Ykköshuone on varmaan helpompi työstää laskusolmua kun 12. Skorpparilaskusolmu 12 vois tehdä pahaa jälkeä alitajunnassa, unissa. Ykkösessä se olis enemmän omassa hallinnassa.
No justiinsa niin
Mulla laskusolmu
12. huoneessa, eli työnsarkaa riittää
Sen muuten olen huomannut, että mulle sellainen säännöllinen arki kaikkine töineen voi olla tosi raskasta ajoittain - on helppo paeta jonnekin ajatusten virtaan, vain ajelehtia päivästä toiseen (ajelehtimista hiukan vahvistaa vahva
-painotus - eli katsotaan mistä aamulla herätään
), mulla on vähän turhan vilkas mielikuvitus.
Tiedän sen, että mun pitää tehdä säännölliset arkisuunnitelmat, että saan päivärutiinit tehdyksi - sekin on tosin välillä niin vaikeaa
Mun elämä tarvitsee suunnitelmallisuutta ja järjestelmällisyyttä - siinä se noususolmun 6. huoneen vaikutus. Lisäksi mulla on Onnenpiste
(tosin 7. huoneessa), eli onnea tuo tosissaan järjestelmällisyys ja suunnitelmallisuus. Tämä on tosin hankalaa juuri tuon laskusolmun takia ja lisäksi mulla on tarkka
Onnenpiste - eli työnsarkaa, työnsarkaa..
No, noihin merkkisijainteihin, niin se on aika helppo vetäytyä yksinäisyyteen, olla enempi järkevä kuin tunneihminen (ja tästäkin huolimatta olen tunneihminen henkeen ja vereen). Eli aina, kun tunnen asemani uhatuksi/koen, että muhun tulee sattumaan, niin vetäydyn, muutun kylmäksi, tunteettomaksi. Se on tuo laskusolmu
. Noususolmu
:ssa taas aiheuttaa sen, että kun saan tuntea, rakastaa, olla lämmin ja tunteellinen, auttaa rakkaimpiani, niin se on suurinta iloa, mitä voin kokea. Olen hyödyllinen, avulias, tunnen, että mua kunnioitetaan - kyllä, tähän koitan pyrkiä
Olen aika avulias (ja hölmö) aatu-tyyppiä loppupeleissä
Tästäkään huolimatta en koe itseäni äitihahmoksi, vaikka onkin
suht arkisessa 6. huoneessa..