Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Laskusolmu  (Luettu 13683 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
ancelica
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #15 : 20.04.2009 13:28:07 »

Kertookohan toi yhtymä aurinkoon jotain isäsuhteesta?

Ihan äkkiseltään veikkaisin että kertoo. Ainahan ei  aurinko kerro isästä, voi olla  saturnus myös. Karmallinen isäsuhde, se on pakko käydä läpi. Tuttu jostain aiemmasta elämästä. Teillä on joskus jäänyt jotain kesken.
« Viimeksi muokattu: 20.04.2009 13:41:05 kirjoittanut ancelica » tallennettu
aeiouyäö
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #16 : 20.04.2009 21:29:49 »

Kertookohan toi yhtymä aurinkoon jotain isäsuhteesta?

Ihan äkkiseltään veikkaisin että kertoo. Ainahan ei  aurinko kerro isästä, voi olla  saturnus myös. Karmallinen isäsuhde, se on pakko käydä läpi. Tuttu jostain aiemmasta elämästä. Teillä on joskus jäänyt jotain kesken.

Aivan, se kävi minullakin mielessä.
Isäsuhteestani sen verran, että minulla on aina ollut valtava kunnioitus häntä kohtaan, hänen neuvonsa ovat aina hyviä ja olemme monista asioista samaa mieltä, hän ymmärtää minua aivan erilailla kuin äitini.Hän ei ole ikinä painostanut tai pakottanut minua mihinkään.Hän on aina ollut joustava ja ottanut minut huomioon.
tallennettu

Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone

Kuu Jousimiehessä, 2.huone

Mars-MC-yhtymä leijonassa

Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
aeiouyäö
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #17 : 20.04.2009 21:36:34 »

Ja lisään vielä, että isäni on siis aurinko jousimies.
tallennettu

Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone

Kuu Jousimiehessä, 2.huone

Mars-MC-yhtymä leijonassa

Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
ancelica
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #18 : 21.04.2009 10:43:29 »

Ja lisään vielä, että isäni on siis aurinko jousimies.

Isältä olis sitten tullut sulle tuo  jousimies  kuu
tallennettu
LYV
Vieras
« Vastaus #19 : 05.05.2009 14:25:41 »

Minulla on  pluto aspect_con laskusolmu skorpioonissa 3 huoneessa. Osaisiko joku tulkita?
tallennettu
taiska
Astroholisti

Silmät ovat sielun peili :)!

Profiili
« Vastaus #20 : 06.05.2009 14:40:20 »

Minulla laskusolmu Kaloissa huoneessa 9 ja noususolmu Neitsyessä huoneessa 3. Tätä olen monesti pähkäillyt ja eri tulkinnoistakin lueskellut ja mielestäni sillä on tärkeämpi vaikutus, kuin monesti ymmärretään  :Smiley. Se yrittää kertoa jotain minulle joka kuitenkaan ei ole täysin selvinnyt ja toivon, että se selviää vielä joskus !

Noususolmu kertoo mielestäni selvästi, että kommunikaatiossa ja kirjoittamisessa jne.. pitäisi olla tarkka jne.., mutta tuo Kalat vaikuttaa niin monessa muussakin merkissä minuun, että sisäisestihän olen sellainen pehmyt nössö . Kaippa minun pitäisi se pehmeys osata jättää taakseni, mutta ei tuo näy onnistuvan  Sad.
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #21 : 06.05.2009 14:52:52 »

Mua jäi askarruttamaan se, että miehellä on kartalla asteentarkka  kuunsolmu aspect_opp juno eli  juno tekee  aspect_con miehen laskusolmulle. Laskusolmu ja Juno miehellä  skorpioni 3. huoneessa. Onko miehellä tapana hakea sitten "vääränlaisia" naisia, ihastua aina niihin salaperäisiin, aistillisiin, syntisiin, ehkä jopa "pahoihin" naisiin ( skorpioni ), vaikka pitäisi hakea enemmän avoimempaa, pehmeämpää, maanläheisempää, luotettavampaa naistyyppiä ( harka ) Huh

Olen muuten pistänyt merkille, että miehellä on vahva taipumus ihastua ns. haavoittuneisiin naisiin, joita sitten auttaa jaloilleen. Toimii tukena ja luottohenkilönä niin kauan kuin tarvis, mutta mielenkiinto lopahtaa, kun nainen on saanut elämänsä raiteilleen ja lähtee etsimään seuraavaa autettavaa. On mahdollisesti tullut avuliaisuutensa takia hyväksikäytetyksi naisten osalta, arvaan ma Sad  Miehessä on vähän samaa vikaa kuin mussakin, eli etsii jotain elämää suurempaa, kaunista suhdetta (molemmilla kartalla  neptunus venus -haaste, mulla  aspect_con , miehellä  aspect_squ , sekä molemmilla  juno aspect_ssx venus ), mutta arki tuppaa olemaan välillä vähän rankkaa Sad  Pitäisi siis olla muutakin kuin pelkkää pyykinpesua ja siivousta, ehtiä myös olla ihan vaan kahdenkesken ja käydä yhdessä eri paikoissa/tapahtumissa Smiley

Sen takia ihmettelenkin, miten jaksaa mun kanssani eikä vaeltele tuolla etsimässä uusia autettavia Sad
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
LYV
Vieras
« Vastaus #22 : 06.05.2009 15:35:07 »

Mua jäi askarruttamaan se, että miehellä on kartalla asteentarkka  kuunsolmu aspect_opp juno eli  juno tekee  aspect_con miehen laskusolmulle. Laskusolmu ja Juno miehellä  skorpioni 3. huoneessa. Onko miehellä tapana hakea sitten "vääränlaisia" naisia, ihastua aina niihin salaperäisiin, aistillisiin, syntisiin, ehkä jopa "pahoihin" naisiin ( skorpioni ), vaikka pitäisi hakea enemmän avoimempaa, pehmeämpää, maanläheisempää, luotettavampaa naistyyppiä ( harka ) Huh

Onko  skorpioni naiset pahoja?  Cheesy

(Ymmärrän kyllä mitä tarkoitat  2funny en loukkaantunut)
« Viimeksi muokattu: 06.05.2009 15:40:08 kirjoittanut LadyYellowViolet » tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: