Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Diipadaapa -gurut ja näkijät  (Luettu 32460 kertaa)
0 jäsentä ja 15 vierasta katselee tätä aihetta.
Alva
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #30 : 25.03.2009 16:50:07 »

No ei saa nyt halaajia morkata, minusta on kiva halailla ihmisiä ja piristää toisia sillä! Grin Grin

No mutta halaaminen ja suukottaminen on ihan normaalia
-siis useimmille kulttuureille.

Esim. Suomeen ja USA:han on markkinoitu hyvin tuo Amma-juttu,
koska ne ovat maita, jossa pidetaan suurta fyysista hajurakoa ja koskettaminen on vahan tabu.

Oletteko nahneet Borat-leffan?
Siina tuli hyvin ilmi, kuinka kosketusallergisia amerikkalaiset ovat. Grin 2funny
Borat halusi halata ja suudella poskelle kaikkia ja ne juoksi sita pakoon. Cheesy

Borat  2funny 2funny 2funny

Meillä Saksassa ei kyllä paljon halailla... Täällä annetaan poskipusuja. Minä taas ensimmäisenä halaan kaikkia, kun halaaminen on vain niin kivaa  smitten
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #31 : 25.03.2009 17:12:55 »

Niin no saksalaiset.. :Smiley
Ei ne lampia myoskaan helliksi, tieda vaikka siina halattavassa olisi jokin tarttuva geenivirhellisyys,
joka ilmenee esim. erilaisena ihon varina. Tongue Grin 2funny
Kuule kova kuri, suora selka, hygienisyys ja moitteeton uniformu elavat vielakin saksalaisten
selkarangassa eraan kivan itavaltalais sedan vaikutuksesta,
vaikka ulkoinen olemus saattaakin jo olla kaikkea muuta. Grin 2funny

Ei ne taida Amman juttuja kovin helposti niella..?
Sehan on ulkomaalainenkin.    Tongue

BTW, eikos kohta ole tulossa uusi leffa Brüno, joka on itavaltalainen trendi toimittaja homo? Cheesy Grin 2funny
Repesin niille sketseille jo aiemmin. Cheesy Grin 2funny
tallennettu
Alva
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #32 : 25.03.2009 18:25:29 »

Niinpä, ne saksalaiset  Wink

Mutta minä en välitä, halailen ihan yhtä innoissani saksalaisia kuin muun maalaisiakin  angel

Eihän täällä kaikki tietty samanlaisia ole, vähän tarkempia omasta tilastaan, mutta kyllä ne saa nopsaan koulutettua. Brüno....  2funny taitaa tulla joskus kesällä  Undecided
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #33 : 26.03.2009 23:00:29 »

Piti tulla aamutuimaan vielä lukemaan ja tarkentamaan vielä tätä eilistä kirjoisustani...

Ei tarvita uskontoja, ei tarvita kenenkään palvontaa. Se on turhaa.  angel

Lainaus
Jos siis kanavoitte täällä vaikkapa Jeesusta, niin uskotteko ihan itse kanavoivanne?

Kyllä uskon. Sinun ei tarvitse jos et halua.  Wink smitten Kanavointini alkoi yllättäin ja ns. itsestään/luonnostaan sen jälkeen kun minulle oli tapahtunut muutamia "ihmeitä" Jeesukseen liittyen, unia yms. Noita kanavointeja saadessani itse olen tuhannet kerrat pähkäillyt aivan samaa, epäillyt, kyseenalaistanut ja vielä kerran epäillyt ja kyseenalaistanut ja testannut lähteen yms...  Grin Mutta kun koko ajan olen vain saanut vakuutusta ja varmistusta, että kyllä todellakin viestiä Jeesukselta olen saanut, en ole enää voinut olla uskomatta. Vaikka asenteeni on ollutkin itseäni kohtaan hyvinkin skeptinen, että mitä minä "maan matonen" oikein kuvittelen, kuinka Jeesus puhuisi juuri minun kauttani yms. nämä epäilykset ovat monesti hyvin ihmeellisesti poistuneet  angel ja silti välillä vieläkin olen yrittänyt epäillä...  Grin Minulla oli tosi suuri kynnys ja pelko julkaista kanavointeja täällä, juuri se kyseenalaistaminen ja naurunalaiseksi joutuminen yms. Kuitenkin sain jotenkin kummasti rohkeutta, enkä voinut muutakaan kun sisimpäni niin kehoitti tekemään. En voinut jättää "kynttilääni vakan alle". Ne kanavoinnit joita olen saanut on tarkoitettu ihan jokaiselle ja niiden suurimpana sanomana on ollut tuoda rakkautta.  smitten En ole mitenkään halunnut korostaa tai pönkittää itseäni tms. ja toivon ettei kukaan muukaan kuvittele/ajattele niin. Olen vain halunnut jakaa sen rakkaudellisen sanoman mitä itse olen saanut.  smitten  Undecided Tarkoitukseni ei ole myöskään ollut loukata ketään millään tavalla.  Undecided smitten Haluan vielä muistuttaa ja korostaa, että Jeesuksen kanavoiminen ei ole mikään minun etuoikeus, sitä tekevät muutamat muutkin ja se on periaatteessa mahdollista ihan kaikille, kun sydän on "auki".  smitten

Lainaus
Practise what you preach

Exactly

Tähän loppuun vielä sanon, että kaikkia ja useimpia näitä henkimaailman asioita ei voi todistaa, selittää tai perustella millään tavalla tai ainakaan täysin kattavasti ja tyhjentevästi, etteikö vielä jäisi jollekin jotain epäiltävää. Yritäpä vaikka todistaa jollekin oikein vihkiytyneelle ja vannoutuneelle skeptikolle jotain henkimaailmasta. Mahdotonta... Grin Ihmiset näkevät mitä haluavat nähdä ja uskovat mitä haluavat.  Wink  Itse en edes koe tarvetta todistella mitään, sillä jokaisella on oikeus ja jokainen uskokoon mitä ja kuinka haluaa... Kuunnelkaa sisintänne ja itseänne mikä teistä tuntuu oikealta ja mikä ei ja edetkää aina sen mukaan...  smitten Niin ja by the way, Jeesuskin nostettiin "guruksi" ilman hänen tahtoaan/toiveitaan... Hän ei sitä itse tehnyt vaan muut...  Wink Saturnalia muuten oivallisesti kirjoituksessaan mainitsi, että jopa he jotka olemme nostaneet tai nostamme guruiksi ovat myös vailinaisia jollain tavalla ja omaavat egoakin jossain määrin. Kukaan meistä ei ole täällä maan päällä vielä ns. "täydellinen".
« Viimeksi muokattu: 27.03.2009 07:34:27 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #34 : 27.03.2009 07:05:07 »

Olen miettinyt, etta keraisin kokoon saman henkisia ihmisia kuin itse olen
ja perustaisin uuden uskonnon, joka antaa jokaiselle vapauden olla ihmisia
kaikkine inhimillisine "hyvine" ja "huonoine" puolineen.  Smiley

smitten

Sitä vaan vielä, että se on kyllä todella surullista että näillä henkisillä asioilla rahastetaan ja että liikkeellä on monenlaista huijaria...  Angry Cry Siksipä riittävä suojaus/maadoitus on tärkeää ja se että oppii erottamaan "jyvät akanoista". Vinkkiä, neuvoja ja apuja voi saada toisilta, mutta älkää seuratko ketään muuta kuin sydäntänne.  smitten
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #35 : 27.03.2009 07:29:33 »

En hyväksy muita profeettoja kuin kiinalaisen ajattelija Teng Mu'n. Ko. kaveri katosi maan päältä yli 2000 vuotta e.K.r eli new age on hänestä jo hieman kaukana. angel
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #36 : 27.03.2009 09:31:56 »

pitäishän noiden kanavien olla auki kaikilla, ei tarvita gurujen läheisyyttä silloin, mutta valaistuneissa on tietysti ehdoton rakkaus ja ihmisten valtaisien ongelmien jaksaminen.. sitä varmaan ihailen.. toisaalta voi olla simppelisti ongelmista poissa.. ainakin aika hyvin.. vaikka tuntuu että aika monella niitä on; siksi mietin millainen tilanne taas tulisi seuraavassa suhteessa, olisiko henkien taistelu, vai mikä..  (vaikka voin suhtautua huumorilla pikkumurheisiin) vaaka

Rakkauden Valon energian koen näin nettivälitteisesti tosi hyvänä eikä hän lähde koskaan kiusaamaan ketään
..
« Viimeksi muokattu: 27.03.2009 09:41:53 kirjoittanut ^^star^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Adele
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #37 : 27.03.2009 10:25:45 »

Rakkauden Valon energian koen näin nettivälitteisesti tosi hyvänä eikä hän lähde koskaan kiusaamaan ketään
..

Kyllä, ihan totta  smitten
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
Asterix
Vieras
« Vastaus #38 : 27.03.2009 14:56:17 »

Olen miettinyt, etta keraisin kokoon saman henkisia ihmisia kuin itse olen
ja perustaisin uuden uskonnon, joka antaa jokaiselle vapauden olla ihmisia
kaikkine inhimillisine "hyvine" ja "huonoine" puolineen.  Smiley

smitten

Sitä vaan vielä, että se on kyllä todella surullista että näillä henkisillä asioilla rahastetaan ja että liikkeellä on monenlaista huijaria...  Angry Cry Siksipä riittävä suojaus/maadoitus on tärkeää ja se että oppii erottamaan "jyvät akanoista". Vinkkiä, neuvoja ja apuja voi saada toisilta, mutta älkää seuratko ketään muuta kuin sydäntänne.  smitten

Huijari tai ei, rahat vaan pois hyvauskoisilta hyvana opetuksena kohti nirvanaa,
etta ala usko kaikkea, mita sanotaan. Cheesy Grin 2funny

Niin ja sitten voidaan puhua huijareista ja niista, jotka muiden mielesta ovat huijareita.
Jotkin ihmiset uskovat niin tiukasti siihen, etta kanavoivat jotakuta,
ja mika mina olen murtamaan toisen uskon tai epailemaan sita? Wink

Jokaisella on oikeus uskoa mihin ja mita haluaa ja toimia sen oman uskonsa mukaan. Smiley

Joillekin ihmisille vain tietyt kulttuurilliset ja uskonnolliset "pyhat",
jotka meille on iskostettu paahan ja selkarankaan, vaikka eivat niihin uskoisikaan,
ovat vain mielen tasolla, etta ei tuo voi olla mahdollista ja kuka tuo kuvittelee olevansa.
Ja enta sitten, heillakin on vapaus uskoa mita haluaa ja toimia sen uskonsa mukaan. Smiley

Jos mina alkaisin Venajalla, Siperialaisessa pikkukylassa sanomaan,
etta kanavoin viesteja Stalin-sedalta, joka on edelleen lahes pyha ikoni venalaisten mielessa,
joka viela saattaa nousta kuolleista pelastamaan venalaiset,
niin mikahan mahtaisi olla vastaanotto..?  :Smiley Cheesy Grin 2funny
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #39 : 27.03.2009 17:09:12 »

..

Kyllä, ihan totta  smitten
[/color][/i][/b]

smitten smitten smitten smitten

Jokaisella on oikeus uskoa mihin ja mita haluaa ja toimia sen oman uskonsa mukaan. Smiley

Joillekin ihmisille vain tietyt kulttuurilliset ja uskonnolliset "pyhat",
jotka meille on iskostettu paahan ja selkarankaan, vaikka eivat niihin uskoisikaan,
ovat vain mielen tasolla, etta ei tuo voi olla mahdollista ja kuka tuo kuvittelee olevansa.
Ja enta sitten, heillakin on vapaus uskoa mita haluaa ja toimia sen uskonsa mukaan. Smiley

Totta  smitten
tallennettu
rubiinitar
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #40 : 27.03.2009 18:11:36 »

"Jokaisella on oikeus uskoa mihin ja mita haluaa ja toimia sen oman uskonsa mukaan"

Näinhän se on. Itse olen pysynyt uskonnottomana, koska en halua usoa "ryhmässä", yleensä nimittäin ryhmäuskomiseen tulee mukaan ryhmäkuri. Tällaisella asrofoorumillakin joskus huomaa, että on tietyt asiat mitä on "soveliasta" sanoa  Wink

Mutta  heti kun aletaan raiskaamaan ja tappamaan uskonnon nimissä, niin minä avaan suuni. En tuomitakseni, jos en ole huhuista varma, mutta kysyäkseni, ottaakseni selvää. Ihminen ja ihmisarvo on uskontoa arvokkaampi, oli uskonto mikä tahansa.

No, tämä nyt ei ole tosiaan ensimmäinen kerta, kun minua oikein usutetaan sörkkimään KAIKKEIN PYHINTÄ, näitä skandaaleja on nähty Suomessakin  Lips Sealed Aina kun ihminen ylennetään inhimillisen yläpuolelle -vaikka olisi transsendentaalinen sielu tai whatever- niin aina jossain vaiheessa lehtikultaus pyhimyksen pinnassa karisee, tavalla tai toisella.

Sillä me j***lauta VAADIMME pyhimykseksi/opettajaksi/papiks nostamiltamme kuolevaisuílta aivan liikaa!  smitten

tallennettu
rovatar
Astro-nauttija

Keltainen Kosminen Aurinko

Profiili
« Vastaus #41 : 27.03.2009 18:24:40 »

"Jokaisella on oikeus uskoa mihin ja mita haluaa ja toimia sen oman uskonsa mukaan"

Näinhän se on. Itse olen pysynyt uskonnottomana, koska en halua usoa "ryhmässä", yleensä nimittäin ryhmäuskomiseen tulee mukaan ryhmäkuri. Tällaisella asrofoorumillakin joskus huomaa, että on tietyt asiat mitä on "soveliasta" sanoa  Wink

Hm... no jos esimerkiksi joku ajattelee uskonsa mukaan , että vaaleahiuksiset ovat enkeleitä, muut piruja...ja ne voidaan tappaa saastuttamasta maailmaa...
Hänellä siis on oikeus uskoa mihin ja mitä haluaa ja toimia sen mukaan??? Shocked
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
rubiinitar
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #42 : 27.03.2009 18:43:46 »

Heti siinä seuraavassa lauseessa pohdin tuota "uskonnon (muka) oikeutuksen" dilemmaa... Smiley
tallennettu
rovatar
Astro-nauttija

Keltainen Kosminen Aurinko

Profiili
« Vastaus #43 : 27.03.2009 19:01:59 »

Mutta  heti kun aletaan raiskaamaan ja tappamaan uskonnon nimissä, niin minä avaan suuni. En tuomitakseni, jos en ole huhuista varma, mutta kysyäkseni, ottaakseni selvää. Ihminen ja ihmisarvo on uskontoa arvokkaampi, oli uskonto mikä tahansa.

Jos olet sitä mieltä, että jokaisella on oikeus toimia uskonsa mukaan, ethän sinä sitä sitten kuitenkaan hyväksy, jos avaat suusi tapauksessa, jossa toinen uskonsa mukaan tappaa kaikki muut kuin vaaleaveriköt..mitä se suusi avaaminen sitten tarkoittaakaan kohdallasi. Huh

Mie nyt kärjistin...mutta selitä lisää...
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #44 : 27.03.2009 19:28:39 »

Tämä on mielenkiintoinen aihe. Olen itse soitellut selvänäkijöille ja meedioille... Joissa on kyllä monennäköistä sakkia. Jotkut puhuvat puuta heinää, toiset taas osaavat oikeasti nähdä lähitulevaisuuden ja menneen sekä lukea energiakenttää osuvasti. Erä joka mainostaa itseään näkyvästi monenlaista koulutusta saaneena auttajana ja blablabla, oli kyllä niin karvas pettymys. Hän ei oikeastaan nähnyt mitään oikein ja puhui paljon itsestään ja ammattitaidostaan pitkittäen puhelua.. Tuntui että hän haki kaikkeen psykologista vastausta, millä ei oikeen ole todellisen näkemisen kanssa mitään tekemistä.

Kun taas eräs meedio alkoi puhumaan yhtäkkiä isän äänensävyllä ja käytti sanoja joita isäni käytti. Se on ainoa kanavointi joka on tuntunut todistetusti todelta, siis minun henkilökohtaisessa elämässäni. Hän ei pitkittänyt puhelua, ei puhunut ylimääräisiä ja puhelun jälkeen minulla oli kirkas olo.

Näkijöitä on niin ylpeitä kuin nöyriä..

Mitä sitten tulee niihin, ketkä sanovat kanavoivansa sitä ja sitä arkkienkeliä tai muuta tällaista, niin enpä oikeastaan välitä, mistä se kanavointi tulee.. Olkoon vaikka kanavoijan omaa mielikuvitusta.. Jos siis sanoma on sellainen, että se tuntuu sydämessäni hyvältä ja antaa minulle vaikkapa toivoa tai innostusta, niin eikö se kanavointi ole silloin tehnyt tehtävänsä? (tarkoitan nyt tällaisia ilmaisia yleisessä levityksessä olevia kanavointeja).. Tuskin uskon sokeasti mitään kummalliselta tuntuvia faktoja, koska onhan minullakin jokin suodatin päällä koko ajan.  Smiley On jokaisen omalla vastuulla ja oma valinta mitä uskoo ja mitkä neuvot ottaa itselleen. On myös oma valinta käyttääkö maksullisia palveluita vai ei.

Kaikkihan me täällä ihmisiä ollaan. Minulla ei ole ainakaan mitään pahaa sanottavaa näkijöistä, meedioista, kanavoijista ainakaan yhtään sen enempää kuin vaikka opettajista, lääkäreistä tai poliitikoista.  Wink Kaikista ammattikunnista löytyy niitä joilla on todellinen lahja ja kutsumus ja niitä jotka käyttävät valtaansa väärin. Tai niitä, joiden tietämys on heikko tai vanhanaikainen heidän sitä itse tiedostamatta.

« Viimeksi muokattu: 27.03.2009 19:30:18 kirjoittanut Tiigris » tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  

Siirry: