Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pikkuisen syntymäkartta  (Luettu 5367 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Miimuli
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 31.03.2009 13:42:20 »

Katsoisiko joku viisaampi pienen tyttäreni syntymäkarttaa. Aika erikoiselta näyttää, muuta en oikein itse osaa sanoa; tuli-, maa-ja vesielementtien vähäisyys/ lähes puuttuminen on vähän huolettavaa. Paljon näyttää kartalla kertyneen yhteen "sumppuun", se lie kertoo joko jostain erityislahjasta tai sitten yksipuolisuudesta ?

tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 03.04.2009 06:20:44 »

Eihän tuossa huolestuttavaa ole Smiley

Itsellänikään ei ole yhtään planeettaa maamerkeissä. Okei, välillä mennä porhellan jopa tähdissä saakka vailla kosketusta maahan, mutta hyvin olen pärjännyt Wink

Tyttäresi kartalla on paljon vesimiestä Smiley Nousevakaksonen ja kuukaksonen, eläväinen tytteli lienee.
Haastavaa kartalla voipi olla tuo pluton huonesijainti, se on seiskahuoneessa ja oppositiossa askendanttiin. Saattaa tarkoittaa tempperamenttista lapsukaista.
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 03.04.2009 06:22:24 »

Niin ja se piti sanoa että hänellähän on suuri osa noista vesimies planeetoista 11.huoneessa. Eli omassa vesimiehen huoneessa, uranuskin on siellä Smiley Hän on taatusti poikkeuksellinen tyttö, erikoinen ja erilainen mutta sehän on vain hyvä!
tallennettu
Miimuli
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #3 : 03.04.2009 10:37:22 »

Kiitos, Artemis, että huomioit pyyntöni!
 Niin arvelinkin että aika erikoinen tapaus on, sellainen tekee mitä tahtoo-tyyppi ehkä.
 Itse olen omalla tavallani erikoinen, katsotaan miten kaksi jääräpäätä pärjäilee keskenään...
 Tyttö tuli maailmaan sen päätöksen jälkeen että yhtään lasta en enää tee ja koetin varmistaa asian sterilisisaatiolla. Hän sitten oli päättänyt kuitenkin tulla...

tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 03.04.2009 10:45:48 »

No, hän on sellainen omantiensä kulkija varmasti Smiley
Uskoisin että hän tulee näkemään maailmaa, tai jotenkin mulle tulee tuosta kartasta sellainen fiilis.
Itselläni on planeettoja myös 11.huoneessa ja luulen että se saa ihmisen kiinnostumaan paljolti ympäristöstään, ihmisistä ympärillään, maailmanmenosta ja sen sellasesta  Smiley
tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #5 : 03.04.2009 10:53:47 »

Kuu lapsellasi on yhtymässä  askendentti joka tuo paljon tunteita ja herkkyyttä olemukseen. Hänellä voi olla tietynlainen lapsenomaisuus aina mukanaan ja joskus tämä kertoo myös pyöreäkasvoisuudesta.
 Kuten Artemis kertoikin niin tuo on ympäristöstä ja muista ihmisistä kiinnostuminen ei varmastikaan ole pahaksi. Pluto voi tosiaan tuoda sijainnillaan mukanaan temperamenttisuutta sekä myös kaikenlaisia uudestisyntymisiä elämän aikana. Sehän on kuitenkin kehitykselle aina hyväksi.
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6 : 03.04.2009 11:41:27 »

Joo kyllä. Tuo pluton oppositio askendanttiin antaa varmasti sellaista kykyä että pystyy nousemaan aina ylös, aloittamaan puhtaalta pöydältä uudestaan tai mahdollisesti muovaamaan itseään eri elämäntilanteisiin, tai miten nyt sanoisinkaan..sopeutumiskykyä. Että hän selviää helposti elämän käänteissä koska osaa muuntautua ja "syntyä uudestaan".
tallennettu
Miimuli
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #7 : 03.04.2009 12:23:49 »

Sopeutumiskyky on tärkeä ominaisuus, ehkä tärkein elämässäpärjäämisen kannalta. Ihanaa jos hän on tällainen "henkisesti notkea".
    Taidamme olla toistemme vastakohdat, ainakin kun syntymäkarttoja katsoo; missä minulla tyhjää, kuten huone 11, hänellä täyttä ja toisinpäin. Saattaa tietää haasteita!

tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #8 : 03.04.2009 12:31:40 »

Tai ehkäpä opitte katsomaan asioita kumpikin uudella tapaa toistenne kautta  Smiley
Itse ainakin olen huomannut että sellaiset ihmiset joilla vaikkapa on paljon maaelementtiä kartallaan on minulle mielenkiintoista seuraa. Eräs hyvä ystävä on hyvin "maapainotteinen" ja hällä ei ole tulielementtiä kartallaan lainkaan, minulla taas toistepäin. Annamme toisillemme hyviä erilaisia näkökantoja, harvoin riitaannumme Smiley
tallennettu
Miimuli
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #9 : 03.04.2009 14:12:56 »

Näin on, oppia otamme täällä toinen toisiltamme  Smiley

tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: