^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #45 : 28.05.2009 08:28:39 » |
|
että ex-mieheni on mielestäni paremman näköinen kuin Beckham, niin miten hemmetissä se voi loukata ketään niin paljon, että siitä pitää valittaa modeille ja tehdä vielä ihan oma topic, kuinka saakelin loukkaavaa ko. teksti on?**Sasha, tuo nyt oli vitsi.. koeta jo myöntää itsellesi että sinulla on käsittämätön angsti allekirjoittanutta kohtaan ja tulen ilmoittamaan juttusi edelleen valvojille, milloin palstalla olen. kirjoittelusi on aivan käsittämätöntä kun vertaan muihin, jotka kirjoittavat fiksusti.
ihmettelin silloin että miksi joku ei-asiaankuuluva viesti saa jäädä (saivartelin sillä, saako jotain julkkista "haukkua"), kun joku oma täysin asiaankuuluva poistettiin.
hyvä, siis henkimaailmatopicit KUNNIAAN!
|
|
« Viimeksi muokattu: 07.06.2009 10:18:29 kirjoittanut ^Conchenn^ »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
T-H
|
|
« Vastaus #46 : 28.05.2009 08:30:04 » |
|
Samasta syystä minullakin on välillä ollut pitkähköjäkin taukoja poissa Astrolta Välillä täällä on ihan tolkuttoman hyvä henki ja upeat energiat, jolloin energisoituu itsekin kirjoittamaan. Lisäksi täällä on muutama todellinen asiantuntija, joiden viestejä kaipailen aina silloin, kun he pitävät "taukoa". Ja välillä sitten on niitä kinoja... Itse ainakin saan kinata niin paljon tosielämässäkin, etten netissä enää viitsi Jätän yleensä ketjun lukematta, kun juttu lähtee sille linjalle, mutta jollekin sekin on varmasti eräänlainen henkireikä. Ja oli miten oli, silti palaan tänne yhä uudestaan Vaikken ole ollut täällä edes vuotta, niin jotenkin mun mielenkiinto on hiipunut. Välillä tuntuu, että täällä on jotain teinejä kirjoittamassa jotain höpinää. Toki leikkimielisyyden ymmärrän, olenhan itsekkin sellainen. Jotenkin sellaista asiantuntevampaa vuorovaikutusta kaipaan! Kovin epäilen joiteden aiheiden todellisuuden perää.
|
|
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
* Nousu Neitsyt * NativeAmerican Haukka
|
|
|
T-H
|
|
« Vastaus #47 : 28.05.2009 08:39:16 » |
|
Netin kautta tapahtuva vuorovaikutus on ihan kyllä samanlaista kuin live-elämässäkin. Mikse tunteet kiehuis ihan yhtälailla? Sellainen jumalaton korkealentoinen "asiatieto" mitä täällä tapaa, jonka paikkaansa pitävyyttä ei millään aina voida todistaa; kuten esim Entiset elämät! Haluaisin saada ihan konrkeettista tietoa, että millaista se sellainen elämä on ollut jos on useamma kerran täällä maanpäällä tallustellut. Taikka sitten selvänäkö, jos haluaa saada parantavaa energiaa. Itse sitä täältä olen kerran kysynyt, niin voi kauhia mitä aivan käsittämötäntä soopaa tulee useamman kirjoittajan näppiksistä.
Haluaisin saada ihan kunnon tuntumaa, niin että sen voi ihan tuntea!
|
|
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #48 : 28.05.2009 08:41:06 » |
|
hm, itse en ainakaan kohtaa bisneksissä ja henkisissä piireissä samantyyppistä raivopäisyyttä, niin että vertailukohdetta riittää.. ehkäpä sitten joissain projekteissa, mutta hymähdän niille. niin ja jos ihmiset kokevat henkimaailman, inkarnaatiot, energiat eri tavoin, mitäpä siitäkään kiistelemään.
|
|
« Viimeksi muokattu: 28.05.2009 09:03:21 kirjoittanut ^^star^^ »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
T-H
|
|
« Vastaus #49 : 28.05.2009 08:44:56 » |
|
Hei, Star. On ihan kait sellainen sääntö, että työpaikalla et voi räyhätä alaistesi silmille yhtä vapaamielisesti kuin esim täällä netissä. Se on ihan totta kyllä.
|
|
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
|
|
|
rovatar
|
|
« Vastaus #50 : 28.05.2009 09:41:36 » |
|
Minua kaikista eniten tällä foorumilla kiinnostaa astrologiset asiat, ne luen aina. Olen oppinut astrologiasta täällä monia asioita ja saanut uusia ahaa-elämyksiä. Karma ja entiset elämät kiinnostavat myös.
Kanavointeja en lue paljon koskaan, silti niitä saa kyllä kirjoitella, aina jotain muuta ne voivat kiinnostaa. On paljon muitakin juttuja joiden yli hyppään, koska ne eivät ole, tällä hetkellä ainakaan, minua kiinnostavia. On myös kirjoittajia, joiden tekstejä ja ajatuksia luen mielellään, toisten yli hyppään. Niin varmaan meillä kaikilla.
Sehän tässä onkin hyvä, tähän netin ulkopuoliseen elämään verrattuna, ettei tarvitse kuunnella juttuja/ihmisiä, joita ei halua. Se taas, joka lukee ja niistä ärsyyntyy, on itse valinnut lukeeko. Ja oman reagointi tapansa siihen. :
Kyllä minäkin välillä ärsyynnyn tiettyihin asioihin ja näppäimistöltäni lähtee, ennen harkintaa, tekstiä, jota saatan harmitella jälkeenpäin. Mutta sitten jään miettimään, mikä minut sai ärsyyntymään…mikä minussa sai tuon tunteen aikaan?
Sitten yritän ymmärtää, että toinen on vain niin erilainen ja hänellä on erilainen maailmankuva ja ajatusmaailma. Eikä minun ole yhtään sen parempi, eikä hänenkään. Kullakin vain itselleen ominainen. Ja kaikissa meissä on varmasti oppimista. Myös toisiltaan.
Minä tykkään kun mahdollisimman erilaiset ihmiset, erilaisine mielipiteineen kirjoittelevat, nuoresta vanhempiin. Aina jokaiselle löytyy lukijansa.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Kauris, AC Skorppari, Kuu Kaksonen. Merkurius Jousimies. Venus Kauris. Sideerinen Jousimies. Keltainen Kosminen Aurinko.
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #51 : 29.05.2009 13:30:57 » |
|
Sitä paitsi Astrolla syvempikin henkisyys pysyy yleensä sopivan maadottuneena, joten tällainen piilevä inhorealistikin pysyy kärryillä Henkinen astrologia kiinnostaisi kovastikin, joten kaikki siitä tietävät, perustakaahan vaikkapa oma ketju...! Tämä tulee kuokkimaan Hmmm.. tuo maadottuneisuus/inhorealistisuus on kait näkemysasia, että miten kukin kokee...? Jos täältä häviää nämä viimeisimmätkin todelliset astrologian harrastelijat muille saiteille -syystä sun toisesta, niin ei ole paljon kuokkimista.
Minulla ei ole mitään henkisyyttä vastaan, kerrataan tämä nyt tämän -retroilun vuoksi rautalangasta, vaan mielikuvituksellisia ja valheellisia topiceja/viestejä vastaan.
Minusta on turhauttavaa keskustella vakavasti asiasta/ongelmasta, joka ei selvästi ole totta ja realistista. Sama, kun minä alottaisin topicin siitä, kuinka minulla on jumalaton ongelma, kun rakastajani Donald Trump on niin shaakelin ruma, että en pysy naimaan sen kanssa muuta kuin takaapäin ja silti minua häiritsee, että se sen pitkä kaljunpeittotukka valuu aktin aikana persustani päälle ilkeästi kutittamaan, mutta kun minulla ei ole töitä, niin tarvitsen häntä.
Mitä tulee itse henkisyys topiceihin, niin myönnän toki, että tällä hetkellä minulla tulee silmistä ja korvista ulos näitä luentoja ja kanavointeja enkeleiltä ja mestareilta ja kuolleilta persoonilta ja jumalilta, joita jääkaapissani oleva kananmuna on kykenevä antamaan.
Vai väitättekö ettei muka pysty, te, jotka uskotte enkeleitä ja mestareita, että kaikki elollinen/luonnollinen ovat samaa energiaa?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
rovatar
|
|
« Vastaus #52 : 29.05.2009 13:48:47 » |
|
Minulla ei ole mitään henkisyyttä vastaan, kerrataan tämä nyt tämän -retroilun vuoksi rautalangasta, vaan mielikuvituksellisia ja valheellisia topiceja/viestejä vastaan.
Sama, kun minä alottaisin topicin siitä, kuinka minulla on jumalaton ongelma, kun rakastajani Donald Trump on niin shaakelin ruma, että en pysy naimaan sen kanssa muuta kuin takaapäin ja silti minua häiritsee, että se sen pitkä kaljunpeittotukka valuu aktin aikana persustani päälle ilkeästi kutittamaan, mutta kun minulla ei ole töitä, niin tarvitsen häntä.
Oi mie haluaisin kommentoida... :
mut mie pysty....
ku minua niin naurattaa.... Sasha..pärkkele...
Mie sitte arvostan ihmisiä, joilla on noin nokkela ja nopea älynjuoksu!!!!
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Kauris, AC Skorppari, Kuu Kaksonen. Merkurius Jousimies. Venus Kauris. Sideerinen Jousimies. Keltainen Kosminen Aurinko.
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #53 : 29.05.2009 17:08:00 » |
|
Nyt on mukava!! Kuuluu räkänaurua!
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Minerwa
|
|
« Vastaus #54 : 29.05.2009 17:55:26 » |
|
Päätinkin poistaa viestini koko ketjusta, koska joku innostui pilkkaamaan - kuten sanottu, en tykkää kinata. Sorry muut...
|
|
|
tallennettu
|
"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."
Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
|
|
|
rovatar
|
|
« Vastaus #55 : 29.05.2009 17:55:48 » |
|
Ei toki se ole luennoitsijan vika?
Ei toki, en sitä niin ajattele. Pikemminkin tosiaan totesin itse olevani väärässä paikassa väärään aikaan ... Ymmärryskyvyssä ei sinänsä ole vikaa, vaikka joku niin halusikin heti tulkita Niin astromaista
[/color]ja höh... en mie ainakaan sinun ymmärryksen määrää miettinyt... luetun perusteella se on keskivertoa parempi.. ja tääkin vain tällä ymmärryksellä... Monesti sitä vain tulee syyttäneeksi kanavoijaa/ luennoitsijaa/ opettajaa, asiasta josta ei Itse ymmärrä... Väärä ihminen väärässä paikassa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #56 : 29.05.2009 18:19:52 » |
|
Päätinkin poistaa viestini koko ketjusta, koska joku innostui pilkkaamaan - kuten sanottu, en tykkää kinata. Sorry muut... Huh...? Se en ollut minä! Olin kirjautuneena pois koko Astrolta vaivaiset 10-20 min, -kävin jääkaapilla- ja sinä aikana jo?!
Jos se oli tuo Rovattaren kirjoitus, niin olisitko nyt pikkyyyysen herkkänahkainen, -minä kun en löydä siitä mitään pilkkaa tai loukkaa?
Näin yleisesti puhuen, tarkoittamatta ketään erityistä, niin olen miettinyt, että pitäisi ja olisi aiheellista aloittaa topic, -paitsi nyt Astro-foorumin anti, jonka Esmiralda on fiksusti aloittanut- niin myöskin tuosta herkkänahkaisuudesta.
Kappas ihan esimerkkinä Ohjeet-osiosta ja valitustopic Miksi; http://www.astro.fi/forum/index.php?action=post;quote=230186;topic=27834.15;num_replies=55;sesc=80192773af522038197ba89763a29fd1Kiitti, mutta öh.. Minulle ei riitä pelkät kuvat ja unelmat. Aitona ja elävänä parempi. Ex-vaakanikin on paremman näköinen kuin Beckham. Ja sitten...poistatteko Sashan viestin, jossa hän kehuu jotakuta miestä Beckhamin kustannuksella ....ja kun miettii, kuinka monta valitustopicia on pystyssä pelkästään tälläisten viestien vuoksi, : niin eikö teidänkin mielestä olisi aika puhua pikkyyyysen liian herkästä, oikeaa elämää kestämättömästä persnahasta?
|
|
« Viimeksi muokattu: 29.05.2009 18:29:29 kirjoittanut Sasha »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #58 : 29.05.2009 19:38:10 » |
|
No jos nyt mentäsi tuohon Astrofoorumin antiin, niin antaa se joskus hauskoja ja mielenkiintoisia hetkiä kuitenkin...
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #59 : 29.05.2009 20:57:51 » |
|
oikeassa elämässäni ei edelleen ole ketäääääääään sellaista tapausta kuin Sasha, ajatteles millaisen kunnian saat; jälleen sotket asiat, ei ole kuin YKSI topic sori, jonne olen keräillyt epäasialliset kommenttisi, kun niitä satelee (voisin ryhtyä keräilijäksi siinä lajissa, olet niin uuttera )
nettikeskustelu on netti"keskustelua"
kieltämättä on usein rasittavaa 1) katsoa asioita astrologian kautta, kun ajatus on täysin rajoittamaton, 2) tosin alatyyli ja hiekkalaatikkotasoinen kinaaminen ei kiinnosta !
esim olin todella sivistyneessä seurassa, kansainvälisen firman esittely ja risteily, fiksu tj kätteli kaikkia kestitsemisen jälkeen; niin mitä järkeä sen jälkeen olisi vajota persnahkatyyliin jossain astrosivulla? millään ei mene huumorikaan perille, sen huomaan.. mutta sellaista. no siis joillekin menee-
henkimaailmatopicit ovat itselleni tosi neutraaleja. astrologiapalstalla ei voine keskustella ilman viitteitä astrologiaan, koska se on kuitenkin YRITYS analysoida taloutta, persoonia ja sen sellaista - mutta astrosellainen; sanotaanko että astrologia voisi vaikuttaa n 27% ihmisten elämään = ja loput on tekosyytä sille että on esim tietynlainen persoona tms. kun tapaan piakkoin erään miellyttävän henkistä työtä tekevän naisen, emme puhu astrologiasta vaan paljon syvemmistä aiheista. ja jos tapaan erään toisen, tuskin silloinkaan. eikä eräs joogaohjaajakaan puhunut astrologiasta, vaan henkisten kirjojen käännöstyöstä, kursseista jne.
eli henk koht olen löytänyt astrologian rajat, onhan sitten se kosmologia, henkimaailma, sielu/inkarnaatiot, numerologia, astronomia, mestarit, vaihtoehtohoidot.. jne.. henki/ materiateema on kiintoisa.
NAMASTE= jumaluus minussa tervehtii jumaluutta sinussa eikö
* "I bow to that inherent in you" ("That" refers to divinity, or that which is divine') * "I respect that divinity within you that is also within me." (Here, "that" refers to divinity, or that which is divine.) * "The light within me honors the light within you." (in yoga)
The word is derived from Sanskrit (namas): to bow, obeisance, reverential salutation, and (te): "to you".[1] Namaskar is considered a slightly more formal version than namaste but both express deep respect. It is commonly used in India and Nepal by Hindus, Jains and Buddhists, and many continue to use this outside the Indian subcontinent. Namaste and Namaskar are used commonly in Northern India. However, Namaskara and Namaskaram are used in Southern part of India, instead of Namaste.
* "I honor the Spirit in you which is also in me." -- attributed to author Deepak Chopra[3] * "I honor the place in you in which the entire Universe dwells, I honor the place in you which is of Love, of Integrity, of Wisdom and of Peace. When you are in that place in you, and I am in that place in me, we are One."[4][5] * "I salute the God within you." * "Your spirit and my spirit are ONE." -- attributed to Lilias Folan's shared teachings from her journeys to India.[citation needed] * "That which is of the Divine in me greets that which is of the Divine in you."[6] * "The Divinity within me perceives and adores the Divinity within you."[7] * "All that is best and highest in me greets/salutes all that is best and highest in you." * "I greet the God within."
|
|
« Viimeksi muokattu: 29.05.2009 21:58:56 kirjoittanut ^^star^^ »
|
tallennettu
|
|
|
|
|