Moi!
Mä olen ite vesimies nainen, nouseva merkki on leijona. Mun ukko on skorpioni ja nouseva rapu muistaakseni.
Me on oltu yhdessä 13 vuotta. Alkuun meillä meni loistavasti, oltiin kaikkien kavereitten mielestä ihanne pari kun ei koskaan tapella.
Kyllä niitä erimielisyyksiä silti meilläkin on ollut ja aikojen myötä yhä enemmän. Mä olin ja olen suorapuheinen, sanon eka ja ajattelen vasta sitten. Olen herran herkkää sydäntä ja rakasta sukua loukannu sillä tavalla toisinaan.
Molemmat haluu olla oikeessa ja sanoo viimesen sanan joka asiaan ja se aiheuttaa törmäyskurssin. Herran pitää antaa ohjeita ja mä en voi sietää että joku neuvoo jos en ole apua pyytäny.
Vuosien varrella on etännytty toisistamme kauas. Meillä ei ole enää vuosiin ollu mitään puhuttavaa paitsi pakolliset asiat. Mä tunnen että mua ahdistaa ja että mua yritetään alistaa. Enhän mä siihen suostu, mutta pahaa oloo se tuottaa kun mulle tärkeet jutut on miehelle toisarvosia. No hyvin olen vastannut samalla tavalla.
Sanotaan etä seksi skorpioonin kanssa on loistavaa. Puppua sanon mä. Alkuun oli ok, nykyään painajaista. Tylsää rutiinia. Herra valittaa etten haluu ja oon kylmä, Sit kerran yllätin ja näytin paljonko oikeesti haluun, niin sit se aneli armoo ei kunto kestäny. Ei vesimies kylmä oo, mutta jos kohde on väärä niin kyllä sillon on varsin jäätävä. Oikeen kohteen kun saa niin...
Kostonhalusia ne skorpparit on ja niitähän ei saa jättää. Heikkojen aikojen jälkeen ehdotin eroa, mutta herra roikkui kun kravatti kaulassa. Jos jätän hän tekee mun elämän vaikeeks. No sehän ei kuitenkaan ihan tosta vaan onnistu. Taistelutahtoo löytyy tästä mimmistä ja kun sota on tavallaan jo julistettu, niin nyt tarvii vaan koota armeijansa kasaan...
Meillä tää tulee edellisistä elämistä, jossa me on kohdattu, Mä olin villi mustalainen toisen maailmasodan aikaan balkanilla tai kreikassa ja mun mies oli systeemin edustaja jonka oli pakko vahtia mua. Se on vaan jääny päälle hänelle, tässä elämässä hän on mulle edelleen vanginvartija ja pitää näennäisen suhteen kasassa pakolla.
Empä tiä paljonko tää vastas sun kysymykseen, täähän on vain meidän tarinasta osa. Mutta ehkä se suuntaa antaa mitä se voi olla tai sitten ei.
Mutta onnea ja menestystä sulle kuitenkin mikäli aiot suhdetta skorppariin kehittää. Toivon teille parempaa suhdetta kuin meillä on.