Fawn
|
|
« Vastaus #45 : 16.03.2011 20:11:35 » |
|
INFJ ja Vaaka (mutta ja ) Ääh katoin jo että ENFJ, jonka mä sain ja ehdin innostua Olen meinaan kanssa , tosin ja En kyllä oo yhtään varma muutamasta kysymyksestä ja vastaisin toisena päivänä varmasti eri tavalla jos nyt kaikkia edes ymmärsin..
|
|
|
tallennettu
|
"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen." -Carl Larsson
Aurinko vaaka, nouseva skorppari Sininen Sähköinen Yö
|
|
|
mc82
|
|
« Vastaus #46 : 16.03.2011 21:01:32 » |
|
Tuli tehtyä testi uudestaan ja muutuinkin ekstrovertista introvertiksi Hmm, kieltämättä aika epäsosiaalinen olenkin ollut viime aikoina enkä ole ihmisiin keskittynyt kovinkaan paljoa... Eli ESFP ---> ISFP :
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies Kuu 7 Leijona Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni Pluto 8 Vaaka Chiron 3 Härkä Vesta 1 Vesimies Vertex 7-PF 7 Neitsyt Noususolmu 6 Rapu AC Kauris (DC Rapu) MC Jousimies (IC Kaksonen
|
|
|
m.magia
|
|
« Vastaus #47 : 16.03.2011 21:06:30 » |
|
ISFJ (Introverted Sensing Feeling Judging). Tiukasti sisäänpäin kääntynyt tuomitseva ovimatto. Ammateista löytyi muutamakin harkinnassa ollut.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
pip
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #48 : 23.03.2011 17:15:34 » |
|
Ihana löytää toinen ISFP-jousimies Luulin olevani ainoo, joka ei ole Extrovert-jousimies. Olen vielä erittäin vahvasti Introvert Ennen sain aina tulokseksi INFJ:n, mutta kaipa tässä itse kukin oppii aina uutta itsestään ja huomasin kantapään kautta, että ne omat mielikuvat omasta valmiuksista ja vahvuuksistaan ei aina pidä paikkaansa.
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva Vaaka Aurinko ja Kuu Jousimies
|
|
|
SanctAstra
|
|
« Vastaus #49 : 04.04.2011 16:59:53 » |
|
Your Type is ISFP Introverted Sensing Feeling Perceiving Strength of the preferences % I 11% S 12% F 62% P 22% slightly expressed introvert slightly expressed sensing personality distinctively expressed feeling personality slightly expressed perceiving personality Ammateiksi ehdotti graafikkoa ja taiteilijaa. No mieluummin harrastuksina, kiitos. ja vallitseva merkki , , & IC ja MC , DC . Mikä sekasotku.
|
|
« Viimeksi muokattu: 04.04.2011 17:03:20 kirjoittanut SanctAstra »
|
tallennettu
|
May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
|
|
|
apache
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #50 : 30.08.2011 18:22:23 » |
|
Saan testistä vaihtelevasti ENFP:tä ja INFP:tä ja ne kuvaavat mielestäni minua molemmat hyvin, ehkä hieman eri ympäristöissä ja tilanteissa tosin. , , ... paljon kamaa 5. huoneessa, mikä vaikuttanee ENFP-diagnoosiin voimakkaasti.
|
|
|
tallennettu
|
puhuessas mua katselet, oltais kuin metsäneläimet, öisin tuijoteltais hiljaa taivaalle
Life is a process of becoming, a combination of states we have to go through. Where people fail is that they wish to elect a state and remain in it. This is a kind of death.
|
|
|
|
inkivääri
Vieras
|
|
« Vastaus #52 : 01.09.2011 11:33:18 » |
|
ISFP 89% 1% 25% 11% erittäin epäsosiaalinen viime aikoina :aurinko:Vesimies
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Päivi
|
|
« Vastaus #53 : 01.09.2011 16:30:34 » |
|
olin joskus enfp. en tiiä onko enää. ja jouskari
|
|
|
tallennettu
|
Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
|
|
|
Eileithyia
|
|
« Vastaus #54 : 01.09.2011 19:20:52 » |
|
ENFPExtraverted Intuitive Feeling Perceiving Strength of the preferences % 33 12 25 11 Ja
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
huhtikuinen
Kohtuuastroilija
Elämäni vaikein ihminen - olen minä itse
|
|
« Vastaus #55 : 21.09.2011 15:39:34 » |
|
Tulos I N F J % 22 75 12 22
Työelämääni, jo ohi, kuvasi tulos hyvin tehtävät olleet paljon kuvauksen kaltaisia.
Kiinnostavaa oli se että haluaisin opiskella kirjoittamista ja siitäkin löytyi maininta.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko-härkä h2, kuu-kalat h1, nousu-kauris, merkurius-oinas h1; venus-oinas h2, rx-mars-skorpioni h8. Muita: jupiter-oinas h2, uranus-rapu h6, rx-pluto-leijona ja rx-saturnus-vaaka h7, rx-neptunus-vaaka h8, rx-chiron-kauris h12. MC-jousimies Sininen Resonoiva Yö, Vesilohikäärme
|
|
|
taiska
|
|
« Vastaus #56 : 22.09.2011 01:56:25 » |
|
You are:
moderately expressed introvert slightly expressed sensing personality moderately expressed thinking personality slightly expressed perceiving personality
|
|
|
tallennettu
|
Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen Egyptiläinen: Isis Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko Druidi: Pähkinäpensas Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
|
|
|
faerie
|
|
« Vastaus #57 : 23.09.2011 16:22:39 » |
|
You are:
slightly expressed extravert moderately expressed intuitive personality slightly expressed feeling personality moderately expressed judging personality
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|