...Theus heitti että gaykartoissa on paljon sun 0 ven / sun 0 nep...silleen jännä, koska iteltä löytyy molemmat enkä koe olevani mitenkään lebiaani....
Niin siis nämä olivat poimintoja omasta karttapankistani, ehkä mulla on vain hyvin viehättäviä ystäviä
Luin tuota ketjua ja astro.com foorumilla on ollut paljon keskustelua aiheesta, mutta en ole vielä kuullut yhtään täysin pitävää teoriaa, kun jos kaikki analyysit lukee niin melkein jokainen aspekti tai huoneasetelma indikoi jotain glbt vaikutteita ja hyvä pointti olikin kun joku sanoi, että siinä missä sukupuolta ei ole nähtävissä kartalta niin ei myöskään sukupuolista suuntautumista.
Olen henkilökohtaisesti huomannut että hetero ja bi-miehen välinen ero on n.3-6 olutta ja muutenkin käsittelisin aihetta janana sanoisin vaikka, että itse olen tänään tällä kellonlyömällä vaikkapa 20% hetero ja 70% homo ja 10% pan-seksuaali... (
koskahan näistä lokeroinneista päästään)Yhtä kaikki, useiten törmää puhuttavan
kontakteista, eli jos omaat tälläisen kartallasi olet todennäköisesti jonkin sortin pervo, heippa.
Siis jonkinlainen vapausteema noiden yhdistelmässä varmaan on ja ehkä gay-scenessä on rakkausasiat vapaampia kuin sekapareilla, mutta kun sitäkään ei voi yleistää kun mm. isoveljeni (tosin
DC
) on asunut uskollisena saman miehen kanssa muistaakseni viimeiset 100 vuotta... en nyt muista, mutta niin pitkään kun jaksan muistaa... sohvaperunat...
Toisaalta mulla ja eräällä exälläni oli joskus aikoinaan compositiossa
1.h ja meillä ravasi niin paljon väkeä kotona, etten aina tiennyt kenen kanssa seurustelen
Homo, homompi, vesimies ja uranukseen vedetään muuten niitä yhtäläisyysviivoja, niin miten kun mielestäni, uranus on radikalismin, edelläkäynnin ja epäsovinnaisuuden planeetta ja ainakaan omasta mielestäni glbt kansassa ei enää ole mitään erityisen radikaalia,
tai noh Neale Donald Walsh kirjoitti, että lesbot tulevat pelastamaan tämän planeetan, että saattahan se tavallaan olla radikaalia.
Ehkä meidän oma Tarja on jo aloittanut sen.
Halosen kartan voisikin katsoa.
Tuossa ketjussa otettiin 8.huonetta paljon esiin, ymmärrettävää jos halutaan katsella asiaa homo
seksuaalisuuden kannalta, mutta jotenkin ontoksi sekin jää kun uskoisin, että tässä on kysymyksessä myös jotain muusta kuin pelkästä seksuaalisuudesta. Kokemukseni mukaan ihmiset pariutuvat sukupuoleen tai hajuun katsomatta rakkauden perusteella ja seksi tulee siinä sitten mukana, voihan se toki olla toisinkinpäin katsoa, mutta se ei ole yleispätevää glbt.
Arabialaisissa pisteissä on olemassa iloinen(gay)-piste ja laskutapa on ASC + Mars - Uranus
Sen verran paljastettakoon, että tuo piste minun kartallani osuu 2 asteen päähän auringostani, mutta muilla en ihan näin selviä indikaattoreita ole aina löytänyt, joskus kyllä.
Voisin tietysti postittaa tänne kaikkien exieni kartat, mutta sitä varten tarvittaisiin varmaan oma foorumi.
edit. kamala kieliasu - vieläkin - ja vielä enemmän kirjoitusvirheitä