KristinA
Kohtuuastroilija
Elama on ihanaa<33
|
|
« Vastaus #30 : 25.04.2006 15:08:23 » |
|
selitätkö vielä tarkemmin ,,, kun tajusin mut tuntuu etten ihan kunnolla
|
|
|
tallennettu
|
Mennään sokkona yli kaiken, mutta usko ja unelmat taskussa näyttäen tietä niinkuin kompassi, joka ei ikinä petä, faktat tiedossa joka käänteessä ja silmät avoinna, vaikka sokkona vedetääkin RAKKAUS ON VASTAUS KAIKKEEN<3
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #31 : 25.04.2006 17:55:34 » |
|
Leijonamies on vilpitön, rakastaa, kyllä, ketä ?? Hyvä kysymys!! EI AINAKAAN, ns. helppoa S A A L I S T A .
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
KristinA
Kohtuuastroilija
Elama on ihanaa<33
|
|
« Vastaus #32 : 25.04.2006 18:31:06 » |
|
Rakastaa mua Mistä sen huomais et rakastaako ? must tuntuu et kyl se mua rakastaa jollai taval, mut ei saa kato selkoo, kuten varmaa tiedätkin jo Nii ajonkin saalistaa Kiitti
|
|
|
tallennettu
|
Mennään sokkona yli kaiken, mutta usko ja unelmat taskussa näyttäen tietä niinkuin kompassi, joka ei ikinä petä, faktat tiedossa joka käänteessä ja silmät avoinna, vaikka sokkona vedetääkin RAKKAUS ON VASTAUS KAIKKEEN<3
|
|
|
christa88
Vieras
|
|
« Vastaus #33 : 27.04.2006 11:28:34 » |
|
Tsemppiä saalistukseen!!! ;)Mun saalistus ei toimi....se(ex) on menossa johonkin bileisiin yhen tytön kaa, josta se oli kiinnostunu jo kun me oltiin yhdessää....voihan vaan arvata mitä siellä tapahtuu....onneks mä en ainakaan oo sanonu sille mitään siitä että mää kuulin et se menee sinne sen tytön kanssa.... kyllähän se vielä huomaa kenelle sydän sykkii!! Ottaa vaan niin kipeetä kun näkee ne yhessä, me ollaan nimittäin samalla luokalla koko porukka... Mut kyllä se viel' tulee kun huomaa että mä en vois vähemmän siitä välittää, jos se menee sen tytön kaa. History repeats itself....Ensin mä jätän sen ihan rauhaan, sitten viikon päästä, se kysyy jotain tai puhuu jotain kysyy miten mulla menee jne. ja sitten se jättää mut rauhaan, ja sitten mä mokaan taas. Mut nyt on mokattu jo tarpeeks, nyt mä en jaksaa enää miettiä sen puuhia enemmän tällä kertaa....leijonaa on vaikea saalistaa!!! todellakin!!! Mutta tsemppiä!!!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ikitosi
|
|
« Vastaus #34 : 27.04.2006 14:51:04 » |
|
LEIJONAA EI SAALISTETA LEIJONA ON ITSE SAALISTAJA. Raadonsyöjä se on myös, että voi niinkin helppoa saalista käydä syömässä. Mutta itse saalistamisesta se leikkimielisenä nauttii...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
christa88
Vieras
|
|
« Vastaus #35 : 27.04.2006 15:17:18 » |
|
Minä saalistin sen, ja no okei, en olisi uskaltanut jos se ei olisi tullut kyselemään ja puhumaan, mutta totta kai se on, että leijona on se saalistaja...eikä kalat... sopiiko leijona ja neitsyt yhteen? mä oon kalat, mutta mun nouseva merkki on neitsyt...niin sopiiko leijona paremmin näin merkkien perusteella aurinko merkiltään neitsyen vai kalan kanssa? entäs jos kalalla on nousevana merkkinä neitsyt?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
christa88
Vieras
|
|
« Vastaus #36 : 27.04.2006 16:20:45 » |
|
mä kysyin vaan.... mutta mitkä merkit sitten sopii leijonan kanssa?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
uusihurmuri
Vieras
|
|
« Vastaus #37 : 27.04.2006 16:22:52 » |
|
mä kysyin vaan.... mutta mitkä merkit sitten sopii leijonan kanssa? Toiset Leijonat.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Oikku67
Vieras
|
|
« Vastaus #38 : 27.04.2006 16:35:29 » |
|
Samaa mieltä "uusihurmurin" kanssa.. (omaa kokemusta on..) Oikku67 :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ikitosi
|
|
« Vastaus #39 : 27.04.2006 16:42:33 » |
|
Koeta nyt ensin itse opetella olemaan itsesi kanssa!
Ja lakkaa huolehtimasta jostain kollista, joka kuitenkin ottaa sen, joka eniten kiinnostaa; tähtimerkistä välittämättä.
Ja usko jo, että eniten Leijonaa kiinnostaa itsenäinen, oman arvonsa tunteva, ehdottoman riippumaton nainen.
Sellaiseksi voit tulla vain keskittymällä omaan elämääsi ja omiin tarpeisiisi, joille et hae tyydytystä vastahakoisesta Leijonasta, vaan ihan vaan tyytyväisyydestä omaan itseesi.
Tämän kun opit, saat karistella 'rumimpia' Leijonia kintereiltäs...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
KristinA
Kohtuuastroilija
Elama on ihanaa<33
|
|
« Vastaus #40 : 28.04.2006 12:01:32 » |
|
.. mitä väliä?,, ja kai sen tuntee sitten kun huulet kohtaa....................... ja jos ei tunnu, niin sitten ei sovi, ja jos tuntuu niin sopii.... Toihan on sit se viimenen testi ja VARMA sellanen jos sopii toisilleen,, taidan kokeilla sitä vk-loppuna Toivotaa etten pilaa sitä mun sekavuudel tai mts.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
TarZa
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #41 : 29.04.2006 01:46:04 » |
|
" Nojoo, mä ajattelen kans että se ei koskaan vois niellä sitä ylpeyttä, mut kyllähän se vähän on jo, kun sanoo et ei tiedä." Eiks se mee vähä niinku sillee, että jos se ei tiedä, niin siihen on mahdollisuus sillon vaikuttaa ? Jos se ois todellakin EI, EI KIINNOSTA!! Sit se vois olla vähä vaikeempaa.. Ei muuta ku pökköä pesään!!! Mun kokemuksen mukaan leijonat rakastaa kaikenlaista hemmottelua ja huomion keskipisteenä olemista
|
|
|
tallennettu
|
aurinko vesimies nousu jouskari kuu jouskari merkurius vesimies venus kauris mars vaaka
|
|
|
KristinA
Kohtuuastroilija
Elama on ihanaa<33
|
|
« Vastaus #42 : 29.04.2006 13:28:13 » |
|
Nii onki mahdollisuus vaikuttaa asiaan, ja hemmottelusta ja keskipisteenä olemisesta on niille se ykkös juttu,! Faktaa! Oon muuten sideerisessä Leijona Mä saan sen miehen ketä haluunki. Jos nyt en saa uutta urosta tähtäimeen Ku olis yks ...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
KristinA
Kohtuuastroilija
Elama on ihanaa<33
|
|
« Vastaus #43 : 29.04.2006 13:30:18 » |
|
seki on muuten leijona , damn
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Sun73
|
|
« Vastaus #44 : 29.04.2006 18:22:41 » |
|
Unoha se leijonamies ! Ei leijonat pysty vakiintumaan ennen 30 vuotta ja jos sillonkaan...Kyl niillä on aina naisia joka sormelle....Pettävät minkä kerkeevät, mulla kokemusta tripla-leijonasta.. Leijonalle käy mun mielest parhaiten toinen leijona ja jousimies ja kaksonen. -Oinas73-
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|