Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Bikinikuntoon!  (Luettu 20128 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Anamarie
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #15 : 17.04.2009 00:50:23 »

Kaikkia keinoja päästä biksukuntoon voi toki kokeilla, ja jotkut on ihan loistaviakin jopa, mutta mun mielestä nainen näyttää kaikkein kauneimmalta bikineissä kun itse kantaa ylpeästi kroppaansa, oli se millainen tahansa!  Cool
Toki itseensä on vaikeaa olla tyytyväinen, ja jos haluaa niin saa muokata kehoonsa omien ihanteidensa mukaan kauniin näköiseksi. Ja koska hyvästä vartalonkunnosta on ollut haittaa kenellekään?  Wink
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16 : 17.04.2009 06:27:18 »

Facebookissa on ryhmä "On ne hylkeetkin rantakunnossa"  Wink
Ja tottahan se on  Grin

Eilen katselin kriittisellä silmällä saunan jälkeen takamustani ja olen ihmeissäni miten luonto onkaan kummallinen. Tämä mun takamuskompleksini saa nimittäin jatkoa. Miten voi olla että takapuoli jossa ei ole edes täytettä, sisältää silti selluliittia  Grin Oikeasti???
Onneksi sitä ei juuri kukaan näe, paitsi rakas ukkoseni ja ne jotkut vieraat ihmiset rannalla  :Smiley
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #17 : 17.04.2009 13:51:19 »

Artemis, selluliitilla ei ole mitään tekemistä läskin kanssa.
Se johtuu sokerin käytöstä. Se blokkaa jotenkin aineenvaihdunnan, älä kysy miten,
en ole tiedenainen tai lääkäri.
Kun jätät KAIKKI sokerit pois, niin alat nähdä tuloksia jo parissa viikossa. Smiley

No se proteini-jauho mix coca cola zero..

Otan sanojani hiukan takaisin. Joitain päiviä olen vetänyt tuota mixiä,
ensin 1 ruokalusikallinen mix litra zeroa 2 kertaa päivässä ja pelkkää kahvia ja vettä sen lisäksi
-ei siis mitään muuta
ja painoni on NOUSSUT 2kg sen sijaan, että se olisi laskenut. Shocked Huh idiot2 uglystupid2

Juoksen päivittäin 80-90 min.

Ohje sanoo, että 1 rkl mix 200ml nestettä 5 kertaa päivässä. Shocked
NO WAY! buck2 Ensinnäkään minä en pysty nielemään mitään aamun jälkeen
kuin vasta illalla tuon litkun jälkeen, kun se aiheuttaa ihan mielettömän ähkyn. buck2

No, puolitin tänään tuon ruokalusikallisen ja olo on parempi, mutta ähky silti. buck2

Ko. jauho on nimeltään Multaben Figur Eiweiß Diät
Sen proteinit ja kuitupitoisuus on mitä olmeisemmin ähkyyn ja täyteen oloon syynä,
mutta pelkäänpä, että minun kokoisella naisella nuo proteinit muuttuu vain rasvaksi kehoon. Undecided

http://www.figurplus.com/product_info.php?info=p1214_Multaben-Figur-Eiwei--Diaet-Shake.html

Here comes a seal... buck2 Cry

tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #18 : 20.04.2009 06:12:55 »

Ihan totta! Häviääkö selluliitti nopeasti jos jätä sokerin pois??
Olen muutenkin sitä jo vähentänyt, verensokerini heiluu liikaa. Täytynee kokeilla! Kiitos  Smiley
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #19 : 20.04.2009 09:50:49 »

ohho.  Shocked
Olettepa te kaikki aika hoikkija jo! Minun ei tarvitsisi edes ajatella laihduttamista jos painaisin esim 55 kg.
Olen 165 lyhyt ja painan n. 60 kiloa. Muuten ihan tyytyväinen - ainoa asia, joka saa ajattelemaan keventämistä on sellainen raskas ja "pömppö" olo ajoittain.
Olen miettinyt paastoamista, mutta pelkään, että ruokaa rakastavana minusta ei ole moiseen.
Liikuntaa saisi kyllä lisätä, sitä en kiellä.

tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #20 : 20.04.2009 13:45:24 »

Ihan totta! Häviääkö selluliitti nopeasti jos jätä sokerin pois??
Olen muutenkin sitä jo vähentänyt, verensokerini heiluu liikaa. Täytynee kokeilla! Kiitos  Smiley

Kyllä vain. Smiley Ala lukea tuoteselosteita ja vältä kaikkea sokerista.
Sellainen diabeetikko-ruokavalio. Smiley
Ensin voi tuntua, kun siihen sokerittomaan ruokavalioon ei ole tottunut,
mutta voit esim korvata sokerin makeutusaineilla ja jos ne tuntuu liian myrkylliselle,
niin hunaja on oiva vaihto-ehto.

Minulla oli selluloidia, mutta kun jätin sokerit pois, niin eipä ole enään.
Näet tuloksia jo parissa viikossa ja sitten siitä pikkuhiljaa se katoaa ajan kanssa kokonaan pois. Smiley

Syön toki silloin tällöin sokeria esim jäätelön tai jonkun keksin/pullan muodossa,
-kerran, pari kuukaudessa,
mutta pääsääntöisesti pidän ruokavalion sokerittomana. Smiley

No sitten korjaan taas tuota proteini-juoma kokemuksiani.  :Smiley
Kun vähensin annostuksen teelusikalliseen, niin olo on kivempi
ja paino on alkanut tippumaan ja on ihan pirteä olo. Smiley

tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #21 : 20.04.2009 15:24:36 »

Mulla pienet liikkeet ruokavalion muutoksissa näkyvät nopeasti. Kuten esim kun lopetin tupakoinnin, niin sattumoisin sitä karkkia sekä muutakin on sitten tullut syötyä :Smiley. Ja kaikki tää näkyy mussa jo  Undecided.
 Eniten ehkä mietin kuitenkin tuota rasvapuolta, kun väittävät myytiksi että kaikki rasva olisi epäterveellistä. Onhan karppaajat ja muutkin jotka syövät rasvaa tietyn määrän päivässä mikä oli ok ja silti laihtuvat. Mutta sitten taas kaikki hiilihydraattipitoinen jätetään minimiin.

Lenkkiaika alkaa olla taas, talvella en harrastanutkaan mitään erikoisempaa liikuntaa. Mua vaan mietityttää kaikkien oikeiden ja oikeaksi itseään tituleeraavien ruokavalioiden seassa pörräily... No kunhan jotain nyt saisi ees puuhasteltua asian hyväksi  smitten
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #22 : 20.04.2009 15:55:05 »

Voisin itse sanoa niille, jotka ovat kiinnostuneita pitämään linjat kurissa, että rasva ei ole se mitä kannattaa karttaa vaan se Sokeri.

Syön itse nykyään aika vapaasti mitä haluan - ja olen kiitollinen siitä. 7 vuotta syömishäiriötä kärsineenä ei kaipaa enää yhtään sellaista kontrollia tämän suhteen.

Uskoisin, että terveellisintä on syödä mahdollisimman paljon luomutuotteita ja suosia kotimaista. Olen aivan varma, että tämä vaikuttaa myös painoon.

Kasviksia tietenkin paljon (kuten toilottavat), mutta pieniä annoksia. Itse sorrun syömään ihan mielettömiä annoksia kerran päivässä (opiskelijana kun hyötyy seisovasta pöydästä) ja se on huono juttu. Olisi varmasti parempi syödä enemmän pieniä annoksia ja monta ketaa päivässä.

Uskon myös, ettei kannata sekoittaa liian monta eri ainesta samaan annokseen. Eli pitää annoksen mahdollisimman yksinkertaisina. (tosin huom. koska itselläni on menneisyyteni vuoksi aika herkkä vatsa ja ruuansulatuskanava voi olla, että muille sellainen sekasyönti sopii paremmin)

Liikunta on tietenkin aina se piste i:in päälle laihduttaessa. Todella olenaninen osa - kaiken lisäksi se lisää hyvää oloa ja autta pitämään mielen tasaisempana.
Smiley

/Epona
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #23 : 22.04.2009 13:57:25 »

Voisin itse sanoa niille, jotka ovat kiinnostuneita pitämään linjat kurissa, että rasva ei ole se mitä kannattaa karttaa vaan se Sokeri.

Uskoisin, että terveellisintä on syödä mahdollisimman paljon luomutuotteita ja suosia kotimaista. Olen aivan varma, että tämä vaikuttaa myös painoon.

Kasviksia tietenkin paljon (kuten toilottavat), mutta pieniä annoksia.

Uskon myös, ettei kannata sekoittaa liian monta eri ainesta samaan annokseen. Eli pitää annoksen mahdollisimman yksinkertaisina.

Liikunta on tietenkin aina se piste i:in päälle laihduttaessa. Todella olenaninen osa - kaiken lisäksi se lisää hyvää oloa ja autta pitämään mielen tasaisempana.
Smiley

/Epona

Paremmin et voisi sanoa. Smiley
Yksinkertainen ruoka ilman lisäaineita. Tuontijutuissa niitä tahtoo olla.

Rasva itseasiassa huijaa vatsaa -> tekee täydemmän olon. Smiley
Otan helokki-manteli-omega-oliiviöljy annoksen aamuisin.
Sellainen puoli teelusikallista per öljy.
Ihoni pysyy hyvässä kuosissa ja onhan se niin, että rasva vaihtuu rasvalla. Wink

tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #24 : 22.04.2009 14:11:45 »

Siis argh, mä todella kaipaan sellaista yksinkertaista sapuskaa, en mä usko että ihmiskeholle on edes luontaista mikään erikoinen sekametelisoppa, sellaisia tuskin me savannilla puusta pudonneina valmisteltiin.
 Oma uskomukseni on että jossain määrin jäljittelemällä sitä ruokavaliota joka meillä on ollut viimeiset miljoona vuotta voisi voida paremmin kuin tämän hetken hittidieettiä noudattamalla josta voi olla luonnollisuus aika kaukana. Mietin lihaakin, jota ei varmasti ihminen ole näin suuria määriä saanut aikoinaan ilman aseita ja muita apuvälineitä. Näillä kynsillä tai hampailla kun ei raadella eläimiä kuoliaiksi kun ei petoja samalla tavoin olla kuin jellonat tai muut. Väittävät myös nykyään varsinkin punaisen lihan olevan haitallista elimistölle, varsinkin näissä määrin mitä nykyään syödään.
 Eli siis kasvikset, siemenet, hedelmät ym ja tietysti myös liha jossain määrin. Ihminen on kai raadonsyöjä enemmänkin ollut kun edelleenkin liha pitää "pikamädättää" kypsentämällä se paremmin sulavammaksi coolsmiley.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #25 : 01.05.2009 14:31:14 »

Hahhah. Mä olen tällä hetkellä 61kg/163cm ja näytän omasta mielestäni hoikalle...
Musta tuntuu, että olen nyt hoikempi kuin silloin kun painoin 54kg, mutta en ollut pariin vuoteen liikkunut paljon yhtään... Lihasmassaa siis tullut ja läskiä lähtenyt...

Ei kovinkaan moni usko että painan yli 60kg, moni on veikannut että oon jotain vähän päälle 50kg eli kymmenen kiloa vähemmän.

Tässä tosiaan huomaa sen, että vaakaa ei kannata tuijottaa liikaa!

Ainoa tavoite kesäksi on tehdä hieman enemmän kylkiä ja vinoja vatsalihaksia, jotta saisi vähän vyötäröä esille.  Smiley
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #26 : 07.05.2009 13:31:08 »

No nyt olen saanut pudotettua 5 kg  Cheesy
ja kyllä kaupungilla kuulee miellyttävää kommenttia jälleen.

Teinpä sellaisen mielettömän ahaa!-elämyksen, että kunnon karkea kaurapuuro
on aikas mielettömän hyvä painonpudotukseen. Smiley

Löysin karkeita kaurahiutaleita, joita täkäläiset käyttää myslin tekoon
ja alkoi tehdä mieli suomalaista kaurapuuroa yht'äkkiä.

Kokeilin keittää ja hitsin hyvää tuli ja aloin himoita sitä niin,
että joka aamu olen sitä nyt keitellyt.

Mieheni on kyllä hiukan epäileväinen sen puuron suhteen,
-hänen päähänsä kun ei mahdu tälläiset eksoottiset suomalaiset herkut. :Smiley Tongue

tallennettu
Alva
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #27 : 12.05.2009 15:06:43 »

Noh, olipas vinkkejä Sashalla  Grin

Farkut puristaa ja en uskalla mennä vaakaan, kun veikkaan että +5 kg siellä on viimeisimmästä...  Tongue Mutta toisaalta, nyt kun olen hiukan isompi (167cm, n.55kg), miesten päät kääntyvät ihan toisella lailla  Smiley

Yksi miespuolinen kollega sanoi juuri viime viikolla, että onpa ihanaa kun sinun luut ei enää törrötä... Kuulemma rintakehäni oli näyttänyt kamalalle aiemmin  Huh

Että laihduttaako vaiko ei  Undecided

tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #28 : 17.05.2009 15:48:17 »

Nyt kun olen harjoittanut juoksemista ja vertailin valokuvia,
niin johan on huikea ero jalkojen ulkonäössä! Shocked

Olen kadottanut sellaiset rumat läskipussit polvien
sisä -ja yläpuolella, kuin myöskin lonkkien ulkopinnalla.
Siis tiedättekö sellaiset "ratsastushousut"?

Kaksi kauneuskirurgia sanoi, että niitä ei saa mitenkään pois
laihduttamalla ja salitreenillä ja suosittivat paikallista rasvaimua
-totta, mutta vtut, säännöllinen juokseminen auttaa niihin.

Jalkani ylipäätään näyttävät pidemmille. Smiley Nilkat ovat sirommat,
kuin myöskin pohje -ja säärilihakset.
Ne ovat toki näkyvissä, mutta ei paksut kuten minulle tulee kuntosalitreenillä.

Juoksutreenillä lihakset "pidentyvät" ja siitä kai illuusio pidentyneistä jaloista? Huh

Mutta tosin, kun maalaa oven, niin tuntuu, että seinäkin kaipaa fixausta Undecided
ja nyt mietin sopivaa treeniä käsille ja yläkropalle.

tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: