Minullekin tuli ENFP, mestari, kuten eräälle prinsessalle tuossa aiemmin.
Hyvin tulkinnassa kuvailtiin puhetyyliäni: joskus puhua pulputan aivan mahdottomasti, ja takana on halu paljastaa maailmasta ja ihmisestä jotain suurempaa. Myös tunne-elämääni oli kuvailtu hyvin, maailma tuntuu suurelta ja jännittävältä paikalta täynnä kaikenlaisia mahdollisuuksia. Olen myös aina tykännyt esiintyä julkisesti. Tällä hetkellä ystäviä ei kauheasti ole, kun muutin juuri uuteen kaupunkiin, mutta on minulla ollut elämässä vaiheita, jolloin on ollut vaikea sanoa, kuinka paljon kavereita minulla on, koska heitä on niin paljon
Joku mainitsi käyttäytyvänsä humalassa ENFP-tyyppisesti. Itselläni myös ENFP-ominaisuudet vahvistuvat näyttävästi alkoholin käytön seurauksena
Sopivista ammateista ykkösenä oli journalisti, jota kaikki tulkinnat, myös astrologiset, ovat tähän mennessä minulle suositelleet (lainasin juuri kirjastosta vanhoja pääsykoekirjoja ja pyysin isältä lainaa avointa yliopistoa varten...) Muita suositeltuja ovat psykologi, konsultti, sosiaalityöntekijä, muusikko, näyttelijä, kirjailija ja markkinointi, erityisesti muodin markkinointi.