|
|
Alva
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #32 : 25.03.2009 18:25:29 » |
|
Niinpä, ne saksalaiset Mutta minä en välitä, halailen ihan yhtä innoissani saksalaisia kuin muun maalaisiakin Eihän täällä kaikki tietty samanlaisia ole, vähän tarkempia omasta tilastaan, mutta kyllä ne saa nopsaan koulutettua. Brüno.... taitaa tulla joskus kesällä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #33 : 26.03.2009 23:00:29 » |
|
Piti tulla aamutuimaan vielä lukemaan ja tarkentamaan vielä tätä eilistä kirjoisustani...
Ei tarvita uskontoja, ei tarvita kenenkään palvontaa. Se on turhaa. Jos siis kanavoitte täällä vaikkapa Jeesusta, niin uskotteko ihan itse kanavoivanne?
Kyllä uskon. Sinun ei tarvitse jos et halua. Kanavointini alkoi yllättäin ja ns. itsestään/luonnostaan sen jälkeen kun minulle oli tapahtunut muutamia "ihmeitä" Jeesukseen liittyen, unia yms. Noita kanavointeja saadessani itse olen tuhannet kerrat pähkäillyt aivan samaa, epäillyt, kyseenalaistanut ja vielä kerran epäillyt ja kyseenalaistanut ja testannut lähteen yms... Mutta kun koko ajan olen vain saanut vakuutusta ja varmistusta, että kyllä todellakin viestiä Jeesukselta olen saanut, en ole enää voinut olla uskomatta. Vaikka asenteeni on ollutkin itseäni kohtaan hyvinkin skeptinen, että mitä minä "maan matonen" oikein kuvittelen, kuinka Jeesus puhuisi juuri minun kauttani yms. nämä epäilykset ovat monesti hyvin ihmeellisesti poistuneet ja silti välillä vieläkin olen yrittänyt epäillä... Minulla oli tosi suuri kynnys ja pelko julkaista kanavointeja täällä, juuri se kyseenalaistaminen ja naurunalaiseksi joutuminen yms. Kuitenkin sain jotenkin kummasti rohkeutta, enkä voinut muutakaan kun sisimpäni niin kehoitti tekemään. En voinut jättää "kynttilääni vakan alle". Ne kanavoinnit joita olen saanut on tarkoitettu ihan jokaiselle ja niiden suurimpana sanomana on ollut tuoda rakkautta. En ole mitenkään halunnut korostaa tai pönkittää itseäni tms. ja toivon ettei kukaan muukaan kuvittele/ajattele niin. Olen vain halunnut jakaa sen rakkaudellisen sanoman mitä itse olen saanut. Tarkoitukseni ei ole myöskään ollut loukata ketään millään tavalla. Haluan vielä muistuttaa ja korostaa, että Jeesuksen kanavoiminen ei ole mikään minun etuoikeus, sitä tekevät muutamat muutkin ja se on periaatteessa mahdollista ihan kaikille, kun sydän on "auki". Practise what you preach ExactlyTähän loppuun vielä sanon, että kaikkia ja useimpia näitä henkimaailman asioita ei voi todistaa, selittää tai perustella millään tavalla tai ainakaan täysin kattavasti ja tyhjentevästi, etteikö vielä jäisi jollekin jotain epäiltävää. Yritäpä vaikka todistaa jollekin oikein vihkiytyneelle ja vannoutuneelle skeptikolle jotain henkimaailmasta. Mahdotonta... Ihmiset näkevät mitä haluavat nähdä ja uskovat mitä haluavat. Itse en edes koe tarvetta todistella mitään, sillä jokaisella on oikeus ja jokainen uskokoon mitä ja kuinka haluaa... Kuunnelkaa sisintänne ja itseänne mikä teistä tuntuu oikealta ja mikä ei ja edetkää aina sen mukaan... Niin ja by the way, Jeesuskin nostettiin "guruksi" ilman hänen tahtoaan/toiveitaan... Hän ei sitä itse tehnyt vaan muut... Saturnalia muuten oivallisesti kirjoituksessaan mainitsi, että jopa he jotka olemme nostaneet tai nostamme guruiksi ovat myös vailinaisia jollain tavalla ja omaavat egoakin jossain määrin. Kukaan meistä ei ole täällä maan päällä vielä ns. "täydellinen".
|
|
« Viimeksi muokattu: 27.03.2009 07:34:27 kirjoittanut Rakkauden valo »
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #34 : 27.03.2009 07:05:07 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Corvus Leonis
|
|
« Vastaus #35 : 27.03.2009 07:29:33 » |
|
En hyväksy muita profeettoja kuin kiinalaisen ajattelija Teng Mu'n. Ko. kaveri katosi maan päältä yli 2000 vuotta e.K.r eli new age on hänestä jo hieman kaukana.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #36 : 27.03.2009 09:31:56 » |
|
pitäishän noiden kanavien olla auki kaikilla, ei tarvita gurujen läheisyyttä silloin, mutta valaistuneissa on tietysti ehdoton rakkaus ja ihmisten valtaisien ongelmien jaksaminen.. sitä varmaan ihailen.. toisaalta voi olla simppelisti ongelmista poissa.. ainakin aika hyvin.. vaikka tuntuu että aika monella niitä on; siksi mietin millainen tilanne taas tulisi seuraavassa suhteessa, olisiko henkien taistelu, vai mikä.. (vaikka voin suhtautua huumorilla pikkumurheisiin)
Rakkauden Valon energian koen näin nettivälitteisesti tosi hyvänä eikä hän lähde koskaan kiusaamaan ketään ..
|
|
« Viimeksi muokattu: 27.03.2009 09:41:53 kirjoittanut ^^star^^ »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Adele
|
|
« Vastaus #37 : 27.03.2009 10:25:45 » |
|
Rakkauden Valon energian koen näin nettivälitteisesti tosi hyvänä eikä hän lähde koskaan kiusaamaan ketään ..
Kyllä, ihan totta
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Oinas 10 Asc Leijona Kuu Vesimies 8 Mars Kauris 6 Venus Kalat 10 Merkurius Oinas 10 Jupiter Jousimies 5 Neptunus Jousimies 5
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #38 : 27.03.2009 14:56:17 » |
|
Huijari tai ei, rahat vaan pois hyvauskoisilta hyvana opetuksena kohti nirvanaa, etta ala usko kaikkea, mita sanotaan.
Niin ja sitten voidaan puhua huijareista ja niista, jotka muiden mielesta ovat huijareita. Jotkin ihmiset uskovat niin tiukasti siihen, etta kanavoivat jotakuta, ja mika mina olen murtamaan toisen uskon tai epailemaan sita?
Jokaisella on oikeus uskoa mihin ja mita haluaa ja toimia sen oman uskonsa mukaan.
Joillekin ihmisille vain tietyt kulttuurilliset ja uskonnolliset "pyhat", jotka meille on iskostettu paahan ja selkarankaan, vaikka eivat niihin uskoisikaan, ovat vain mielen tasolla, etta ei tuo voi olla mahdollista ja kuka tuo kuvittelee olevansa. Ja enta sitten, heillakin on vapaus uskoa mita haluaa ja toimia sen uskonsa mukaan.
Jos mina alkaisin Venajalla, Siperialaisessa pikkukylassa sanomaan, etta kanavoin viesteja Stalin-sedalta, joka on edelleen lahes pyha ikoni venalaisten mielessa, joka viela saattaa nousta kuolleista pelastamaan venalaiset, niin mikahan mahtaisi olla vastaanotto..? :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #39 : 27.03.2009 17:09:12 » |
|
Rakkauden Valon energian koen näin nettivälitteisesti tosi hyvänä eikä hän lähde koskaan kiusaamaan ketään
Kyllä, ihan totta [/color][/i][/b] Jokaisella on oikeus uskoa mihin ja mita haluaa ja toimia sen oman uskonsa mukaan. Joillekin ihmisille vain tietyt kulttuurilliset ja uskonnolliset "pyhat", jotka meille on iskostettu paahan ja selkarankaan, vaikka eivat niihin uskoisikaan, ovat vain mielen tasolla, etta ei tuo voi olla mahdollista ja kuka tuo kuvittelee olevansa. Ja enta sitten, heillakin on vapaus uskoa mita haluaa ja toimia sen uskonsa mukaan. Totta
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
rubiinitar
|
|
« Vastaus #40 : 27.03.2009 18:11:36 » |
|
"Jokaisella on oikeus uskoa mihin ja mita haluaa ja toimia sen oman uskonsa mukaan" Näinhän se on. Itse olen pysynyt uskonnottomana, koska en halua usoa "ryhmässä", yleensä nimittäin ryhmäuskomiseen tulee mukaan ryhmäkuri. Tällaisella asrofoorumillakin joskus huomaa, että on tietyt asiat mitä on "soveliasta" sanoa Mutta heti kun aletaan raiskaamaan ja tappamaan uskonnon nimissä, niin minä avaan suuni. En tuomitakseni, jos en ole huhuista varma, mutta kysyäkseni, ottaakseni selvää. Ihminen ja ihmisarvo on uskontoa arvokkaampi, oli uskonto mikä tahansa. No, tämä nyt ei ole tosiaan ensimmäinen kerta, kun minua oikein usutetaan sörkkimään KAIKKEIN PYHINTÄ, näitä skandaaleja on nähty Suomessakin Aina kun ihminen ylennetään inhimillisen yläpuolelle -vaikka olisi transsendentaalinen sielu tai whatever- niin aina jossain vaiheessa lehtikultaus pyhimyksen pinnassa karisee, tavalla tai toisella. Sillä me j***lauta VAADIMME pyhimykseksi/opettajaksi/papiks nostamiltamme kuolevaisuílta aivan liikaa!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
rovatar
|
|
« Vastaus #41 : 27.03.2009 18:24:40 » |
|
"Jokaisella on oikeus uskoa mihin ja mita haluaa ja toimia sen oman uskonsa mukaan" Näinhän se on. Itse olen pysynyt uskonnottomana, koska en halua usoa "ryhmässä", yleensä nimittäin ryhmäuskomiseen tulee mukaan ryhmäkuri. Tällaisella asrofoorumillakin joskus huomaa, että on tietyt asiat mitä on "soveliasta" sanoa Hm... no jos esimerkiksi joku ajattelee uskonsa mukaan , että vaaleahiuksiset ovat enkeleitä, muut piruja...ja ne voidaan tappaa saastuttamasta maailmaa... Hänellä siis on oikeus uskoa mihin ja mitä haluaa ja toimia sen mukaan???
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Kauris, AC Skorppari, Kuu Kaksonen. Merkurius Jousimies. Venus Kauris. Sideerinen Jousimies. Keltainen Kosminen Aurinko.
|
|
|
rubiinitar
|
|
« Vastaus #42 : 27.03.2009 18:43:46 » |
|
Heti siinä seuraavassa lauseessa pohdin tuota "uskonnon (muka) oikeutuksen" dilemmaa...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
rovatar
|
|
« Vastaus #43 : 27.03.2009 19:01:59 » |
|
"Jokaisella on oikeus uskoa mihin ja mita haluaa ja toimia sen oman uskonsa mukaan"
Mutta heti kun aletaan raiskaamaan ja tappamaan uskonnon nimissä, niin minä avaan suuni. En tuomitakseni, jos en ole huhuista varma, mutta kysyäkseni, ottaakseni selvää. Ihminen ja ihmisarvo on uskontoa arvokkaampi, oli uskonto mikä tahansa.
J os olet sitä mieltä, että jokaisella on oikeus toimia uskonsa mukaan, ethän sinä sitä sitten kuitenkaan hyväksy, jos avaat suusi tapauksessa, jossa toinen uskonsa mukaan tappaa kaikki muut kuin vaaleaveriköt..mitä se suusi avaaminen sitten tarkoittaakaan kohdallasi.
Mie nyt kärjistin...mutta selitä lisää...
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Kauris, AC Skorppari, Kuu Kaksonen. Merkurius Jousimies. Venus Kauris. Sideerinen Jousimies. Keltainen Kosminen Aurinko.
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #44 : 27.03.2009 19:28:39 » |
|
Tämä on mielenkiintoinen aihe. Olen itse soitellut selvänäkijöille ja meedioille... Joissa on kyllä monennäköistä sakkia. Jotkut puhuvat puuta heinää, toiset taas osaavat oikeasti nähdä lähitulevaisuuden ja menneen sekä lukea energiakenttää osuvasti. Erä joka mainostaa itseään näkyvästi monenlaista koulutusta saaneena auttajana ja blablabla, oli kyllä niin karvas pettymys. Hän ei oikeastaan nähnyt mitään oikein ja puhui paljon itsestään ja ammattitaidostaan pitkittäen puhelua.. Tuntui että hän haki kaikkeen psykologista vastausta, millä ei oikeen ole todellisen näkemisen kanssa mitään tekemistä. Kun taas eräs meedio alkoi puhumaan yhtäkkiä isän äänensävyllä ja käytti sanoja joita isäni käytti. Se on ainoa kanavointi joka on tuntunut todistetusti todelta, siis minun henkilökohtaisessa elämässäni. Hän ei pitkittänyt puhelua, ei puhunut ylimääräisiä ja puhelun jälkeen minulla oli kirkas olo. Näkijöitä on niin ylpeitä kuin nöyriä.. Mitä sitten tulee niihin, ketkä sanovat kanavoivansa sitä ja sitä arkkienkeliä tai muuta tällaista, niin enpä oikeastaan välitä, mistä se kanavointi tulee.. Olkoon vaikka kanavoijan omaa mielikuvitusta.. Jos siis sanoma on sellainen, että se tuntuu sydämessäni hyvältä ja antaa minulle vaikkapa toivoa tai innostusta, niin eikö se kanavointi ole silloin tehnyt tehtävänsä? (tarkoitan nyt tällaisia ilmaisia yleisessä levityksessä olevia kanavointeja).. Tuskin uskon sokeasti mitään kummalliselta tuntuvia faktoja, koska onhan minullakin jokin suodatin päällä koko ajan. On jokaisen omalla vastuulla ja oma valinta mitä uskoo ja mitkä neuvot ottaa itselleen. On myös oma valinta käyttääkö maksullisia palveluita vai ei. Kaikkihan me täällä ihmisiä ollaan. Minulla ei ole ainakaan mitään pahaa sanottavaa näkijöistä, meedioista, kanavoijista ainakaan yhtään sen enempää kuin vaikka opettajista, lääkäreistä tai poliitikoista. Kaikista ammattikunnista löytyy niitä joilla on todellinen lahja ja kutsumus ja niitä jotka käyttävät valtaansa väärin. Tai niitä, joiden tietämys on heikko tai vanhanaikainen heidän sitä itse tiedostamatta.
|
|
« Viimeksi muokattu: 27.03.2009 19:30:18 kirjoittanut Tiigris »
|
tallennettu
|
|
|
|
|