Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: henkien paikalla olo  (Luettu 2765 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sonja
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 03.04.2009 17:05:49 »

En ymmärrä mitä minun pitäisi tehdä, herään usein yöllä siihen, että huoneessa on joku, näe mitään , mutta tunnen, että se on edes mennyt mummoni tai edes mennyt isäni. mitä minun pitäisi, tehdä kun tilanne vaikuttaa hankalalta. haluaisin, tietää mitä he haluavat miksi tunnen heidät samassa huoneessa.
tallennettu
sahame
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1 : 03.04.2009 21:08:00 »

En osaa sanoa siihen mitään, haluavatko he nyt mitään erityistä. Ehkä mummosi tai isäsi haluavat vain käydä sinua katsomassa ja tervehtimässä. Minuakin kävi mummu viime yönä tervehtimässä, tunsin kylmää ilmavirtaa unen läpi ja käsi silitti kättäni pitkän aikaa. Minua on vähän ollut huolia viime aikoina, kai hän halusi käydä minua lohduttamassa tai turvaa antamassa. En ole vielä niin kehittynyt tällä henkisellä polulla, että näkisin tai kuulisin mitään,mutta tunnen kuitenkin selvästi kosketuksen ja tietynlaisen energian, että onko käymässä  joku edesmennyt tai enkeli. Peloissaan ei ainakaan tarvitse olla, ja voithan vaikka sanoa ääneenkin, että onpa mukava, kun käyt tervehtimässä tai mitä haluatkaan sanoa. Itse saatan välillä jutella ääneen tai ajatuksella.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: