Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: vesimies+skorpioni..  (Luettu 9086 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
aQuarius~
Kanta-astroilija

Au vesimies ja asc neitsyt

Profiili
« : 25.01.2006 21:28:51 »

Oon aivan rakastunut skorpionimieheen joka on nousevalta merkiltä rapu... Siinä on sitä jotain! Wink
Mites luulisitte toimivan?
Skorpioni -nousevalta rapu (mies) ja sitten minä vesimiesnainen ja nousevalta neitsyt Tongue

Itsellä on aika hyviä odotuksia tän jutun suhteen  smitten
tallennettu

Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
secret
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #1 : 25.03.2006 22:19:26 »

Moi! Cool

Mä olen ite vesimies nainen, nouseva merkki on leijona. Mun ukko on skorpioni ja nouseva rapu muistaakseni.

Me on oltu yhdessä 13 vuotta. Alkuun meillä meni loistavasti, oltiin kaikkien kavereitten mielestä ihanne pari kun ei koskaan tapella. smitten

Kyllä niitä erimielisyyksiä silti meilläkin on ollut ja aikojen myötä yhä enemmän. Mä olin ja olen suorapuheinen, sanon eka ja ajattelen vasta sitten. Olen herran herkkää sydäntä ja rakasta sukua loukannu sillä tavalla toisinaan.

Molemmat haluu olla oikeessa ja sanoo viimesen sanan joka asiaan ja se aiheuttaa törmäyskurssin. Herran pitää antaa ohjeita ja mä en voi sietää että joku neuvoo jos en ole apua pyytäny. 

Vuosien varrella on etännytty toisistamme kauas. Meillä ei ole enää vuosiin ollu mitään puhuttavaa paitsi pakolliset asiat. Mä tunnen että mua ahdistaa ja että mua yritetään alistaa. Enhän mä siihen suostu, mutta pahaa oloo se tuottaa kun mulle tärkeet jutut on miehelle toisarvosia. No hyvin olen vastannut samalla tavalla.

Sanotaan etä seksi skorpioonin kanssa on loistavaa. Puppua sanon mä. Alkuun oli ok, nykyään painajaista. Tylsää rutiinia. Herra valittaa etten haluu ja oon kylmä, Sit kerran yllätin ja näytin paljonko oikeesti haluun, niin sit se aneli armoo ei kunto kestäny. Ei vesimies kylmä oo, mutta jos kohde on väärä niin kyllä sillon on varsin jäätävä. Oikeen kohteen kun saa niin... smitten

Kostonhalusia ne skorpparit on ja niitähän ei saa jättää. Heikkojen aikojen jälkeen ehdotin eroa, mutta herra roikkui kun kravatti kaulassa. Jos jätän hän tekee mun elämän vaikeeks. No sehän ei kuitenkaan ihan tosta vaan onnistu. Taistelutahtoo löytyy tästä mimmistä ja kun sota on tavallaan jo julistettu, niin nyt tarvii vaan koota armeijansa kasaan...

Meillä tää tulee edellisistä elämistä, jossa me on kohdattu, Mä olin villi mustalainen toisen maailmasodan aikaan balkanilla tai kreikassa ja mun mies oli systeemin edustaja jonka oli pakko vahtia mua. Se on vaan jääny päälle hänelle, tässä elämässä hän on mulle edelleen vanginvartija ja pitää näennäisen suhteen kasassa pakolla.

Empä tiä paljonko tää vastas sun kysymykseen, täähän on vain meidän tarinasta osa. Mutta ehkä se suuntaa antaa mitä se voi olla tai sitten ei.

Mutta onnea ja menestystä sulle kuitenkin mikäli aiot suhdetta skorppariin kehittää. Toivon teille parempaa suhdetta kuin meillä on.
tallennettu
Nomadi
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 26.03.2006 11:55:16 »

Skorpionina kokemukseni on että vesimiehet ovat loistavia ystäviä, mutta mikään parisuhde ei kyllä toimi koska siitä tulee helposti lapsellinen valtataistelu jossa kumpikaan ei anna periksi. Skorpionina olen joissa tapauksissa kokenut olevani niin paljon vahvemmilla että pelkään murskaavani eteerisemmän vesimiehen. Veskarit taas saattavat kokea skorpionin suoraviivaisen intohimon vapautta rajoittavana. Lisäksi olen parissa veskarissa huomannut että he ihan tahallaankin yrittävät tehdä partneriaan hieman mustasukkaiseksi, mikä lie testi, se on paha paha virhe skorpionin kohtelussa.

No nää siis mun kokemuksia. Minulla on ihania veskariystäviä.
tallennettu

Aurinko - Skorpioni // Kuu - Jousimies // AC - Vesimies
"Sit on my face and tell me that you love me."
aQuarius~
Kanta-astroilija

Au vesimies ja asc neitsyt

Profiili
« Vastaus #3 : 26.03.2006 12:09:25 »

Kiitos vastauksista vaikka ton skorpparin kanssa ei ikinä tullut mitään Cheesy mutta kiitos kuitenkin smitten
tallennettu

Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #4 : 26.03.2006 12:49:21 »

mhll

Jaahas.. vai sellaista.. ja meillä se oli vaan kylän auttamista edellisessä elämässä.. hmm.. vai vanginvartija.. oletko koettanut irrottaa teidän väliset valat esim enkelten tai energiahoidon avulla. Onnistunee sekin. Hauska kuvaus tosta teidän seksistä. Miesparat.. hehehe ...

Mistähän tässä kaikessa on kyse=suhteet, jos nimittäin kaikki energiasiteet katkottais kaikkiin, ei olis suhteita paitsi niitä "karmavapaita" ja siihen on vielä aikaa ja kauan.

Ja jos olen elänyt niin monta elämää kuin olen kun olen niin valaistunut, taitaa olla aika monta noita aviomiehiäkin ollut, minkä kaikki exät itsestään tunnistivat, eli tässä nyt sitten lähinnä odotellaan sitä seuraavaa hiki otsalla heheee.

Alistamisyritys liittynee au ja nousskorppareihin, en sietäisi sitä, niiden tapa pitää asiat hallinnassa. Lähde pois jos paha olla.
« Viimeksi muokattu: 26.03.2006 13:02:01 kirjoittanut EternalSun » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Nomadi
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #5 : 26.03.2006 15:26:46 »

Se piti sanomani että skorpin ja verkarin välille kyllä syntyy helpostikin paljon kemiaa, koska heitä kiehtoo toistensa maailmat, mutta  ei se kemia sitten kuitenkaan loppunasti taida kantaa. Ihan omaa komusta tässä vaan puran....  Cool
tallennettu

Aurinko - Skorpioni // Kuu - Jousimies // AC - Vesimies
"Sit on my face and tell me that you love me."
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: