Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Diipadaapa -gurut ja näkijät  (Luettu 32729 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
rubiinitar
Kanta-astroilija

Profiili
« : 24.03.2009 20:23:59 »

Tämä on TODELLA arka aihe ottaa esiin tällaisella foorumilla, etenkin kun haluaisin herättä keskstelua myös itsekriitisesti, eli että voisimme puhua myös tämän foorumin gurutoiminnasta.

Aihe tuli mieleen koska olen viime aikoina tutkinut  Sai Baban toimintaa, mutta en nyt tietenkään väitä, että täällä olisi totaalifeikkejä profeettoja (ja rahastustahan ei tapahdu vaan homma on vapaaehtoista auttamista), mutta joskus vaan juttuja/kanavointeja/profetioita lukiessa tulee sellainen pyhäkouluolo (pyhäkoulun olen käynyt, ripille en ole edes pyrkinyt  Grin) ja kummallisen VAIVAUTUNUT olo: "Onko tässä nyt sanoma tärkeämpi vai se että jollakin on kaavoinnin lahja tai hän itse uskoo tai haluaa uskoa että hänellä on se?"

Jos siis kanavoitte täällä vaikkapa Jeesusta tai Serapis Bayta, niin uskotteko ihan itse kanavoivanne "heitä"?
Mitä ajattelette Youtubesta löytyvistä videoista, joissa aidsiin sairastunut varsin friikiltä näyttävä tyyppi väittää OLEVANSA Serapis Bay?

Aihe on minusta loputtoman kiinnostava ja äärimmäisen tärkeä, koska koko ikäni olen kerta toisensa jälkeen  törmännyt guruilmiöön, henkilöpalvontaan, johon lopulta palvottu henkilö itsekin lankeaa. Lähipiirissäni on ollut mukavia, vilpittömiä ihmisiä, etsijöitä itsekin, guruja ja näkijöitä, jotka lopulta ovat kasvaneet niin isoiksi
hahmoiksi New Age -bisneksessä,että ovat muuttuneet (ihminen on inhimillinen). Olen tosiaan seurannut leppoisan perhepiirin ystävän muuttumista isoksi Valaistuneeksi Mestarisi ja kuullut hänestä kerrottavan seksiskandaalijuoruja ja juttuja tyyyliin "miten sillä on varaa ajaa mustalla katumaasturilla, dharma soikoon??".

No nyt meni jo vähän laajaksi, mutta jos kiteytän: Kun kanavoitte, niin kuinka paljon egonne pyrkii framille, uskotteko itse että kaikki kanavoimanne on tärkeää, ja TODELLA kanavoitua tietoa? Vai tekisiö useiin mieli sanoa: Zum Teufel! Nyt ei kyllä vaan onnistu! Henget ei puhu, ei sitten mithän!

Monet kohtaamistani selvänäkijöistä EIVÄT ole tätä myöntäneet, mikä on minusta anteeksiantamatonta jos otetaan rahaa, mutta se on toinen aihe se.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 24.03.2009 20:32:59 »

No tuota, tuo tarottulkinta menee osaltaan kanavoinnin puolelle, koska minulla on aina avustaja tuossa vieressä auttamassa, miten kortti tulkitaan itsekunkin tilanteeseen. Usein myös kysyjän omat oppaat ovat vastaamassa ja muutaman kerran olen tehnyt kanavoinnin kuolleelta läheiseltä. Se on tosin vielä hankalaa minulle ja myönnän suoraan, ettei se tunnu vahvalle alueelle, mutta treenaamalla oppii.

Minä väittäisin, että itselläni on pokkaa sanoa, että nyt ei onnistu, ei kuulu mitään, en saa mitään visioita ja niin edelleen. Ajankohdan pitää olla justiinsa sopiva, että homma onnistuu - jos onnistuu sittenkään. Korostan aina ihmisiä kuuntelemaan omaa Itseään, sieltähän ne vastaukset löytyvät. Minä vaan nostan niitä esille opastajien avulla Smiley Minusta on tärkeää, että ihminen ei ala palvoa ketään eikä mitään. Kunnioittaminen on eri asia, mutta niinhän meidän tulee kunnioittaa kaikkia. Kaikkein korkeimmat henkiset gurutkaan, kuten mahtavimman energiaolennot, eivät loppupelissä ole sen kummoisempia kuin mekään. Heillä on vain tietoa jostakin enemmän kuin meillä, mutta perusolemus on sama. Itse suhtaudun esimerkiksi arkkienkeleihin hyvin leppoisan rennosti. Voin heittää läppää heidän kanssaan/heidän kustannuksella, samalla lailla kuin piruilisi hyvän ystävän kustannuksella (joka on ihan hyvän huumorin oma taitolajinsa täällä Savossa  Grin ).

Itse en ole koskaan kokenut ketään gurua tai henkistä mestaria sellaiseksi, jota seuraisin. Kunnioitan heidän työtänsä, oli se sitten huijausta tai ei. Jos he eivät vahingoita ketään teoillaan, vaan luovat ihmisiin vahvuutta, ihan sama onko kyseessä hattutemppu vai todellinen lahja Smiley Ihmisen oma uskon- ja tahdonvoima on kuitenkin kaikista vahvinta.

Sanoisin vielä tuosta huuhaanäkemisestä, että minun ymmärryksen mukaan näkemään ja kuulemaan toisilta tasoilta voi oppia. Se on kyky siinä missä autolla ajaminenkin - kyllähän seki ruostuu ja unohtuu, jos sitä ei käytä ja loppupelissä sitä ei uskalla nousta rattiin ollenkaan.
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #2 : 24.03.2009 20:57:22 »

Minulla on tällä hetkellä uskonpuute ja paha epäily kaikenlaisia "guruja" ja sen tapaisia kohtaan.

Mutta yksi ohjenuora, jonka nyt olen sisäistänyt on

Practise what you preach

Jos ihmisen elämä on esimerkiksi hienoja autoja ja tilillä ties kuinka moninumeroinen saldo etc. ja tyyppi puhuu kaiken ykseydestä ja maallisen omaisuuden merkityksettömyydestä niin herää kyllä epäily onko tyyppi ihan oikealla asialla.

Arkielämässä kunkin "gurun" arvot näkyy aina parhaiten. Ei puhujakorokkeella.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #3 : 24.03.2009 21:07:22 »

kyllä minua edelleen enemmän häiritsevät ne, jotka eivät ole henkisellä polulla päinkään vaan manipuloivat ihmisiä, koheltavat ja juoksevat petoksiaan/himojaan/tietämättömyyttään pakoon, tosin kaiken voi ymmärtää.. erittäin vähän törmään henkisiin huijareihin.. tai vaistoan sellaiset kaukaa ja vältän näitä. jonkin verran on sellaisia jotka ennen kaikkea ovat narsisteja, mutta haluavat jostain syystä todistella tietävänsä henkisyydestä jotain/ haluavat haukkua uskoa ja kaikesta näkyy vain narsismi.
« Viimeksi muokattu: 24.03.2009 21:16:32 kirjoittanut ^^star^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
rubiinitar
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #4 : 24.03.2009 21:33:28 »

Kiitoksia vastauksistanne.
Olen itse "hihhuliperheestä", mutta en ole kosaan lähtenyt seuraamaan ketään tai mitään, hyväksyn toki kaikki uskonnot ja metodit, mutta hyvin usein olen ollut hämmentynyt (seksi- ja rahaskandaalit) ja hyvin monta kertaa myös kovin huvittunut (hurmos sokaisee).

Näitä Sai baba -juttuja tutkiessa tulee aika etova olo, syytöksiä molempiin suuntiin, todistelua ja vastatodistelua. Murhia, seksiä, kullattuja pytinkejä, öljyttyjä genitaleja, materialisoituja Jeesuksen valokuvia (grin, taas se söpö hippipoika, ei ruma negroidi)...lMutta missä itse "Jumalan"  kommentit?

Tällä foorumilla luen usein silmät ymmyrkäisinä, kun joku kanavoi sitä-ja-sitä mestaria Atlantikselta. No näitä kanavointejahan on netti pullollaan, mutta hitti vieköön, oletteko ihan VARMOJA että olette saaneet yhteyden juuri Jeesukseen?? Jos minulle ilmestyis Jeesus tai Baba niin silti kaiketi epäilisin, että onko kyseessä ehkä sittenkin joku henkimaailman huuruhenki, joka vain haluaa pelleillä kanssani  Huh Grin Cheesy

No itselleni ei kukaan tuonpuoleisesta yleensä ilmesty, ei kuollut äitini, isäni eikä poikanikaan. Intuitioni lienee vahva, mutta kukaan ei NÄYTÄ NAAMAANSA eikä edes hoe nimeään unessani!!

Tai hetkonen, YHDEN kerran näin unta että joku söpö "Rafael"-naama sanoi jotain unessa (jota en muista), mutta sekin kaveri oli niin Jeesuksen prototyypin näköinen, että arvelin pilaksi  Cheesy

Ettekö koskaan epäile, että se onkin oma mielikuvitus eikä henki?
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #5 : 24.03.2009 21:53:08 »

Voi Rubiini, etta veit sanat suustani!
Olen jo pitkaan aikonut kirjoittaa asiasta, mutta en ole saanut aikaiseksi.

Olen kahlannut lapi mita erilaisempia uskontoja, ideologioita, valaistumisoppeja jne noin 15 vuotta
ja olen ollut taustajoukoissa rakentamassa muutaman "gurun" valokehaa,
PR-alan ihminen kun olen ja tullut tutuksi sen julkisuus gurun kanssa
ja sitten sen saman gurun yksityisen puolen kanssa ja kylla sita on kaikkea saanut nahda ja kokea
-etenkin kun esirippu laskee, yleiso on saatu hurmioon ja kirjoille ja muulle materiaalille hyvat myynnit
ja "Elvis" has been leave the building.

Jotkin taalla tietaakin, eika se mikaan salaisuus ole, etta olen ollut mm. Diana Cooperin
taustajoukoissa. Siis jo silloin, kun han ei ollut niin kuuluisa.

Kun joukkomme oli tuollainen parinkymmenen hengen tiimi,
pystyin viela jakamaan lahes kaikki Dianan visiot/kanavoinnit,
mutta kun hanen kirjamyyntinsa alkoi lahtea nousuun ja han alkoi saada
kuuluisuutta kuin myoskin alkoi olla painetta uuden materiaalin tuottamiseen,
niin laatu alkoi karsia ja en itse voinut allekirjoittaa enaan ihan kaikkia,
mita Diana suolsi ns. enkelikanavointina.

Meilla oli oma sisainen forum ja tiimimme alkoi hiukan ihmetella joitain ajatuksia
ja tottakai, kritisoida joitain asioita, niin Dianan vastaus siihen oli sulkea koko forum.
Han suuri maanpaallinen enkeli ei kestanyt normaalia kritiikkia. Smiley

No jokaisella on tiensa ja ajatuksensa.  Wink
Olen edelleen hyvissa valeissa Dianan kanssa ja yhteyksissa, kuin myos ex-tiimimme kanssa,
joista muutama on lahtenyt vetamaan omaa "valaistumis"-ajatuksiaan.
Diana hyvaksyy, etta olen erimielta joistain asioista,
mutta hanen mielestaan en ylla samalle "ymmarryksen" tasolle kuin han,
jolla on hiukan paremmat visiot ja yhteykset universaaliin ja enkeleihin kuin muilla
maanpaallisilla olennoilla yleensakaan. :Smiley Wink

Puhuuko ego sitten molemmin puolin, tieda tuota, mutta mina en usko,
etta ilman egoa(-kaan) ihminen kykenee elamaan elamaansa
-egolla on tarkoituksensa myoskin.
Muuten ainuttakaan Dianan kirjaa ei olisi kirjoitettu tai saati edes myyty.

On egon aiheuttamaa se, etta joku haluaa kertoa OMISTA visioistaan MUILLE
-vaikkakin sitten AUTTAAKSEEN muita, joka sekin on minun mielesta egon aiheuttamaa.

Jos ei olisi egoa vaikuttamassa, niin henkilo ei puhuisi tai kirjoittaisi ajatuksistaan.
Ihminen on ekonominen luomus universaalissa (ei mitaan liikaa tai liian vahan)
ja jos ego olisi tarpeeton, niin silloin olisi myos puhe -ja ajattelukyky kuin myos tunteet.

Egon tehtava on tuoda paitsi meidat itsemme esiin ja olemassa olevaiseksi MUIDEN TIETOISUUTEEN,
niin sen "sivutuote" on tuo tieto ja informaatio.

Mutta tama on minun mielipiteeni lyhyesti selitettyna. Tongue
tallennettu
rubiinitar
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #6 : 24.03.2009 22:16:38 »

Oi, kiinnostavia, rehellisiä, rohkeita vastauksia  coolsmiley

Minun historiani näiden asioiden parissa tosiaan juontaa jonnekin hamalle 60-luvulle asti, joten aika henkilökohtaista pohdintaa olen aina käynyt läpi, perheessäni kun on ihmisiä, jotka ovat olleet aktiivisesti itään päin kenollaan. Ja nyt sitte tosiaan yhtäkkiä minulle tulee pakottava tarve alkaa tutkia tämän erään puolijumalan kikkelinöljyämisiä. Jos kimmoke tuli menehtyneeltä äidiltäni (kuten arvelen), niin siinä kyllä on sysimustaa ironiaa kerrakseen, 40 vuotta on seurannut mokomaa  angel Tongue

Tämä bisnespuoli...Michael-liikkeen piirissä myydään myös paljon kaikenlaista, silti sanoma on kiinnostava, tuon Dianan sivut ovat myös kiinnostavia, mutta ei voi mitään, vähän höpsähtänyt olo tulee kun joka kuvassa näkyy jonkin arkkienkelin ORBI vaikka se näyttäisi vain roiskeelta klinssissä  Wink

Mikä on pelottavaa on aina se, kun juttelee tällaisten gurujen lähipiirin kanssa, ja vertaa sitä näkökulmaa julkisesti annettuun kuvaan, kuinka ERILAINEN voikaan olla se kiillotettu fasadikuva, ja kuinka paljon palvojia voidaan myös johtaa törkeästi harhaan.

Ok, kaikki on inhimillistä mutta: hyväuskoiset, HYVÄÄN USKOVAT ihmiset kuten äitini tulevat kyllä kerta toisensa jälkeen höynäytetyiksi sillä he uskovat että kaikki ihmiset heidän ympärillään ovat kuten he itse.
No, tavallaan he eivät menetä mitään, hyvyys ja viattomuus on hyvyyttä ja viattomuutta vaikka hyvä ihminen tulisikin huijatuksi. Mutta silti: mihin tarvitaan palvontaa, mihin tarvitaan uskontoja jotka muistuttavat poliittisia puolueita totalitarismissa, "usko kuten käsketään tai itket ja uskot! Äläkä missään nimessä usko mitä itse näet tai kuulet, vaan usko edelleenkin mitä sinun KÄSKETÄÄN uskovan! Muuten jumala (guru) suuttuu! Sillä epäusko on suurin synti"

Huh huh. Onhan se hyvä että meitä hihhuleitakin on, skeptikoilla ei totisesti ole tylsä elämä meille nauraessa  Grin
tallennettu
Adele
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #7 : 24.03.2009 23:56:53 »

Joo kyllä minä myös suhtaudun hyvin varoen kanavointeihin..ja tottapuhuen harvemmin niitä edes luen täällä tai muuallakaan. En ole todellakaan mikään tämän aihealueen asiantuntija  Smiley päinvastoin, minulle aika vieras juttu ovat nämä.

Uskon, että osa kanavoinneista on oman mielikuvituksen tuotetta, ketään sen kummemmin väheksymättä, anteeksi siis  smitten MUTTA uskon myös, että on ihan oikeaa kanavointiakin olemassa..mutta jotenkin en vain usko vaikkapa Jeesuksen nimissä kanavointiin. En minä tiiä, mutta jotenkin se vain tuntuu hassulta...vaikka kuinka paljon olenkin sitä mieltä, että Jumala voi puhua meille kelle tahansa yksityisesti, niin se, että kun sitä ryhtyy sitten "kanavoimaan" oikein asiakseen niin mikä siinä on Jumalaa tai jotakin sellaista ja mikä sitä omaa mielikuvituksen tuotetta. Ego puskee kuitenkin jossain vaiheessa itsensä peliin ja sitämyöten aito viesti hautautuu jonnekin kaiken moskan alle piiloon..
Tosin sitten taas esim. Keskusteluja Jumalan kanssa -kirjasarjan olen lukenut ja minun mielestäni se on erittäin mielenkiintoista luettavaa.

Guruasiasta olen myös tismalleen samaa mieltä edellisten kanssa. Kaikenmaailman huijarit pyrkivät "guruiksi" ja "valaistuneiksi" niin, että näillä henkisillä markkinoilla on syytä olla todella varovainen. Varomatonta ihmistä voi huijata ihan mennen tullen ja varmasti on lukemattomia "kusetettuja"  Sad Itsestä tuntuu, että vaistoan myös tosi herkästi epäaitouden ja epärehellisyyden. Olin Minä olen -messuilla nyt viimeksi ja minulla ei siellä ollut kovin hyvä olla...en tiedä, mutta jotenkin se oli kovasti markkinahumua. Lähdin pois pettyneenä  Huh  ensi vuonna jätän varmaankin kyseiset hulinat väliin.
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
rubiinitar
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #8 : 25.03.2009 00:24:34 »

Jahas, en olekaan siis ainoa...olen vuosia käynyt Hengen ja Tiedon messuilla,ja hyvin usein minulle tulee siellä ihan kauhean ahdistunut olo. Olen tulkinnut ahdistuksen syyksi sen,että siellä on samaan aikaan läsnä niin paljon ihmisiä, jotka "kohkaavat" jostain asiasta, siis kauppaavat jotakin eräänlaisessa hurmostilassa.

Sen lisäksi siellä on myös hyvin paljon ihmisiä, jotka hakevat uskomuksista apua epätasapainoonsa. Ja myös uskomuksia kauppaavista ihmisistä monet ovat epätasapainossa, alunperin kenties jopa aivan epätäivoisia, ja tukeutuvat uskoonsa.

Tuo energiasoppa on hyvin uuvuttava, vaikka sen kai "pitäisi"  olla kaikkea muuta, kun henkisiä ihmisiä on läsnä.

Lisäksi messuilla on aina mukana huijareita, ei välttämättä tietoisia huijareita, vaan gurun tai näkijän roolin omaksuneita ihmisiä. Heitä olen tavannut paljon ja koska kaiki kukat saavat kukkia, niin lopputuloksena on eräänlainen Mad House, jossa toki on mukana "centered"-ihmisiä myös, ihmisiä joilla on tyyni yhteys omaan tosiolevaisuuteensa.

Minullekin muuten Dalai ja Amma saavat aikaan positiivisen ja vilpittömän tuntemuksen, mitä kaikki gurut ja "jumalat" eivät suinkaan aiheuta.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #9 : 25.03.2009 01:28:03 »

No hyvä, etten ole ainoa, joita Hengen ja Tiedon-messut, sekä Minä Olen-messut ahdistavat! Niissä on kiva käydä ostelemassa kauniita kortteja, kiviä tai muuta pientä, mikä vetää puoleensa (löysin viime reissulla pari vuotta sitten vuosikausia haaveilemani kiinalaisen lohikäärmepatsaan ^________^) mutta en ole koskaan halunnut mennä hoitoihin tai tulkintoihin. Minulle on kyllä ehdotettu markkinamielessä mm. menneiden elämien tulkintaa ja olen saanut vähän kummia katseita hymyillessäni kiitoksia ja kertoessani, että näen kyllä itsekin omat menneet elämäni tarpeen tullen. Jotenkin kai siellä tahtoo olla vähän fiilis, että myyntipaikan saaneet ihmiset ovat niitä, jotka osaavat ja vieraat ovat niitä, jotka eivät osaa, mutta tahtoisivat osata. Tai siis jotain vastaavaa. En tietenkään halua yleistää, enkä yleistäkään. Messuille mahtuu aina monta vierasta ja vielä enemmän myyjiä, yrityksenharjoittajia ja henkisiä auttajia. Smiley

Keskustelimme ystäväni kanssa tästä asiasta ja tulimme siihen tulokseen, että todella moni henkistynyt ihminen on energioiltaan jossain tuolla kaukana. Semmosia "eteerisiä lillujia", jos näin nyt asian voisi ilmaista. En tarkoita sillä mitään negatiivista, mutta se henkinen energia on vielä sen verran heikkoa, ettei sitä ole pystytty tai osattu vetää tähän maatasolle asti. Energiassahan on tärkeää, että sekä maan energia alhaalta, että korkeimmalta tuleva "taivaan" energia yhdistyvät vahvaksi pilariksi. Ihminen on maadoittunut, mutta samaan aikaan henkisesti valpas. Tämä sama teema toistuu mm. taichin opeissa, jossa perusasennossa juurrutaan maahan jaloilla ja kohotaan korkeuksiin päälaelta, pitäen keskiruumis siinä välillä rentona - kuin puu. Sellaiset ihmiset, jotka valaisevat koko huoneen olemuksellaan, ovat aina olleet minun tavatessani heitä sellaisia, joilla on tällainen puumainen energia - niin ylhäällä kuin alhaallakin.

Vasta sitten, kun energia on noin tasapainossa, siitä on minun mielestä eniten hyötyä Smiley Jos se on liian ylhäällä, muuttuu energiseksi lillujaksi ja pahimmassa tapauksessa unohtaa huolehtia kehostaan, laskuista, töissä käymisestä ei tule mitään ja oikein ääritapauksissa nuppi sekoaa, kun miettii liikaa. Vastaavasti taas jos energia menee liian alas, vastaan nousee egoismi, skeptisyys, jyrkkyys ja sellainen "näin se on ennenkin ollut"-mentaliteetti.

Itse luen kanavointeja mielelläni ja nappailen sieltä mukaan sellaista, mikä tuntuu omasta Itsestä hyvälle ja oikealle. Kuten sanottua, edelleen - ja tätä ei voi liikaa korostaa - sielu on tasan tietoinen siitä, mikä on oikein, mikä väärin ja mitä henkisesti tapahtuu koko ajan. Omassa elämässä ja maailmalla yleisesti. Se on sitten eri asia löytyykö selkeyttä saada tuo tieto myös päivätietoisuuteen, mielen tasolle. Se onkin astetta haasteellisempi juttu! Grin

Olen itse myös pyytänyt henkilökohtaisia kanavointeja ja pitänyt saman mentaliteetin. Monta kertaa on osunut oikeaan saadut viestit, joskus on joutunut pohtimaan viestiä ennen kuin se on avautunut (mikä on tietysti kaikkein hedelmällisintä), joskus osa osuu kohdalleen ja joskus ei, ja toisinaan vastaus on ihan ptttfffttttffhhh. Myös omalla kohdalla! Grin Grin
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #10 : 25.03.2009 05:19:49 »

Skeptinen olen sillä tavalla, etten luota muiden kanavointien aitouteen. Kanavoin itse Yamaa ja kyllä mä joskus kyrpiinnyn siihen mitä infoa siltä tulee, jos olen välttämättä yrittänyt kiistää sen. Lisäksi kyse ei ole muille saarnaamisesta eikä Yaman kanavoinnit sovi kaikille. Alan ammattilaiset löytyvät buddhalaismunkkien keskuudesta, erityisesti niiden parista joita käytetään neuvonantajina politiikassa, liiketoiminnassa ja chi'n mukaisen arkkitehtuurin suunnittelussa.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #11 : 25.03.2009 08:25:27 »

entäpäs se kun "henkisistä ihmisistä" (jotka eivät väitä itseään guruiksi) itsestään paljastuu kaikenlaisia piirteitä.. no se ei tarkoittane muuta kuin että kaikki ovat vielä kesken. itse tunnen vapautta lähinnä kun EN osallistu henkisiin kiistoihin, huumorintaju ja temperamentti kun tuntuu olevan ihmisillä kovin erilainen. joku on muka niin love and lightia ja seuraavassa lauseessa aivan muuta.. sitä rupeaa vain peilaamaan muiden kommentteja, no onko se edes yhtä hauskaa kuin olla jonkun ihan "tiedostamattoman veijarin" seurassa.

joku sanoi joskus aikaa sitten, että uskonnon/ henkisissä piireissä ne vasta kovat tappelut on. en uskonut ennen kuin näin.

tietoa on kyllä paljon kertynyt matkalla, myös siitä miten valaistutaan jos täältä on kova kiire pois. tai että miksi kaikkeudet ilmenevät ja eivät..

.
« Viimeksi muokattu: 25.03.2009 08:40:51 kirjoittanut ^^star^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
rubiinitar
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #12 : 25.03.2009 08:48:16 »

Tuo puuvertaus on yksinkertainen ja valaiseva aina.

Itse tunnen näitä jalat(kin) ilmassa lillujia pilvin (heh) pimein. Ihmisiä jotka hokevat rakkauden ja valon mantraa ja halaavat kaikki vastaantulijat. No en sano etteikö niin saisi tehdä, mutta se kontrasti siihen INHIMILLISEEN toimintaan, asenteisiin, egoismiin ynnä muuhun on sitten aika häkellyttävä.

Ja todellakin, joku ihan tavallinen tallaaja (heh jälleen: siis MAAN tallaaja) saattaa välittää todella tasapainoista energiaa, ei pohdi ja julista henkiasioita koko ajan, mutta kenties ihan luonnostaan, ilman uskontokehystä on kuitenkin henkinen, mutta kuitenkin siis maassa kiinni.

Eli teoissa SE lopulta näkyy  Grin  Näiden isojen gurujen kuviot (kuten Baban) kyllä hämmentää suuresti, he kuitenin vetelevät miljoonia naruja ja ihmiset sätkyukkoina siellä narujen päässä. Minkälainen karma tuollaisesta oikein syntyykään?  Vai tasapainottaako esim. Sai Baban tekemä hyvä (veden hommaaminen köyhille, kirjat ja opetukset) nuo väitetyt väkivallanteot ja silmänkääntötemput?
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #13 : 25.03.2009 08:53:00 »

olen oikeastaan niin paljon järkevien ihmisten kanssa, että on vain hauskaa vaihtelua tavata "halaajia". pidän helposti ihmiset etäällä, siksipä askarruttaa ne (positiivisesti) jotka halailevat.

ilmeisesti se on tapa tunnistaa sielun ystäviä.

tällainen halailija, jonka tunnen, on myös hyvä ystäväni ja tosi tiedostava, ja iloinen.

hei rubiinitar, unohda se Sai Baba, en ole koskaan korvaani lotkauttanut tyypille. maa kantaa päällään vaikka mitä. eikö se ole simppeliä; jos et pidä k.o "gurusta", unohda. mene vaikka risteilylle..
« Viimeksi muokattu: 25.03.2009 08:54:44 kirjoittanut ^^star^^ » tallennettu

rubiinitar
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #14 : 25.03.2009 09:15:34 »

Hmm...Et tainnut lukea Baba-asian taustoja toisesta ketjusta?  Huh   Grin

Sain siis pari päivää sitten voimakkaan tunteen, että tätä pitää tutkia. Äitini kuoli vastikään hyvin dramaattisesti ja hän oli 40 vuotta Baban seuraaja. Se on pitkä aika. Olen aina suhtautunut tähän guruun
täysin neutraalisti, vaikka hän siis on ollut läsnä tavallaan koko ajan. Nyt sitten tuosta dramaattisesta onnettomuudesta jäi minulle "perinnöksi" kasoittain häneen liittyvää rekvisiittaa.

Ei siis ole ihan pikkujuttu tässä mielessä, minussa hän ei edelleenkään herätä  tunteita (en ole koskaan ollut emotionaalisesti missään suhteessa häneen), mutta tunnen myötätuntoa tietenkin äitiäni ja miljoonia seuraajiaan kohtaan. Siksi raiskaustarinat jotenkin on vain pakko käydä läpi.

Maailmanmatkoillani olen törmännyt hänen seuraajiinsa mitä erikoisemmissa paikoissa (esim. Neitsytsaarilla), joten hahmotan mielessäni kaiken häneen liittyvän ja yritän ymmärtää ainakin jollain tasolla, miksi tällaista tapahtuu.

crazy2
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  

Siirry: