Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Diipadaapa -gurut ja näkijät  (Luettu 32459 kertaa)
0 jäsentä ja 14 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #15 : 25.03.2009 09:17:52 »

en lukenut.. jokin minussa haluaa vetäytyä kaikesta tästä henkisyys/ riidat/ skandaalit / kaameat tapahtumat-vaikka-ei pitänyt - skenaariosta..  Wink

nk tavallisten ihmisten käytöksessä on tarpeeksi sietämistä, kuten sanoin, tai niiden puolihenkisten..

mutta toivottavasti pääset tästä jutusta irti.. olen huomannut että kaikesta pääsee, kun päästää irti.. 
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
rubiinitar
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #16 : 25.03.2009 09:38:53 »

Minä en ole tässä asiassa kiinni (asioita voi pohtia menemättä niihin emotionaalisesti mukaan), en ole koskaan ollut kuten kerroin, mutta seuraan siis intuitiotani, eikä ole totisesti ensimmäinen eikä takuulla viimeinen kerta kun minut pyydetään sanomaan asioita ns. ääneen  Grin Toimin siis kuten pyydetään (palanut äitini varmaankin pyytää) jos minusta on hyötyä.

Lisäksi olen loputtoman kiinnostunut näistä asioista, siksi tämänkin topikin aloitin, mielenkiintoisella tavalla olen joutunut näkemään myös suomalaisten "puolijumalien" toilailuja ihan läheltä  Grin Olen kuin Mr Bean joka törmää pylväspyhimyksen pylvääseen aivan vahingossa jonka seurauksena pyhimys... Cheesy

Että voihan seksiSANDAALI sentään jos tietäisitte, millaisia pyhimyksiä meillä täällä Nyykkari (New Age) piireissä liikkuu. Ihmisiä isolla Iillä!  angel Ihmisyys on ihanaa, ihminen maalaa nuoren pojan munat ja väittää että EIKÄKÖ JUMALA NE MAALASI! Kuin Kummelin sketsistä  Grin Grin
tallennettu
Neela
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #17 : 25.03.2009 09:57:51 »

Grin  smitten

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
rubiinitar
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #18 : 25.03.2009 09:59:13 »

Tässä olis eräs, joka herättää monenmoista ajatusta (anteesi, en taida osata tähän linkittää):

<http://video.google.com/videosearch?sourceid=navclient&hl=fi&rlz=1T4HPEB_fiFI230FI230&q=serapis+bey&um=1&ie=UTF-8&ei=9uPJSertD4TL-Abq3ujpBw&sa=X&oi=video_result_group&resnum=4&ct=title#>
tallennettu
Neela
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #19 : 25.03.2009 10:25:33 »

Ei kai kuitenkaan pitäisi nauraa, mutta ei voi mtn, tuo Jumalan maalaamat munat naurattaa.  Grin

On vähän surullista, kun nämä kaiken maailman gurut ja "hurut" aina niputetaan tähän rajatiedon piiriin, johon myös astrologia, numerologia jne.
Tästä aiheutuu se (kuten eräs ihana ihminen tuolla toisaalla sanoi) että meidän astolaistenkin oletetaan istuvan tinapaperit päässä surisemassa omassa tietoisuudessamme. Käykö tässä näin/ onko se näin?
Kuitenkin valtaosa ihmisista tutustuu elämänsä aikana näihinkin asioihin, mutta kynnys avoimeen keskusteluun kasvaa, kun asioiden "maine" on kyseenalainen.
Sääli on myös se jos ja kun rajatiedosta kiinnostuneita ihmisiä stereotypisoidaan vähän tyhmiksi ja höynäytettäväksi porukaksi kaiken maailman pelleilyn vuoksi.   Embarrassed
Kokemukseni perusteella juuri rajatiedosta kiinnostuneet ihmiset ovat todellisuudessa niitä uteliaita tiedon etsijöitä, kovimpia kyseenalaistajia ja avoimia keskutellulle uskosta, uskonnoista, uskomuksista, pelkäämättä tai tuomitsematta niitä, jotka asioita/ elämää katsovat toisenlailla.

On mielestäni jokaisen asia kuinka tosissaan itsensä ja tämän ottaa.  police

Kyllä minä jonkin verran luen kanavointeja, mutten ole yhtään kiinnostunut ketä kanavoidaa Jumalaa vai Pääsiäispupua, ihan sama. Se miksi minä niitä luen, kuuntelen tai olen kiinnostunut johtuu suoraan omasta laiskuudesta ja älyn rajallisuudesta. Eli en millään koe ehtiväni, viitsiväni ajalella jokaista ajatusta itse, joten oikaisen  Wink ...katson mitä jollakulla muulla on sanottavana ja pohdin sitten sopiiko ajatus minulle, maailmankuvaani tai saisinko "ahaa" elämyksen ja muuttaisin maailmankuvaani. En ole ajatellukaan koskaan tunnustautua millekään uskonnolle, saatika etsiväni gurua jota seurata.
Seuraan itseäni ja itse valittua polkuani.  smitten

tallennettu

Neela
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #20 : 25.03.2009 10:36:30 »

No mutta, minähän vallan innostun aiheesta?  Cheesy

Ei vaan! Sellaisen ajatuksen unohdin tuohon vielä laittaa että;
Luulisin kuitenkin, että ihmisillä, jotka etsivät "mestaria" jota seurata, on elämän tehtävänä, kohtalona, suunnitelmana, miten vain halutaan ilmaista, tässä elämässä olla oppilaana. Toisten tarkoituksena löytää sellainen ihminen/ henki, jolla on oikeasti opetettavaa/ jaettavaa ja toiseten tarkoituksena tulla "höynäytetyksi", joko jonkun muun tai oman egon toimesta.

Joten, kaikkia meitä tarvitaan kokonaiskuvaan.  angel

tallennettu

rubiinitar
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #21 : 25.03.2009 11:13:59 »

Siinäpä onkin jalo haaste: pysyä keskiössä ja ymmärtää että ihan kaikella on tarkoituksensa ja ihan kaikki opettaa, raadollisimmatkin asiat, pysy keskiössä ja ota vastaan, tuli mitä tuli  angel

Jos läheinen ihminen on antanut rakkautensa ja luottamuksensa ja tavallaan puolet elämästään gurulle, joka sitten paljastuukin kyseenalaiseksi, irvokkaaksi hahmoksi, niin yleensä ajatellaan että "voi kauheeta, antoi elämänsä huijarille, elämä meni hukkaan!" Vähän samaan tapaan, kuin pitkän ja väkivaltaisen avioliiton kokenuttta naista säälitään: "Voi kamalaa, alistui ja tuhlasi elämänsä! Kaikki rakkaus on ollut petosta ja meni hukkaan".

Kuitenkin: myös tällaisten kohtaloiden ja sielunsopimusten hyväksyminen (tehtyä ei saa tekemättömäksi) on tärkeää. En tarkoita että pitää hyväksyä gurun tai väkivaltaisen puolison pahat teot, vaan että on hyväksyttävä että se mikä on tapahtunut on tapahtunut, ja äärimmilleen vietynä: mikään tai kukaan ei voi meitä lopulta vahingoittaa, sillä emme ole lopulta "mitään", ja samalla olemme kaikki yhtä, niin "hyvät" kuin "pahatkin" ja kaikki siltä väliltä.

Ja ylipäätään: miksi onkaan kautta aikojen ollut niin, että ne Kaikkein Pyhimmät miehet ja naiset (kuten gurut ja papit) ovat usein todellisuudessa  ristiriitaisia hahmoja? (siis todellisuudessa, pyhimyskultit ovat vain kiillotettuja kuvia) Kenties juuri siksi, että eme nostaisi ketään jalustalle, pysyisimme "itsessäni", omassa jumalallisessa olemusessamme, ottaisimme vastuun itse.

Menikö tsiisösteluksi  Cheesy  Histi kun olisi ollut kiva tavata historiallinen henkilö nimeltä Jesse Nasaretilainen ja saada tietää millainen ihminen (!!!) hän TODELLA oli!  Wink

tallennettu
Adele
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #22 : 25.03.2009 11:22:46 »

EIKÄKÖ JUMALA NE MAALASI! Grin Grin

Grin 2funny

Tämä keskutelu vähän nyt mieleästäni liippaa tuota Illuminati ja new world order -keskustelua.
Ihanaa, että täältäkin löytyy sillain samanmielisiä ihmisiä, jotka on samoilla jäljillä kyseenalaistamassa asioita.

Olen samaa mieltä Hengen ja tiedon messuista - ahdistuin siellä aiemmin tosi pahasti. Pari viimeistä kertaa olen kuitenkin suojannut energiani niin jämäkästi, ettei mikään ole tullut enää läpi.  Smiley Silloin olenkin kohdannut ne järkevät ihmiset, joilla on jalat maassa ja joista Athakin tuossa mainitsi puu-vertauksen kautta.

On hyvä, että messut ja Newagerismi on elossa, sillä se kaataa jossain määrin perinteisiä kristinuskomuksia ja maskuliinista valtaa. Rajansa kuitenkin taas kaikella ... Messut ovat täynnä pahasti juuri näitä yläilmoissa hörhöileviä ihmisiä, mutten voi väittää ettenkö itse olisi kuulunut samaan kastiin vielä kymmenen vuotta sitten, kun oli paha olla. Niistä "taivaallisista" = helvetillisistä  crazy2 sfääreistä pääsee kuitenkin pois, jos tahtoo. Eli kun selvittää maaliset asiansa, voi turvallisesti asettaa jalkansa taas maan päälle.  angel Toivoa on.

Aivan. Olin syksyllä Hengen ja tiedon messuilla ja siellä mulla oli oikein hyvä olla. Valmistauduin messuille menoon henkisesti ja jollain lailla kai siis suojauduinkin  :Smiley  Mutta Minä olen messuille mennessäni vain vähän kuin tupsahdin sinne ja menin erääseen meditaatiotilaisuuteen valmistautumatta (Brahma Kumariksen, onko teillä muuten tästä mitään sanottavaa, Brahma Kumariksesta?) ja sen jälkeen mulle tuli ihan törkeen paha olo..menin vessaan  Grin ja oli pakko lähteä suoraan päätä pois messuilta, kun olo oli niin paska.
Ennen sitäkin mulla oli tosi levoton ja huono fiilis ja jotenkin sellanen pettymys messuihin tunnelmaltaan.
Muistan kun joskus vuosia sitten käytiin kaverin kanssa Hengen ja Tiedon messuilla ihmettelemässä ja aina sen jälkeen oli ihan kauhea olo, enpä enää ihmettele miksi, kun kaksi hoomoilasta ja kaikesta tietämätöntä sielua siellä oli täysin avoinna ja vastaanottamaan ja imemään kaiken moskan  buck2

tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
Neela
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #23 : 25.03.2009 11:29:56 »

Niin, jospa sinä oletkin juuri hän, joka on ollut aiemmi Jesse?! Et vain muista!  Wink

Noniin, mun kanssani taas!
Mitens sinun äiti? Kokiko hän hukanneensa elämänsä? En tiedä tarvitseeko kaikkea ottaa vastaan, mutta jokaisella on oma polkusa vaikka se kohtaisikin meidät. Et millään voi valita äitisi puolesta ketä seurata tai mitä polkua kulkea ja kirjoituksista päätellen hän ei ole sinua pakottanut omaansa valitsemaan.

Ja vaikka äitisi olisikin saanut "ahaa" elämyksen ja muuttanut elämänkatsomustaan, en usko että tuon Baban seuraaminen olisi elämänpolun kannalta mennyt hukkaan.

Tämmöisiä ajatuksia herää.  Smiley

Ties vaikka itselleni kävisi huomenna niin, että "näen valon" muutan suuntaan ja painelen jonkun opettajan jalkojenjuureen oppilaaksi ja nuo edelliset kirjoitukset muuttuvat historiaksi.  Wink

tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #24 : 25.03.2009 11:45:23 »

Että voihan seksiSANDAALI sentään jos tietäisitte, millaisia pyhimyksiä meillä täällä Nyykkari (New Age) piireissä liikkuu. Ihmisiä isolla Iillä!  angel Ihmisyys on ihanaa, ihminen maalaa nuoren pojan munat ja väittää että EIKÄKÖ JUMALA NE MAALASI! Kuin Kummelin sketsistä  Grin Grin

Grin 2funny

Samaan ilmioon olen tormannyt niin monessa naissa henkisyys/uskonnollisuus-liikehdinnassa,
etta siksi en enaan ole pitkaan aikaan edes yrittanyt olla pidattelematta naurua,
kun joku kertoo joko itsestaan tai toisesta, kuinka pyha/valaistunut tassa nyt ollaan
"vapautuneena" kaikista ihmisen inhimillisista tarpeista,
-ei seksia, ei ruokaa, ei musiikkia, ei ihmissuhteita, ei edes kayda paskalla,
kun se on niin IHMISMAISTA, vaan istutaan pimeassa huoneessa yksin. :Smiley

Hurraa, valaistuminen on saavutettu!   :Smiley

Olen miettinyt, etta keraisin kokoon saman henkisia ihmisia kuin itse olen
ja perustaisin uuden uskonnon, joka antaa jokaiselle vapauden olla ihmisia
kaikkine inhimillisine "hyvine" ja "huonoine" puolineen.  Smiley

Saa nauttia ihmissuhteista, saa olla seksia, voi nauttia alkoholia,
voi tupakoida, voi omata hiukan "big mouth" jne,
eika tarvitse olla mikaan "pyhimyksen" taydellinen kopio vailla omaa persoonallisuutta,
ilman, etta ei voisi olla todella valaistunut.

Uskonnossani valaistuminen saavutettaisiin elamalla mahdollisimman inhimillista elamaa
kaikkinen ihmismaisine puolineen. angel

Talle olisi selkeaa tilausta kaikkien naiden taydelliseen pyhimykseksi tulemisien jalkeen
kaikille niille vasyneille jeesustelijoille ja gurujen ja valaistuksen perassa juoksijoille,
jotka ei kaikesta yrittamastaan huolimatta ole tullut vaadittavaan valaistumiseen
ja taydelliseen pyhittymiseen (ja kun se stnan "gurukin" omaa edelleen kaikki inhimilliset piirteet
ja siten pettaa seuraajiensa odotukset),
ja hoynaytettaisin hyvat rahat silla itselleni
henkisesti epatasapainoisilta idiooteilta
ja viettaisin loppuelamani Balilla potkotellen uima-altaalla kaikkinen kauneusoperaatioineni. Tongue

Tuo henkisesti epatasapainoiset idiootit ovat ihan kasite naiden "gurujen"
keskuudessa heidan seuraajistaan/kannattajistaan.
Silla priiffataan henkilokunta oikeaan asenteeseen esim. ennen showta,
etta saadaan juttu myydyksi hyvin ja rahahanat auki omille pankkitileille.  Wink

tallennettu
rubiinitar
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #25 : 25.03.2009 12:16:49 »

Ah, karua, mutta guruasiassa on usein sama ilmiö kuin maallisissakin johtaja-asioissa ylipäätään: se joka haluaa pomoksi omaa tietynlaisen persoonan ja motiivit! Siis johtajuus/jumalana esiintyminen voi olla se vahvin motiivi, ei suinkaan palveleminen, kuten johtajuudessa pitäisi!

Tuo ihmisyyden hyväksyvä valaistumisliike on hieno idea. Siinä siis yksi pääpeiaate olisi kaiketi REHELLISYYS (eim. että johtaja myöntää olevansa yhtä mitätön ja erehtyväinen kuin muutkin) ja toinen suvaitsevaisuus (ei oikeassa olemisen pakkoa eikä oikeutta). No Jessehän tätä jalkojenpesua performoi, mutta tuo oikeassaolemispuoli jäi liikkeeseen, Jessen väitetty "synnittömyys" erotti hänet inhimillisistä olennoista... ja myöhemmin myös nöyryys johtajilta katosi (Paavali...Paavi).

Neela, äitini siis ehti kuolla ennenkuin kesustelimme näistä asioista. En ole koskaan kyseenalaistanut äitini uskontoelämää, koska se on mielestäni yksityisasia. Mutta nyt siis joku mystinen sisäinen ääni laittoi aivan yhtäkkiä plaraamaan lingoninoksennusvideoita. Oletan että mutsihan se siellä  Cool

Ironista on, että äitini on kuulemma ilmestynyt niin ikään babalaiselle ystävättärelleen ja kertonut että kuolonhetkellä Baba tuli hänet auttamaan lattialta ja johdatti valoon. Pohdin tämän kuultuani, että kiintoisaa, miksiköhän ei meille lapsosille ole ilmestynyt. Ja nyt mietin sitten näitä tarinoita, joissa Jesse noutaa kristityt valoon ja Krishna krishnalaiset, eli noutiko Baba todella ätini, vai oliko ystävättären "toive"
ja uskomus................no minua itseäni ei kukaan guru tule noutamaan ellen nopeasti hurahda, olen jo liian paatunut, jättävät kummittelemaan Grin   Noh, jos poikavainajani ehtii kiireiltään, niin ehkä hän taluttaa äiskärukkansa TAIVAALLISIIN LIIKENNEVALOIHIN, VIHREÄLLÄ TUONEN VIRRAN YLI  Cheesy Cheesy Cheesy
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #26 : 25.03.2009 16:01:35 »

No ei saa nyt halaajia morkata, minusta on kiva halailla ihmisiä ja piristää toisia sillä! Grin Grin
tallennettu
rubiinitar
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #27 : 25.03.2009 16:29:52 »

Juu, halaaminen ON kivaa!

Mutta: Tosi creepyltä vaan tuntuu silloin kun ihminen halaa, toivottaa hampaat hymystä happamessa irvessä KAIKKEA HYVÄÄ JA JAKSAMISTA ("voimahali, "jaksua"), silmistä näkee että ei yhtään tarkoittanut mitä sanoi, ajatteli ihan muuta (sylkien siis suustaan pelkkää fraasijöötiä)...ja halaus on hyytävän kylmä
 uglystupid2 knuppel2 Undecided
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #28 : 25.03.2009 16:31:16 »

No ei saa nyt halaajia morkata, minusta on kiva halailla ihmisiä ja piristää toisia sillä! Grin Grin

No mutta halaaminen ja suukottaminen on ihan normaalia
-siis useimmille kulttuureille.

Esim. Suomeen ja USA:han on markkinoitu hyvin tuo Amma-juttu,
koska ne ovat maita, jossa pidetaan suurta fyysista hajurakoa ja koskettaminen on vahan tabu.

Oletteko nahneet Borat-leffan?
Siina tuli hyvin ilmi, kuinka kosketusallergisia amerikkalaiset ovat. Grin 2funny
Borat halusi halata ja suudella poskelle kaikkia ja ne juoksi sita pakoon. Cheesy
tallennettu
Alva
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #29 : 25.03.2009 16:50:07 »

No mutta halaaminen ja suukottaminen on ihan normaalia
-siis useimmille kulttuureille.

Esim. Suomeen ja USA:han on markkinoitu hyvin tuo Amma-juttu,
koska ne ovat maita, jossa pidetaan suurta fyysista hajurakoa ja koskettaminen on vahan tabu.

Oletteko nahneet Borat-leffan?
Siina tuli hyvin ilmi, kuinka kosketusallergisia amerikkalaiset ovat. Grin 2funny
Borat halusi halata ja suudella poskelle kaikkia ja ne juoksi sita pakoon. Cheesy

Borat  2funny 2funny 2funny

Meillä Saksassa ei kyllä paljon halailla... Täällä annetaan poskipusuja. Minä taas ensimmäisenä halaan kaikkia, kun halaaminen on vain niin kivaa  smitten
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  

Siirry: