Sivuja: 1 ... 4 5 [6]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Astro-foorumin anti?  (Luettu 45942 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #75 : 12.08.2009 18:32:13 »

kirjoitettaisko yhdessä astrofoorumi-kirja??

karmeimmat loukkaukset, hurjimmat paljastukset, suurimmat uskonriidat jne? suurimmat rakkauden viisaudet tms?
  2funny

Loistava idea. Vois mennä hyvin kaupaksi vaikka Minä Olen messuilla.  2funny Cheesy smitten

Onneksi kuitenkin minulla on mies, ystävät, työ ja opiskelu,
jotka kyllä pudottavat jalat maahan ja iskevät järjen käteen
-viimeistään maanantaina,
jos esim. viikonloppu on tullut vietettyä yksin henkisissä merkeissä. Tongue[/color]

Niinpä niin, mutta kun sehän siinä juuri on, että näiden asioiden on hyvä olla tasapainossa.  Wink Itse juuri välillä kun kyllästyy siihen arkeen, opiskeluun, kokkaukseen, pyykkäykseen, lasten hoitoon yms. todella arkiseen niin haluaa ja kaipaa sitä henkistä puolta. Vaikka eikös se henkinen ole kuitenkin mukana siinä arjessakin?  Wink Ne menevät limittäin ja lomittain.  angel

No justiinsa näin!

Tätä ikäänkuin kautta rantain hain, mutta unohdin mainita! Grin 2funny

Unohda RV ne arkesi asiat, lapset miehet jne ja tule vääntämään
kanssani jokin mielenkiintoinen topic, niin porukka on jälleen happy,
kun saavat tasapuolisesti henkistä ja maallista sirkusta elämäänsä. Cheesy

Saadaan ainakin hyvät naurut (omista jutuista), kun tavataan! Cheesy

2funny smitten  Wink Mikäs aihe me tänne keksittäis? Pohtii... :Smiley Vai väännetäänkö tavatessa kättä ja se kumpi häviää joutuu keksimään sen aiheen.  2funny  smitten Itseasiassa tuo henkinen ja maallinen sirkus olisi hyvä aihe jo sinällään ja voisi poikia juttua...  :Smiley
tallennettu
Posti
Kohtuuastroilija
**

Toivo elää ja niin minäkin!

Profiili
« Vastaus #76 : 12.08.2009 18:47:10 »

Höh!  crazy2 Minä kun olen luullut, että tämä maailmanlopun ja uuden ajan tarkoitus nimenomaan on arkisen ja henkisen yhteensovittaminen. Siksi en ole ollut huolissani, kun hörhöt alkaa pohtia myös arkea ja materialistit henkisyyttä. Hyvä, että saadaan aiheesta uusi kirja. Varmasti foorumilta löytyy materiaali. RV:n henkinen ja maallinen sirkus on hyvä aihe kirjalle. Sen kirjan minäkin ostan ja luen tarkkaan. Cheesy
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #77 : 12.08.2009 18:58:41 »

Höh!  crazy2 Minä kun olen luullut, että tämä maailmanlopun ja uuden ajan tarkoitus nimenomaan on arkisen ja henkisen yhteensovittaminen. Siksi en ole ollut huolissani, kun hörhöt alkaa pohtia myös arkea ja materialistit henkisyyttä. Hyvä, että saadaan aiheesta uusi kirja. Varmasti foorumilta löytyy materiaali. RV:n henkinen ja maallinen sirkus on hyvä aihe kirjalle. Sen kirjan minäkin ostan ja luen tarkkaan. Cheesy

Dodii!!! smitten angel Wink   Cheesy Paitsi, että itseasiassa Sasha tuon aiheen ilmoille heitti ja Verdandi tuon kirjan kirjoittamisen. Wink Jääkö kirjoittaminen tai tekstin kokoaminen sitten minulle?  2funny
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #78 : 13.08.2009 05:31:22 »

Miten saada kaikki lukijat tyytyväiseksi samaan aikaan ja samalla eväällä?

Ja onko meidän kirjoittajien vastuulla saada jonkun toisen tarpeen täytettyä juuri niinkuin toinen haluaa, sillä aina tulee väärinkäsityksiä, toiset heränneet toisella jalalla ja toiset taas hypänneet iloisesti pystyyn kun taas toiset ovat murheen murtamia.

Hyvä toki on pohtia näitä asioita mutta edelleen ne ovat ne ikuisuusaiheet, jokainen miettiköön mitä tämä ketju merkitsee itselleen ja aiheuttaako se mahdollisesti, mikäli itse haluaa, toimenpiteitä jatkossa omissa kirjoituksissa.

Ei mitenkään eikä se ole minkään foorumin tarkoituskaan. Jokainen saa olla sellainen kuin on eikä erityisesti kenellekkään tartte alkaa mielistelemään että ois parempi olla. Toki kunnioitus pitää säilyttää puolin ja toisin, mutta aiheita voi sivuutaa, jättää kokonaan kommentoimatta tai sanoa sen goodbye!

Ja minusta Rakkauden valo on aika valoisa persoona; hyvää huumorintajua osoittaa Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #79 : 13.08.2009 05:57:32 »

Rakkauden valoa, tuota oranssipäätä... Wink Mukava ihminen tuntuu olevan Smiley

Ja kun tuo Vernandi won writer Wink kirjoitti aiemmin, että "voitais kehitellä foorumin synnit/sallitut teos/sanat"... anyway- kirjanen niin kyllä tuo Sashan Apua ongelmiisi-topikki on ihan taskupokkarin vertainen

Mitäs sanotte? Cheesy
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #80 : 13.08.2009 06:15:32 »

Kyllä kuuluu Grin

No tuosta kirjaosuudesta; Satiirista huumoria. Uskon että puree hyvin useanlaiseen lukijakuntaan. Ei myöskään (pahemmin) loukkaa ketään, tai satiirin on tarkoitus näpäyttää jonkin verran, kyse on siitä kestääkö sitä mitä toisista kerrotaan. Helkkarin hyvältä Sashan älynvälys tuntuu Kiss

En ole pitkään aikaan nauranut niin, että sattuu ihan kunnolla masuun coolsmiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #81 : 13.08.2009 06:27:53 »

Aijaijai kun aihe on niin kutkuttava  Kiss Wink

Teenkö jo listaa:

- Sinä eli kaulakoru
- Minä eli T-H

.....
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #82 : 13.08.2009 08:04:48 »

Ai mahdoton...  :Smiley Kiitoksia vain kommenteista.  Grin Olen tällainen oranssinen "valopää" juu.  2funny  smitten mutta tosiaan kenellä liikenisi aikaa ja energiaa tuollaisen kirjan tekemiseen?  :Smiley
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #83 : 13.08.2009 09:18:07 »

Palatakseni Esmiraldan alkuperäiseen kysymykseen, niin itse olen ollut foorumilla vuodesta 2003 lähtien ja oppinut käytännössä kaiken astrologiani täältä (ja osin muilta keskustelupalstoilta). En ole käynyt ainuttakaan kurssia ja kirjojakin aloin ostaa vasta 3 vuotta sitten - tosin samat opukset tuli tätä ennen lainattua kirjastosta moneen kertaan. Kun foorumilla on edes muutama osaaja tai avulias ihminen, niin innokas oppilas saa kyllä juonen päästä kiinni varsin nopeasti. Olen saanut kehitettyä täällä myös paljon tulkintarutiinia, kun olen tutkaillut muiden ihmisten karttoja ja sitten lukenut saamani palautteen. Foorumin ehdottomasti vahvimpia valtteja on nimenomaisesti tuo mahdollisuus vuorovaikutukseen ja ne, jotka todella haluavat oppia tulkitsijoiksi, oppivat osin palautteen kautta. Näin minullekin on käynyt.

Minullahan astrologia on muodostumassa työksi, tai se on jo osin sitä. Eli ei tämä mikään turha paikka ole minulle ollut. Lisäksi olen tutustunut henkilökohtaisesti moneen foorumilaiseen, uudet ja samanhenkiset kaverit ovat aina kiva juttu!
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #84 : 13.08.2009 10:14:54 »

kyl mää voin sen kirjan koostaa sivubisneksenä, tosin on vähän toisenlaiset opukset ekana mielessä.. tällä palstalla muuten oli aikanaan sellainenkin visionääri kuin Soul joka väitti että kirjoitan ainakin 5 kirjaa.. heh, mutta piti olla scifiä eikä astroa. ja itse sitten ajattelin enemmän suhdetrillereitä tai vähän muuta tavaraa..(tiedox vaan, olen jo kirjoittanut lehtiin ja on eräskin sopimus). ja olihan tuo Mika Waltari ja Kaari Utrio sukua..  coolsmiley

Irish coffee tänään.

pitäisi sitten päättää miten paljastusten ja henkisyyden tasapainottelu menee ja oh niin, kuka olikaan meistä Oikeassa.. ja siis jos piti olla myyvä, niin seksiä ainakin.
 Grin

JUPITER JA ONNEKKUUS

"Menestys on sitä että saa haluamansa. Onni on sitä että haluaa saamansa." Näissä Liviuksen sanoissa ilmenee pitkälti Jupiterin onnekkuuden ja Venuksen onnellisuuden ero. Onnekas Jupiter, samoin kuin Jousimiehen merkkikin, on parhaimmillaan optimistinen, täynnä elämäniloa ja -uskoa, rohkeutta ja seikkailumieltä. Jupiterilla on usein loistava innostumisen kyky - jos yksi onnen kanava tukkeutuu, ei Jupiter hevin jysähdä paikoilleen vaan suuntaa toiveikkaana huomionsa uusiin mahdollisuuksiin. Uusia ovia avautuukin usein kuin taikaiskusta = näin elämä vastaa Jupiterin elämänuskoon: "Jos kieltäydyt hyväksymästä muuta kuin parhaan, usein saat sen" (W. Somerset Maugham, Jupiter 10. huoneen kärjellä).

Olemassa olevaan tyytyminen sen sijaan on harvoin Jupiterille luontaista - Jupiter haluaa eteenpäin ja ylöspäin, missä se myös yleensä onnistuu. Vaikeat kulmat eivät useinkaan tätä estä, mutta menestys ei silloin aina tyydytä, vaan ruoho on vihreämpää jossain toisaalla: "Onni on siellä missä itse et ole" (Erich Maria Remarque, Aurinko-Jupiter neliö). Jos myös Venuksella on vaikeita kulmia, voi sielunelämää hallita elämänilon asemesta lähes pakonomainen tyytymättömyys.

Sitä paitsi: Jupiter tuo joskus menestystä, jota ihminen ei edes tavoittele tai halua - hän vain joutuu kuin huomaamattaan oravanpyörään, sillä vahvat Jupiterin aspektit antavat luonteeseen usein maanisen sävyn = räiskyvää ylioptimismia, hetkellisyyttä, impulsiivisuutta, ideavuolautta, rajatonta luottamusta omiin kykyihin.
Jos Saturnus ei pitele ohjaksia - ja Mars on samalla vahva - tällainen Jupiter pursuaa energiaa ja toimii varsin äkkinäisesti, paljon aikaan saaden, vähän ennakkoon harkiten. Maanissävyinen Jupiter voi hetkittäin olla hyvinkin onnellinen, mutta onni heilahtelee rajusti sekä mielen säiden mukaan että ulkoisten tapahtumien myötä.

Psyykkisesti kasvuhakuisena ja sosiaalisesti kunnianhimoisena Jupiter reagoi joskus enemmänkin yhteisön kutsuun kuin oman sisimpänsä kuiskauksiin = oman persoonallisuuden kokonaisrakenteen kannalta tärkeimmät kyvyt voivat jäädä kehittämättä huomion keskittyessä sosiaalisen arvostuksen tavoitteluun. Tämä tietysti merkitsee sisäistä turhautumista. Jupiterin dilemman ilmaisee kuvaavasti Mika Waltari (Jupiter Askendentilla): "Mutta jokainen menestynyt mies saa sielullensa vahingon. Toiselta puolen taas lahjakkaan miehen on vaikea ajatella vain taivaan autuutta ainoaksi palkakseen..."
« Viimeksi muokattu: 13.08.2009 10:29:25 kirjoittanut ^VERÐANDI^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #85 : 13.08.2009 11:20:22 »

Huh, kun täällä käydään vuoropuhelua, ihan minäkin ahdistuin...jään miettimään monenlaista. Tuntuu että paljon nousi jotakin sydämen päälle.

Pikaisesti luin, mutta ennen kuin syvennyn, taidan käydä eräässä metsälammessa pienen uintikierroksen.  Wink
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #86 : 13.08.2009 12:04:40 »

Mitäpäs jos tehtäisiin, koko foorumin joukolla novellin tai tarinan, joka sisältäisi koko elämän kirjon ja jaettaisiin nyt sitten nämä mukavat "roolit" ja jokainen tuo oman osuutensa tarinaan. Satiiria saa tuoda toki vapaasti mutta saisi se sisältä paljon muutakin mitä elämässämme kohtaamme?

No tieräksää kun voi olla ettei onnaa koko foorumin joukolla. Eihän tuohon satiiriseen apuun ole osallistunut kuin murunen väkeä Cheesy
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #87 : 13.08.2009 17:34:54 »

Esmis paasenko mukaan uimaan-tekis hyvaa!!!
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #88 : 13.08.2009 19:42:07 »

Joo, tule perässä Diamond, viimeksi ne uintihommat jäikin tekemättä. Uimapuku ainoa asu jota en käyttänyt sillä matkalla. Mutta metsälammen vesi oli todella maitomaisen lämmintä ja hoitavaa.

Ja kun oikein vetelin pitkiä ja tänne palailin, niin kyllä minulla se TUNNE on foorumin annissakin se suurin mitä olen saanut. Kai se tämä Rapu-Skorpioni-Kalat tässä.  Huh

Jotenkin tämä Annan teksti minua syvästi liikutti, koska kyllä olen tätä sielunhätääkin  kohdannut sekä toisissa että itsessä.

Lainaus
Tänne foorumille tullaan usein sielunhädässä etsimään helpotusta ja avaimia uudenlaisiin ratkaisuihin. Harvalle tämä taitaa olla pelkkää viihdettä, vaikka siten se ehkä seläntakaakurkkijoille selitetäänkin. Julyette muistuttikin Esko Valtaojan sanonnasta: "Lopulta joku koputtaa oikeaa kohtaa kopin seinässä ja löytää salalokeron, jossa on avain" Foorumi on selvästikin ollut monelle mahdollisuuksien paikka löytää oman henkilökohtaisen salalokeronsa avain. Niin se on ollut myös minulle. Salalokeroita on varmaan loputtomasti toinen toisensa perään, mutta yksi löytö johtaa aina toiseen, nurkan takaa tulee aina jotain uutta vastaan.
Myös sitä nyt horjuvaa turvallisuuden tunnetta olen saanut täältä aiemmin ja paljon; monta sieluni reikää on täyttynyt foorumia lueskellessa. Suurin ja mittaamattomin foorumin anti on oman astrologisen elämänkatsomuksen löytyminen ja foorumin kautta tavatut ystävät.

Mutta totisinta totta on se, että hankin netin avartaakseni ajatusmaailmaani ja astrolle tulin silkasta vahingosta arkisesti horoskooppeja lukemaan. En ihmisiä etsimään tai mitään purkamaan.

Tai jotain tyhjyyttä kai koin, kun innostuin keskustelemaan. Sitten on tyhjentynyt, ehkä sen mahdollisen puhunut ja vastaan ottanut. Itkenyt ja nauranut. Ja tulee aika, että ei ole enää sanottavaa. Tulee muuta.

Eläviä ihmisiä olen täällä kohdannut ystävyyksiin saakka aivan kuten tässä reaalimaailmassanikin. Ja minä elän hyvin paljon kirjoittamalla. Se ei ole pelkkää virtuaalia. Sanat värähtelevät jokaisella sitä ominta, kuten eräs foorumilainen minulle selvitti. Minä olen ollut mukana ihan totisilla tunteilla, sydämellä ja myötätunnolla. En sitä häpeä. Olen sellainen.

Enimmäkseen olen kohdannut ihmiset tuolla yksityispuolella ja se on ollut liikuttavaa kohtaamista, sydäntä on purettu mielin määrin. En ikinä olisi uskonut sitä antia!!! Ketä minä kiittäisin, että olen saanut täällä kompuroida. Sitäkö joka antoi vinkin ilmaisesta horoskoopista? En, vaan itseäni kiitän avoimuudesta ja vastaanottavuudesta. Siitä se alkaa!

Mutta nyt astroilu kiinnostaa, kumma juttu...ja muu jää vähemmälle. Ystävät jättävät kuitenkin suuria jälkiä, tosi suuria!  smitten smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #89 : 15.08.2009 10:31:37 »

Kyllä vain, astrologian lonkerot tunkeutuvat syvälle elämän jokaisiin aukkoihin. Cool
tallennettu
Sivuja: 1 ... 4 5 [6]
  Tulostusversio  

Siirry: