Voi ei! Kuulostaa kyllä tosi kovalle karmalle, kun pitää hampaat irvessä taistella suojaus... Itse lasken omistushaluisuuden, mustasukkaisuuden ja vastaavat aggressiivisuuden pikkiin, eli ymmärsin toki, ettei mies käy riehumassa, heittelemässä tavaroita ja huutamassa unessasi
Jotenkin tulee vain sellainen olo, että mies jotenkin tiedostaen tai tiedostamattaan "manipuloi" sinua. Yrittää saada tekemään ja tuntemaan mitä hän haluaa ja vastaavaa. En kuitenkaan näe, että hän olisi paha sielu.
Selailin tuossa Diana Cooperin kirjaa "Enkelit vastaavat", ja vastaani tuli tällainen kohta. Toivottavasti siitä on apua, vaikka mitä todennäköisemmin lienet jo tietoinen asiasta.
Voinko muuttaa mitään elämässäni?Kyllä. Olet kohtalosi herra. Ajatuksesi ja tunteesi säteilevät energisiä värähtelyitä, jotka vetävät puoleensa ihmisiä, tilanteita, tapahtumia ja materiaa. Muuta uskomuksesi, niin elämäsi muuttuu varmasti.
Mitä minun tulee tehdä muuttaakseni tilannetta?Jos haluat vakavissasi muuttaa jotakin, sinun tulee tietää selkeästi mitä haluat. Päätä ensin mitä haluat antamatta kenenkään vaikuttaa sinuun. Keskity sitten tavoitteeseesi, puhu siitä, kuvittele sitä ja toimi kuin se olisi jo tapahtunut.
Pyydä enkeleitä näyttämään sinulle, mikä sinua pitää alitajuisesti jumittuneena tilanteessasi. Kun tulet tietoiseksi peloista, jotka ovat esteenäsi, rukoile apua niiden voittamiseksi. Istu sitten hiljaa mietiskellen ja anna sisimpäsi syvempien tukosten tulla ilmi.
Kun olet valmis ottamaan vastuun pelkojesi voittamisesta, olet myös valmis uusien asioiden ilmentymiselle elämässäsi. Sitten on aika elää toivomasi muutos todeksi. Muista, että oppaasi ja enkelisi avaavat sinulle ovet heti, kun olet siihen valmis.
Mikä minua estää tekemästä elämässäni sellaisia muutoksia, joita todella haluan?Jumittuminen johtuu aina alitajuisista peloista ja jyrkistä asenteista. Kun mietiskelet, tutki sisälläsi piileviä tukoksia ja uskomuksia. Pyri määrätietoisesti ajattelemaan ja toimimaan myönteisesti, avoimesti ja elämään luovasti, niin elämäsi muuttuu.
Entä jos muutun ja loukkaan jotakuta toista?Olet vastuussa vain omasta elämästäsi ja muut omastaan. Sinun ei tietenkään koskaan tahallasi tai ilkeyttäsi pidä loukata ketään. Kun pysyt itsellesi rehellisenä, maailmankaikkeus yhdistelee kaikki tilanteet kaikkien osalta parhaaksi.