Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Terapeuttiin rakastuminen  (Luettu 69952 kertaa)
0 jäsentä ja 17 vierasta katselee tätä aihetta.
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #15 : 14.04.2009 13:49:55 »

Kuulostaa kyllä todella omituiselta käytökseltä terapeutilta - ja ei todellakaan hyvällä tavalla. Shocked En todellakaan tiedä ketään terapeuttia, joka ilman asiakkaan suostumusta rupeaisi halailemaan, koska terapeutin ja potilaan suhteen pitäisi kyllä olla ihan vain älyllinen. Kuulostaa todella oudolta tapaukselta...
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Taikalaatikko
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #16 : 14.04.2009 13:56:44 »

Ebenia, ehkä?! Minulla on ristiriitainen olo: toisaalta olen onnellinen, toisaalta en voi ymmärtää tätä. Mutta enhän minä kieltäytynyt siitä syliin menosta... Jotenkin vain valuin siihen ja jäin siihen. En uskaltanut liikahtaakaan, ja tietysti nautinkin silityksistä ja siinä olosta. Mutta MIKSI... sitä mietin, miksi hän tekee näin, koska luulisin että hän olisi huomannut tunteeni.

Älyllisyydestä puheen ollen, hän sanoo usein että järjen tasolla tapahtuva ei ole olennaista vaan intuitio, läsnäolo ja tunne. Ehkä minun terapiani pohjaa muuhun kuin älylliseen pohdintaan. Paitsi että nyt tämä johtaa pelkkään pohdintaan!!
tallennettu

Meditation is medication?
Taikalaatikko
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #17 : 14.04.2009 14:34:02 »

Saturnalia, kyllähän tämä hoitosuhde on. Psykiatri ja psykoterapeutti ja terapiaan minä hänelle menin, koska olen tosi ahdistunut ja masentunut. Onhan tämä hoitosuhde oloa sikäli parantanut että olen ihan huumassa kun lähden terapiasta mutta kyllähän tämä mietityttääkin. Ja koska se on just mun tyyppiä, pitkä, tumma ja komea ja henkinen, niin helppohan minun oli hullaantua! Sanoi se joskus kun ekan kerran koski, että ei tee minulle mitään mitä en halua tehtävän eli voisin sanoa koska tahansa ei, mutta minä en pysty auktoriteeteille sanomaan ei, eikä minua tuolla mikään vielä ole häirinnyt. Se sanoi joskus kun koski että tunnenhan minä hänenkin kosketuksensa, en siis ole kokonaan kuollut. Minulla meinaan on ollut masennuksen takia sisäisesti aivan kuollut olo. Nyt olen tosi elossa! Intohimojen ilmiliekissä!  Grin Mutta tämä vain lisää riippuvaisuuttani terapeutista.
tallennettu

Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #18 : 14.04.2009 19:45:50 »

Onhan tämä hoitosuhde oloa sikäli parantanut että olen ihan huumassa kun lähden terapiasta

Tämä ihastuminen ei hoida sisälläsi olevia ongelmia kuitenkaan. Se, että olet alunperin ollut ahdistunut ja masentunut, ei ole selvästikään löytänyt mitään ratkaisua elämässäsi, kun koet, että tämä ihastuminen on tehnyt olon paremmaksi - ei esimerkiksi oman itsen selkeämmin näkeminen tai omien menneisyyden asioiden vaikeakin pohdinta. Kuulostaa vain siltä, että jotenkin olet nyt yrittänyt ottaa tuosta ihastumisen tunteesta jaksamiskeinon omaan elämääsi ja pidemmän päällehän se ei todellakaan toimi, vaan on löydettävä syviä ratkaisuja niihin omiin henkisiin lukkoihin ja ongelmiin. Ne eivät avaudu sillä, että vain ihastuu, sillä ongelmat vain todennäköisesti jatkuvat, kun ihastumisen tunne katoaa.

Kuulostaa kyllä erittäin epäpätevältä terapeutilta, jos kerran hän ei tällaista yksinkertaista asiaa ole osannut ottaa huomioon lähennellessään sinua, että voisit ihastua ja korvata oikeat ratkaisut tällä ihastumisen tunteella. Toivottavasti et vielä maksa tästä terapiasta? Kuulostaa minusta aikamoiselta huijarilta tai ainakin erittäin epäpätevältä.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Neela
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #19 : 14.04.2009 19:54:19 »

Täähän on ku joku Kauniit ja Rohkeet!
Mikä tämmönen huhaaguru nyt siellä terapeuttina on?  knuppel2

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Taikalaatikko
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #20 : 14.04.2009 20:32:24 »

Elwyn, kuka tollanen vaihtoehtoterapeutti on?! Mitä ihmiset sanoo siitä että hoidoissa saa seksiäkin? Voisko se olla sama tyyppi kuin tämä?!  Grin (Et varmaan julkisesti laita nimeä mut laita yv:nä...) Mitä mieltä sä olet sen toimista? No mut meillähän mitään seksiä nyt ei oo ollut, hih.

Ebenia, hyvä havainto tuo että olen ottanut voimaa jaksaa ihastumisesta. Niin varmaan olen juuri tehnytkin! Nyt mulla on taas Elämä! Mutta pätevänä terapeuttina häntä minulle suositeltiin ja hän sanoo olevansa psykiatri ja psykoterapeutti. Totta kai maksan käynneistä! Eihän mitään terapiaa nyt ilmaiseksi saa!!  Smiley Onhan tuo kallista mutta kai omaan hyvinvointiinsa pitää panostaa.

Neela, en oo kattonut "Kaunareita" vuosiin mut ehkä tää kuulostaa samalta.   Wink Mä kyllä kuitenkin luotan tähän ihmiseen. En mä usko sen tahtovan mulle mitään pahaa. Onhan kai sitä erilaisiakin metodeita? En ajattelis et tää on huuhaata tai vaihtoehtoista. Vaik onhan sillä terpalla kiinnostusta itämaiseen filosofiaan, tantraan yms. Siis on se kai jotain opiskellutkin sellaista. Mut myös länsimaista psykologiaa.
tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #21 : 14.04.2009 20:44:24 »

Anna palaa vain Magic Box! Cheesy
Olen kerran retkahtanut terapeuttiini, joka oli sellainen jonkinlainen new age-shamanisti-sika,
joka teki ihan tuollaisia kehollisia hoitoja. :Smiley
Seksiä ja kuumaa seksiä,
-kunnes sitten muutimme eri maihin. Tongue

Mutta loistava oli hoitona.. :Smiley Grin 2funny

tallennettu
Taikalaatikko
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #22 : 14.04.2009 20:49:15 »

Elwyn, eikö aika moni verhoa sitoutumiskammon universaaliksi rakkaudeksi? Tunnen ihmisiä jotka kannattavat vapaata rakkautta ja minusta heillä on ILMISELVÄ sitoutumiskammo. Kukasta kukkaan on kiva lennellä... Mutta jos sitä tapahtuu hoitosuhteessa niin se on vähän riski!

Sasha, kaikkea sitä kuulee! Oliko se ns. virallinen terapeutti? Mielelläni kuulisin vähän enemmän koko jutusta.  Smiley Menitkö sinne saamaan "seksiterapiaa" vai alkoiko se jotenkin muuten? Minua alkaa vähän huolestuttaa...
tallennettu

Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #23 : 14.04.2009 21:10:18 »

Kuulostaa kyllä todella omituiselta käytökseltä terapeutilta - ja ei todellakaan hyvällä tavalla. Shocked En todellakaan tiedä ketään terapeuttia, joka ilman asiakkaan suostumusta rupeaisi halailemaan, koska terapeutin ja potilaan suhteen pitäisi kyllä olla ihan vain älyllinen. Kuulostaa todella oudolta tapaukselta...

Oho, en lukenut alkupäätä, joten tosiaan mielestäni myös fyysinen kontakti menee yli potilas-suhteen. Vaikka oma terapeuttini oli äitini ikäinen, hän kysyi minulta saako halata, kun kävin viimeisen kerran ja lopetin käynnit... Kuulostaa vähän vääränlaiselta toiminnalta, jos hoitosuhdetta on tavoiteltu.

Olen ehdottomasti samaa mieltä.  Huh
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #24 : 15.04.2009 07:54:39 »

Terapeutin ei kyllä kuulu kosketella.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #25 : 15.04.2009 13:58:43 »

Sasha, kaikkea sitä kuulee! Oliko se ns. virallinen terapeutti? Mielelläni kuulisin vähän enemmän koko jutusta.  Smiley Menitkö sinne saamaan "seksiterapiaa" vai alkoiko se jotenkin muuten? Minua alkaa vähän huolestuttaa...

Oli ihan laillinen ja säällinen terapeutti, mutta katsos kun minä olen aikas flirtti aurinko kaksoset
ja hyvin seksuaalinen  askendentti skorpioni ja viileän salaperäinen  kuu vesimies
ja kauneuden tajuinen  venus rapu,  ja lisäksi tuo  merkurius sattuu olemaan vielä  kaksoset
myöskin, niin voit kuvitella, että ei ainoastaan verbaalinen rakastelu ole puoliani niin hyvässä kuin pahassakin.. angel
...ja tuo  mars on vielä  oinas:ssa niin minähän saan sen, mitä haluan
-tavalla tai toisella. Grin 2funny ...ja minä tykkäsin siitä miehestä. Wink

Itseasiassa ei ole ensimmäinen terapeutti "urallani".
Kun adoptioäitini ja biologinen äitini tappelivat huoltajuudestani,
niin tuollaisena 16 vuotiaana miespuolisen, hiukan vanhemman terapeuttini kanssa
asiat meni yhdestä toiseen ja kolmanteen.
Se oli hiukan skandaali kun se tuli ilmi, mutta olin lailliset 16 vuotta, so se siitä. Wink

En minä mitään seksiterapiaa mennyt hakemaan, ihan vain päänuppiani korjautin. :Smiley
tallennettu
Taikalaatikko
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #26 : 15.04.2009 14:21:19 »

Mietin tätä omaa asiaani kyllä koko ajan. Ja ajattelen seksiä koko ajan!  knuppel2 Ihan hullua. Ehkä minun pitäisi lopettaa ne käynnit, mutta en voi. Kuolen jos en näe sitä terapeuttia koskaan enää. Ehkä otan koko jutun puheeksi hänen luonaan seuraavalla kerralla.

En oikein tiedä, tosissaanko Sasha noita juttuja kirjoittelee...?! Mutta jännää!  Smiley

Ai niin, lisäys: tästä on jo vähän aikaa, mutta tämä on niin romanttista! Kun on joskus paha angsti niin viiltelen itseäni, ja vihdoin kun kehtasin yhtä tällaista rupea näyttää sille terapeutille niin se otti kädestä kiinni ja suuteli sitä jälkeä!!!  smitten Se sanoi että kunhan alan säännöllisesti meditoida niin kaikki tuollainen häviää. Olen vaan vähän liian levoton meditaatio-ihmiseksi. Ja huono keskittymään. Mutta kun olen niin toivonut että se suutelisi minua niin tekihän se sen, edes kättä! Siis ajatuksissani olen haaveillut, en tietenkään ääneen sanonut!
« Viimeksi muokattu: 15.04.2009 14:25:12 kirjoittanut Taikalaatikko » tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #27 : 15.04.2009 15:29:34 »

tuota noin, kannattaisi varmaan päättää onko tyyppi sinulle rakkaussuhde vai terapeutti, kumpiakin ei voi olla. joko käyttää sinua hyväkseen, tai teillä on tunteita, mutta ei tosiaan kuulu oikeaan hoitosuhteeseen.. privana saa toki tehdä kaikkea-
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Taikalaatikko
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #28 : 15.04.2009 15:44:13 »

Eli siis jos terapia loppuu niin voisimme ryhtyä suhteeseen? Mutta minä muuten luulen että sillä on jo perhe. Herrajumala olin kokonaan unohtanut tämän!! Voihan tuhannen tulimmaista!!  Cry Nyt vasta sen muistin kun tässä kirjoitin. Voi ITKU.
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #29 : 15.04.2009 15:58:33 »

hauska jobi perheellisellä, kun voi halailla ja suudella tyttösiä.. voishan sitä kai muissakin ammateissa "hoitaa asioita"--
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 8
  Tulostusversio  

Siirry: