Noh, enpäs nyt jaksanut ihan ajatuksella lukea aihetta loppuun saakka, mutta..
Ainakin itse koen itseni suht jouskarimaiseksi. Olen se, joka haluaa saada ihmiset nauramaan ja haluan tuoda ihmisten elämään pientä iloa. Teen sen ihan kertomalla vitsejä, hassuttelemalla, tekemällä itsestäni pellen jne. Olen sitä sorttia, joka toikkaroi lampunvarjostin päässä ja muut sivustaseuraajat ulvovat naurusta - jos ulvovat. Olen edelleen 26-vuotiaana ehkä liiankin lapsenmielinen ja leikkisä, leikittelen ihmisten kanssa sekä verbaalisesti että fyysisesti esim. pystypainia harrastamalla (jep, just shoot me, right
) - monet vähän "vanhemmat" sielut ja hillitymmät ihmiset kypsyvät muhun oikein urakalla. Olen aika naiivi, uskon ihmisistä helposti vain sitä hyvää - ja monta kertaa tullut myös silmään kustuksi.. Olen se hieman höhlä ja blondi Jouskari, joka lähestyy ihmisiä hymy naamalla, hirveästi hosuen, höpöjuttuja kertoillen - ja lainkaan epäilemättä mitään pahaa..
No, en ole reissaajatyyppiä, aika koti-ihminen, kunhan kotona riittää tekemistä ja seuraa. Reissaan mielelläni sohvalla katsellen matkaohjelmia ja imien sitä kautta vieraita kulttuureja, nauttien eri maiden erikoisuuksia ruoan muodossa. Olen tosi utelias ja mielenkiinnon kohteet ovat ihan laidasta laitaan. Tosin mielummin opiskelen kaiken käytännössä kuin kirjatietona, olen tosi laiska opiskelija
Ja muutenkin vähän huithapeli. Kyllästyn nopeasti, jos mitään uutta ei tule kehiin. Niin, pidän käytännön tutkimustyöstä, kunhan työssä on riittävästi vaihtelua, itsenäisyyttä ja että jokainen päivä on erilainen. Toisaalta mun lyhytjännitteisyys saattaa olla hiukan haaste tutkimustyötä ajatellen
No toisaalta, mulla on
, joka vaatii pitämään jalat maassa ja janoamaan menestystä. Nousu-Kauriina varmaan olen hiukan hillitympi kuin Jouskarit noin yleensä, en ota suuria riskejä elämässä, pikemminkin päinvastoin. Jätän helposti tarttumatta haasteeseen, jos vähänkin pelkään epäonnistumista. Olen ihan mielettömän nöpönuuka ja tarkka raha-asioissa (kartan hallitsija
kun on mulla 8. huoneessa..), en ole koskaan ylittänyt varojani. Mulla on rahaa hätävaraksi asti, jos taloudellinen tilanne sattuu kiristymään.
on mulla 10. huoneessa ja tekee väljää
:ää
:lle. Se, että tavoitan itselleni asetetut tavoitteet, on elämäntehtäväni. En halua olla "joku luuseri", joka ei ole saanut mitään aikaiseksi. Kun teen töitä ja tunnen eteneväni ja edistyväni sekä saavuttavani jotain suurempaa hyötyä, tuntuu siltä, kuin syttyisin liekkeihin. Silloin tuntuu, että pääsen loistamaan täydellä teholla, että mun
-sielu pääsee oikeuksiinsa. Tosin 10. huone on
:lle vähän vieras sijainti..
Mulla on lisäksi
7. huoneessa. Lisäksi asteentarkka
. Ehkä se on semmoista luonnollisuutta, että tuon omimman itseni vahvasti esiin - onhan tuo
näyttävässä Jellonassa, joka hakeutuu salaa huomion keskipisteeseen
Joo, olen aika huithapeli ja käytännön asioiden sujuminen on aika vaihtelevaa
Kotona rakastan kyllä kaikkea tyylikästä, sisustuksen pitää olla ihan millilleen oikein. Olen tosi vaativa sisustusta ajatellen, en hyväksy mitään "vähän sinne suuntaan"-tyyppistä kalua vaan kaiken pitää olla täydellisesti oikein! Mun koti on hyvin suoralinjainen, aika moderni ja minimalistinen, huonekalut ovat yksinkertaisia ja kulmikkaita. Rakastan värejä, värit saavat olla kirkkaita. Mutten kuitenkaan pidä siitä, että yksi esine on riikinkukonkirjava, maksimissaan saa olla kahta eri väriä per esine. Kotini on linnani, koska viihdyn kotosalla puuhaillen ja siksi kodin pitää olla paikka, jossa viihdyn. Tosin olen laiska siivoamaan, vaikka koti olisi miten unelmalinnaksi sisustettu, villakoirat ja pölypunkit vilistävät nurkissa ja tiskialtaassa lojuu koko astiavarasto