Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tervetuloa uuden ajan lasten ja nuorten pariin kotisivuilleni  (Luettu 8312 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Helenainen
Satunnainen astroilija
*

Astroilija

Profiili
« : 30.03.2009 18:23:20 »

hei kaikki astrolaiset,

10.3.09 avautuivat: www.ilonlapset.com

Minua kiinnostaa, jos sinulla on lapsissasi tai tunnet indigoja tai kristalleja työsi puitteissa.
tai jos minun lailla kuulut indigoihin, ota yhteyttä.
Haen juuri apurahoja ja rupean kokoamaan kirjaa uuden ajan lasten ja nuorten ajatuksista ja kokemuksista.
lämmöllä Helenainen
29v. astrologiaa takana...
tallennettu

Helenainen
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #1 : 31.03.2009 14:17:58 »

Kiitos. Jotain tuollaista kaivataan..

Erilaisia painotuksia
1.Humanisti-indigo viihtyy massojen parissa. Hän on sosiaalinen ja ystävällinen. Vahvat mielipiteet voivat hätkähdyttää. Ylienergisenä hän on myös onnettomuusaltis. Hän on muita boheemimpi. Tavarat ovat levällään ja siivoaminen ei miellytä. Luokassa tämä ärsyttää muita ja herättää keskustelua. Osa heistä lukee jo 4-6 -vuotiaana. Olen esim. 1.luokilla tavannut paljon lapsia, jotka lukevat avaruuskirjoja tai Harry Potteria kouluun tullessaan. 

2. Koska indigo on herkkä, hän ei osaa suojautua kielteisiä voimia ja ajatuksia vastaan. Hän voi suuttua tai masentua kielteisessä ympäristössä. Indigo tarvitsee lapsena suojausta ja kasvaessaan hänelle on hyvä opettaa itsensä suojaaminen. Avoin keskustelu ystäväpiirissä, median parissa, esim. netissä puhdistaa myös sydäntä. 
3. Indigon yliaktiivisuus ja ylivilkkaus on haaste ympäristölle ja hän kärsii siitä itsekin. Kaikki eri tekniikat, jotka auttavat keskittymään sopivat: meditaatio, meditatiivinen musiikki, meditatiivinen liikunta, visualisointi, mielikuvamatkat, selkähieronta ja jopa hypnoosi. Etenkin sokeri ja lisäaineet yhdessä pahentavat indigon mielialaa. Koulussa olen huomannut, että monilla tulee makean jälkeen ylienergiapiikki, sitten väsymys ja sen jälkeen ärtymys tai kiivastuminen. Ruokavaliolla voidaan tasapainottaa yliaktiivisuutta. Esim. hedelmät, kokojyvävilja, vihannekset ja kasvisproteiini(palkokasvit) ovat rauhallisempaa energiaa lisääviä. Homeopatia, aromaterapia ja kukkaisterapia auttavat ja tukevat. Reikiä, Ayurveda- hoitoa, energiahoitoja, akupunktioa ,vyöhyketerapiaa ja NLP:tä suositellaan. Minulle on ollut hyötyä näistä kaikista. 
4. Masennus ja syrjäytyminen ovat vaikeampia käsitellä. Masennuksen takana on usein suuri henkisen yksinäisyyden tunne. Jos indigolla lapsella tai nuorella ei ole ketään, kehen luottaa tai jonka kanssa jakaa psyykkisiä kokemuksia, hän voi vetäytyä suureen yksinäisyyteen. Jos vanhempi tai opettaja havaitsee suuren muutoksen, on se otettava vakavasti. Kuuntele, ymmärrä, halaa ja rakasta. 
5. Nukahtamis- ja uniongelmat ovat hyvin yleisiä ja olen keskustellut niistä oppilaiden kanssa. Niiden takana voi olla pelko tai epäonnistumisen tunne. Jos syynä on liikaa ”play-station”-pelaamista, TV:n katselua, tietokonepelejä, makeaa iltasnapostelua tai levotonta musiikkia, kannattaa vähentää kaikkea etenkin illalla ennen nukkumaanmenoa. 

« Viimeksi muokattu: 02.04.2009 08:35:19 kirjoittanut ^^star^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sister of Night
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2 : 01.04.2009 17:05:50 »

Ah, tälläistä on todellakin kaivattu. Tässä ilmoittautuu yhden 1,5 -vuotiaan kristallin äiti. Haastavan ja ihanan tehtävän olen saanut osakseni.  smitten Jos tarvitset kirjaasi matskua niin minuun voi ottaa yhteyttä YV:llä.
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
Sivuja: [1]