Sivuja: [1] 2 3 ... 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Astro-foorumin anti?  (Luettu 45901 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« : 18.04.2009 11:12:32 »

Hei te vanhat ja uudet astroilijat!

Tätäkin on varmaan puiti astrossa, mutta heitänpä taas väliin tämän aiheen, koska aikaa on kulunut (on kasvanut vanhaksi) ja uusia astroilijoita on mukana.

Mitä olet astroilusi varrella saanut/kokenut? Mihin olet sen puitteissa ohjautunut? Mitä se on sinulle antanut/opettanut?

Täällä on paljon mukana jo ennestään astrologiaa opisekelleet, mutta onko syntynyt astron myötä uusi oppimisen aalto? Ja mihin se on johdatellut? Tai oletko oppinut uusia ulottuvuuksia astrologiasta?

Olisi mukava tietää myös, kuinka paljon Seppo lukee sivuja ja onko hän hoksannut uusia asioita? Onko astro-foorumi ollut hänelle virikkeellinen?
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Ave^^
Vieras
« Vastaus #1 : 18.04.2009 11:24:30 »

Tämä foorumi on minulle ainakin ollut tärkeä paikka missä oppia syvällisemmin astrologiaa. Noissa kirjoissa kun tuppaa lukemaan ne samat asiat moneen kertaan, jossain vaiheessa niistä ei opi enää mitään. Sellaisia syvällisempiä astrologian kirjoja kun on aika vähän suomeksi, ja englanniksikaan niitä ei ole kirjastossa tarjolla.
Täällä foorumilla myös pääsee kiinni siihen pohdintaan, ja näkee miten eri ihmiset ymmärtävät asioita eri tavalla, ja näin se oma näkemyskin laajenee. Voisin ehkä sanoa, että jos tätä foorumia ei olisi ollut, ei astrologian kiinnostukseni välttämättä olisi kasvanut näin suureksi.  Smiley Olen nyt vähän niin kuin kasvanut kiinni astrologiaan, siitä on tullut pysyvä osa minua.
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 18.04.2009 13:12:18 »

Olen omaa Minuuttani tutkinut syvällisin aatoksin ja tuntemuksin täällä astrossa. Olen täällä ollut jotain yli puoli vuotta ja paljon on vielä tietämättä ja ymmärtämättä. Aspektit ovat mulle se vaikein alue. Siihen pitäis paneutua ihan kunnolla. Onhan täällä tietopaketteja saatavissa, kiitos siitä!

Valtavan kiehtovaa on koko astromaailma. smitten
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Adele
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #3 : 18.04.2009 13:17:02 »

Minä tykkään tästä foorumista kovasti  smitten tämä onkin itseasiassa ainoa foorumi nykyään missä käyn..joskus muillakin seikkailin, mutta tää on nyt vakiintunut osaksi elämääni  Wink
Siis olen addiktoitunut facebookiin ja astroon.

Olen syventänyt astrologista tietämystäni täällä paljon ja oppinut siis paljon uutta astrologiasta tätä kautta.
Ja käytän astroa paljon tiedon hakuun karttoja tutkiessani.
Sitten tykkään jutella foorumilla muistakin asioista (elämä, miehet, henkisyys  Grin jne) täällä on ihania ja mielenkiintoisia ihmisiä ja tarinoita.
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 18.04.2009 13:28:16 »

Adele! Sinä olet yksi näistä täällä olevista ihanista ihmisistä joka on opettanut minua tähän astronmaailmaan kun olen sinuun tutustunut. Muistat kun olet Lehtirannan Erkistä mulla kirjoittanut.

Iso kiitos siitä sinulle ja sitten kaikesta muustakin. Kyllä tiiät Wink smitten
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5 : 18.04.2009 13:30:56 »

Olen omaa Minuuttani tutkinut syvällisin aatoksin ja tuntemuksin täällä astrossa. Olen täällä ollut jotain yli puoli vuotta ja paljon on vielä tietämättä ja ymmärtämättä. Aspektit ovat mulle se vaikein alue. Siihen pitäis paneutua ihan kunnolla. Onhan täällä tietopaketteja saatavissa, kiitos siitä!

Valtavan kiehtovaa on koko astromaailma. smitten

Tämä foorumi on kyllä ehdottomasti parasta mitä olen koko netistä löytänyt smitten Ihmiset ovat niin ymmärtäväisiä angel smitten

Kyllä olen samaa mieltä kanssasi smitten Arvaas, olenko minäkin välillä kulmat kurtussa kun yritän tulkita omia aspekteja. Meinaa välillä mennä kärsimättömyyden puolella, aika rankasti Wink Grin
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Adele
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #6 : 18.04.2009 13:31:10 »

Adele! Sinä olet yksi näistä täällä olevista ihanista ihmisistä joka on opettanut minua tähän astronmaailmaan kun olen sinuun tutustunut. Muistat kun olet Lehtirannan Erkistä mulla kirjoittanut.

Iso kiitos siitä sinulle ja sitten kaikesta muustakin. Kyllä tiiät Wink smitten

Kiitos Tuuli-Hiuksissa smitten  angel  angel

tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #7 : 18.04.2009 13:52:30 »

Minusta tuntuu, että minä jotenkin vääntelen ja kääntelen ihmeellisesti päässä noita aspekteja. Grin

Eikä! 20km lenkille? Wink Cheesy
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #8 : 18.04.2009 14:59:19 »

Astrofoorumin antimet muuten ok, mutta keskustelubooli on toisinaan sokerista kuin ruotsalainen siideri ja verbaalista salmiakkikossua tarjoillaan aivan liian vähän. Sad

Ja kaviaari on loppu. Tarjoilija!

Olen ollut täällä etsiskelemässä vanhoja postauksia lopetetuilta sivustoilta, joita talletin mestan serverille ennen koneeni formatointia monta vuotta sitten.

No en sitten ollutkaan kerennyt postaamaan kaikkea sitä mistä ollaan nyt muistin varassa. Prkl.
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #9 : 19.04.2009 16:04:15 »

Kyllä minuakin nauratti tuo 20 km:n lenkki! Mietin, että onpas muillakin hurjaa tämä oppiminen ja miettiminen. Räväytit todella pontta vastineeksi, Sea28!! Grin

Minä en tiennyt astrologiasta yhtikäs mittään, kun liityin ystäväni vinkistä astrofoorumille katselemaan niitä ilmaisia horoskooppeja (jota ei enää edes viitsi kun joskus vilasta). Sitten huomasin, että täällähän puhutaan asioista, joita en naapureidenkaan kanssa jutella voisi. Ah! Sieluni hymyili.

Ja hups, olin pian kiikissä astroiluunkin!!!!
En iki maailmassa olisi uskonut, että jokin ihme energia kulkee täällä ystävyydeksi ja intohimoksi asti!
Heh! Siis intohimolla astrologiaan!!! Se on vienyt minut todella mennessään. Ja hyvin upottavaa on sen maaperä, yhtä lailla kuin universumia syleileväkin!

Monta ihanaa ystävää täällä on löytynyt! Heistä olen hurjan onnellinen! smitten

Ei täältä kaviaarit lopu!
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Asterix
Vieras
« Vastaus #10 : 19.04.2009 16:29:19 »

Astrofoorumin antimet muuten ok, mutta keskustelubooli on toisinaan sokerista kuin ruotsalainen siideri ja verbaalista salmiakkikossua tarjoillaan aivan liian vähän. Sad

Jep! Afro

Sanotaan nyt näin, että vielä jokunen vuosi sitten oli jotain oikeaa keskusteltavaakin
oikeista asioista.
Nyt se on väljähtänyt sille tasolle, että ei sanota mitään realistista,
ettei nyt joku vain loukkaannu ja/tai vedä itseään narun jatkoksi piikki suonessa
ja pillerit naamassa tai sitten ettei kukaan mielenterveytensä kanssa painiva vaivu psykoosiin.

No toki vielä jokunen aika täällä oli vielä ihan inhimillisiä ihmisiäkin kirjoittelemassa
-nyt ne ovat, ainakin kuvittelevat olevansa enkeleitä, jeesuksen morsiamia, noitia,
duireja, maahisia, menninkäisiä, keijuja, entisiä maanomistajia entisessä elämässä, valo-olentoja
ja voi hemmetti sentään, mitä kaasuja lie, :Smiley
joille ei voi sanoa, että inhimillisenä ihmisenä tykkään ihmisenä olosta;
-mitä se ikinä onkaan-
vaan se on heti että voi-kamalaa-holy-holy-miten-se-voi-?-ei-noi-voi-tehdä!

Voi olla, että astro on minun kohdallani ns. täyttänyt tehtävänsä.  Kiss

Astroloilujutut ovat aika ok ja hiljaa tässä näitä on opiskeltu. Smiley

tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #11 : 19.04.2009 16:50:31 »

Jep! Afro

Sanotaan nyt näin, että vielä jokunen vuosi sitten oli jotain oikeaa keskusteltavaakin
oikeista asioista.
Nyt se on väljähtänyt sille tasolle, että ei sanota mitään realistista,
ettei nyt joku vain loukkaannu ja/tai vedä itseään narun jatkoksi piikki suonessa
ja pillerit naamassa tai sitten ettei kukaan mielenterveytensä kanssa painiva vaivu psykoosiin.

No toki vielä jokunen aika täällä oli vielä ihan inhimillisiä ihmisiäkin kirjoittelemassa
-nyt ne ovat, ainakin kuvittelevat olevansa enkeleitä, jeesuksen morsiamia, noitia,
duireja, maahisia, menninkäisiä, keijuja, entisiä maanomistajia entisessä elämässä, valo-olentoja
ja voi hemmetti sentään, mitä kaasuja lie, :Smiley
joille ei voi sanoa, että inhimillisenä ihmisenä tykkään ihmisenä olosta;
-mitä se ikinä onkaan-
vaan se on heti että voi-kamalaa-holy-holy-miten-se-voi-?-ei-noi-voi-tehdä!

Voi olla, että astro on minun kohdallani ns. täyttänyt tehtävänsä.  Kiss

Astroloilujutut ovat aika ok ja hiljaa tässä näitä on opiskeltu. Smiley

Johan luikautit!!! Grin Grin Grin  Mutta totta... :Smiley
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #12 : 19.04.2009 19:09:48 »

Niin että missä se tarjoilija viipyy? On ehtoolasi täyttämättä yhdellä jos toisella astrolaisella.

Sasha läikytti asian pöydälle niinkuin se on, täällähän ei voi puhua edes veronkorotuksista ilman että joku alkaa veisaamaan herran aamenta ja loihe lausumahan enkelein pelastusta. idiot2
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #13 : 19.04.2009 20:26:19 »

Niin että missä se tarjoilija viipyy? On ehtoolasi täyttämättä yhdellä jos toisella astrolaisella.

Sasha läikytti asian pöydälle niinkuin se on, täällähän ei voi puhua edes veronkorotuksista ilman että joku alkaa veisaamaan herran aamenta ja loihe lausumahan enkelein pelastusta. idiot2

Hei, kuka tässä veisaa? Eikö ne universumin energiat puhu täällä!?
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #14 : 20.04.2009 04:03:48 »

Mulle astrologian opiskelu tätä kautta on aika tuskaa ja vaikeaa. Asiaan vaikuttaa mm. etten ole vieläkään saanut "tool tippiä" toimimaan, enkä myöskään voi tähän mun minimaalisen pienelle pöydälle mitään papereita levitellä. Lisäksi esim. paluukarttojen tutkiminen topikissa faktat jää keskustelun lomaan, tietoja saa tyyliin sivuilta 1,2,5,13 jne.
Olis mulle paljon helpompaa jos olis faktat ja keskustelut erikseen  Tongue knuppel2.

Paljon ja varmaan suurinosa menee kyllä ihan mun kärsimättömyyden piikkiin tästäkin asiasta.

Sasha- sinäpä sen sanoit  Grin.
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Sivuja: [1] 2 3 ... 6
  Tulostusversio  

Siirry: