Sivuja: 1 ... 3 4 [5]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Narsismi  (Luettu 41629 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #60 : 29.07.2009 13:55:51 »

Juuri tuollaista ajattelinkin. Jotain siellä on pakko olla taustalla.

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #61 : 29.07.2009 18:35:11 »

miksi ihmiset tuossakin ovat niin automaattisia nukkeja?  :Smiley

no en tiedä liittyykö tämä narsismiin, ehkä.. kun eräs tuntuu kärsivän sellaisesta. olen miettinyt voiko narsismi tms tapauksissa ajatella, että vastapuoli oppii itsetuntoa tms..

ei ne vastapuoletkaan AINA pulmusia ole..

vai voiko koskaan olla kyse karmasta?

vai oliko kaikki vain peliä.
.
« Viimeksi muokattu: 29.07.2009 18:45:37 kirjoittanut #Gulveig# » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #62 : 29.07.2009 20:34:15 »

Tämän tapauksen narsistilla on todennäköisesti pohjalla hoitamaton ADHD, jonka lisäksi taustalta löytyy tunneköyhä perhe. Äitinsä on järkyttävin riivinrauta, mihin olen koskaan törmännyt.

Puhutaankohan me samasta henkilöstä?? Tuo minun esimerkkini (se joka etsi seuraa netistä kehumalla itseään ylitsevuotavasti) on myös tunneköyhästä perheestä, ja tuo äiti on todellakin RIIVINRAUTA isolla R:llä. Siis hulluin ja ilkein ihminen mitä maa päällään kantaa. Hänellä ei ole mitään henkisiä arvoja vaan ainut hänelle merkitsevä asia on materia ja se, että jos joku josku sanoo hänelle pahan sanan, niin tuolle ihmiselle sitten pitää kostaa keinoja kaihtamatta...
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #63 : 29.07.2009 20:39:01 »

tämä pätee kaikkeen:

asiaan HUOMION kiinnittäminen tekee sen todelliseksi

ei-huomioiminen tuhoaa sen

että näin.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #64 : 29.07.2009 21:51:21 »

Tämän tapauksen narsistilla on todennäköisesti pohjalla hoitamaton ADHD, jonka lisäksi taustalta löytyy tunneköyhä perhe. Äitinsä on järkyttävin riivinrauta, mihin olen koskaan törmännyt.

Puhutaankohan me samasta henkilöstä?? Tuo minun esimerkkini (se joka etsi seuraa netistä kehumalla itseään ylitsevuotavasti) on myös tunneköyhästä perheestä, ja tuo äiti on todellakin RIIVINRAUTA isolla R:llä. Siis hulluin ja ilkein ihminen mitä maa päällään kantaa. Hänellä ei ole mitään henkisiä arvoja vaan ainut hänelle merkitsevä asia on materia ja se, että jos joku josku sanoo hänelle pahan sanan, niin tuolle ihmiselle sitten pitää kostaa keinoja kaihtamatta...

Esimerkkini ihmiset vaikuttavat Pohjois-Suomessa..
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Sivuja: 1 ... 3 4 [5]
  Tulostusversio  
 
Siirry: