Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Terapeuttiin rakastuminen  (Luettu 69983 kertaa)
0 jäsentä ja 16 vierasta katselee tätä aihetta.
Taikalaatikko
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #75 : 13.05.2009 11:53:53 »

Hei taas kaikki! Kysyin terapeutilta onko hänellä omaa terapiaa, ja hän sanoi ettei ole löytänyt tarpeeksi hyvää terapeuttia. Hän ei tykkää ns. tavallisista terapeuteista jotka ovat viileitä ja etäisiä. Itse hän haluaa olla ihminen asiakkailleen. Byrokratia ei ole hänen juttunsa.

Tunteeni on kamalan syvä ja tekee minut hulluksi. Yritin viimeksi sanoa etten tulisi enää (kuinkas mones kerta tääkin on?!), mutta en taaskaan pstynyt. Juttelimme viimeksi aika paljon, mikä oli uutta. Yleensä on ollut paljon sitä meditaatiota - ja sylissä istumista pari kertaa!  2funny Eli silleen aika normaali terapiakerta, paitsi lopussa hän kosketti kasvojani aika pitkään, hellästi, hipaisi huulianikin. Lähtiessäni hän vielä halasi TOSI voimakkaasti ja sanoi pitävänsä minusta paljon. Eroottinen olo...  smitten Olen edelleen kuin humalassa, järki sanoo yhtä mutta tunne vie, en pääse irti.... Outokin olo.
tallennettu

Meditation is medication?
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #76 : 13.05.2009 12:34:04 »

pitäisikö jo laskea pahin ja paras skenaario tästä?

T paranee ja mies jättää muut ja he elävät onnellisina elämänsä loppuun asti, tai

T jää koukkuun, alkaa etsiä itsestään ongelmia kun ei kelpaa k.o miehelle, ja miettii sitä vuosikausia, ja sotkee muut mahdolliset suhteensa koska vain "hän" tuntui jossain..

T, muistahan nyt, moni mies voi aiheuttaa tunteita. ja voit itse oikeasti kontrolloida sitä aiheuttavatko vai ei. täällä on moni kokenut kaikenlaisia sähköjä. keskitytkö työ/ opiskeluelämääsi ja ystäviisi ja muuhun normaaliin elämään lainkaan? haetko vain kicksiä tältä yhdeltä?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Taikalaatikko
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #77 : 20.05.2009 15:35:41 »

Saturnalia the Princess of Periwald (huh ja wau mikä nikki!), sain tän ukkelin numeron yheltä (nykyään jo entiseltä) ystävältä kauan sitten. Kesti ennen kuin sain aikaseen varattua aikaa ja mentyä terapiaan. Se muakin kiinnostaa tekeekö se kaikille näin! Mun ystävä ei paljo kertonut omasta terapiastaan mut tuskin se tätä ois suositellut jos ois jotain hämyä?!

Star, ei kai sitä ihminen niin äkkiä parane, simsalabim vaan. Koukussa mä oon nyt jo. Oon mä muihinkin tietty elämäni aikana ihastunut! Eli tietty muutkin voi herättää tunteita. Mut ei se mee niin että vois päättää rakastuuko vai ei. Ei todellakaan! Ja mun keskittymiskyky on tän terapian takia kyl kadonnut... En mä mitään kicksiä sinne oo mennyt hakemaan.

Musta tuntuu että se terapeutti on luonut tietyn ilmapiirin josta mä en pääse irti. Mun järki sanoo tällä hetkellä että kaikki ei oo ihan niin kuin pitää mutta en vaan kykene toimimaan järkeni mukaan. Jos yritän, terppa suuttuu tai saa mut jotenkin taas ihan sekasin. Eli olen yhä hullummin huumassa ja rakastunut kun lähden sieltä! Siis näin tässä on mennyt. Nyt en oo vähään aikaan ollut siellä kun se ei tykkää aikatauluista eli käynnit ei oo silleesti säännöllisiä. Ymmärrätte tahi ette, mä en vaan PYSTY hallitsemaan tätä! Ihan kuin mulle ois annettu joku rooli jonka mukaan sit eletään ja ollaan. Onko musta tullut joku marionettinukke?!  2funny 2funny 2funny

Olen rakastunut, himoitsen tätä ihmistä, "valun mahlaa" aamusta iltaan, ajattelen tätä ihmistä aamusta iltaan (KUKAAN ei oo herättänyt ikinä NÄIN voimakkaita ja sekopäisiä tunteita!!!!!), mutta se terapiaosuus... Se mietityttää. Ei mee päivääkään etten pähkäilis tätä ja olis joka päivä eri mieltä. "Se on ihastunut minuun muttei kerro sitä"/"Tää on sen metodi ja mä oon vaan rakastunut"/"Se toimii väärin enkä mä pääse irti"...... En ole tällä hetkellä ihan varma, onko tästä ollut terapeuttista apua. Mutta en mää siitä miestäkään itelleni saa kun se on varattu!  Cry

Magic Box jatkaa pähkäilyä... ja yrittää ehkä taas seuraavalla kerralla kertoa tunteistaan ja selkiyttää hommaa....

tallennettu

rovatar
Astro-nauttija

Keltainen Kosminen Aurinko

Profiili
« Vastaus #78 : 20.05.2009 15:55:06 »

Saturnalia the Princess of Periwald (huh ja wau mikä nikki!),

/quote]

Nii o!!! smitten
Upee nikki!!!
Mie saan vaikka mitä hienoja mielikuvia tuosta!

[/color]

Star, ei kai sitä ihminen niin äkkiä parane, simsalabim vaan. Koukussa mä oon nyt jo. Oon mä muihinkin tietty elämäni aikana ihastunut! Eli tietty muutkin voi herättää tunteita. Mut ei se mee niin että vois päättää rakastuuko vai ei. Ei todellakaan! Ja mun keskittymiskyky on tän terapian takia kyl kadonnut... En mä mitään kicksiä sinne oo mennyt hakemaan.

mutta voithan sinä päättää jatkatko juttua...
Omahan tuo on valintas... :Smiley
Mitä Sinä muuten menit sinne hakemaan? Cool
ja itsehän Sinä päätät alatko marionetiksi!

Mie en osaa ku nauraa tuolle sun pähkäilylles...! 2funny

Kyllähän nyt ihminen kuiten on vastuussa OMISTA teoistaan...
Sinä omista...kuten terapeuttisikin!

Onneksi ihmisellä on valinta..jos teen näin...seuraa tuota...otanko riskin...
vai jos en tee...jääkö luu kouraan...

2funny idiot2

tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Taikalaatikko
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #79 : 20.05.2009 16:07:06 »

Rovatar, menin hakemaan apua ahdistukseen ja masennukseen.

Ehkä teidän pitäis itse joutua tällaiseen kummalliseen tilanteeseen ennen kuin voisitte sanoa että itse päätän, itse valitsen, ja oma on ongelmani ja vastuuni...

Tää on aika ahdistava juttu eikä tosiaan auta se että mulle nauretaan....
tallennettu

rovatar
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #80 : 20.05.2009 16:24:12 »

Rovatar, menin hakemaan apua ahdistukseen ja masennukseen.

Ehkä teidän pitäis itse joutua tällaiseen kummalliseen tilanteeseen ennen kuin voisitte sanoa että itse päätän, itse valitsen, ja oma on ongelmani ja vastuuni...

No saitko apua ahdistukseen ja masennukseen?

Mikä sinua nyt sitten tuossa tilanteessa ahdistaa?

Saitko ihan uudentyyppisen ahdistuksen?

En ikinä naura ihmisen todellisille ongelmille...

Mutta kun ihminen voi näköjään kehittää semmosen toinen toisensa päälle,
ja hakee ratkaisua itsensä ulkopuolelta... :Smiley

Ei muuta ku tsemppiä vaan sulle! smitten

tallennettu

Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Taikalaatikko
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #81 : 20.05.2009 16:30:10 »

Elwyn, nyt käy kylmät väreet selkäpiissä!! Nimenomaan HYPNOOTTISELTA tuntuu se silmiin tuijottaminen. Kun se vielä kestää vaikka tunnin ja ollaan ihan hiljaa. Mutta ei hän ole minulle ainakaan sanonut hypnoosia käyttävänsä. Enkä minä tiedä hypnoosista yhtään mitään että miten se tehdään jne.

Minulla on sisäinen pakko mennä sinne uudestaan ja uudestaan. Hän on monta kertaa sanonut rakastavansa minua ehdoitta ja että pitää minusta. Ja päälle hymy.  Wink Hän on lempeä, empaattinen ja kaikkea. Lisäksi koen että hänessä on suuri henkinen voima. Haluaisin olla yhtä korkealla tasolla henkimaailman jutuissa kuin hän. Jos lopetan terapian, en näe häntä ikinä enää. Kuolen sitten...

Saturnalia jne.  Smiley, minulla on välillä manipuloitu olo. Mutta terapeutti saa minut aina uskomaan että hän ei tee mitään väärää. Pitäisikö minun sittenkin lakata uskomasta häntä? En minä mitään orgasmeja siellä sentään saa!  Grin Mutta ei se toisaalta kaukanakaan joskus ole... Siis vaikka hän ei edes koskisi minuun. Miten tämä manipulaatio sitten tehdään, mitä akupunktiohoitajasi kertoi?

Minun on vaikea ymmärtää miten olen mennyt näin sekaisin, että vuoroon olen taivaissa ja vuoroon koko juttu ahdistaa ihan hillittömästi.
tallennettu

Taikalaatikko
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #82 : 20.05.2009 16:33:39 »

Rovatar, alussa tunsin saavani apua, kun minulla oli ihminen joka kuunteli ja oli empaattinen, mutta sitten tosiaan näiden metodien takia ja oman tunteeni takia olen saanut uuden ahdistuksen.

Miten niin haen ratkaisua itseni ulkopuolelta? Terapiaan mennään jotta löydettäisiin ratkaisuja! En odota tämän terapeutin sanovan minulle ohjeita elä niin ja näin tms.

Tässä tilanteessa ahdistaa se, kun en tiedä miksi hän käyttäytyy niin oudosti. En tiedä onko tämä hyväksikäyttöä vai perin outo metodi joka ei vaan sovi minulle. Ahdistaa sekin, kun en varmaan voisi saada vastakaikua tunteilleni. Tai mistä sen tietää...

Eikö tämä sinusta ole todellinen ongelma? Jos terapeutin kanssa käy näin ja syntyy tällaisia tunteita niin eikö se ole Ongelma?
tallennettu

rovatar
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #83 : 20.05.2009 16:39:54 »

Mie en oo sua auttamassa, mutta sun terapeuttis on!

No miten koet, auttaako Hän sinua?
Jos niin missä asiassa?
Mikä alkuperäisessä ahdistuksessasi on poistunut?
Mitä koet terapiasta hyötyneesi alkuperäiseen ongelmaan viitaten?
Mitä uusia asioita se on sinussa nostanut pinnalle?

tallennettu

Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
rovatar
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #84 : 20.05.2009 16:54:26 »

Rovatar, alussa tunsin saavani apua, kun minulla oli ihminen joka kuunteli ja oli empaattinen, mutta sitten tosiaan näiden metodien takia ja oman tunteeni takia olen saanut uuden ahdistuksen.

Miten niin haen ratkaisua itseni ulkopuolelta? Terapiaan mennään jotta löydettäisiin ratkaisuja! En odota tämän terapeutin sanovan minulle ohjeita elä niin ja näin tms.

Ihan kuten arvelinkin...
Kun ihmisen mieltä aikansa kaivaa...
kyllä sieltä ongelmat löytyy...
se voi tuntua vaikealta,
mutta
siksipä lienet juuri terapiaan mennytkin!
Terapiassa harvoin kyllä sanotaan, mitä pitäs tehdä, vaan annetaan ihmisen itsensä löytää siihen vastaukset.

Tässä tilanteessa ahdistaa se, kun en tiedä miksi hän käyttäytyy niin oudosti. En tiedä onko tämä hyväksikäyttöä vai perin outo metodi joka ei vaan sovi minulle. Ahdistaa sekin, kun en varmaan voisi saada vastakaikua tunteilleni. Tai mistä sen tietää...

Eikö tämä sinusta ole todellinen ongelma? Jos terapeutin kanssa käy näin ja syntyy tällaisia tunteita niin eikö se ole Ongelma?
Sinua siis tällä hetkellä ahdistaa terapeuttisi käytös..jos koet sen hyväksikäytöksi...miksi annat käyttää?
Metodi, joka ei sovi sinulle, ja annat sen jatkua?
Kokeile, hitto vie, saatko tunteillesi vastakaikua!!!

Ja mikä hitsin ongelma nyt se on ...jos sulla syntyy tunteita?..
kaikilla muillakin...

2funny smitten

tallennettu

Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
rovatar
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #85 : 20.05.2009 17:02:50 »

ja ihan vaan kokeeksi:
Vaihda terapepeuttia
ja katso,
miten Hän auttaisi ahdistukseesi!

Ps. äläkä nyt sitte siihenki rakastu
 2funny
tallennettu

Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #86 : 21.05.2009 09:05:44 »

jos on tuolla tavalla koukussa  - mitä en voi kuvitella kenenkään saavan itselleni aikaan saati etten pääsisi siitä irti  - pitää vaan irrota. ajatteles että k.o mies ei merkitse minulle mitään, en ole koskaan tavannut; joten kohta ei sinullekaan.

hanki nyt ihmeessä jo muuta sisältöä!

Kuolen sitten...
  ja kokeile kuoletko.. !! ole rohkea-- en ole kuollut kertaakaan (miehen takia) vaan aina vaan mielenkiintoista elämää tulee lisää.. itse olin taas aika tasokkaissa bileissä eilen.. ei nyt silleen miehiä sopivia, mutta erittäin älykkäitä, oli professoria, tähtitiedettä, juristia, sisustusarkkitehtia jne.. näytä itsellesi että sinua ei pallotella.

tunteille voi etsiä kunnollisen kohteen..
« Viimeksi muokattu: 21.05.2009 09:16:34 kirjoittanut ^^star^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #87 : 21.05.2009 09:14:52 »

**olet miettinyt tuota topicin alusta lähtien mutta et millään tee sitä mitä kaikki sanovat, että äijä nurkkaan ja oikea terapeutti tilalle. kauanko ajattelit toistaa samaa?
tallennettu

T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #88 : 21.05.2009 10:15:59 »

Annan sulle yhden neuvon vaikka lupasinkin etten enää koskaan kommentoi tätä topikia.

Kysyn sulta, että tiedötkö mikä on oiken, mikä väärin? Eli osaat erottaa oikean ja väärän?

-Tätä kysyi aikanaan terapeuttinin minulta. Minusta tuntuu, että et erota mikä on oikeen ja mikä väärin.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Taikalaatikko
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #89 : 03.06.2009 09:51:43 »

Se on loppu nyt. Olen viime päivät miettinyt terapiaani, puuhaillut kaikkea muuta, ja kun vihdoin kävin hänellä, olin valmistautunut puhumaan tunteistani. Kerroin niistä suoraan, hän sanoi että tilanne on nyt aika ongelmallinen. Hän kysyi mitä haluaisin, ja vastasin että olisi ihanaa jos hän tuntisi samoin minua kohtaan. Hän pyysi minut viereensä istumaan, ja pitkään epäröityäni ja hänen pyydellessään uudelleen sitten menin. Pian olinkin sitten tosi tiukassa syleilyssä, hän suuteli poskeani ja siveli selkääni ja liu'utti kätensä alushousuihini!!! Siis ihan paljaalle iholle! Sieltäkö hän haki omia tunteitaan?? Typertyneenä tunnekuohusta ja yllätyksestä kysyin, luuleeko hän että minulle tulee tästä parempi olo tai että tämä auttaa minua. Hän vastasi vain että miksen ikinä voi olla läsnä hetkessä ja vain nauttia siitä mitä teemme yhdessä. !!!!  Shocked

Puhuimme tämän jälkeen vielä vähän, hän sanoi että hänellä on tunteita minua kohtaan mutten voi enää ikinä mennä sinne. Hän pettäisi kaikki asiakkaansa jos tekisi minun kanssani jotain. Lähtiessäni halasimme pitkään ja hän hivutti uudelleen kätensä alushousuihini, räpläsi minut sormin orgasmiin ja käänsi sitten ovesta ulos. Olen aika pihalla. En tajua, hän pitää minusta, tykkää, mutten saa enää tavata häntä ja sit, kuitenki koskee..  Olo on haavoittunut, hylätty ja sekava. Toisaalta olen onnellinen kun sain vastakaikua, toisaalta itken sitä, että tämä päättyi näin. Mä en mene sinne enää ikinä, ei tämä ainakaan mitään terapiaa ole!! Vai ymmärränkö jotain väärin?
tallennettu

Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8
  Tulostusversio  

Siirry: