Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Terapeuttiin rakastuminen  (Luettu 69951 kertaa)
0 jäsentä ja 16 vierasta katselee tätä aihetta.
Kiara
Satunnainen astroilija
*

Profiili WWW
« Vastaus #90 : 03.06.2009 11:25:24 »

Taikalaatikko:
"Terapeuttisi" ei ole psykoterapeutti eikä henkinen guru, vaan narsistinen, naisia sairaalla tavalla hyväksikäyttävä huijari. Tee hänestä rikosilmoitus, tai vähintäänkin valitus kuluttaja-asiamiehelle JA hae itsellesi pätevä, luotettava ja laillistettu naispuolinen psykoterapeutti (saat varmaan KELA-korvauksen jos hankit B-todistuksen lääkäriltä) viralliselta psykoterapeuttilistalta.

Olen todella pahoillani, että sinulle on käynyt näin ikävästi, että joku on käyttänyt hyväkseen avun tarvettasi. Tekemällä hänestä rikosilmoituksen varmistat, että muut samanlaisessa tilanteessa kanssasi olevat eivät joudu hänen uhreikseen.

Psykoterapiassa on äärettömän tärkeää hoidon kannalta, että on tarkkaan sovitut aikataulut. Tapaamisaika on aina sama ja saman mittainen. Terapeutin ja asiakkaan välinen suhde on ammatillinen ja fyysinen kosketus missään muodossaan ei kuulu psykoterapiaan. Kaikki muukin mitä kerroit hänen sanoneen, on todella kaukana psykoterapiasta, ja pelkkää manipulatiivista mystifioitua potaskaa. Harmittaa että tällaiset saavat tehdä tuhojaan vapaasti.
tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #91 : 03.06.2009 18:19:13 »

ja kun vihdoin kävin hänellä, olin valmistautunut puhumaan tunteistani. Kerroin niistä suoraan, hän sanoi että tilanne on nyt aika ongelmallinen. Hän kysyi mitä haluaisin, ja vastasin että olisi ihanaa jos hän tuntisi samoin minua kohtaan. Hän pyysi minut viereensä istumaan, ja pitkään epäröityäni ja hänen pyydellessään uudelleen sitten menin. Pian olinkin sitten tosi tiukassa syleilyssä, hän suuteli poskeani ja siveli selkääni ja liu'utti kätensä alushousuihini!!! Siis ihan paljaalle iholle!

Lähtiessäni halasimme pitkään ja hän hivutti uudelleen kätensä alushousuihini, räpläsi minut sormin orgasmiin ja käänsi sitten ovesta ulos.
Olen aika pihalla.
En tajua, hän pitää minusta, tykkää, mutten saa enää tavata häntä ja sit, kuitenki koskee.. 
Olo on haavoittunut, hylätty ja sekava.

Toisaalta olen onnellinen kun sain vastakaikua, toisaalta itken sitä, että tämä päättyi näin. Mä en mene sinne enää ikinä, ei tämä ainakaan mitään terapiaa ole!!
Vai ymmärränkö jotain väärin?

Aivan pimeetä!  Cheesy  2funny
Ja en ole varma, että sinä, sinun terapeuttisi vai ihan molemmat. idiot2

Hittolainen, korostaen korostettuja kohtia tuosta terapeutin hommista,
niin shaakeli soikoon, minä haluan tuolle terapeutille! Cheesy

Kun et enään käytä häntä, niin ei liene ongelma laittaa
sen yhteystiedot YV:nä? Tongue
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #92 : 04.06.2009 10:03:01 »

Taikalaatikko:
"Terapeuttisi" ei ole psykoterapeutti eikä henkinen guru, vaan narsistinen, naisia sairaalla tavalla hyväksikäyttävä huijari. Tee hänestä rikosilmoitus, tai vähintäänkin valitus kuluttaja-asiamiehelle JA hae itsellesi pätevä, luotettava ja laillistettu naispuolinen psykoterapeutti (saat varmaan KELA-korvauksen jos hankit B-todistuksen lääkäriltä) viralliselta psykoterapeuttilistalta.

Olen todella pahoillani, että sinulle on käynyt näin ikävästi, että joku on käyttänyt hyväkseen avun tarvettasi. Tekemällä hänestä rikosilmoituksen varmistat, että muut samanlaisessa tilanteessa kanssasi olevat eivät joudu hänen uhreikseen.

Psykoterapiassa on äärettömän tärkeää hoidon kannalta, että on tarkkaan sovitut aikataulut. Tapaamisaika on aina sama ja saman mittainen. Terapeutin ja asiakkaan välinen suhde on ammatillinen ja fyysinen kosketus missään muodossaan ei kuulu psykoterapiaan. Kaikki muukin mitä kerroit hänen sanoneen, on todella kaukana psykoterapiasta, ja pelkkää manipulatiivista mystifioitua potaskaa. Harmittaa että tällaiset saavat tehdä tuhojaan vapaasti.

Voisin sanoa nämä samat sanat...  Huh
tallennettu
Taikalaatikko
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #93 : 04.06.2009 20:12:43 »

Kiara ja Rakkauden valo, huoh... Tunnistan hänessä nyt niiin paljon narsistin piirteitä. Mutta minkä sitä tunteilleen voi? (Minä siis.)

Sasha, oletko nyt ihan tosissasi?! En minä anna tämän terpan yhteystietoja kellekään siinä tarkoituksessa että joku menisi sinne. En voi...
tallennettu

Meditation is medication?
Asterix
Vieras
« Vastaus #94 : 05.06.2009 16:18:58 »

Sasha, oletko nyt ihan tosissasi?! En minä anna tämän terpan yhteystietoja kellekään siinä tarkoituksessa että joku menisi sinne. En voi...

Olen tosissani. Laita vain tiedot YV:nä. Smiley

Asun Itävallassa Wienissä ja ainoastaan vierailen Suomessa silloin tällöin.
Lisäksi oletettavasti olen aikuisempi (ainakin iältäni)
kirjoituksiesi perusteella kuin sinä
ja tiedän täysin, mitä olen tekemässä ja tunnistan selkeästi,
mikä on "oikein/väärin" ja kykenevä pitämään itsestäni huolta
ja todettu tervejärkiseksi,
joten en kaipaa sinun "huolenpitoa" asiasta. Smiley
Kirjoitathan kuitenkin, joka tapauksessa, asiasta julkisesti täällä. Wink

Olen erittäin avoin mieleltäni ja koska kirjoituksesi
on saanut mielenkiintoni heräämään,
olisin erittäin kiinnostunut yhteystiedoista. Smiley

Jos tarinasi pitää paikkansa, niin tiedä vaikka olisi sama tyyppi,
kuin itselläni on ollut.

Toisekseen, mitä voit hävitä? Kirjoitat nimimerkin takaa,
joten oikeudellisesti sinua ei kukaan voi tunnistaa/väittää tietyksi henkilöksi.
Kolmannekseen, sanot, ettet mene ko. terapeutille enään
ja kauhistelet häntä ja tekojaan,
joten oletettavasti ei ole myöskään henk.koht. kiinnostusta ko. terapeuttiin. Smiley
tallennettu
Taikalaatikko
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #95 : 12.06.2009 16:17:32 »

Soitin sinne rekisteriin (Valvira, Terhikki, whatever it was..), ei mun terppa oo niiden listoilla.  Angry  Eli ei se ollutkaan virallinen. Miks se sit sanoo olevansa psykiatri ja psykoterapeutti?! Ei oo mitään tahoa minne vois siis valittaa! Vain poliisi siis tutkisi asiaa?? Huh huh. Mua ahdistaa.
tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #96 : 12.06.2009 16:19:40 »

Soitin sinne rekisteriin (Valvira, Terhikki, whatever it was..), ei mun terppa oo niiden listoilla.  Angry  Eli ei se ollutkaan virallinen. Miks se sit sanoo olevansa psykiatri ja psykoterapeutti?! Ei oo mitään tahoa minne vois siis valittaa! Vain poliisi siis tutkisi asiaa?? Huh huh. Mua ahdistaa.

Minä voin tutkia asiaa. angel
Ei maksa mitään eikä vaivaa. Cool
tallennettu
rovatar
Astro-nauttija

Keltainen Kosminen Aurinko

Profiili
« Vastaus #97 : 12.06.2009 16:59:30 »

No Minä lähtisin ensimmäiseksi pohtimaan kyllä sitä...
Miten Minä olen valinnut juuri tuon terapeutin? idiot2

Miksi ja mistä sait hänen yhteystiedot?
 idiot2
Ei missään listoilla?
 idiot2

Oma mokas! knuppel2

Elämä opettaa,
joskus kovallakin kädellä,
jos ei muuten opi! Tongue

tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #98 : 14.06.2009 21:00:21 »

SHAUMBRA 12:
Minulla on aina ollut ongelma liittyen terapeutteihin ("edesauttajiin") ja tiedän tämän olevan huono asia bisneksille (naurua), mutta aion sanoa sen, koska en tiedä - ihmiset menevät heidän luokseen ja kenties se auttaa ihmisiä, mutta minusta se on vain osa kiertoa, koska silloin kun lähtee pois, jää edelleen yksin. Milloin siis voi kehottaa ihmisiä nousemaan tämän yläpuolelle ja hankkiutumaan eroon roskasta? Tämä on kysymykseni.

TOBIAS:
Aivan. Erinomainen kysymys ja miten upea näkemys shaumbralle. Ensinnäkin, jokaisen terapeutin pitäisi kysyä asiakkaaltaan aivan suhteen alussa, haluaako hän parantua. Kysyä häneltä kolme kertaa - olemme puhuneet tästä aiemmin - koska nopeasti poistatte ne, jotka vain etsivät juhla-ateriaa ja ovat valmiita maksamaan siitä. He tulevat luoksenne varastamaan energiaanne. He ovat todella niin uhrienergiassa, etteivät he itse asiassa oikeasti halua parantua. Kysyt siis heiltä kolme kertaa, ovatko he valmiita, halukkaita parantumaan, sallimaan haavojen muuntua.

Seuraavaksi heiltä pitää kysyä, ovatko he valmiita ottamaan henkilökohtaisen vastuun parantumisestaan ja muodonmuutoksestaan - ja kysyä taas kolme kertaa. Ja sitten kysy heiltä hyvin yksinkertaisesti: "Mikä on tiellä?"

Tässä kohtaa hommasta tulee monimutkaista, koska he pelaavat "En tiedä, siksi tulin puhumaan kanssasi" -peliä. Mutta terapeutti, viisas terapeutti, tietää, että he tietävät jo. Terapeutin tehtävänä on saada heidät selvittämään ne asiat, jotka ovat heidän tiellään.

On ymmärrettävä, että jotkut ihmiset ovat niin tasapainottomia ja hämmentyneitä, että he eivät tiedä edes, mistä aloittaa. Jotkut ovat niin epätoivoisessa tilassa, että he tosiaan tarvitsevat opastavaa kättä. Mutta sillä hetkellä, kun terapeutti luulee, että hän parantaa, että hänellä on vastaukset, on todella suuri ruokkimisdynamiikka käynnissä. Terapeutti ruokkii itseään asiakkaalla oikeuttaakseen olemassaolonsa maan päällä ja saadakseen olonsa tuntumaan hyvin ylpeältä ja jonkinlaiselta tuonpuoleisen gurun tyyppiseltä parantajalta. Asiakas joka ei oikeasti halua ottaa vastuuta elämästään ja haluaa vain varastaa energiaa, on vain osallisena prosessissa. Ja itse asiassa tilanne on täydellinen, mutta se ei oikeasti ratkaise käsillä olevaan ongelmaa.

Niinpä uuden energian terapeutti pysyy aina keskittyneenä sen tietämiseen, että asiakkaalla on jo vastaukset, ja sen ymmärtämiseen, että on 1001 peliä, joita hän pelaa teeskennellen, ettei tiedä vastausta.

smitten smitten
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Kiara
Satunnainen astroilija
*

Profiili WWW
« Vastaus #99 : 14.06.2009 23:15:04 »

Lainaus
Niinpä uuden energian terapeutti pysyy aina keskittyneenä sen tietämiseen, että asiakkaalla on jo vastaukset, ja sen ymmärtämiseen, että on 1001 peliä, joita hän pelaa teeskennellen, ettei tiedä vastausta.

Love this... smitten
tallennettu

Taikalaatikko
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #100 : 29.07.2009 17:38:18 »

Mietintää mietintää....  Huh Jotta lähtisin asiaa eteenpäin viemään tarvitsisin kyl tukea eli tarttis löytää joku saman kokenut (tietty saman "terpan" kanssa). Mut onkohan se neulan etsimistä heinäsuovasta? Voinko mä olla ainut? Onko muita, miten ne löytää...?
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #101 : 29.07.2009 17:40:40 »

tuota voisi kokeilla.

http://www.narsistienuhrientuki.info/index.php?alasivu=233&valikko=5
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
mesolet
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #102 : 27.01.2010 13:12:39 »

Tämä terapeutti on todella hyvä, intensiivinen ja selvänäköinen. Todella harmi että on ajauduttu tällaiseen tilanteeseen. Itse olen kokenut intensiivisyyden ja telepatian, mutta en ahdistelua. Rikos on tietenkin aina rikos jos asiakas katsoo rikoksen tapahtuneen.

Tosin jos lukee tätä ketjua alusta asti, niin jollain tavalla ymmärrän miksi on näin käynyt. En silti puolusta terapeutin tekoa.

Mutta: eivätkö asiakkaatkin voisi ottaa edes JOTAIN vastuuta siitä, mitä terapeuteilleen puhuvat!!?? (Asiakas saa kyllä ehdotella terapeutille, niinkö?)

No ei kai sitten...
tallennettu
mesolet
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #103 : 31.01.2010 18:31:21 »

Edelleenkään en puolusta terapiassa tai sen jälkeen tapahtunutta seksuaalista kanssakäymistä!!

Mutta mihin vedetään raja? Kaikki hörhöpiireissä enemmän seilanneet tietävät tapauksia, joissa jonkun ismin guru rakastuu naispuoliseen 'opetuslapseensa", aloittaa seksisuhteen ja sitten lauma saman ismin naisia nostaa hirveän moraalisen äläkän. Koska ovat itsekin ihastuneita guruun!

Tunnen tämmöisiä heppuja monta, hengellisiä opettajia, shamaaneja, joogaopettajia, parantajia, reikimastereita...kundi on usein hyvännäköinen ja ah niin henkinen, suurin osa seuraajista on naisia.
Moni nainen on mukana koko liikkeessä koska on pihkassa guruun.

Saako tällainen mies aloittaa minkäänlaista privaattia suhdetta? Naislauman (siis niiden jotka jäävät seinäkukkasiksi) mielestä ei, koska kyseessä on HENKINEN seurapiiri.

Kunpa intianpuuvillarouvat edes joskus katsoisivat peiliin ja myöntäisivät omat seksuaaliset turhaumansa ja tekisivät niille jotakin...         crazy2
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #104 : 31.01.2010 19:15:11 »

Totta kai millä tahansa henkisellä gurullakin on maallisia haluja rakkaussuhteeseen jne, mutta raja menee siinä meneekö se oma ihailun tarve jo hyväksikäytön puolelle ja hyväksikäytetäänkö siinä toista ihmistä. Aito rakastuminen kehen tahansa ihmiseen on pyyteetöntä rakkautta, johon ei liity alitajuista tai tietoista halua hyväksikäyttää omaa asemaa suhteessa toiseen.

Terapeuttisuhteeseen tällaisten tunteiden ilmaiseminen ei kuulu, koska terapeuttisuhteessa ei ole kyse terapeutista ja hänen tunteistaan, vaan asiakkaasta ja hänen henkisten ongelmiensa parantamisesta (mitkä eivät parannu niin, että lähtee hakemaan omaa tyydytystä asiakkaasta :Smiley). Mikäli potilas rakastuu terapeuttiin, niin terapeutti pitää vaihtaa ja jatkaa hoitoa muulla tavalla. Jos oikea rakkaussuhde syntyy potilaan ja terapeutin välille (täysin mahdollista tietenkin) niin suhde perustuu tällöinkin luottamukseen ja kummankin puoliseen kunnioitukseen. Tällainen on kuitenkin oikeasti harvinaista ja silloinkin terapiasuhde pitää katkaista ja jatkaa sitten "ihmisinä"...
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8
  Tulostusversio  

Siirry: