Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: KUU VIII  (Luettu 5525 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Theus
Kanta-astroilija

Immortal

Profiili
« : 29.03.2009 15:22:41 »

Uskaltaako tälläistä aihetta aloittaa?  Shocked

Jos 8.h liitetään syntymä, kuolema, sota, seksi, toisten ja yhteiset voimavarat ja rahat, pakottamisen, penetraation ja parantamisenkin teemat niin miten olette kokeneet kuunne siinä huoneessa?
Kuu meillä kuvaa usein sitä mistä yksilö löytää turvallisuudentunteensa ja jos nämä ovat ne aihealueet...
Tiedän, ettei  kuu 8. mielellään paljasta tunne-elämänsä saloja, mutta jos nyt kuitenkin voisitte kertoa kokemuksistanne  Smiley
Itse koen sen niin, että näen hyvin nopeasti asioiden ytimiin vaikka se olisi kuorrutettu minkälaiseen sanahelinään eikä sanojakaan aina tarvitse. Helppo huone se ei varmaan siinämielessä ole, että tunteet ovat aika intensiivisiä, mutta intensiivisyys jää muilta näkemättä, tosin kuuni on kalojen lopussa ja kuu-kaloilla on voimakas tunne-elämä muutenkin ja ehkä se vähän helpoittaa, että jupiterin mukana kalat kuitenkin pyrkivät aina ylöspäin, pintaan haukkaamaan happea kitusiinsa.

Näkyykö teillä kuun huone perittynä tai jopa perintöinä niinkuin väitetään?
Minulla näkyy.
Äitini on  aurinko skorpioni ja sisareni/peilini  aurinko kalat 8. Jännittävää miten hän on keskittynyt elämässään enemmän ulkoisten voimavarojen hankintaan siinä missä minä sisäisten aurinko/ kuu
« Viimeksi muokattu: 29.03.2009 15:24:52 kirjoittanut Theus » tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 29.03.2009 15:53:59 »

näkyy isältä perittynä, oma  leijona kuu 8 huone ja isän  aurinko samoissa lukemissa,isäntyttö,ja kun nainen valitsee puolisonsa isän mukaan niin olihan tuossa sitten exänkin aurinko,jonka  kuu taas oli oman  aurinko skorpioni lukemissa,
ja näillä tekijöillä voi arvata seksielämän intensiivisyyden,
aistin puolisoni mielenliikkeet ilman sanoja,
hänellä taasen ei omien sanojensa mukaan ollut aavistustakaan minun rakkauteni määrästä,eli tunne-elämä on toisilta piilossa,intiimi elämä ei kuulu muille,
elämänläksynä, kuunsolmu kuu yhtymä olisi tuoda tunteitansa enemmän esille,
loistaa muutenkin jellonan lämmöllä rinta rottingilla,
etäinen äiti myös tuosta on tulkittu,huolehtiva mutta luoksepääsemätön,
 aurinko harka vastapäätä omaa  skorpioni stelliumiani,peilinä elämässä,
 kuu 8 huoneessa kuvasi myös ammatissa toisten pääomasta huolehtimista,
velvollisuuden tuntoisesti ja vastuuta kantaen, kuu aspect_opp saturnus,
 :kuu:ni myös vastaanottaa ystävien todella vaikeita elämänkokemuksia myötäeläen,
ja nukkuu paljon unia nähden,
8 huoneessa on kyllä skorpionistelliumilleni vahvistusta muutenkin,
 pallas, kuunsolmu kuu,onnenpiste, mars, uranus ja  ceres,
 ceres liittyi myös siihen ammattiin kotieläimistä huolehtien,
koen nämä kaikki vahvuutena enkä rasituksena,
 uranus aspect_ssx kuu 8 huoneessa kestää mitä vaan eikä pienistä hätkähdä,
mitä nyt vollottaa vähintään kerran kuussa tyynynsä märäksi..
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 29.03.2009 16:49:41 »

8. huone on ainakin näin sivullisen silmin raivostuttava, olipa kyseisessä huoneessa Kuu tai muuta, niin ihminen ei todellakaan tunnu antavan itsestään ulos hohtimien, kidutuspenkin eikä minkään uhalla.  buck2 Yritäpä sitten astrologian harrastajana päästä käsiksi huoneen teemoihin, kun juuri niistä erityisesti vaietaan kuin muuri.

Kiva, että edes te hieman raotatte salaisuuksienn verhoa..
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Theus
Kanta-astroilija

Immortal

Profiili
« Vastaus #3 : 29.03.2009 22:12:09 »

näkyy isältä perittynä, oma  leijona kuu 8 huone ja isän  aurinko samoissa lukemissa,isäntyttö

Mahtavaa!
Mun  kuu kalat on yhtymässä isäni  venus kalat aspect_con aurinko  oinas.
Äidiltä taas tarkka  aurinko aspect_tri aurinko ja minun  venus aspect_con hänen  kuu kaksoset.
Muilla sisaruksilla ei ole näin tarkkoja persoonallisia yhtymiä, mutta olenkin iltatähti  :Smiley (ja sitähän ei mistään huomaa  askendentti leijona )

Lilli!
Luulempa, että siihen liittyy turvallisuudentunne... Tuntisin pakokauhua jos joutuisin todella paljastamaan itsesäni syvimpiä juttuja ja mielenliikkeitä.
tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
Adele
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #4 : 30.03.2009 08:07:01 »

Mulla  kuu 8huoneessa  vesimies
ja tekee  aspect_con  kuunsolmu

Joo on tosi vaikea näyttää tunteitaan  Huh kuinka monta kertaa olenkaan kuullut, että musta ei ota selvää, mitä tunnen, mitä ajattelen. Itse koen olevani hyvin romanttinen, tunteellinen, täynnä tunteiden paloa  buck2 ei vaan välity ulospäin nämä näköjään  Wink
Nyt sitten olen oikein opetellut/opettelen näyttämään tunteita toiselle.
Mä kyllä jollain lailla "kärsin" itsekin tästä, että en osaa enkä uskalla näyttää tunteitani ulospäin, niinkuin koen ne sisälläni. Ei ihme, että ihmissuhteeni eivät ole tähän saakka oikein ottaneet onnistuakseen  buck2

Joo tunnistan hyvin tuon Theus, mainitsemasi asian, että näet nopeasti asioiden ytimiin. Kirjoitinkin vähän samasta aiheesta "selvännäkö ja intuitio" -topiciin. 

Sellainen vielä tuli mieleeni, että mulla ei ole ollut koskaan lapsena, yhtä parasta ystävää, vaan sellaisia "kavereita vain" muutama. Olen viihtynyt yksin omassa mielikuvitusmaailmassani kaikista parhaiten  Grin Voisiko liittyä 8 huoneeseen ja  kuu ? Nyt aikuisena onneksi löytyy noita läheisiä ystäviä.

Äidilläni on 8.huoneessa  kuu  aurinko  mars merkurius ja  uranus  Shocked ja  rapu merkissä
« Viimeksi muokattu: 30.03.2009 08:15:40 kirjoittanut Adele » tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
ancelica
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #5 : 30.03.2009 12:15:31 »

Mitäs sanotte 8 huoneen stelliumista  neitsyt jossa  kuu  merkurius  pluto  venus  uranus + samassa pötkössä huone 9  vaaka vielä   jupiter  aurinko?
tallennettu
Alcedo
Kanta-astroilija

Jeh!

Profiili
« Vastaus #6 : 30.03.2009 14:31:10 »

Tyttöystävälläni  aurinko ja iso Stelliumi kasissa.  kuu kuitenkin ysin puolella, tosin
 skorpioni :ssa. Metkaa että on hyvin avoin näissä asioissa. Eli siis oikeastaan päin
vastoin kuin tuossa Lillin kommentissa. Eli näinkin voipi olla. Jaa ne kasin stelliumit
 vaaka :ssa: eli tosiaan  ensin  merkurius sitten 14 asteen päässä  venus , josta
4 asteen päässä puolentoista asteen sisällä tiukempi stelliumi  saturnus aurinko pluto
ja sitten vielä kasin puolella  jupiter  skorpioni Aikas metkaa!  smitten
tallennettu

ivir
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #7 : 05.04.2009 11:57:51 »

Mulla on  venus mars kuu vesta stellium kasihuoneessa kaloissa.. Tunteiden ilmaiseminen ei todellakaan ole aina ihan helppoa, varsinkin kumppanin kanssa keskustellessa ei kaikkea aina osaa ilmaista. Itse kyllä huomaan herkästi toisten tunnetiloja ja osaan ihmisiä lukea mutta toi oma tunnepuoli on aina ollut vähän hukassa..  Cheesy
tallennettu
Lupita
Kohtuuastroilija
**

Sun in Virgo- Moon in Leo- ASC Scorpio

Profiili
« Vastaus #8 : 18.04.2009 22:42:26 »

Kasista löytyy  kuu leijona ja  saturnus rapu. Tota  saturnus rapu en ole oikeen koskaan osannut itelleni tulkita. Ainakaan en ole tarrannut materiaan koskaan, mutta toisaalta olen saattanut säilyttää joitain vanhoja juttuja vuosikausia (esim. vinyylejä) ihan vaan siksi että olen tykännyt niistä ja huolimatta siitä että oon ollu pakonomainen muuttaja..
tallennettu

Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja

It does not require many words to speak the truth.
Chief Joseph
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: