Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ihmisjahti: juokse tai kuole  (Luettu 9321 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« : 02.04.2009 19:45:26 »

Olipa viime yönä todella karmea uni. Olin mukana jossain karmivassa painajaisessa, ihmisjahdissa jossa tapettiin ihmisiä surutta.

Kaikki alkoi ikun katselin jonkun ystäväni (en tiedä kuka oli kyseessä) kanssa kauempaa jotain peltoa. Pellolle oli tehty "lähtökuviot", eli maalattu eräänlainen pelikenttä. Sitten joku puhalsi pilliin ja lähtöpaikoilta lähti joukko ihmisiä juoksemaan henkensä edestä. Mukana oli vanhoja, nuoria, kaikenlaisia. He juoksivat kukin niin lujaa kuin jaksoivat, kovan kauhun vallassa, ja heidän peräänsä laskettiin tappajakoirat ja autot. Jos jäi auton alle, niin kuoli. Jos koira sai kiinni niin kuoli. Näin kävi monelle.

Katselin kauempaa tuota touhua, ja unessa olin kuin mukana siinä, mutta niin ettei minun tarvinnut juosta vaan katselin kaikkea paikanpäällä. Tunnelma oli karmaiseva.

Monet olivat niin hitaita että kuolivat. Ne jotka pääsivät pakoon, saivat aikaa elää, mutta vain seuraavaan lähtöön asti. Olin mukana ikään kuin sivustaseuraajana (niin etteivät muut huomanneet minua, olin näkymätön) ja katselin ihmeissäni.

Sitten oli seuraava lähtö, taas sama homma, vain nopeimmat selvisivät hengissä ja hitaimmat kuolivat.

Kun oli viimenen lähtö, siitä selvisi hengissä vain yksi ihminen: 24-sarjan Jack Bauer. Samalla hän sai kuolemattomuuden eli eräänlaisen sankarin aseman, häntä kunnioitettiin ja hän määräsi kaikesta.

Siis mitä ihmettä tuo painajainen tahtoi minulle kertoa?
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 02.04.2009 22:44:31 »

jos sinä yrität mahduttaa vuorokauteen,24 tuntia, enemmän kuin mitä siihen mahtuu?
kuuntele Pelle Miljoonan Juokse villi lapsi..
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 03.04.2009 18:01:44 »

jos sinä yrität mahduttaa vuorokauteen,24 tuntia, enemmän kuin mitä siihen mahtuu?
kuuntele Pelle Miljoonan Juokse villi lapsi..

No tuo on kyllä totta. On niin paljon kaikkea mitä haluaisin tehdä mutta aika ei riitä...  Angry

Pelle Miljoona soi välillä, Juokse villi lapsi ei ole mielestäni niin hyvä kuin Moottoritie on kuuma, mutta sopii uneen.

En ole aikoihin nähnyt noin karmeita painajaisia, mutta toisaalta taas itse olin unessa täysin turvassa eli en joutunut juoksemaan pakoon.
tallennettu

nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 03.04.2009 21:58:16 »

chiron aspect_con Pholus (who brings you to your limits?)
 juno aspect_con venus
 venus aspect_con kuunsolmu
 venus aspect_kvi mars

oiskohan noissa osviittaa painajaiselle?
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 05.04.2009 16:10:52 »

Heh, viime yönä näin unta exästä. Minun piti suunnitella jokin mainospätkä ja suunnittelin sellaisen jossa ensin soi vanha vuodatus "I will aways love you" ja sitten exä tuli mukaan kuvioihin, nappasi jonkun ihmepillerin (jolle siis piti laatia se mainos) jonka jälkeen hän tuli vikittelemään minua ja onnistuikin siinä. 

Eli siis painajainen sekin.  Grin
tallennettu

Lizzy
Vieras
« Vastaus #5 : 07.04.2009 12:06:44 »

Anteeksi jos synkistelen, mutta tuo saattaa olla jopa muisto jostain edellisestä elämästä.  Undecided Voi tosin liittyä tuohon Nikin mainitsemaan kiireeseenkin tai muuten sellaiseen kilpailuilmapiirin ahdistuksen alitajuiseen purkamiseen.

Nyt on tosin jotenkin niin painostava tunnelma yleisestikin että minäkin olen nähnyt todella ahdistavia unia viime aikoina.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #6 : 07.04.2009 12:11:31 »

hah, oletko ottanut henkisiä vaikutteita uniisi; siis jos kaiken kanavoinnin haluaa kääntää väärin päin, voi ajatella että on ne valitut jotka otetaan jne.. mikä on suhteesi ylösnousemukseen?

lähdetkö kehosta vai jäätkö
?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #7 : 14.05.2009 16:02:18 »

Painajaiset ovat onneksi hellittäneet, mutta aika hurja uni tässä oli taas: Hjallis Harkimo soitti minulle ja sanoi, että "Koska nyt on todistettu, että minä olen poikasi biologinen isä, niin mitä jos hommattais pojalle parempi hoitopaikka?" Siihen minä totesin tyynesti että vai niin, no mietitään asiaa ja tehdään näin.

Itsekseni mietin että ai Hjallisko se olikin?  Grin

Viime yönä taas olin kiivennyt Juha Miedon katolle ja pääsin sieltä pois vain itse Juhan avustuksella...  Huh
tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #8 : 27.05.2009 20:04:08 »

Shocked

No kyllä minäkin pelästyisin, jos Hjallis sanoisi,
että on lapseni isä! Grin 2funny
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #9 : 28.05.2009 07:13:07 »

Shocked

No kyllä minäkin pelästyisin, jos Hjallis sanoisi,
että on lapseni isä! Grin 2funny

Sama täällä  Grin Hui!!!
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #10 : 09.06.2009 16:56:00 »

Minulla on varmaan varsin kova stressi päällä, koska viime yönä olin sekoillut. Rapu kertoi aamulla, että olin yöllä sanonut hänelle että "Anna sen lihavan pojan olla vaan ihan rauhassa. " Johon Rapu oli kysynyt: "Minkä?" Johon minä: "No sen joka on tuossa toisella puolella, ei se ketään häiritse. "

Sitten jatkoin: "Älä heitä poikaa ulos ikkunasta, sitten lihavaan poikaan sattuu."

Ja nämä olin sanonut silmät auki varsin normaalisti.

Että onko se tätä työstressiä vai mitä?  Undecided
tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #11 : 12.06.2009 14:40:26 »

Grin 2funny

Sinäkin puhut unissasi! Cheesy Grin 2funny

Tuli mieleen, tästä on jo aikaa, että kerran olin herättänyt Veskarin,
kääntynyt istumaan sen viereen jalat koukussa
kohti tyynyjä ja räplännyt varpaitani
ja sanonut; "That bloody hell alien sucks daddy"
Veskari: "Er...?" Huh
minä:"Yeah!" nyökkäen silmät pyöreänä
ja kääntynyt nukkumaan uudestaan.
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #12 : 13.06.2009 09:57:14 »

Grin

Heh Sasha, tuo onkin siina kaikkein hauskinta kun on silmat auki ja juttelee varsin "normaalisti" mutta silti on ihan muissa maailmoissa...

Grin
tallennettu

Posti
Kohtuuastroilija
**

Toivo elää ja niin minäkin!

Profiili
« Vastaus #13 : 13.06.2009 18:57:29 »

Hei Kaurisenergiaa!
Sinähän olet nyt purjehtinut avioliiton turvalliseen satamaan jne. kaikkea romanttista tapahtuu koko ajan. Muistelin tässä, että kun itse menin naimisiin näin aika pitkään ihan outoja ja välillä pelottaviakin unia. Naimisiin menemisestä saa aika paljon stressipisteitä, joten olisiko siinä yksi syy nähdä unia?  Undecided  Tämän kauriin ei ollut ihan helppo sopeutua siihen, että on naimisissa maailman ihanimman miehen kanssa, joka rakastaa minua. Oli aika outo tilanne, kun olin aina ollut "minä itse hoidan" -tyyppi. Onko sinulla samaa ominaisuutta? Itse aikoinaan tulkitsin unet muutoksen tekemiseen liittyviksi. Vanhasta maailmasta piti luopua ja sopeutua uuteen. Nyt ei enää ole painajaisia - on vain maailman ihanin mies ja onnellinen avioliitto.  Smiley
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #14 : 15.06.2009 08:44:53 »

Hyva pointti, Posti!  Smiley

Mina olen mys luonteeltani varsin itsenainen ihminen, sellainen joka tykkaa itse paattaa omasta elamasta ja kulkea omia polkujaan. Ja nyt kun haaviin tarttui takertuva Rapu, joka haluaa tehda KAIKEN yhdessa, niin onhan siina stressia! Ja joo, naimisiin meno aiheuttaa myos stressia (positiivista tosin) mutta silti.

Kaikella on puolensa. Jos en olisi tavannut Rapua niin toteuttaisin varmasti Vesimies-puoltani enemman.
tallennettu

Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: