Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Astro-foorumin anti?  (Luettu 45873 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
rapu76
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #30 : 26.05.2009 20:12:22 »

No enpä ole huomannut, että täällä nyt mitään sen kummempaa muiden aliarvioimista tms. olisi. Itse tosin skippaan isoimman osan kirjoituksista ja topiceista, joten miksipä ne minua häiritsisivätkään. Valikoiva kuulo ja valikoiva lukutaito Grin  Nykyään taidan lähinnä kurkata vaan tuon transiittilistan, kun ei ole oikein aikaa enempään. Ja huvitustakaan juuri nyt. Mut ehkä taas syyspimeillä...
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #31 : 26.05.2009 20:58:10 »

Olen varmasti jo lujaa vauhtia ansaitsemassa bannia
tälle saitille, syystä, että kehtaan (vieläkin) kritisoida paitsi modetointia,
niin myöskin yksittäisiä kirjoituksia esim. niiden asiavirheellisyyksistä
ja suoranaisista valeista.

Bannia ei ainakaan minun puoleltani tule koskaan saamaan vain sen takia, että kritisoi moderointia. Kritiikki on aina tärkeää, oli kyse mistä asiasta tahansa (liiallisuuksiin kuitenkaan menemättä ihan oman mielenterveyden takaamiseksi). Smiley Minusta on ainakin tärkeä saada palautetta ja toivonkin, että sitä tulee jatkossakin.

Asioista saa ja pitääkin keskustella ja monelta kannalta, mutta muiden loukkaaminen on kaikkien nettietikettien vastaista ja pitäisi ihan tosielämän puoleltakin olla selvää, että sellainen osoittaa huonoa empatiakykyä ja ymmärrystä. Siksi sitä ei täälläkään suora.

Kritiikki ja asioiden arvostelu on totta kai sallittua, mutta henkilökohtaiset jutut eivät kuulu kenenkään arvostelukykyjen alueelle, myöskään siis täällä. Smiley
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #32 : 27.05.2009 08:07:11 »

hyvä Ebenia, ihmettelen kovasti miksi olen käyttänyt aikaani auttamiseen ja hauskuuttamiseen, kun joillain on tärkeiden kiireittensä keskellä ainoa motiivi lähteä jokaiseen alkamaani keskusteluun viisastelemaan. en ole lukitsemassani ketjussa sanonut yhtään valetta, toisaalta en ala astrosivulla talousasioista viilaamaan pilkkua. vaaleanpunaisuuksia taitaa tulla ihan tiettyjen kirjoittajien jutuissa itsessään. täällä on joitain harvoja suoraan taloutta koskevia topicceja, joihin olen kirjoitellut mm erään valuuttafirman juttuja.

on erittäin epämiellyttävää toimia piristäjänä sivulla, jossa jatkuvasti - lähinnä yksi henkilö - pilaa tunnelmaa. joten ajankäyttöni asiassa lopetettu. myöskään ei ole kiinnostusta alkaa saivartelemaan, mikäli välitän tänne jonkun kanavoinnin, jonka ideana on avartaa ihmisten ajattelua. toivottavasti vastaanottajilla on omakohtaista kykyä arvioida mikä on henkisesti kohottavaa/ mahdollista/positiivista/tms. esim.

http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=8166.15

ja kerran vielä: SUURI ENEMMISTÖ täällä on mukavia, mutta riitoihin kun ei ole aikaa/ intressiä  vaaka - olen itse kritisoinut astrologian paikkaansapitävyyttä jo moneen kertaan ja myöskin sanonut, mikä on ollut ok.

« Viimeksi muokattu: 28.05.2009 08:43:54 kirjoittanut ^^star^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #33 : 27.05.2009 14:41:24 »

Niin, no minähän en valitettavasti voi vaikuttaa siihen miten ihmiset päättävät omat petinsä pedata ja miten haluavat käyttäytyä. Olen pahoillani että olet kokenut olosi epämukavaksi.

Toivotaan, että kaikki jatkossa miettivät, mitä kirjoittelevat tai enemmänkin miksi kirjoittelevat. Smiley Jokaisen motiivina tällä foorumilla pitäisi kuitenkin olla enemmänkin jotain positiivista ja sitä että saa antaa muille, toisin kuin ottaa.

Kestäkäämme yhdessä toisiamme!  Grin
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Asterix
Vieras
« Vastaus #34 : 27.05.2009 14:55:54 »

Niin Ebenia, meillä on sitten "virtahepo foormissa",
että kaikki niin kuin tietää, että tietää,
mutta siitä ei saa (julkisesti) ääneen puhua.

Siis, että antaa vaan rajatonta empatiaa ja ymmärrystä loputtomasti
kritisoimatta, valittamatta, välittämättä ja sanomatta totuutta
ja palvella vain "virtahevon" tarpeita
ja unohtaa omat kiinnostuksen aiheet tällä foorumilla.

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #35 : 27.05.2009 15:44:15 »

Arkiviisun (joka vaihtoi nimmaria ja viisaasti etääntyikin palstasta) ja Rakkauden Valon raikkaita, positiivisia+empaattisia tuulahduksia aina kiva lukea.. siis parina esimerkkinä.. mutten nyt luettele näitä nimiä, kun joku huomaa ettei ole mainittu.. vaikka pidänkin diamondista (bisnesnainen) ja niin edelleen, Ippuskasta... Esmiralda.. no teitä on monta..

kuvittelisin että 40-50 vuotiailla ihmisillä on aika paljon elämänkokemusta ja henkistäkin ikää, ettei niitä sammakoita niin paljon putoile eikä aika mene muiden kalvamiseen, taitaa olla itsetunto kohillaan.. mutta lähdenkin tästä!  
« Viimeksi muokattu: 28.05.2009 08:44:07 kirjoittanut ^^star^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
rapu76
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #36 : 27.05.2009 16:23:11 »

en usko, että kellään on mitään erilaisia mielipiteitä (kriittisiäkään) vastaan, mutta mitä rakentavaa on siinä, jos esittää ne tyyliin "sinä olet tyhmä kun ajattelet noin, minä ajattelen asiasta näin ja olen oikeassa-aina".
tallennettu
Alva
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #37 : 27.05.2009 17:11:51 »

Hmm, pakko alkaa jo kommentoimaan, vaikka olenkin ihan uusi täällä  Smiley

Olen mielenkiinnolla lukenut keskusteluja forumilla ja niistä paljon tietysti itselleni saanut, se on mielestäni tämän forumin anti  smitten

Mutta mutta, rehellisyyden nimissä, en kyllä ole paljon jaksellut kommentoida mihinkään ketjuihin, koska kovin tuntuu olevan välillä jos jonkinlaista "kränää" täällä...  Undecided Se on hienoa, että täällä myös jotkut jaksavat hmm noh, kinata kuka on oikeassa, meitähän on moneksi  Wink Itse paaaljooonn mielummin kirjoittelisin tarinoita/kokemuksia, jos täällä olisi jotenkin paremmat energiat. Varsinkin tänne tullessani elämäni on kaaottista ja voin todella huonosti ja nämä huonot energiat täällä saivat minut kiltisti väistymään sivuun  :Smiley

Voin kertoa etten todellakaan ole samaa mieltä kaikkien kanssa, mutta en myöskään ole ihmisenä sellainen, että jaksaisin tuhlata omaa hyvää energiaani asioista kiistelemiseen. Otan itse mielelläni kritiikkiä vastaan, melkoisen hyvin vielä kuten myös annan kritiikkiä. Mutta täällä on mielestäni se ongelma, että kaikki ei osaa ottaa kritiikkiä hyvin / ei ehkä antaa sitä myöskään.

Miksi yleensä hermostua kritiikistä, eikö kannattaisi olla vaan cool  Cool ja jättää huomioimatta tai kiltisti myöntää olleensa väärässä tms (riippuen asiasta tietysti). Toki, ihmismäistä on reagoida puolustellen tmv. Mutta, myös "rise above it" toimii  smitten
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #38 : 27.05.2009 19:09:30 »

Niin

Mutta sanottakoon näin, että vaikka olisikin toisella kannalla vaikka Sashan kanssa, niin on vain luotettava itseensä siinä määrin että voi sen myös ääneen sanoa koska siinä ei ole mitään väärää. Ei toisessa ihmisessä eikä eriävissä mielipiteissä, ja hörhöilyn sekä jeesustelun nimissä monet vain panttaavat tuntojaan suotta.

Jos todella sanoo vain sen miltä itsessä tuntuu ja uskaltaa nähdä myös itsestä projisoituvat tunteensa toisissa - ei koskaan onnistu loukkaamaan ketään.

Ainakin olen huomannut olevani melkoinen Lucifer monessakin mielessä koska tökin tietämättäni ja tahtomattani ihmisten kipupisteitä vain olemalla olemassa. Ja tälleen foorumillakin se onnistuu kyllä.

Aivan ja tämä pitäisi olla itsestään selvää
ja oikeus kaikille kirjoittajille. Smiley

Myönnän auliisti, että varsin suorapuheinen ihminen,
(ja tosiaankin vain ihminen) Shocked
eikä minun energiatasoni kärsi suuntaan tai toiseen mitenkään,
että sanon asiat niin kuin ne näen.
Tiedostan myöskin sen, että pelkkä olemassa oloni häiritsee
kuin myös sen, että koska olen se, joka uskaltaa sanoa asiat suoraan,
saan kuin väkisin sellaisen HannuKarpo-viitan harteilleni,
että sano-sinä-siitä-kun-sinä-uskallat-sanoa
tai sitten, että hyva-hyva-että-otit-asian-puheeksi.

Tämä näkyy YV:ni puolella.

Tiedostan myöskin sen, että kirjoituksiani luetaan ja noteerataan.

Älä-kuule-näe-lue-sano-välitä-meininki
-koska olen inhimillinen ihminen, en jeesustelija,
enkä kovin henkevä, enkä henkiolento
ja käytän ihmisen luomaa järjestelmää,
jossa on ihmisen luomat säännöt, oletan, että ne säännöt
koskevat kaikkia ihmisiä samalla tavalla.

No, onhan toki niin, että täällä on kirjoittajia,
jotka kokevat olevansa henkiolentoja
ja varmaan heitä varten on omat sääntönsä.  :Smiley Tongue

Oletan myöskin, että jokaisella ihmisellä on oikeus kirjoittaa mielipiteensä, omasta elämästään ja asiasta pelkäämättä, että joku (mahdollisesti henkiolento)
hyökkää ja/tai sabotoi off topic-aiheilla ketjua.

Koska elän inhimillistä ihmisen elämää erilaisessa kulttuurissa
ja maassa, kuin myöskin inhimillisenä (myöskin fyysisenä) ihmisenä
olen mahdollistanut itselleni sellaisia asioita, jotka olisivat
hankalampia mahdollistaa maassa ja kulttuurissa,
jossa valtaosa tämän saitin kirjoittajista elää,
tiedostan, että törmäyskurssilla ollaan.

Siksipä olen alkanut välttämään ja minimoimaan
kirjoittamasta oman elämäni tapahtumista
minkään astrologisen tai henkimaailma-topicien yhteydessä.
Syy myöskin, miksi lopetin blogin pitämisen tällä saitilla.

Ja prkle tätä kierrellen kaarrellen blah-blahn jauhamista tickedoff
minä olen inhimillinen ihminen ja jumal'auta, nautin siitä,
niin suoraan sanottuna, jos esim. kirjoitan,
että ex-mieheni on mielestäni paremman näköinen kuin Beckham, niin miten hemmetissä se voi loukata ketään niin paljon,
että siitä pitää valittaa modeille ja tehdä vielä ihan oma topic,
kuinka saakelin loukkaavaa ko. teksti on?

Ja tämä on yksittäinen esimerkki ihan oikeasta topicista.

Henkisyys on loistava juttu harrastaa, mutta katastrofaalista,
kun unohdetaan talonpoikaisjärjen käyttö.
tallennettu
Alva
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #39 : 27.05.2009 20:26:15 »

Mun mielestä tuossa viestissäsi Sasha oli kaikki tarpeellinen sanottu, hienosti kirjoitettu  Smiley

Kaikki eivät ole noin suorapuheisia kuin sinä Sasha, mutta varmasti monet voisivat sinusta ottaa oppia, minä ainakin  angel

tallennettu
julyette
Vieras
« Vastaus #40 : 27.05.2009 21:02:41 »

Minua ei henk.koht. kovin innosta keskustella esim. ihmisen kanssa,
joka elää satoja vuosia sitten olleessa menneessä elämässään
ja pohtii syntymäkarttaansa sitä mennyttä elämää vasten

Henkisestä/esoteerisesta astrologiasta kiinnostuneet eivät elä menneisyydessä sen enempää kuin kukaan muukaan. He vain näkevät menneisyyden yhtenä osasyynä siihen minkälaisia he nyt ovat.
Tällä forumilla on niin älyttömän vähän henkistä astrologiaa, että aika käsittämätöntä, että siitäkin vähästä joku vielä huomauttelee.  Undecided
« Viimeksi muokattu: 27.05.2009 21:04:16 kirjoittanut julyette » tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #41 : 27.05.2009 21:18:25 »

Minun mielestä kaikkea pitää ja saa olla, mutta kun alkaa arvioida, arvostella tai osoitella toisia, niin useinhan siinä saa takaisin. Kuitenkin se aina liikuttaa jotakin. Ja eikö se ole hyvä! Seisonut vesi on pahasta.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #42 : 28.05.2009 08:16:25 »

ihmettelen miksi menneet elämät eivät voisi olla yksi osa ihmisen kokonaisuutta? itse en ainakaan niitä mieti day by day. en ole niin TYHMÄ että luulisin eläväni jossain menneessä elämässä - vaikka kaikki elämät ovatkin läsnä nyt, energiatasolla. mistä nerous syntyy? sekin on yksi hyvä syy uskoa jälleensyntymään.

ja edelleen kanavoinneista kukin saa olla sitä mieltä mitä on.

itsekään en jaksa riitaisaa tunnelmaa palstalla, mutta sitten on vaihtoehdot: älä kirjoita/ välitä viestejä mutta evvk mitä joku sanoo. tosi elämässä voi kumma kyllä helpommin välttää ikäviä ihmisiä! heh, ja olla vaikkapa mukavien miesten/tuttavien seurassa - silloin tällöin. 

oli muuten ihanaa taas matkailun parissa.. kannustavia positiivisia ihmisiä, firma joka vain nousee "taantumassa" (joka lie kohta ohi) ja UPEITA MATKAKOHTEITA! wow.

Smiley
« Viimeksi muokattu: 28.05.2009 08:44:24 kirjoittanut ^^star^^ » tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #43 : 28.05.2009 08:28:39 »

että ex-mieheni on mielestäni paremman näköinen kuin Beckham, niin miten hemmetissä se voi loukata ketään niin paljon,
että siitä pitää valittaa modeille ja tehdä vielä ihan oma topic,
kuinka saakelin loukkaavaa ko. teksti on?

**Sasha, tuo nyt oli vitsi.. koeta jo myöntää itsellesi että sinulla on käsittämätön angsti allekirjoittanutta kohtaan ja tulen ilmoittamaan juttusi edelleen valvojille, milloin palstalla olen. kirjoittelusi on aivan käsittämätöntä kun vertaan muihin, jotka kirjoittavat fiksusti.

ihmettelin silloin että miksi joku ei-asiaankuuluva viesti saa jäädä (saivartelin sillä, saako jotain julkkista "haukkua"), kun joku oma täysin asiaankuuluva poistettiin.

hyvä, siis henkimaailmatopicit KUNNIAAN! 

« Viimeksi muokattu: 07.06.2009 10:18:29 kirjoittanut ^Conchenn^ » tallennettu

T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #44 : 28.05.2009 08:30:04 »

Samasta syystä minullakin on välillä ollut pitkähköjäkin taukoja poissa Astrolta  Wink  Välillä täällä on ihan tolkuttoman hyvä henki ja upeat energiat, jolloin energisoituu itsekin kirjoittamaan. Lisäksi täällä on muutama todellinen asiantuntija, joiden viestejä kaipailen aina silloin, kun he pitävät "taukoa". Ja välillä sitten on niitä kinoja... Itse ainakin saan kinata niin paljon tosielämässäkin, etten netissä enää viitsi  Cheesy  Jätän yleensä ketjun lukematta, kun juttu lähtee sille linjalle, mutta jollekin sekin on varmasti eräänlainen henkireikä.
Ja oli miten oli, silti palaan tänne yhä uudestaan  smitten

Vaikken ole ollut täällä edes vuotta, niin jotenkin mun mielenkiinto on hiipunut. Välillä tuntuu, että täällä on jotain teinejä kirjoittamassa jotain höpinää. Toki leikkimielisyyden ymmärrän, olenhan itsekkin sellainen. Jotenkin sellaista asiantuntevampaa vuorovaikutusta kaipaan! Kovin epäilen joiteden aiheiden todellisuuden perää.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6
  Tulostusversio  

Siirry: