Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sama ihminen tulee aina uudelleen uniini  (Luettu 16090 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
camillan
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 15.04.2009 07:53:08 »

Tätä on jatkunut jo vuosia, melkein siitä saakka kun tapasimme ensimmäistä kertaa.
Meillä on todellisuudessa omalaatuinen yhteys, tiedämme toistemme ajatukset vain katseesta, rakastuin häneen ensisilmäyksellä kohta neljä vuotta sitten. Olen kuitenkin halunnut unohtaa hänet, sillä koen tilanteemme toivottomaksi enkä usko että meitä on tässä elämässä yhteen tarkoitettu. Olen jatkanut elämääni, mutta mikään ei auta.

Ensimmäiset unet hänestä alkoivat melko pian tapaamisestamme. Niissä hän tunnusti rakkautensa minuun ja olimme yhdessä. Nämä toistuivat useasti, aina sisällöltään samanlaisina. Siinä vaiheessa kun aktiivisemmin koetin häntä unohtaa, hän tuli uniini surullisena, vakuutti rakkauttaan. Minä yritin torjua hänet unissanikin. Hän ei antanut periksi. Kun lopulta luovutin päivätajunnassani, annoin hänelle luvan olla sydämessäni, hän tuli uniini onnellisen oloisena, edelleen rakkaudestaan kertoen. Hetkeksi hän jäi pois unistani, omassa elämässäni yritin jatkaa eteenpäin, tapailin toisia miehiä. Ja petyin. Viime yönä näin hänestä taas unta. Unessa olin surullinen ja pettynyt, hän tuli ja otti minut hiljaa syliinsä ja lohdutti. Sanoi että on odottanut minua, tiesi että palaan hänen luoksensa kuitenkin.

Nämä unet hänestä ovat aina erittäin eläviä, toisenlaisia kuin tavalliset unet. Ne ovat voimakkaita ja säilyvät mielessäni, unen tunnelma muistuu mieleen myöhemminkin. Olen nähnyt näitä unia jo yli kolme vuotta, enkä näköjään pääse niistä eroon vaikka miten yritän. Näillä unilla ei ole mitään yhteyttä siihen, miten paljon hän on päivätietoisuudessa elämässäni mukana tai ajattelenko häntä vai en. Silloin, kun päätin että elämäni jatkuu ja oikeasti unohdinkin jopa hänet, hän tuli lähes aggressiivisen vahvana uniini ja kertoi että rakastaa minua. Hän ei antanut minun unohtaa.

Mistä tämä voi johtua? En todellakaan enää usko siihen, että itse "aiheutan" nämä unet, olen oikeasti väsynyt toivomaan meidän suhteemme mitään jo kauan sitten, olen oikeasti halunnut jatkaa elämääni ja unohtaa mutta mikään mitä teen, ei vie pois näitä unia. Minulla on hyvin vahva intuitio, näen enneunia ja olen selvänäköinen, hän on vihjannut joskus ohimennen että hänellä on samoja piirteitä. Onko tässä yhdistävä tekijä? Voiko ihminen tietoisesti/tiedostamattaan tulla toisen uniin ja ilmaista itseään?
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 15.04.2009 15:37:50 »

Ihminen voi tiedostamattaan tai tietoisesti tulla toisen uniin. Me emme nukkuessamme vain köllötä tajuttomina sängyssä, vaan astraalikehomme lähtee liikkeelle. Ilmeisesti tapaatte toisianne astraalikehoissa, koska "unet" ovat noin vahvoja, eläviä ja pitkään jatkuneita.

Minua huolestuttaa kuitenkin se, että tämä sielu tuli vihaisena vaatimaan, että saa rakastaa sinua, kun olit päättänyt antaa asian olla. Eihän sellainen ole oikeaa rakkautta, vaan riippuvuussuhde "MINÄ"-periaatteella: älä mene, MINÄ tarvitsen sinua, MINÄ rakastan sinua, sinun täytyy olla MINUN kanssani, MINUSTA tuntuu pahalle jos et rakasta, et saa elää omaa elämääsi MINUN kustannuksellani. Se ei ole puhdasta rakkautta, vaan egoismia.

Mutta! Hyviä uutisia nimittäin meillä on valta ja oikeus kieltää häirikköjä tulemasta luoksemme päivätietoisuudessa ja yötietoisuudessa. Mihin keskität ajatuksesi, se tulee luoksesi. Jos ajattelet paljon tätä sielua, hänen on helpompaa tulla luoksesi, olipa hän sitten hyvällä tai pahalla tuulella. On vedettävä selkeät rajat ja pyydettävä vaikka korkeimpia henkiolentoja avuksi pitämään nuo rajat pystyssä. On tehtävä selväksi, minne asti tällainen yöhäiriköinti saa jatkua.

En ole aiemmin kuullut astraalitason riippuvuussuhteesta, mutta toisaalta, me voimme jäädä kiinni/riippuvaisiksi mihin tahansa - ihmisiin, paikkoihin, tunnetiloihin, muistoihin, kokemuksiin ja niin edelleen. Nämä tällaiset riippuvuudet ovat niitä, joiden vuoksi sielut kehon kuoltua jäävät maan päälle vaeltamaan kummituksina, eivätkä halua/suostu/uskalla/ole kiinnostuneita siirtymään Rajan tuolle puolen. Heillä on niin vahva side johonkin.
tallennettu
camillan
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 18.04.2009 09:08:28 »

Hei AthaMaarit.

Kirjoitin ehkä hieman epäselvästi aiemman viestini, siis missään vaiheessa hän ei ole ollut vihainen tai aggressiivinen unissani, tarkoitin että hän tuli hyvin hyvin vahvasti ja voimakkaasti uniini tuona aikana. Ne olivat niin eläviä että oli kuin olisin ollut melkein hereillä.

Tapasin hänet eilen. Minulla oli pientä flirttiä harmitonta erään miespuolisen kaverini kanssa, ja tämä uniini tuleva mies oli siinä myös ja näki ja koki kaiken. Ja mitäs sitten tapahtuikaan.. viimeyönä hän tuli jälleen uniini ja osoitti olevansa mustasukkainen siitä, mitä tapahtui. Ei vihaisena edelleenkään, mutta loukkaantuneena. Samalla unessa tuntui kuitenkin hyvin vahva vetovoima välillämme, joka tuntui siltä kuin en pystyisi hallitsemaan itseäni kuin vaivoin.. en osaa selittää.

Olen tehnyt kaikenlaisia suojia välttyäkseni näkemästä häntä öisin. Kerran keskitin kaiken voimani siihen, että ennen nukahtamista lähes raivoisasti kielsin häntä lähestymästä yöllä. Se tehosi. Mutta heti kun unohdin tämän "taistelun" illalla tehdä, hän ilmestyi jälleen. Siihen samaan raivokkuuteen en ole toista kertaa kyennyt, ja olen ollut melko väsynytkin henkisesti muuhun kuin toivomaan että saisin nähdä muita unia..

Tämä on uskomattoman uuvuttavaa. Minä haluaisin unohtaa ja jatkaa elämääni, mutta en saa. Ihan kuin minut olisi sidottu tähän ihmiseen, eikä sitä kahletta suostuta poistamaan vaikka miten pyydän. Kohta alan epäilemään jo omaa mielenterveyttäni  Undecided
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #3 : 18.04.2009 11:06:32 »

Siis, onko hän sinun exäsi, vai joku jonka kanssa ei koskaan ole tullut mitään? Nimittäin jos välillänne ei ole ollut vielä mitään, suosittelen kokeilemaan, sillä alitajuntasi selvästi vaatii sitä. Sellaiset jännitteen tasolle jääneet, keskeneräiset, suhteet häiritsevät pitkään ellei niistä ota irti sitä oppia minkä niistä voi saada. Silloin kun kaikki on jo opittu, se jännitekin katoaa, ja pystytte eroamaan. Kuitenkaan en tiedä tilanteestasi mitään, itse varmaankin tiedät parhaiten mikä on parasta.
tallennettu
camillan
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #4 : 18.04.2009 11:15:04 »

Ei ole eksä. Uskon että tunteet on olleet molemminpuolisia alusta saakka nämä reilut kolme vuotta. Meillä on ollut vain pieniä varastettuja hetkiä, ei sen enempää koska aina on tullut jotain joka on tehnyt yhdessä olemisen mahdottomaksi.
Yhdessä vaiheessa se oli esteenä, että minulla on lapsia, hänellä ei. Kunnes tapahtui kaikenlaista jonka johdosta hänelläkin on nyt lapsi. Reilu vuosi sitten hän kertoi, että hänellä on tunteita minua kohtaan.  Ja nyt hän on eronnut vähän aikaa sitten. Toukokuussa päättyy tämä yhteinen vuosia kestänyt projektimme, ja luulen että sen jälkeen en enää koskaan kuule hänestä mitään. Saa nähdä, päättyvätkö unenikin. Toivottavasti.

Mutta vaikka kuinka olen todennut monet kerrat, että on täysin mahdotonta olettaa että päätyisimme yhteen, niin mikään ei muutu. Ja ei, en todellakaan elättele mitään toiveita asian suhteen.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5 : 18.04.2009 11:50:59 »

Voi ei! Kuulostaa kyllä tosi kovalle karmalle, kun pitää hampaat irvessä taistella suojaus... Itse lasken omistushaluisuuden, mustasukkaisuuden ja vastaavat aggressiivisuuden pikkiin, eli ymmärsin toki, ettei mies käy riehumassa, heittelemässä tavaroita ja huutamassa unessasi Smiley Jotenkin tulee vain sellainen olo, että mies jotenkin tiedostaen tai tiedostamattaan "manipuloi" sinua. Yrittää saada tekemään ja tuntemaan mitä hän haluaa ja vastaavaa. En kuitenkaan näe, että hän olisi paha sielu.

Selailin tuossa Diana Cooperin kirjaa "Enkelit vastaavat", ja vastaani tuli tällainen kohta. Toivottavasti siitä on apua, vaikka mitä todennäköisemmin lienet jo tietoinen asiasta.

Voinko muuttaa mitään elämässäni?
Kyllä. Olet kohtalosi herra. Ajatuksesi ja tunteesi säteilevät energisiä värähtelyitä, jotka vetävät puoleensa ihmisiä, tilanteita, tapahtumia ja materiaa. Muuta uskomuksesi, niin elämäsi muuttuu varmasti.

Mitä minun tulee tehdä muuttaakseni tilannetta?
Jos haluat vakavissasi muuttaa jotakin, sinun tulee tietää selkeästi mitä haluat. Päätä ensin mitä haluat antamatta kenenkään vaikuttaa sinuun. Keskity sitten tavoitteeseesi, puhu siitä, kuvittele sitä ja toimi kuin se olisi jo tapahtunut.
Pyydä enkeleitä näyttämään sinulle, mikä sinua pitää alitajuisesti jumittuneena tilanteessasi. Kun tulet tietoiseksi peloista, jotka ovat esteenäsi, rukoile apua niiden voittamiseksi. Istu sitten hiljaa mietiskellen ja anna sisimpäsi syvempien tukosten tulla ilmi.
Kun olet valmis ottamaan vastuun pelkojesi voittamisesta, olet myös valmis uusien asioiden ilmentymiselle elämässäsi. Sitten on aika elää toivomasi muutos todeksi. Muista, että oppaasi ja enkelisi avaavat sinulle ovet heti, kun olet siihen valmis.

Mikä minua estää tekemästä elämässäni sellaisia muutoksia, joita todella haluan?
Jumittuminen johtuu aina alitajuisista peloista ja jyrkistä asenteista. Kun mietiskelet, tutki sisälläsi piileviä tukoksia ja uskomuksia. Pyri määrätietoisesti ajattelemaan ja toimimaan myönteisesti, avoimesti ja elämään luovasti, niin elämäsi muuttuu.

Entä jos muutun ja loukkaan jotakuta toista?
Olet vastuussa vain omasta elämästäsi ja muut omastaan. Sinun ei tietenkään koskaan tahallasi tai ilkeyttäsi pidä loukata ketään. Kun pysyt itsellesi rehellisenä, maailmankaikkeus yhdistelee kaikki tilanteet kaikkien osalta parhaaksi.

tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: