Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: pikkasen mietin leijonamiestä......  (Luettu 32861 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
remppa11
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 165



Profiili
« : 25.01.2006 07:24:19 »

Mulla alkannut uusi ajatus tai oikeesti ihminen pyöriä mielessää,,,ja uskokaa tai älkää netti tuttavuus....Mutta hän on leijona ja en toedä yhtään miten kaksonen ja laijona voisi edes ola samalla aaltopituudella???Ja voikos ne edes olla??? smitten
tallennettu

Elämässä on oltava suolaa ja sokeria ei se muutes pelaa!

Nouseva vaaka,aurinko kasosissa,kuu härässä,merkurius härässä.venus ravussa.mars härässä
KristinA
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 94


Elama on ihanaa<33


Profiili
« Vastaus #1 : 29.03.2006 19:41:36 »

Kaikki on mahdollista jos vain itse haluaa ja pystyy tekemään kompromisseja,, No ensinnäkin neuvoksi sulle älä aliarvioi tätä leijonaa ja älä kritisoi häntä ,, Jos hyväksyt hänet sellaisenaan kun on, kaikki pitäis sujuu hyvin =)
tallennettu

Mennään sokkona yli kaiken, mutta usko ja unelmat taskussa näyttäen tietä niinkuin kompassi, joka ei ikinä petä, faktat tiedossa joka käänteessä ja silmät avoinna, vaikka sokkona vedetääkin Wink

RAKKAUS ON VASTAUS KAIKKEEN<3
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #2 : 03.04.2006 13:47:04 »

Minussa on paljon kaksosta, eikä yhtään jellonata... Monet mun frendit on kuitenkin jellonia ja monilla poikakavereilla ollut nouseva merkki jellona...

Mielestäni kaksonen ja jellona on hyvä yhdistelmä. Jellonaa voi kuitenkin ärsyttää, jos kaksonen yrittää viedä liikaa huomiota ja kaksosta taas jellonan ylpeys... Jellonat haluaa olla aina oikeassa ja auta armias, jos pystyt todistamaan jellonalle olleesi alun alkaen oikeassa, vaikka hän on pari tuntia väittänyt vastaan, ettei asia voi olla noin... Sitä häpeää ei jellona kestä.  2funny Sitten asiaa vielä pahentaa se, että nauraa paskaisesti et hah, olinpas oikeessa...  Cheesy Cheesy Siinä vaiheessa loppuu tuon mahtailevan kissaeläimen huumorintaju!  tickedoff

Mut se mitä erityisesti rakastan jellonissa on se aito lämpö ja välittäminen. He osaavat todella rakastaa ja palvoa rakkaitaan täysin sydämin. He puolustavat ystäviään, perheenjäseniään ja rakkaitaan viimeiseen hengenvetoon asti. Jos joku loukkaa minua, leijonaystäväni haluaa selvittää asian, vaikka itse antaisin anteeksi viidessä minuutissa eikä koko juttu jaksaisi edes enää kiinnostaa... Wink Se on vaan jotenkin niin huvittavaa..

Ja jellonat pitää kaksosen vilkkaudesta ja iloisuudesta, ei tule ainakaan tylsää...
tallennettu
_Lucita_
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Ice Queen


Profiili WWW
« Vastaus #3 : 03.04.2006 14:20:14 »

Lainaus
Mielestäni kaksonen ja jellona on hyvä yhdistelmä. Jellonaa voi kuitenkin ärsyttää, jos kaksonen yrittää viedä liikaa huomiota ja kaksosta taas jellonan ylpeys... Jellonat haluaa olla aina oikeassa ja auta armias, jos pystyt todistamaan jellonalle olleesi alun alkaen oikeassa, vaikka hän on pari tuntia väittänyt vastaan, ettei asia voi olla noin... Sitä häpeää ei jellona kestä.   Sitten asiaa vielä pahentaa se, että nauraa paskaisesti et hah, olinpas oikeessa...    Siinä vaiheessa loppuu tuon mahtailevan kissaeläimen huumorintaju! 

Mut se mitä erityisesti rakastan jellonissa on se aito lämpö ja välittäminen. He osaavat todella rakastaa ja palvoa rakkaitaan täysin sydämin. He puolustavat ystäviään, perheenjäseniään ja rakkaitaan viimeiseen hengenvetoon asti. Jos joku loukkaa minua, leijonaystäväni haluaa selvittää asian, vaikka itse antaisin anteeksi viidessä minuutissa eikä koko juttu jaksaisi edes enää kiinnostaa...  Se on vaan jotenkin niin huvittavaa..

Pystyn allekirjoittamaan tuon kaiken helposti!
Ehkä olen sitten stereotyyppinen Lellona, mutta kyllä osataan nauraa itsellemme!
tallennettu

When leaves have fallen
And skies turned into grey.
The night keeps on closing in on the day
A nightingale sings his song of farewell
You better hide for her freezing hell

On cold wings she's coming
You better keep moving
For warmth, you'll be longing
Come on just feel it
Don't you see it?
_Lucita_
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Ice Queen


Profiili WWW
« Vastaus #4 : 03.04.2006 14:21:25 »

Niin ja siis. Leijona sopii mielestäni suhteellisen hyvin kaksosten kanssa, kunhan muistaa Leijonaa aina välillä vähän silitellä. smitten
tallennettu

When leaves have fallen
And skies turned into grey.
The night keeps on closing in on the day
A nightingale sings his song of farewell
You better hide for her freezing hell

On cold wings she's coming
You better keep moving
For warmth, you'll be longing
Come on just feel it
Don't you see it?
mullinkainen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #5 : 08.04.2006 16:03:16 »

Heips! Leijona ja kaksonen sopii oikein hyvin toisilleen. Vanhempani ovat olleet yli 30 vuotta naimisissa ja homma toimii. Smiley
tallennettu
sakarivaris
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #6 : 08.04.2006 16:34:21 »

tee parisuhdeharmoniatesti horoskooppi.comissa.
Jos prosentit yli 50 niin kannattaa yrittää. Mikään osaalue ei saa olla alle 50%.
tallennettu
NeverBeAfraid
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Avaa jo silmäsi totuudelle. Niin minäkin tein.


Profiili
« Vastaus #7 : 09.04.2006 18:52:10 »

Hmm, ainakin leijonanainen ja kaksosmies osaavat olla samalla aaltopituudella, ainakin kumpikin ovat seurallisia ja vilkkaita... Tosin kaksonen on TODELLA vilkas, vilkkaampikin vielä kuin minä  Cheesy ja toisinaan taas minä olen niin ailahteleva, että en osaa valita haluanko olla iloinen vai surullinen, niin sitten jään miettimään asioita ja olen "liian" hiljainen, joten tämä kaksosmies ei voi käsittää mikä minulla on.
On mahdollisuuksia, mutta toki erilaisuuksia luonteista löytyy, mutta sehän on vain hyvä?
tallennettu
christa88
Vieras
« Vastaus #8 : 18.04.2006 14:47:11 »

Miten leijonan pehmittäää??? luulen että exällä vielä on lämpimiä tunteita kohtaani...mutta ei uskalla myöntää. koska silloin minähän olisin ollut oikeassa koko ajan. Hän on leijona ja tosi ylpeä... sanoo ikävöivänsä suhdetta, ja sanoo olevansa tosi pahoillaaan kaikesta. olen vastannut että olen myös, mutta kysyessäni jos hän haluaa yrittäää uudelleeen, hän sanoo ensin en tiedä ja sitten ei....En jaksa enää odottaa...vaikka luulen että hän vielä tuntee rakkautta, vaikka sanoo haluavansa olla vain ystävä...Apua!

Oi...sori, en pysynyt aiheessa. Sad
tallennettu
KristinA
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 94


Elama on ihanaa<33


Profiili
« Vastaus #9 : 19.04.2006 00:36:33 »

Miten leijonan pehmittäää??? luulen että exällä vielä on lämpimiä tunteita kohtaani...mutta ei uskalla myöntää. koska silloin minähän olisin ollut oikeassa koko ajan. Hän on leijona ja tosi ylpeä... sanoo ikävöivänsä suhdetta, ja sanoo olevansa tosi pahoillaaan kaikesta. olen vastannut että olen myös, mutta kysyessäni jos hän haluaa yrittäää uudelleeen, hän sanoo ensin en tiedä ja sitten ei....En jaksa enää odottaa...vaikka luulen että hän vielä tuntee rakkautta, vaikka sanoo haluavansa olla vain ystävä...Apua!

Oi...sori, en pysynyt aiheessa. Sad


Mun niksini tässä asiassa on se että ÄLÄ ODOTA  coolsmiley Käy käsiks Wink Mutta tietenki varovasti, hän on se "kuningas leijona" niin vaikka hän haluaisikin sinut takaisin en oikee usko että hänellä olisi pokkaa niellä ylpeytensä ja tehdä niin ?? ja silloin sä astut kuvaan sillai et viettelet sen uudestaa ,, nst. nostat hänet jalustalle ja korkeelle ,,,   you know ?   Smiley Pysyit mun mielest aiheessa, leijonnistahan me keskustellaa ja ratkotaan pulmia ,,  Grin Huh
tallennettu

Mennään sokkona yli kaiken, mutta usko ja unelmat taskussa näyttäen tietä niinkuin kompassi, joka ei ikinä petä, faktat tiedossa joka käänteessä ja silmät avoinna, vaikka sokkona vedetääkin Wink

RAKKAUS ON VASTAUS KAIKKEEN<3
KristinA
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 94


Elama on ihanaa<33


Profiili
« Vastaus #10 : 19.04.2006 00:37:44 »

Ootko sattumoisin neitsyt merkiltäsi ?  Smiley
tallennettu

Mennään sokkona yli kaiken, mutta usko ja unelmat taskussa näyttäen tietä niinkuin kompassi, joka ei ikinä petä, faktat tiedossa joka käänteessä ja silmät avoinna, vaikka sokkona vedetääkin Wink

RAKKAUS ON VASTAUS KAIKKEEN<3
christa88
Vieras
« Vastaus #11 : 19.04.2006 15:24:57 »

Hei kiitos sun vastauksesta!!! Kuulostaa aika hyvältä ja asiat menne kyllä ihan paremminkin nyt. hahaa....tänään mä istuin sen mun exän kaverin vieressä(exä tietää että se tyyppi on mun mielestä aika hot, ja on ollu aika mustasukkainenkin siitä) ja sit mä näin mun exän. Se näytti aivan tosi tosi vihaiselta!!!! Mut se huvittava juttu on että myöhemmin se tule kysymään jotain koulu-juttua ja oli NIIIIIN  kiva ja ystävällinen ja iloinen.  Cheesy Smiley Joono, back to the issue.  Tuntuu siltä että se joskus heittää vähän sellaisii intensiisvisiä katseita...mut sitä mä aina mokaan kun mä kysyn että eksä halua uudestaan??? mut nyt tiedän että se ei toimi, vaikka olis pitäny sen oppia ja kauan sitten. Nojoo, mä ajattelen kans että se ei koskaan vois niellä sitä ylpeyttä, mut kyllähän se vähän on jo, kun sanoo et ei tiedä. Ja se sanoo sen aina puhelimen ja netin kautta(voi sanoa ihan mitä vaan ilman katsekontaktia=voi valhdella aika helposti)....no hehe, sori mä nyt babblaan aika paljon tässä.  Grin Niin ja mä oon kalat merkiltäni!!! Kiitos jo etukäteen vastauksesta!!!  smitten
tallennettu
KristinA
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 94


Elama on ihanaa<33


Profiili
« Vastaus #12 : 20.04.2006 14:25:40 »

....... Tuntuu siltä että se joskus heittää vähän sellaisii intensiisvisiä katseita...mut sitä mä aina mokaan kun mä kysyn ....


Seuraavan kerran ku se kattoo sua tollee nii mee "leikkii" mukaa kato takas samallai mut tietenki omal tyylil ja katot muualle ja sit takas ja rupeet hymyilee jos se kattoo vielki yms. kommunikoitte ilman sanoja,,, yritä nähä sen silmien sisälle, sielunpeili you know? sillo muutut salaperäseks ja viettelijäks =) sitä rupee kiinnostaa (kait) ku et enää rikokkaa sit "katsetta" kylmällä kysymyksellä. Wink) tässä vielä sulle , enemmän tietoo , mitä tuut lukee on totta ,, koettu on  Grin

Oletko törmännyt ihanaan, huomaavaiseen, lämpimään ja elämässään ainakin omien sanojensa mukaan menestyvään Leijonamieheen. Onneksi olkoon, sillä hän todellakin on kuningas ihmisten joukosssa. Olet varmaan huomannut - ja ellet ole - niin pian tulet huomaamaan, että häntä tavoittelee mioni muukin nainen. Älä luule, etteikö Leijona -ihastuksesi itsekin ole asiasta tietoinen. Hänellä on hallussaan universumin luovuuden ja rakkauden energia ja hän voi halutessaan tuudittaa sinut ihanaan, satumaiseen ja ylelliseen uneen, josta et koskaaan haluaisi herätä. Voidaksesi säilyttää tämän ihanuuden sinun on kuitenkin uskallettava avata silmäsi, jotta näkisit, kuinka kovan hinnan ihastuksesi kohde on maksanut ja edelleen maksaa jokaisesta minuutista kanssasi.

Riittävän moni nainen ennen sinua on alkanut pitää saamaansa huomiota itsestäänselvyytenä ja saanut vuodattaa siitä lopulta tuskalliset menetyksen kyyneleet.

Lapsuuden ajan tiukoista säännöistä ja etiikasta jää useimmalle Leijonalle syvät arvet ja hänen on hyvin vaikea puhua herkkyydestään ja todellisista tunteistaan rakastetulleen. Isältään hän on saanut lahjaksi täydellisyysvaatimuksen, jonka toteutumattomuutta hänen rakastettunsa, hänen lähin peilinsä ei missään tapauksessa saisi nähdä. Niinpä hän pyrkii tekemään elämästäsi täydellistä peittääkseen omat heikkoutensa. Jossain vaiheessa hänen voimansa alkavat kuitenkin ehtyä ja silloin on sinun tehtäväsi kannattaa kruunua hänen päänsä päällä. Hyväksy hänen kuninkaallisuutensa vielä silloinkin, kun hänellä ei ole sinulle siitä mitään todellista näyttöä. Usko hänen luovuuteensa ja mahdollisuuksiinsa vielä konkurssin jälkeenkin ja hän on nouseva avullasi sille paikalle, joka hänelle todella kuuluu.

Ottaessasi sokeasti vastaan hänen huomionosoituksensa ja ihailunsa ja alkaessasi vaatia niiden ylläpitämistä ajaudut todella suureen vaaraan menettää Leijonamiehesi. Hänen ei nimittäin ole kovinkaan helppo kokea seksuaalista nautintoa .isänsä. kanssa, jota sinä hänelle vaatimuksinesi edustat ja niinpä hänen on etsittävä seksuaalisille tarpeilleen uusia kanavia. Olet itse valinnut roolisi tässä kuningaspelissä. Ellet saa olla hänen vaimonsa, nauti olemisestasi hänen rakastajattarenaan, sillä sitäkään roolia ei sovi asettaa kyseenalaiseksi. Voit olla varma, että hänen vaimonsa kadehtii sinua. Jos taas olet vaimo niin tiedä, että hänen rakastajattarensa tekisi mitä tahansa saadakseen paikkasi. Tuliko kylmä suihku? Se oli tarkoituskin, jotta tietäisit mihin olet ryhtynyt tai ryhtymässä. Leijonamiehen isä ei koskaan hyväksynyt häntä sellaisena kuin hän oli. Voitko sinä hyväksyä?

Uskallatko nähdä oman asemasi näin uhattuna? Ellet uskalla, niin esitän jo alkuvaiheessa surunvalitteluni, sillä kohtalosi ei anna aihetta juhlimiseen. Jos sinulla on rohkeutta ymmärtää rakastettusi käyttäytymistä, tulet lopulta hallitsemaan molempia; sekä vaimon että rakastajattaren valtaistuimia. Ensin sinun on kuitenkin voitettava oma heikkotesi; halusi omistaa tuo mies. Sehän ei ole mahdollista. Jos joku omistaa kuninkaan, hän ei enää ole kuningas ja kuninkaaseenhan sinä olet ihastunut.
 
  coolsmiley
tallennettu

Mennään sokkona yli kaiken, mutta usko ja unelmat taskussa näyttäen tietä niinkuin kompassi, joka ei ikinä petä, faktat tiedossa joka käänteessä ja silmät avoinna, vaikka sokkona vedetääkin Wink

RAKKAUS ON VASTAUS KAIKKEEN<3
KristinA
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 94


Elama on ihanaa<33


Profiili
« Vastaus #13 : 20.04.2006 14:32:21 »

ai nii viel, ku oot kalat nii varmaaki persoonaasi kuuluu ikuinen haaveilija ja annat tilaa etkä vaadi toista osapuolta 24/7  olevan sun kanssas .. ??
Jos suutut helposti nii mieti miten käyttäydyt missäkin tilanteessa seuraavaksi ennenkuin avaat suusi .. ??  Huh  sulle sopii leijona mut pakko myöntää et jousimies ois aivan kymppi ,, kait  Wink Smiley
tallennettu

Mennään sokkona yli kaiken, mutta usko ja unelmat taskussa näyttäen tietä niinkuin kompassi, joka ei ikinä petä, faktat tiedossa joka käänteessä ja silmät avoinna, vaikka sokkona vedetääkin Wink

RAKKAUS ON VASTAUS KAIKKEEN<3
christa88
Vieras
« Vastaus #14 : 20.04.2006 16:44:57 »

sen jutun leijonasta mä oon jo lukenu tosta astro-jutusta. mutta se ei oikein auta nyt....kun on jo poikki ja sillai....mut kiitos avusta!!! ja joo olen kyllä opetellut ajattelemaan enemmän ennen kuin avaan suuni. menee paremmin, sillai jotain small talk ja niin, mutta emmä tiedä... emmä yhtään tiedä kuinka tässä menee. Se aikuttaa kiinnostuneen yhdestä toisesta...Mutta yritän aina lohduttaaa itseäni sillä että se oli mun eikä sen kanssa.
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: