asboo
|
|
« : 17.03.2009 17:29:15 » |
|
Näitä uuden kotipaikkakunnan kiehtovuuksia... Yksi lenkkipolkuni varrella oleva kallio on jo pitkään kiehtonut mieltäni. Paikassa on lähes pystysuora kallio, kiviröykkiöitä, vanhoja sammaleisia kiviä ja vanhoja korkeita mäntyjä ja kuusia. Melkein joka kerta ohi mennessäni olen tutkinut kiviröykkiöitä ja tänään satuin ihastelemaan hienoja jääputouksia. Eläinten luita ja ketunpesän olen myös löytänyt. Ensimmäistä kertaa kiipesin kallion päälle kahden korpin houkuttelemana ja huomasin siellä muutaman nähtävyysmerkin. No, pikkasen googletusta ja kappas, löysin tiedon, että siellä on muinaishautoja. Todella kiehtova paikka.
Onko teillä tiettyjä voimapaikkoja lähiympäristössänne, missä tapaatte käydä? Löytyykö Suomesta todella voimakkaita voimapaikkoja esim. Stonehengen tyyliin?
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #1 : 17.03.2009 17:42:22 » |
|
Kyllähän se Koli taitaa olla yksi voimallinen paikka, mutta vähän on liikaa tungosta aina siellä. Silti, kannattaa kokeilla itse
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
T-H
|
|
« Vastaus #3 : 18.03.2009 09:27:05 » |
|
asbolos: Upea aihe Voi kuule, kun käyn aina lenkkeilemässä niin ole menettänyt sydämmeni eräällä luodolle. Siellä käyn oleilemassa paljon kesäisin. Siellä on tavattoman kaunista. Lasuudestani muistan nuo kalliot. Pitäis kyllä nyt täältä jostain löytää tuollainen kalliopaikka. Sen kukkulalla kun istuis niin olo on, no kyllä tiiät!?
|
|
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
* Nousu Neitsyt * NativeAmerican Haukka
|
|
|
T-H
|
|
« Vastaus #4 : 18.03.2009 09:32:38 » |
|
Mun on ihan pakko postata tänne eräs paikka. KATSOKAA! Mitenkäs päättelettä että kuinka toi lammas on päässyt tuonne väliin?
|
|
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
|
|
|
asboo
|
|
« Vastaus #5 : 18.03.2009 10:24:45 » |
|
^Varmaankin kuvankäsittelijän toimesta tai sitten on raukka tippunut Hienot maisemat kuitenkin. Kolilla olen käynyt kerran, mutta sää oli kauhea, eikä tehnyt mieli yhtään lähteä kauemmas auton suojasta. Vilkaisin vaan upeaa maisemaa ja huristimme pois. Aika harmi sinänsä, olisin voinut siellä kauniilla säällä ja yksin ollessani vaellella ympäriinsä.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #6 : 18.03.2009 11:40:20 » |
|
Onpas hieno kuva. Toisaalta lampaatkin lienevät aika hyviä kiipeilijöitä kukkuloilla yms. niinkuin oinaat ja vuorikauriitkin, vai mitä ne nyt oli.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
T-H
|
|
« Vastaus #7 : 18.03.2009 12:08:35 » |
|
Kuva on hieno. Joo, onhan ne oinaat ja mitäs muita niitä kaviollisia onkaan jotka pystyvät hyppelemään jyrkänteillä. Niin varmaan tuokin lammas on hypännyt, katsokaas, vasemmanpuolen kalliokorokkeelta
|
|
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #8 : 18.03.2009 19:17:48 » |
|
Ehkäpä kaikki korkeat paikat ovat erityisesti voimapaikkoja : Upea kuva TH Missä paikassa / maassa otettu?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Adele
|
|
« Vastaus #9 : 18.03.2009 21:25:27 » |
|
Hui mulla on niin hirvittävä korkeanpaikankammo, että alkoi jo polvet tutiseen pelkästä kuvan katsomisesta ..kuvittelin jo itseni tuonne ja kuinka itkisin hulluna ja rukoilisin, että pääsisin sieltä pois ja sitten tulis hämähäkki ja hyppäisin tuolta alas Mutta siis aivan mielettömän hieno kuva! Mulla voimapaikkoja on kyllä yleisesti metsät ja peltomaisemat ja rauhalliset järvet tai lammet..aah jossakin pellonreunalla istuskella ja katsella suomalaista peltomaisemaa. Mutta tämä nykyinen kotini täällä maalla ja tämä pihapiiri on minun yksi tärkeä voimapaikkani. Täällä on hyvä henki ja olenkin varmaan täälläkin sanonut, että ihan kuin sieluni laulaisi samaa säveltä tämän pihapiirin kanssa
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Oinas 10 Asc Leijona Kuu Vesimies 8 Mars Kauris 6 Venus Kalat 10 Merkurius Oinas 10 Jupiter Jousimies 5 Neptunus Jousimies 5
|
|
|
|
|
|
|
T-H
|
|
« Vastaus #14 : 22.03.2009 12:39:55 » |
|
Ehkäpä kaikki korkeat paikat ovat erityisesti voimapaikkoja : Upea kuva TH Missä paikassa / maassa otettu? Voi ippuuska en tiiä mistä toi kuva on Tupsahti vain eteen tuolta jostain
|
|
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
|
|
|
|