Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: oma roolisi  (Luettu 46816 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
rubiinitar
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #15 : 02.04.2009 22:16:52 »

Mun rooli on tullut liiankin selväksi: sijaiskärsijä  uglystupid2
Koen karmeita asioita, ja muut pääsevät taivastelemaan että "ai kauheeta!", "Ei oo totta!", "Miks yhdelle ihmiselle kaikki paha...!?"  Ja kun yritän toppuutella, että kyllä näistä selvitään, niin ihmiset katsovat kuin aavetta ja lakkaavat pitämästä yhteyttä  Grin Kauheuksistahan selviää paradoksaalisti juuri se joka niitä itse kokee, mutta se joka ei ole kokenut, ei uskoisi selviävänsä ja jää pelkäämään taikauskoisesti, että sama osuu hänenkin kohdalleen. Siksi "huono-onniset" jäävät usein lopulta yksin.

Toinen roolini on totuudenpuhuja (judgment). Joudun kuin noiduttuna todistamaan tilanteita, joissa joku muu "paljastaa" itsensä ja heikkoutensa, ja minä tavallaan syyllinen siihen, että asia tuli päivänvaloon, vaikka syy on siinä joka tuli paljastetuksi. Paljon vuosien vihanpitoa olen saanut päälleni monelta tuttavalta, vaikka itse kuprujen suhteen viaton, totuudet ja väärinkäytökset  vain paljastuvat kauttani, en tiedä miksi.

Voisi kiteyttää siis roolini: sekundajeesus  smitten
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #16 : 02.04.2009 23:23:26 »

Toisaalta...

Kuka, mikä on luonut roolit ja miksi?

Itse varmaan luon omat roolini.

Tuli mieleen kun juuri yritän saada tolkkua tuosta Secret-kirjasta, joka pyrkii todistamaan Vetovoiman lakia kuin kaikki ja koko elämä riippuisi siitä, että miten toimit, asennoidut, se vetää sitä samaa puoleensa.

Ja tosi on. Jos menet ilmaisemaan jotain negatiivistä, saat sitä samalla mitalla takaisin. Jos etsit kaikesta positiivista, saat sitä myös takaisin.

Siksi pitäisi välillä pysähtyä ja katsoa mitä itse viljelee. Jos ei niin joku tulee ja täräyttää. Sehän on ihan hyvä.

Mutta kun ei jaksa aina olla positiivinen, ei edes rakastettavalla tavalla kriittinen.

Muutos varmaan voi tapahtua myös positiivisella asenteella! Kumpi tapa kantaa roolia on parempi?

Toisaalta, onko rooleilla jotakin tekemistä kohtalomme kanssa?
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #17 : 03.04.2009 07:38:06 »

Rhodan  kalat pointista jäin miettimään, onko elementillä merkitystä missä ja minkälailla suhtautuu roolijakoihin? "Olla kuin kalat vedessä", ei taida olla ihan turha lause... vai löytyyko näitä uiskentelun taitavia henkilöitä joillakin muilla kartan ominaisuuksilla myös?

Adelen "noita" rooli on kautta historian ollut kuvailemasi kaltainen, hädässä läheiset hakeavt apua ja muutoin katsotaan hieman kieroon. Hienoa, kun autat, mutta älä näy, kuulu, edes tuoksu sille mikä ehkä meitä peloittaa, mutta tarvittaessa tahdomme avuksemme.
Naisen yksi sivu rooli on varmasti ollut kautta historian olla jonkinsortin noita  Huh jo pelkästään biologisen olemuksen kautta... Sen kun joku tiedemies pistäis atomeiksi ja selittäisi meille, miksi näin  :Smiley Ihmisten syvät vaistot ja limbiset toiminnot ohjaavat varmasti meitä vielä kauan...

Epona, mielistely omasta mielestäni pohjautuu edelleen noihin laumajärjestystä ylläpitäviin aivojen vanhimpiin toimintoihin. Ihminen ei loppujen lopuksi ole niin kauaa ollut poissa ravintoketjun pohjalta, vaikka moni meistä on pitkälle sen jälkeen kerinnyt... osa ei paljoa ero esi-vanhemmistaan  Undecided
Koiramaailmaa kun katselee ja varsinkin tapaa kuinka lauman toimii, oivaltaa paljon mielistelyn voimasta. Kuin myös herkkydestä jolla alfat tarttuvat kyseenalaistavien yksilöiden touhuamiseen... turpiin tulee ja pahimmassa tapauksessa laumasta karkoitus -ts.kuolemaan tuomia (ehkä). Näin tämä tuntuu vieläkin joskus toimivan ihmistenkin kanssa, vaikka kukaan ei varmana tunnusta toimivansa näin ristiriitatilanteissa -yhteisön tuki ja porukalla kimppuun verbaalisesti tai fyysisesti. H
Ajatuspohjana Esmiraldan kommentille, hiljaa olevien ja mitään muuttavien "mahdollisuudesta" olla rauhassa >< sanot jotakin muuttaaksesi jotakin, et todellakaan saa olla rauhassa  uglystupid2

Nikki  Cheesy ihana... tee niin kuin minä sanon, ei niin kuin teen  :Smiley Taitaa olla joka äidin kompastuskivi. Vaikka tuossa allekirjoitan, että olisin toiminut samoin  Wink Ei liikuskelua puolalasti, mutta paikallaan rannalla, ihan jees. Kaksinaimoralismia -ko?  Shocked

Tiigriksen kuvailema hiljaa taustalla vaikuttava poma tyyppi rooli jaossa, saattaa olla se joka saa eniten aikaan kaikista -hyvää tai pahaa, riippuen miten energiansa kanavoi  angel
Miten tuota vois harjoitella? Tahtoo oppia  Cool

DolceVita -aivan tarkoituksella kärjistin  Wink Korostan silti, että äidin rooli on muuttumassa, mutta tuo vanha malli ei ole väistynyt, ei todellakaan. Siihen kuluu vielä paljon aikaa... joku varmasti on saavuttanut jo nykyajan vaatimustason äidin roolissa ihanteen ja tasapainon muiden roolien kanssa. Mutta paljon on kamppailevia ja ihan vaan jämähtäneitäkin  Huh Mikäs tuossa, jos ovat itse tyytyväisiä... ongelman lähinnä taitaa tuoda tuo sosiaalinen paine, kun vanhahan on aina parempi ja "normaalimpi"  uglystupid2 Ja kukas muu on parempi arvostelemaan, kun se jolla ei ole kokemusta arvostelemastaan asiasta? Eli tarkoitan tällä, että ne pullantuoksuiset maatuska äidit, jotka voivat laskea miehensä pitämät ilohetket sekunneissa ja lapsluvusta ovat elekieleltään ja arvomaailmaltaan todella äkkinäisiä yleensä. "sinun on pakko olla huono äiti, kun olet tuollainen", "mitä sinä, äiti-ihminen tanssimaan nyt tahdot?", "kyllä sinulla on jokin paha vika, kun et muka töitä voi jättää ja jäädä kotiin", nje. kyllä noita on kuultu... ja tullaan kuulemaan  buck2
Uskon vahvasti naiseuden olevan murroksen kynnyksellä, jopa yhtä ison kun silloin 60´luvulla... mutta mikään ei muutu yössä  angel odotetaan nyt pari sukupolvea...

Voisiko Esmiraldan mainitsema "kohtalo" olla rubiinittar takana, kun kirjoitit "aina" joutuvasi henkilöksi joka nostaa päivänvaloon ikävät asiat? Vai oletko se vahva silmänsä ummistajien joukossa, joka sitten saa ryöpyt kun uskaltaa...  coolsmiley

Heitto: kasvaako roolisi, tai sinä roolissasi vai vaihdatko sitä?  Smiley

Itse koen kasvaneeni roolissani, se on heittänyt minua tilanteisiin joissa on ollut pakko joko kutistua ja olla hiljaa. Tai uskaltaa ja kasvaa, jopa kolhuista  Shocked Tuo positiivinen asenne on asia joka kantaa ja jos voi sanoa olevansa puhtaalta pöydältä pelissä mukana, voi reilusti pitää selkänsä suorassa ja päänsä pystyssä.
Roolin vaihto on myös teille osunut  angel Aina ei niin tahdotusti, mutta asenne kysymys taas... Viimeisin missä oli oikeasti ihan asenneongelmia niin suuria, että irroittauduin koko hommasta oli syksyllä. Asetelma jossa kovan työn takana oli vahvana osaaminen koko meidän pienryhmässä, jouduimme tilanteeseen jossa meiltä nypittiin "siivet kuin kärpäsiltä" ja lyötiin täysin arvottomien ja osaamattomien tasolle. Se sattui... siihen en nöyrtynyt, vaan tein omat ratkaisuni, joista kannoin vastuuni ja lopussa kiitos oli odotamassa  angel Kasvoin hurjasti, omasta mielestäni ihmisensä varmemmaksi ja kyvykkäämmäksi arvottamaan itseänikin... eikä aina nielemään sitäm itä muut sanovat minun olevan  police
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #18 : 03.04.2009 19:35:09 »

Kiitos, ihana veto tuo kasvaminen roolissa, tai roolin kasvaminen!  smitten

Ehkä tiedästamatta sielun ohjauksella valitsemme tai törmäämme juuri niihin rooleihin, joiden myötä kasvumme tapahtuu. Jos rooli kasvaa, itse kasvamme myös vahvistumalla tai jos heikkenemme siinä, niin opimme sitten sen kautta.

Nyt haluaisin roolikseni olla vaeltaja. Ihan siinä merkityksessä, että keppi käteen ja polkua vain eteenpäin. Päämääränä vain kulkea eteenpäin. Ihan yksinkertaisesti. Ja kokea aisteilla kaikki se minkä läpi kulkee. Samalla se olisi jonkinlaista pysähtymistä, vetäytymistä, mutta hurjasti jonkin uuden kokemista, ainakin itsessä.

Edes hetken verran. Kymmenen päivää. :Smiley
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #19 : 04.04.2009 16:05:53 »

Olet varmasti ansainnut sen ja saatkin, Esmiralda  angel
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #20 : 04.04.2009 16:41:13 »

Kiitos! Tuli syvä syvä huokaus!  smitten
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Asterix
Vieras
« Vastaus #21 : 04.04.2009 18:32:01 »

Kyllä se on ihan globaalisti sanottu että "pahis." Siis sellainen kyseenalainen, epämiellyttävä tyyppi jonka syyksi kaikki pannaan, mutta jonka odotetaan kuitenkin myös ratkaisevan muiden ongelmat ja hoitamaan ne vaativimmat hommat. Vähän kuin joku Nixon.

Toisaalta ei voisi olla stereotyyppisempi käsitys ylipäätään tyypistä jolla on  aurinko aspect_con pluto skorpioni , nousussa ja neliössä MC:lle. Joskus koen, että ainoa tapa päästä eroon nillittäjistä on tarjota sitten sitä mitä tilataan ja naureskella sitten sille surkealle uikutukselle, mikä siitä seuraa. knuppel2

Mun rooli on tullut liiankin selväksi: sijaiskärsijä  uglystupid2
Koen karmeita asioita, ja muut pääsevät taivastelemaan että "ai kauheeta!", "Ei oo totta!", "Miks yhdelle ihmiselle kaikki paha...!?"  Ja kun yritän toppuutella, että kyllä näistä selvitään, niin ihmiset katsovat kuin aavetta ja lakkaavat pitämästä yhteyttä  Grin Kauheuksistahan selviää paradoksaalisti juuri se joka niitä itse kokee, mutta se joka ei ole kokenut, ei uskoisi selviävänsä ja jää pelkäämään taikauskoisesti, että sama osuu hänenkin kohdalleen. Siksi "huono-onniset" jäävät usein lopulta yksin.

Toinen roolini on totuudenpuhuja (judgment). Joudun kuin noiduttuna todistamaan tilanteita, joissa joku muu "paljastaa" itsensä ja heikkoutensa, ja minä tavallaan syyllinen siihen, että asia tuli päivänvaloon, vaikka syy on siinä joka tuli paljastetuksi. Paljon vuosien vihanpitoa olen saanut päälleni monelta tuttavalta, vaikka itse kuprujen suhteen viaton, totuudet ja väärinkäytökset  vain paljastuvat kauttani, en tiedä miksi.

Voisi kiteyttää siis roolini: sekundajeesus  smitten

Tässä lainaukset, jotka sopivat minun elämääni. Smiley

Perheelleni olen se kummallinen mustalammas, joka tupsahti joltain postimieheltä
ja joka ei koskaan tehnyt mitään oikein ja kaikki pahat,
mutta jolta sitten pyydetään viimekädessä kaikki tuki ja apu ja ratkaisut tilanteeseen kuin tilanteeseen.

No sitten ystävilleni olen kai se, joka seikkailee siellä ja täällä ja on utelias kuin kissan pentu,
joka sitten välillä jää nalkkiin ja kiipeliin, mutta aina tippuu vaurioitta jaloilleen hurjistakin paikoista.

Siinähän on niille ihmettelemistä, mutta ei sitä voi mitään voittaakaan, jos ei mitään teekään. Wink

Nuo yllä olevat kai sitten ovat johtaneet siihen, että olen huomannut olevani(kasvaneeni) joissain paikoissa
soihdunkantaja; tee/avaa tie pioneerina ensin ja muut tulevat perässä.

Yksi tärkeä roolini tulee esiin myöskin tuosta pioneerimaisuudesta;
viestintuoja, mutta sehän ammutaan aina ensimmäisenä.  Cheesy Grin 2funny

Kai nuo roolit kasvastavat johonkin 'valaistumiseen'
ja palvelevat sillä milläkin hetkellä ketä ja kutakin omalla tiellään?
tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #22 : 06.04.2009 08:50:01 »

Tuossa plarasin taas viestejä ja nousi ystäväni kanssa käyty keskustelu mieleen... Samaa sukupolvea hänkin, eli 70`luvun lapsia  :Smiley
Tuo mustanlampaan rooli oli hänenkin harteilla ja pohdimme, kuinka eri variaatioita siitä on. Monta riippuen roolin määrittelijän asemasta ja henkisesta vallasta kohteeseen... keskustelumme päättyi oletukseen, täyteen hypoteesiin; 60´luvun vanhemmat ovat enemmän tai vähemmän olleet liian vapautuneita ja kaikkea muuta kuin vanhempia pääsääntöisesti ja siksi lapset ovat joutuneet kasvamaan kovaa vauhtia ja ottamaan vastuuta monista asioista.
Tässä juuri korostan sitä skaalaa, joka voi olla yksin itsenäisenä avainkaulanauha- lapsi (näennäisesti kaikki hyvin, vanhemmat vain puuttuvat), aina sinne heiteille jätettyyn, huonosti kohdeltuun lapsukaiseen jonka toivottavasti joku sosiaalitäti korjasi talteen. Ja tuossa on otettava huomioon jokaisen lapsen (nyt aikuisen) oma henkinen taso, kaikki eivät selviä niistä traumoista joita elämä tielle heittelee ongelmitta. Toiset hyvinkin hankalista oloista punkeavat hyvinkin terveinä ja hyvällä järjellä varustettuna yhteiskunnassa ylös.

Osaatko peilata omaa rooliasi lähtökohtiisi?  :Smiley
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #23 : 06.04.2009 09:15:43 »

Osaatko peilata omaa rooliasi lähtökohtiisi?  :Smiley

No joo, itse olen telkkarin kasvattama tapaus, mutta ei mun vanhemmat mitään vapautuneita olleet, päinvastoin, konservatiivisia ja kontrolloivia. Paljon negatiivista huomiota, tyyliin jos et hankkinut kymppiä todistukseen niin haukkuivat lyttyyn. Etäiset välit kumminkin. (IC kauris kuvaa aika hyvin.)
tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #24 : 06.04.2009 13:07:26 »

Mie tein sen tänä keväänä ja täytyy sanoa, että kun hyvällä ei uskota... niin sitten pahalla  :Smiley
Odottelen vain nyt miten käy... vertauskuva -peli (en muista nimeä), jossa otetaan tikkuja tai palikoita pois kasasta ja varotaan, ettei kasa kaadu  Grin
Tämä palikka otti hatkat, otin loparit roskapönttönä olemisesta, kaiken maailman paha syntypukin roolista  2funny
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #25 : 06.04.2009 16:13:36 »

Hyvä!

Olenkohan sinisilmäinen idealisti vai muu hyväuskoinen hömppä, mutta uskon, että itse voin pitkälle vaikuttaa roolieni olemassaoloon. Tietenkin monet asiat ovat kiinni meidän rooleistamme, ainakin työ, paikka suvun keskuudessa, opisekelussa. Mutta aina voimme tehdä valintoja!

Vai onko merkitys ja tehtävä myös roolilla? Haluammeko ylpeästi viedä sen johonkin loppuun asti? Mitä siellä lopussa? Kiitosko? Vai voiko olla olemassaoloa ilman rooleja? :Smiley
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Minerwa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #26 : 06.04.2009 19:05:30 »

Onko loppujen lopuksi olemassa edes mitään täysin pysyvää ja kiinteää minuutta? Vai olemmeko vain erilaisten rooliemme summia? Sitäkin sopii miettiä. Aluksi tuo konstruktionistinen näkemys ihmisestä ns. "minättömänä" ympäristöönsä reagoivana toimijana tuntui kamalan vieraalta, mutta kun sitä aikani maistelin,  askendentti kaksoset-puoleni alkoi jo vähän innostua  Grin

Minäkin uskon kyllä siihen, että pystymme itse vaikuttamaan rooliemme olemassaoloon. Tunnustaudun tosin myös hyväuskoiseksi hömpäksi  Wink  Mutta kun yhden rooli muuttuu, syntyykö siis domino-reaktio? Todennäköisesti. Tavalla tai toisella muidenkin on reagoitava. Toiminee sekä hyvässä että pahassa, mutta reaktioiden suuntaa lienee vaikeampi ennustaa.

Omista rooleistani tunnistan ehkä vahvimmin tasapainottajan roolin. Kerta toisensa jälkeen löydän itseni tilanteesta, jossa kaksi riitelevää ihmistä lyövät peistä nenäni edessä ja minä siinä sitten molempien puolella rauhaa ja tasapainoa sovitellen... Hirmu vaikeaahan se on, eikä usein edes onnistu. Uskon joutuvani tähän rooliin siksi, että pyrin yleensä näkemään eri näkökannat enkä halua valita puoltani kriisitilanteissa. Mielummin jään sitten sinne keskelle tuleen makaamaan  crazy2  Hallitseva merkkini on muuten vaaka.

Ja kun Kide nosti esille lähtökohdat... Tuli mieleen sellainen rooli kuin vastuunkantaja. Lapsena olin jo se, jonka mukaan muut lapset päästettiin "kun se on niin vastuullinen". En tiedä, olinko, mutta sellaisen mielikuvan epäilemättä annoin. Ja kyllähän minä sitten vedinkin muita pois katuojasta ja erilaisista elämän vastoinkäymisistä. Harmi vain, että unohdin siinä sivussa kokonaan itseni ja niin taisivat muutkin unohtaa. "Kun se kerran on niin vastuullinenkin - mitä ongelmia sillä nyt muka voisi olla?"  Grin 

Onneksi näistä roolien huonoista puolista voi myös yrittää päästä irti.
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #27 : 06.04.2009 21:00:26 »

Voi Minerva, kun naurattaa minuakin, kun lapsuuden roolia ajattelen...

Minulla oli varmaan päällä se edellisen elämän (niin sanotaan) Kaksosen rooli vielä kun minun roolini oli viihdyttävä tai oikeammin se, joka keksi kaikkea hullua, ei aina niin järjellistä, kokosin porukoita ja osoitin suuntia missä voisi olla 'jotakin'.

Varmaan vanhemmat joskus sanoivat, että 'ei saa mennä'  Grin Cheesy ...siis aivan toisin kuin Minervalla!

Ja huomaan että kummasti ne roolit sitten kehittyvätkin, koska luottamus on iän myötä kasvanut...ehkä vieläkin kokoan....hm. ehkä se on vieläkin hullua.  Grin

Ehkä vieläkin joku sanoo, että 'ei saa mennä'.  2funny

Voi ei! Mutta varmaan jonkinsortin 'kokoaja' on henkinen roolini.  Wink
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #28 : 07.04.2009 07:53:54 »

Minerwa, koit normaalin ensi reaktion asiasta puhuttaessa  Wink Kyky irroittautua itsestä ja tarkastella itseään on toisille helppoa (liian helppoa -peilaa kaiken) ja toisille mahdotonta. Suurin osa jää siihen välimaastoon... oletan.

Hienoa pohdintaa kaikilla... oma pää surisee täällä ja peilaus käynnissä  Grin

Jäin pohtimaan tuota  askendentti hommaa ja joo´o... kyllä sen  jousimies elementit kuvastuvat hyvin paljon omissa rooleissani jokaisessa, pohjalla. Sellainen jatkuva kuljeskelija olen, aina jotakin menossa tai tulossa, vaikka konkreettisesti en paikkaa vaihda. Sykäyksittäin elämässäni tapahtuu isot muutokset, eli ovat varmasti sarjan pieniä muutoksia aikaan saamaa. Maantieteellisesti ja kulttuurillisesti kiinnostukseni kattaa melkein koko maailman  Grin Pala sieltä ja toinen tuolta matkaan mukaan ja taas eteenpäin...

Uskon muuten vahvasti, että roolien muuttuminen tai muuttaminen johonkin suuntaan, aikaan saa Minerwan mainitseman domino efektin. Vaikka itse pidän mielikuvasta veteen heitetyn kiven aiheuttamasta rengasmaisesta ilmiöstä veden pinnalla. Koska dominot koen koskettavan ihmistä itseään tai sukulinjaa, rengasmainen kuvaa sitä kuinkan yhden tuntemattoman ihmisen toimilla on valtava vaikutus muihin ihmisiin ja heidän toimiin... ajattelematta  :Smiley
Myrsky vesilasissa - kuvaa yhden ihmisen koko minuuden sekoittamista ja vastaavaa toimintaa elämässä.

Palaan lähtökohtiin ja hymyilin, sekä Esmiraldan että Minerwan lähtökohdille... näin tää homma menee  Cheesy  Itse olin se, joka tuli ja meni, teki tai ei tehnyt... saatoin hilpaista yksin jollekkin kuuretkelle, mutta en pistänyt vastaan vaikka joku lähti matkaan... varmasti moni vanhempi olisi kieltänyt kullannuppua liittymästä seuraani, mutta monikaan ei tiennyt mihin tieni vei... joskus ei mihinkään ja joskus *hah, hah* vaikka mihin  Cheesy Päällisin puolin olin ei kukaan ja käyttäytymiseltäni aina sivuunvetäytyvää sorttia... teittyyn pisteeseen asti, sitten alkoikin varmasti tuo  aurinko  oinas tulla mukaan kuvioihin ja aiheutti sarjan syviä muutoksia. Edelleen olen hieman levoton sielu ja koko ajan johonkin suuntaan menossa, mutta jostakin syystä en osaa olla sivussa enään  Angry
Olen kait... en löydä yhtä sanaa kuvaamaan rooliani  kokonaisvaltaisesti, erittely onnistuu kyllä Shocked
...minä olen hirvi...  2funny Voi, ei mistä tuokin nyt tuli...  2funny 2funny En tiedä, täytyy oikeasti maistella ja palata  crazy2
tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #29 : 07.04.2009 11:40:58 »

EEII  2funny 2funny
Meillä päin sanotaan, että kulkee kuin hirvi... pusikko rytisee  ja isompaakin risua jää alle  Cheesy

Ja oikeasti tiedän, että osa toimistani saattaa olla toiminnaltaan kuin hirvellä (lainatakseni ajatustasi, Elwyn). Pääasia on kai, että itse tiedän mihin suuntaan  Wink

Pohdin tuolla lenkillä tätä juttua, ko.ketjua siis ja katselin luonnon heräämistä. Joutsenia näky ja mahdoton määrää linnun laulua, maan tuoksua ja veden lirinää  smitten Edelleenkään yhtä isoa roolinimikettä ei tule mieleen... muuntautuja, voisi kuvata sitä kun on niin ääripää rooleja ja sivurooleja toisaalla elämässä. Itseäkin joskun ihmetyttää, kun niin eritapaisiin konteksteihin on itsensä kiinnittänyt ja innolla vieläpä  Wink
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  

Siirry: