Mikäs ois jatkuvasti (kerran puolessa vuodessa) uusiutuvaan lantion/pakaroiden seudulle samaan kohtaan tulevaan herpekseen/vyöruusuun (en ihan tie kumpi) ? Onhan mulla siihen estolääkkeitä reseptillä, joita pitäis ottaa aina ku ekat oireet tulee, mut onks mitään luontaistuotetta tai -voidetta joka auttais?
Stressittömyys! Vyöruusu laukeaa kehon stressireaktiosta, eli aikamoisen stressin alaisena taidat olla. Useinhan tuo puhkeaa, jos elämässä on joku suuri kriisi, että sinällään taitaa olla stressitasot aika korkealla sinulla? Kannattaa miettiä omaa tapaa selviytyä stressaavista elämän tapahtumista ja sitä, miten on tottunut hoitamaan ne. Esimerkiksi viikoittainen aggressioita purkava liikunta voi toimia todella hyvin.
--------
Heti kaikkea ei pysty toteuttamaan joten täytyy nyt vaan toivoa että iho pysyy jotenkin kondiksessa, sitä koivunpihkaa mä aion kyllä kokeilla - toi Betadine ja finnit ei oo kyllä mun juttu, ei mulla mitään finnejä ole , kerran eläissäni vuonna -90 puhkes 3 viikoks kasvoihin ns. reaktiivinen akne, ja se meni sen 3 vkn aikana pois käyttäessäni seuraavia tuotteita: Clinique - kuoriva kasvovesi, Ella Bache - desinfioiva Lotion pour peaux grasses (sisältää jotain kalaöljyä) ja Ella Bache - Creme Intex nro 2; näitä kahta viimemainittua oon kyllä aatellu jossain vaihees ostaa, kuluneesti sanoen: sikahyviä !
Tässä kuitenkin kaunis kuva talvisesta luonnosta, kauneus auttaa aina: