Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: pikkasen mietin leijonamiestä......  (Luettu 32876 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
KristinA
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 94


Elama on ihanaa<33


Profiili
« Vastaus #45 : 29.04.2006 19:29:41 »

Nii voi ollakki joka sormelle naisii, mut mun jälkee se ei haluu ketää muut ,,, varmaa  :Smiley Tripla - leijona ? Nii ne on varmaa sit pettäjä luonteisia, pitää saada selville mun "miehen" tähtikartta . Selittäisitkö miks kävis just toinen leijona tai jousimies , kaksonen ? Jos mult löytyy noit kolmee omast kartast paljon, nii mähän tulisin tosi hyvin toimee sen kans  ? Kiitos oikeesti kommentist, mut en helpolla luovuta  Wink   smitten
tallennettu

Mennään sokkona yli kaiken, mutta usko ja unelmat taskussa näyttäen tietä niinkuin kompassi, joka ei ikinä petä, faktat tiedossa joka käänteessä ja silmät avoinna, vaikka sokkona vedetääkin Wink

RAKKAUS ON VASTAUS KAIKKEEN<3
Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #46 : 29.04.2006 19:55:38 »

Mun exällä ol siis nouseva ja kuu leijonassa,auringon lisäks..Oltas kyl käyty täydellisesti yhteen, mut se tajus sen vasta sit kun ol jo liian myöhäst. Anteeksi antamisellakin on rajansa.Mulla kun jousimies nouseva ja kuu.  Leijonalla mieletön huumori, intohimo ja lämpö. Leijona ja jousimies ovat samanlaisia kulkureita ja seikkailijoita ! Ja tykkäävät kaikesta kalliista  :Smiley
Mut mun nykysellä on leijona venuksessa ja sehän käypi kans hyvin mulle  smitten
Tietty sä käyt hyvin leijonan kanssa kun sun on kartalla paljon jouskarii,leijonaa ja kaksosta.Vierekkäiset merkit tuntee aina mieletöntä vetovoimaa toisiinsa, joku ihme magneetti  Wink
Ja sen takia just 2 jellonaa käy kun ne ovat erittäin täydellisiä toistensa kanssa, sillon ei tartte enään parempii haeskella   Wink
Mäkin oon aina saanu ne miehet jotka oon halunnu, mutta en o jaksanu katella 7 vuotta kauempaa yhtä mut nyt taitaa olla tää Oinas-nainen kesytetty vihdoinkin  Shocked
Just sellanen mä oon paras-meininki pittää ollakkin  Wink

                        Cheesy          -Oinas73-
tallennettu
KristinA
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 94


Elama on ihanaa<33


Profiili
« Vastaus #47 : 30.04.2006 00:57:00 »

Oinas73 Ihnaa kiitos paljon, sun tekstis sai hymyn naamalle ja tajusin pieniä asioita itsessäni sekä hänessä Smiley Onneks oot löytänyt itselles sen toisen puoliskon jo  smitten Toivottavasti mä saan kesytettyy hänet, ja jos en ei se maailmaa kaada, kyl se jostain sit ilmestyy niiku suullaki   Wink mul on vaa paaljon kaikke muut elettävänä. Kiitti viel  Kiss smitten
Ja elephanti toiki jotenki autto , mut tiesinhän ton jo aikasemmin  Wink kiitti kummiskin  coolsmiley
tallennettu

Mennään sokkona yli kaiken, mutta usko ja unelmat taskussa näyttäen tietä niinkuin kompassi, joka ei ikinä petä, faktat tiedossa joka käänteessä ja silmät avoinna, vaikka sokkona vedetääkin Wink

RAKKAUS ON VASTAUS KAIKKEEN<3
Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #48 : 04.05.2006 16:34:17 »

No ton parisuhdeharmonian mukaan mulla ei kenenkään exien eikä nykysen kaa tuu yli 50 % ....Kumma juttu  idiot2
 
                  smitten    -Oinas73-
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #49 : 07.05.2006 13:44:02 »

koskaan ei ole hyvä jos aurinkomerkit ovat samassa,, tälläiset tapaukset kun ovat enemmänkin sitä sielun sisaruutta, ja ajan kuluessa alkavat muistuttaa toisiaan liiassa määrin..

tietysti parempi niinkin kuin jokin huonompi vaihtoehto

*Ei se kyllä minulla jouskarin kanssa ystävyyttä ollut vaan rakkautta. Silloin nuorena.. onkohan se seuraava tosiaan tuli vai ilmamerkkiin pukeutunut.  coolsmiley
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
KristinA
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 94


Elama on ihanaa<33


Profiili
« Vastaus #50 : 09.05.2006 12:02:06 »

Oon huomannu et mulle sopii ihan kuka vaa merkeistä kunhan ne ymmärtää mua nii sit kaikki sujuu ku rasvattu  smitten Ja onhan niit monia jotka ymmärtää ja ovat laidasta laitaan eri merkkisiä  Wink Ja siit leijonasta ei se ollu mitää rakkautta ku luulin et se oli  Cheesy pelkää ihastumista, katsos kun rakkauden ja ihastumisen sekottaa melkeen aina  :Smiley Grin
tallennettu

Mennään sokkona yli kaiken, mutta usko ja unelmat taskussa näyttäen tietä niinkuin kompassi, joka ei ikinä petä, faktat tiedossa joka käänteessä ja silmät avoinna, vaikka sokkona vedetääkin Wink

RAKKAUS ON VASTAUS KAIKKEEN<3
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #51 : 09.05.2006 17:00:46 »

Ensinnäkin olen au jouskari ja kaikkien exien kanssa se on kyllä ollut rakkautta ja pari heistä haluaa pitää yhteyttä vieläkin. On ollut rasittavaa tutustua hyvin niin monta kertaa ja lopettaa juttu niin monta kertaa, erityisesti vikaan exään vaikea suhtautua välillä. En tiedä pitääkö yhteyttä vai ei, ei siitä oikein iloakaan ole kun emme yhdessä tee mitään, olis kyllä tilauksessa se uusi jonka kanssa asioita voiskin yhdessä toteuttaa..

..mitäs se sitten tämän samaisen kanssa nykyään on?******

Samainen herra on sanonut että aina rakastaa minua jollain tasolla ja haluaa alkaa helpottaa elämääni, hyvä niin.  Kiss
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #52 : 10.05.2006 00:04:30 »

Grin

    Grin

      Grin

       Voiko tyhjän saada puhaltamalla, kyllä. !!  HANKI ILMAPALLO...

         En edes viittaa mihinkään kestävään kumituotteesseen..


              2funny
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
christa88
Vieras
« Vastaus #53 : 10.05.2006 18:18:41 »

Hei" Wink


Mä oon nyt päässy ton mun exäni yli  ja haluaisin sanoa että kiitos! Onhan tää ollu mun juttu päästä sen yli mutta kyllä tiedän vastaukset on kans auttanu. Mun tulee vaan vähä sääli sitä poikaa, koska yks sen lapsuudenkavereista teki itsarin. En edes ymmärrä sitä. Sattuu maailmassa niin kamalia asioita, että ei voi uskoa todeksikaan.
Nojoo, mutta lejonamiehet on ihania, siltä ainakin vaikuttaa, joten hang in there!!! smitten


Christa
tallennettu
remppa11
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 165



Profiili
« Vastaus #54 : 19.05.2006 16:51:11 »

Tein paisuhde harmonia testin siis sen bio sellaisen.Mulle ja vaaka miehelle sattui kokonais harmonia 64% kaikki muut oli yli 50 paitsi äly oli 45%.Hassu testi sinänsä. Toi oleijona mies meni menojaan jo aikaa siten.olen kai liian helppo saamaan pään tietysistä ihmisista sekaisin.....ihastuminen on ihana tunne mutta se loppuminen tuo aina tuskaisen ja masentuneen olon,onko siis kannattavaa ees ihastu olleskaan saati rakastua...rakaentais itselleen muurin jonka läpi tunteet ei kulje Wink
tallennettu

Elämässä on oltava suolaa ja sokeria ei se muutes pelaa!

Nouseva vaaka,aurinko kasosissa,kuu härässä,merkurius härässä.venus ravussa.mars härässä
remppa11
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 165



Profiili
« Vastaus #55 : 22.05.2006 18:19:59 »

Olet oikeassa ei ihastuminen ja rakastuminen ole olleskaan samaa.Ja mitä se sitten se rakastuminen on...loppupelissä en edes tiedä enää haluanko edes moista tunnetta koskaan kokea,sillä tää toistuva epäonnisuus moisessa asiassa alka ajo tökkiä ihan satasella.Mulle sanotaan luota ja älä muistele menneitä.Joo enkai voi olla muitamatta kun sama kaava toistuu ja toistuu.luottaminen on pikkasen hankalaa,vaikka kuin haluisi ja luottaisikin niin kummasti sitten tajuaakin et harakoille sekin meni.Toki jokaisella meistä on myös itsessä tarkkailtavaa ja mietittävää miksi näin käy,mutta se on vaikea asia jos kukaan ei suostu kommentoimaan miksi....liianko avoin,pitäisikö keimailla ja olla arvoituksellin ja ns.kissamaisen viileä kehrää kehräämistään ja iskeä kynnet esiin aika ajoin...no siin se tieteskin on en jaksa alkaa leikkiä muuta kun olen,liian suora sanainen ja liian esiin tuova tunteensa jos niitä on.Mutta jos esittämisellä aletaan rakkautta etsimään olkoon sitten mä passaan siinä vaiheessa. Mutta joo vaikee asia en osaa tätä aihetta millään tavalla enää käsitellä,liian monta vuotta aviossa ja ero keskiiällä ei ole enää kuten silloin kakarana jolloin se oli helppoa ja huoletonta hommaa 2funny 2funny
tallennettu

Elämässä on oltava suolaa ja sokeria ei se muutes pelaa!

Nouseva vaaka,aurinko kasosissa,kuu härässä,merkurius härässä.venus ravussa.mars härässä
Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
 
Siirry: