Mua jäi askarruttamaan se, että miehellä on kartalla asteentarkka
eli
tekee
miehen laskusolmulle. Laskusolmu ja Juno miehellä
3. huoneessa. Onko miehellä tapana hakea sitten "vääränlaisia" naisia, ihastua aina niihin salaperäisiin, aistillisiin, syntisiin, ehkä jopa "pahoihin" naisiin (
), vaikka pitäisi hakea enemmän avoimempaa, pehmeämpää, maanläheisempää, luotettavampaa naistyyppiä (
)
Olen muuten pistänyt merkille, että miehellä on vahva taipumus ihastua ns. haavoittuneisiin naisiin, joita sitten auttaa jaloilleen. Toimii tukena ja luottohenkilönä niin kauan kuin tarvis, mutta mielenkiinto lopahtaa, kun nainen on saanut elämänsä raiteilleen ja lähtee etsimään seuraavaa autettavaa. On mahdollisesti tullut avuliaisuutensa takia hyväksikäytetyksi naisten osalta, arvaan ma
Miehessä on vähän samaa vikaa kuin mussakin, eli etsii jotain elämää suurempaa, kaunista suhdetta (molemmilla kartalla
-haaste, mulla
, miehellä
, sekä molemmilla
), mutta arki tuppaa olemaan välillä vähän rankkaa
Pitäisi siis olla muutakin kuin pelkkää pyykinpesua ja siivousta, ehtiä myös olla ihan vaan kahdenkesken ja käydä yhdessä eri paikoissa/tapahtumissa
Sen takia ihmettelenkin, miten jaksaa mun kanssani eikä vaeltele tuolla etsimässä uusia autettavia