Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: pikkasen mietin leijonamiestä......  (Luettu 33478 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
KristinA
Kohtuuastroilija
**

Elama on ihanaa<33

Profiili
« Vastaus #15 : 20.04.2006 23:24:42 »

vaikutaa ei välttämät oo, ehkä se yrittää tehä sust mustasukkast tai jtn. Jos haluut sen miehen nii saat sen kyllä, usko ittees. Ei täs muuta.  smitten
tallennettu

Mennään sokkona yli kaiken, mutta usko ja unelmat taskussa näyttäen tietä niinkuin kompassi, joka ei ikinä petä, faktat tiedossa joka käänteessä ja silmät avoinna, vaikka sokkona vedetääkin Wink

RAKKAUS ON VASTAUS KAIKKEEN<3
christa88
Vieras
« Vastaus #16 : 21.04.2006 08:35:02 »

Joo voi olla että se yrittäää tehdä mustasukkaiseks, kun se tietää että mä tykkäsin siitä bobasta aiemminkin...ja oli siit aika mustasukkainenkin....ja nyt se tuli mustasukkaiseks siitä kun mä puhuin ja istuin boban vieressä........haha....joo voi olla, on se yrittäny olla aika nice, tai sillai yli-kiltti (ei koskaan ollu niin kun me oltiin yhdessä)yhdelle mun kaverille, ja se tietää että mä tiedän että se tykkäs etä se mun kaveri oli hot.mut siihen mä en langennu....hahaaa....
tallennettu
christa88
Vieras
« Vastaus #17 : 21.04.2006 08:57:26 »

Muuten mistä päättelit että ehkä olen neitsy?? mun nouseva merkki on neitsyt....ja nyt se exä ehkä on kiinostunu yhdestä neitsyestä...hmm...tuntuu vähäv siltä että kun me ollaan samalla tunnilla niin se ei oikein uskalla katsoa mua päin, ja mä en oikein uskalla kattoa sitä....aina kun mä katon ja se huomaa, käännän aina katseen pois. Mutta sit se tuli kyllä eilenkin kysymään jotain koulujuttuja, ja small talkia mutta....hmm en tideä oikein missä mennään.
tallennettu
christa88
Vieras
« Vastaus #18 : 21.04.2006 09:46:21 »

Voidaksesi säilyttää tämän ihanuuden sinun on kuitenkin uskallettava avata silmäsi, jotta näkisit, kuinka kovan hinnan ihastuksesi kohde on maksanut ja edelleen maksaa jokaisesta minuutista kanssasi.

tätä minä en tajua....mitä hän on maksanut....en oikein tajua tota juttu, mitä se tarkoittaa??? voisko joku vähän selittää??
tallennettu
KristinA
Kohtuuastroilija
**

Elama on ihanaa<33

Profiili
« Vastaus #19 : 21.04.2006 19:14:13 »

no en mäkää oo sillee tavallaa tajunnu tota täydellisesti, mut varmaa tarkottaa sitä et se on valinnu sut vaikka sil on ympäril paljon muitaki tyttösiä pörräilemässä, ja se et se niiku "alentuu" tasoltaan ollakseen jonkun kanssa ,,,,,,,, joatin tollast, sinnepäin kummiski veikkaaan.  Cheesy
Ja en oikeastaan muista miks luulin sua neitsyt merkkiseks ,,, joku enne tai jtn. Grin tuli varmaa sellanen oivallu / tunne ... kait.
tallennettu

Mennään sokkona yli kaiken, mutta usko ja unelmat taskussa näyttäen tietä niinkuin kompassi, joka ei ikinä petä, faktat tiedossa joka käänteessä ja silmät avoinna, vaikka sokkona vedetääkin Wink

christa88
Vieras
« Vastaus #20 : 24.04.2006 15:36:26 »

Hei taas!

Joo, mä tajusin ton jutun nyt vähän paremmin, mutta kuitenkin en tiedä mitä voin tehdä, kun suhde on niin kuin jo menny....ja on kolme kuukautta jo menny siitä erosta... no eilen yllätyin kyllä vähän, kun se(siis se ex-poikaystävä) heti alkas kyselemään mitä mä olin viikonlopulla tehny kun mä tulin online mesellä.  ;DHalus kovasti tietää mitä mä olin puuhaillu, ja sitten sanoi että ei ollut itse jaksanut tehdä paljon mitään, kun oli nukkunut vain 5 tuntia perjantai-lauantai yönä...että kyllä se jotain sillä halus sanoa... :-\ehkä se tapas jonkun tytön.... :'(mutta en mä tiedä, kyllähän se vaikutaa olevan ainakin vähän kiinostunut.  :coolsmiley:Et hyvä juttu kai... tänään mä tsekkasin vähän yhtä toista poikaa(bobaa), ja se näki sen(näytti vihaiselta, loukkaantuneelta, mutta yritti toki peittää sen)...ja sitä ennen se oli niin iloinen, eikä nähny mua ollenkaan. Mä en tosiaan tajua tota tyyppiä....Sit mä kuulin että se(luulen että oli se)sanoi että jotain "...mun tyttöystävä..." mut voi olla että se sanoikin "sun tyttöystävä"...hmm en tiedä....miten sen voi nostaa korkealle varovaisesti....mä en tiedä miten mä noin teen sen...en tunne itseäni niin kovin viehättävältä...
 smitten
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #21 : 24.04.2006 21:10:46 »

Grin

Wink

Smiley

Asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta otan osaa kuitenkin!!

Leijonamiehet  OVAT  ihania, JOS, ja kun heidän antaa olla!!

Tässä tapauksessa KUULOSTAA siltä, että olisi jo aika

katsoa peiliin,,, . Leijonamiehet eivät pidä

ruikuttajista, he odottavat, että sinä

SEISOT omilla jaloillasi, ihan ITSE.

smitten  angel  2funny
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Jinx
Vieras
« Vastaus #22 : 25.04.2006 08:25:12 »

Noniih...
Pikkasen mietin itsekkin tässä leijona miestä...
Hän on hyvin hyvin kummallinen!!!

Minun pitäisi aina vastata puhelimeen kun hän soittaa... Ja jos siinä kestää kamalan pitkään kuuluu loukkaantunut ääni puhelimesta että "kestipä sulla pitkään, kuustako kävit puhelintas hakemassa"... Hänen kanssa pitäisi aina jutella vaik ei olisi aikaa tai just olis kiireistä..
Mutta annas olla kun mie soitan hänelle automaattinen vastaus on "nyt soitit huonoon aikaan"... Lopetan puhelun lyhyeen.. Sitten hän soittaa viiden minuutin päästä uudelleen...
Joka ikinen kerta!!! Eilenkin hän oli soittanut minulle ja viis minuuttia sen jälkeen soitin hänelle.. Oli jälleen se huono hetki ja ennen kuin ehdin puhelinta pois laittaa hän soitti takaisin..

En ymmärrä! Miehet ovat aika outoja... varsinkin tämä yksi!  Cheesy
tallennettu
KristinA
Kohtuuastroilija
**

Elama on ihanaa<33

Profiili
« Vastaus #23 : 25.04.2006 10:06:41 »

Grin

Wink

Smiley

Asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta otan osaa kuitenkin!!

Leijonamiehet  OVAT  ihania, JOS, ja kun heidän antaa olla!!

Tässä tapauksessa KUULOSTAA siltä, että olisi jo aika

katsoa peiliin,,, . Leijonamiehet eivät pidä

ruikuttajista, he odottavat, että sinä

SEISOT omilla jaloillasi, ihan ITSE.

smitten  angel  2funny

Toi on ihan totta   Grin Mut ne sais olla vähä enemmän kiinnostuneit tai ainakin näyttää kiinnostuneelta jos on joku tähtäimes .. you know ?  Wink
tallennettu

pirpaliina
Kohtuuastroilija
**

Minähän se siinä...

Profiili
« Vastaus #24 : 25.04.2006 10:41:32 »

Lainaus
Toi on ihan totta   Grin Mut ne sais olla vähä enemmän kiinnostuneit tai ainakin näyttää kiinnostuneelta jos on joku tähtäimes .. you know ?  Wink

Eihän jellona sellaista voi näyttää...sehän on kingi.
Vaan annas olla jos itse heittäännyt välinpitämättömäksi, niin johan alkaa kiinnostaa.
Saalistaminen on leijonan puuhaa.
Kokeileppa ihan huviksesi.
 smitten smitten
tallennettu

aurinko leijona kuu leijona askendenttioinas

(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider41.gif)
christa88
Vieras
« Vastaus #25 : 25.04.2006 12:36:37 »

Toi on niin totta!! Heti kun mä alan sillai esittää että mä en vois vähemmän välittää, niin sit se kyllä kiiinnostuu....pitää kai vaan jatkaa samaa tahtia... muuten, kysyi sunnuntaina, tai oikeastaan hyökkäs heti kun mä tulin online, ei oltu puhuttu vähä yli viikkoon. Oli tosi kiinnostunu  mun tekemisistä.... Wink Smiley Siis se etäisyys juttu toimii....Mä en tosiaan roiku sen perässä....aikaisemmin ehkä tein, mutta se on mennyttä...
En mäkään tajua että miksi ei vois vähänkään näyttäää et olis kiinnostunu, helpoittais varmaan monien elämiä... smitten ainakin sellaisten, jotka ovat lätkässä leijonaan mutta luulevat sen olevan täysin "so not-interested"...vaikka se oliskin oikeastaan kiinnostunu....

Joten paras juttu on kai vaan ottaa etäisyyttä.... ja vähän act up.... smitten
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #26 : 25.04.2006 14:41:33 »

Grin

LEIDIT, ei taida helppoa olla teilläkään, taitaa olla kuin

koiranpennun kasvatuskäsikirjasta, jos ajat takaa,

pakennee, jos juokset itse pois, pyrkii perään.

2funny
tallennettu

haluan unohtaa hetkeksi.
KristinA
Kohtuuastroilija
**

Elama on ihanaa<33

Profiili
« Vastaus #27 : 25.04.2006 14:47:01 »

Niiiii  Grin Arvatkaapa mitä tytöt tajusin tänää et oo ihastunu jopa ehkä rakastunu yhteen mun "kaveriin" joka on yllätys yllätys leijona  tickedoff
Ja nyt en tiiä jaksanko yrittää vai sit yritän tukahduttaa mun tunteet, vaik kipeet se tekeeki.  Sad
tallennettu

KristinA
Kohtuuastroilija
**

Elama on ihanaa<33

Profiili
« Vastaus #28 : 25.04.2006 14:55:43 »

Kyl me tullaa toimee mut se on nii monimutkast niiku äsken oliki siitä et antaa hänen saalistaa mut mä taas haluun olla sen lähellä ja näyttää sille et oon kiinnostunu tosi syvällisesti ja haluun hemmotella sitä ja ja ...  Cry Pakko unohtaa ei siit varmaa mitää tuu ,,, ku tuntuu et seki ois kiinnostunu must aika samallai musta, mut ei kato nyt tiiä onks tää mun omaa mielikuvitust et haluun nähä asiat niin miten ne ei todellisuudes oo, tai sit se vaa playaa ,, tiiättekä sillee (kato leijonahan se on)  ? Tai sit se haluu jotai mut ei haluu näyttää sitä eka siis sillee käydä käsiks muhun, oon ollu välinpitämätö,, kyl se tepsii mut se on vaa jotenki ujo,, Tiiän se pelkää torjumista, ku se ei oo varma mun tunteist. salweee hah hah keksinpä sittenki  Wink Pidän teijät ajan tasal  :Smiley  Huh
tallennettu

Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #29 : 25.04.2006 15:01:28 »

Grin

Älä huoli, leijonilla on yleensä laaja reviiri, jota se kiertää,

tarkkailee    ja   pitää vähän niinkuin omanaan,   vaikkei

koskekkaan !!  ?   Kiss

2funny
tallennettu