Käsitin, että se mikä tässä tuo sitä voimaa, on sen planeetan toteuttaminen sen merkin mukaan missä se on ja sen huoneen alueella missä se on. Ei siis niin, että merkurius kriittisessä pisteessä tarkoittaisi kaksosmaisuutta, vaan enemmänkin ajatustensa julkituomista leijonan tulisuudella, ehkäpä joidenkin pinnanalaisten asioiden tonkimista tai sitten tämä koko itsensä esille tuominen on jollain tavalla erikoista, taiteellista, salaperäistä. Sieltä löytyy se voima, minkä avulla jaksaa ratkoa vaikeampiakin asioita.
Voimapisteajatus tarkoittaisi myös sitä, että tätä planeettaa ihmisen on helppo toteuttaa. Ja jos jostain syystä sitä ei suostu toteuttamaan elämässään, siitä tulee se kaikkein pahin kipupiste.
Täysin varmasti en nyt näistä osaa mitään sanoa, kun en tiedä mistä nuo asteet oikeastaan ovat peräisin.
Joskus ennenkin olin tästä kuullut, mutta nyt heräsi mielenkiinto, kun katselin että mullahan noita ihan muutama löytyykin.
21
12' ,
12
33' , 12/6 -huoneet 25
/
52' ,
ei ihan mahdu puolen asteen orbiin, mutta melkein 26
53'
Nämä kyllä vain toistavat samaa mihin olen ennenkin törmännyt, marsia en kuitenkaan ole pitänyt ennen hirveän merkittävänä. Ehkä olen jollain tapaa raskaampi ihminen kuin olen kuvitellut. Venus on kysymysmerkki, mutta eihän se periaatteessa olekaan sen orbin sisällä.