässä harjoitella sitä itsensäkin palvelua ja parantamista. Tehokkuudesta en niinkään tiedä...  Grin

tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #28 : 17.03.2009 23:42:18 »

Härän tulisi olla kestävä, vakaa ja vastuullinen, muille turvaa tarjoava.

Kyllä, tätä koen olevani ja muutkin ovat sanoneet... On minussa kyllä muutenkin mielestäni aika paljon aurinkomerkkini piirteitä, mutta on minussa paljon muutakin enkä kaikkia härkä ominaisuuksia koe omikseni kuten esim. materialistisuutta...  :Smiley Aurinkoni härkä on 8.huoneessa.
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #29 : 18.03.2009 11:36:31 »

Itse asiassa aika riippumaton olenkin. Hyvä Esmi! Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 7
  Tulostusversio