Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Terapeuttiin rakastuminen  (Luettu 69982 kertaa)
0 jäsentä ja 15 vierasta katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #45 : 25.04.2009 16:47:10 »

varoitus Taikalaatikolle, mies voi olla narsisti tai vastaava joka koukuttaa. IRTI! [/center]

Tämä minullekin tuli heti ensimäisenä mieleen miehen käytöksestä...  Huh
tallennettu
Taikalaatikko
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #46 : 25.04.2009 19:46:21 »

Ihan hyviä ajatuksia ja kysymyksiä teillä kaikilla... Mutta en pysty lopettamaan niitä käyntejä. Eikä tässä ole edes tapahtunut mitään vielä. Ehkä minulla todellakin on se ongelma, että haluan olla uhri. Onhan kivaa kun muut säälii. Näin terapeuttikin sanoi, että sama ongelma toistuu läpi elämäni miesten kanssa: "Katsokaa mitä se kauhea mies teki minulle! Vää vää!!" Vaikka hän ei ole edes koskenut minuun seksuaalisesti. Minusta tuntuu siltä että olen nyt ylireagoinut koko asiaan ja syyttänyt tätä miestä aiheetta, ei ihme että se suuttui! Onhan aika karua varmaan kuulla hyväksikäyttösyytöksiä kun yrittää vaan auttaa.
tallennettu

Meditation is medication?
Taikalaatikko
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #47 : 26.04.2009 08:55:41 »

Saturnalia, tarkoitin vain sitä että kai pätevä terapeutti tietää mitä tekee, ja kai se tietää mikä minun ongelmani on. Tämä on ensimmäinen kerta kun joku sanoo minulle tämän uhrius-asian. Ajattelin miettiä sitä nyt!

Muuten minulla on aika lumottu olo. Toisaalta pidän terapeuttiani ehkä vähän erikoisena mutta toisaalta en vain pysty lopettamaan käyntejä. Olen edelleen huumassa. Ajattelen tätä miestä vieläkin aamusta iltaan ja nyt minua ahdistaa, jos se tämän kohtaukseni ja syytösteni jälkeen ei ikinä enää koskekaan minuun. Pilasinko terapian syytöksilläni? Minun on pakko jatkaa siellä! En osaa selittää...
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #48 : 26.04.2009 09:06:03 »

niin, sittenpä näet mihin huumasi vie; yleensä karvaaseen loppuun, ja joudut hankkimaan uuden terapeutin kuitenkin. rakastuneille on vaikea takoa järkeä päähän.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Taikalaatikko
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #49 : 26.04.2009 09:51:52 »

Star, minä en jaksa enää hakea uutta terapeuttia. Se on niin vaikeaa ja hankalaa. Teki tuo mies minulle mitä hyvänsä, en jaksa etsiä uutta terapeuttia. Olo on ollut niin kauhea viime vuodet että olen halunnut vaan kuolla, ja nyt olen saanut vähän eloa takaisin itseeni vaikka olenkin vähän sekaisinkin.
tallennettu

Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #50 : 27.04.2009 04:32:33 »

Onpa pahaksi päässyt. Huh

Aika nostaa annostusta ja ryhtyä täysipäiväiseksi puistokemistiksi!   
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #51 : 27.04.2009 07:24:15 »

Mihin ikinä päädytkään Taikalaatikko, toivotan sinulle onnea ja toivon todella että saisit asiat itsellesi parhain päin. Pelkään vain pahoin että tämä terapeutti ei ole sinulle hyväksi.
Itse kuitenkin teet kuten haluat. Tsemppiä  smitten
tallennettu
Taikalaatikko
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #52 : 05.05.2009 11:21:39 »

Kato Vega, mikä on puistokemisti?

Olin taas pitkästä aikaa terapiassa. (Tai minusta siitä on pitkä aika.) Olen miettinyt ja miettinyt asiaa, siksi sanoin hänelle että hän saa auttaa minua miten parhaaksi näkee, minkä kokee tepsivän. Pelkäsin myös ettei hän enää koske minuun...  smitten No, hän sanoi tajunneensa että tunsin aiemmin olevani ansassa. Oli ihan hyviä keskusteluita. Ja sitten hän veti minut taas syliinsä! Nyt minusta ne silittelyt eivät tuntuneet kovin neutraaleilta. Kai se minusta näki mitä minä tunsin?! Huh!!!  Cheesy

Haluan sen miehen rakastajakseni!
tallennettu

Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #53 : 05.05.2009 11:42:48 »

Taikalaatikko, olet siis valinnut mitä teet. Nyt en voi enää sanoa muuta kuin että onnea valitsemallasi tiellä. Toivon että pärjäät.

Artemis poistuu paikalta  Cool
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #54 : 05.05.2009 12:34:56 »

ihmiset!!!  Grin oh dear.. olen juuri miettinyt kolmea miestä, jotka seksuaalisen vetovoiman takia ryntäilevät sinne tänne, jotkut heistä hakevat samalla terapiaa (tai ovat olleet terapiassa, yksi heistä ihastuu tyttöihin siellä)
« Viimeksi muokattu: 05.05.2009 12:38:35 kirjoittanut ^^star^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #55 : 06.05.2009 08:15:51 »

Huh, huh, Taikalaatikko. Kaikki mitä sinulle tuli sanottua, olikin ihan turhaa.

Perun kaikki aiemmat sanani tässä topikissa!

Poistun myös paikalta tältä!
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Taikalaatikko
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #56 : 06.05.2009 10:40:09 »

Älkää nyt jättäkö mua yksin!!  Cry

Olen tässä koko päivän taas miettinyt tätä terapiaani (tai päivähän on vasta alussa). Olin eilen aivan hullunhuumassa kun läksin sieltä ja tulin kotiin tuota edellistä euforiaviestiä laittamaan. Nyt taas mietin, miksi se lietsoo tunteitani tuolla tavalla. Kun enkö juuri viimeksi kysellyt ja sanonut varovasti että tunnetta on... Tajuan kyllä näin päivänvalossa yön yli nukuttuani ettei terapeutista voi tulla rakastajaani MUTTA käytöksellään hän lietsoo fantasioitani. Ja kun olen pari kertaa yrittänyt lopettaa käynnit tunteen ym. takia, en pääsekään irti. Hän sanoo että itse voin valita, ja sitten taas olen ihan koukussa... Tai sitten hän sanoo etten ole vielä parantunut. No en varmaan kyllä olekaan ja sikäli tarvitsen terapiaa.

Voi perseensuti, miten yksi ihminen voi saada pään näin sekaisin??!! Ja kropan. Olen ilmiliekissä. Mikä se Sapfon runo onkaan että aina kun näen sinut, ääneni mykistyy, kieleni jähmettyy, ohut lieska hiipii jäseniini ja... no en muista enempää. Minusta tuntuu että pitäisi setviä asia tai lopettaa mutta kun en pysty lopettamaan ja ja ja! Juttelin yhden ystäväni kanssa eikä hän tajua asiaa ollenkaan ja sain samanlaista kommenttia kuin teiltä. Mutta kun ei kukaan varmaan ymmärrä miten tässä voi olla tunnesidoksessa kiinni! Miten tämä voi olla hankalaa! Ok, järki sanoo yhtä, tunne toista, yksi vetää yhteen suuntaan, toinen toiseen, itse seilaan välimaastossa, pähkäilen, yritän tehdä päätöksiä, olen milloin mitäkin mieltä... Ja minulla on tämä palava intohimo ja rakastuminen ja vaikka välillä pidän sitä miestä vähän pimeänä niin jotenkin aina lankean ja uskon ettei hänessä ole mitään vikaa. Olen kahden ääripään välillä itse asiassa päivittäin.

Jo isäni on pari kertaa mulle jostain karjunut että olen yks hemmetin tuuliviiri. Eikö teistä kukaan muu ole koskaan ollut pahemmanlaatuisessa tunnekoukussa kehenkään? Ihan noin vaan pystytte irrottautumaan ihmisestä?
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #57 : 06.05.2009 10:49:11 »

hyvä idea:

käy terapia jonkun toisen luona ja katsele kuka tuo mies on. kysy mieheltä saako se kaikki sekaisin. onko hän joku normaali mies vai esiintyykö henkisenä guruna? teillä on ehkä vaan kemiat kohdanneet, ei sen ihmeempää. oli minulla kerran ongelma yhdestä narsistista, mutta nyt evvk koko henkilö enkä tiedä missä se on.

tai kyseinen henkilö vaan vetoaa sinuun; eikö kukaan muu?

oma energiani tuntuu myös vetävän puoleensa ihmistä aika voimakkaita seksuaalisia ja henkisiä reaktioita; ihmiset jollain tasolla hakevat apua tai neuvoja, mutta tiedän missä raja menee enkä ottaisi lähelle oikeesti terapiaa tarvitsevia, ja rupeaisi koukuttamaan. eräs mieshän tuossa juuri suuttui kun haluaa jatkaa samalla tiellä hakien eroottisia kokemuksia vaimosta huolimatta, ja sanoo olevansa hieman
"sick". olisin voinut kutsua hänet saunaan jne.. kun ehdotteli. 

« Viimeksi muokattu: 06.05.2009 10:53:04 kirjoittanut ^^star^^ » tallennettu

Ave^^
Vieras
« Vastaus #58 : 06.05.2009 11:06:25 »

Taidat nauttia tuosta ääripäiden välillä roikkumisesta. Ehkä jos tekisit aloitteen jompaan kumpaan suuntaan, tämä kaikki loppuisi ja tämä uusi elämänilosi olisi ohi. Ajatellaan, että tästä miehestä tulisi rakastajasi ja siten terapia loppuu. Olisiko se silloin enää yhtä jännää? Eikä sinulla olisi enää eräänlaista yksinoikeutta, varmuutta, joka sinulla on nyt sovittujen aikojen muodossa, tähän mieheen ja joutuisit painimaan saman epävarmuuden kanssa kuin tavallisissa suhteissa.
Jos pidät tästä välitilasta, ole siinä niin kauan kuin saat siitä jotain irti. Jokin opetus silläkin on annettavanaan. Yritä vaikkapa hankkia elämääsi jotain muuta elämäniloa nostattavaa, niin tästä luopuminen ei tuntuisi niin maailmanlopulta.
Heh, ja suosittelen kaikille aina urheilua ja liikkumista, se kummalla tavalla virkistää mieltä vaikkei mitään aivoissaan prosessoisikaan.  Smiley
tallennettu
sarhippa
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #59 : 06.05.2009 11:56:38 »

Melkoinen keskustelu, mielenkiinnolla olen seurannut angel
Tunteet ovat ihmisessä itsessään ja jokin toisessa provosoi niitä esiin; omat aikaisemmat kokemukset, tuntemukset jne. Miksi juuri tietty ihminen saa sen aikaiseksi, mutta ei joku muu yhtä aikaa, onkin mielenkiintoista ! Toisissa ihmisissä näkyvät ärsyttävät piirteet löytyvät itsestäkin jollain tapaa, samoin rakastumisessakin käy...tunteet vain ovat erilaisia jotka heräävät. Kurkkaappa seuraava linkki, voisiko löytyä jotain mitä voisi sitten käsitellä siellä terapiassakin  :Smiley? Kun tuollaisesta tunnemylläkästä selviää vahvemmille vesille, voi sanoa että terapiasta on ollut sitten hyötyäkin. (Vai miten se oli??) Entäs jos pyydät ettei terapeutti koskettelisi sinua, kuinka hän siihen reagoi? Jos hän suostuu siihen, on sinun tehtäväsi sitten yrittää kestää omat tunteesi ja ahdistuksesi siitä ettei toinen koske...sitten voisit päästä paremmin kiinni siihen mitä oikeasti pitäisi käydä läpi?? Rakastuminenkin kertoo jostakin, senkin tunteen läpikäyminen on hieno juttu jos terapeutti on niin luotettava että kestää flirtin ja toisen tunteilun ilman että lähtee niihin mukaan tai tuomitsee.

http://www.healingeagle.net/Fin/Burney/Toxiclove.html

tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8
  Tulostusversio  

Siirry: