kreivitär ja paronitar,minä oon sitte ruhtinatar....
joo,Ihanan Elisan tytärtä kateltu,hyvinkin sieltä löytyy Nessuksen teemaa
rovatar
no heti aattelin, jotta löytyyköhän kuvioista Lilith,vahvistaen teemaa,
ja sitä myöten kolmiodraamaa,niinku Nessuksellakin.
Descendentillä tuon Nessuksen tehtävä lienee sinulla "to help you know yourself better",asian voi ulkoistaa ja sitten sisäistää.
tr
auttanee tiedostamisessa,toisaalta voi tuoda viestin teemaan liittyen,joku asia tulee julkiseksi jupiterin neliöllä,tai petokseen haetaan oikeutta,
vahvistaisi tätä,tai näet petoksen läpi,10 huone on päivänvalossa,et mene halpaan,tai sitten kolmiolla menet helpostikin? Mutta sekin palvelee päämääriäsi.
Lilith ja Lilith
vahvistavat omanarvon tunnettasi,olet kaikkea sitä mistä naista haukutaan,
mutta reilusti,avoimesti,kaikesta nauttien,
että sinuna sovittelisin jo korkokenkiä jalkaan vappua aatellen ja mielenkiinnolla odottelisin Lilithin tuomaa hyvin intensiivistä rakkausseikkailua,toivoen kyllä ettei viuhka käy vierestä naisystävälle
Tuo Nessus
:vaaka:han on aika väljä,
liekö sillä kauheesti painoarvoa.Onko ite Mc lähempänä?
Mitä kaikkea tuohon Nessukseen sitten liittyy?
Virran ylitys,kuoleman mysteeri,vrt egyptiläisten matka aamunkoitosta
:lta descendentille auringonlaskuun,
neidonryöstö,ei vaan vaimonryöstö,välinpitämättömyys toisten sitoumuksia kohtaan,
naamioitu herrasmiesmäisyys,mukamas auttaminen petos mielessä,
naisen hyväuskoisuus kaikkia gentlemanneja kohtaan,
muistutus siitä,että joskus on parempi kahlata itse virran yli,kohdata vastukset,vaikka yhdessä sen kumppanin kanssa,ilman ulkopuolista apua,
tilaisuus tekee varkaan,mutta siitä jää kiinni,poliisi pamputtaa myrkkynuolillaan vastarannalta,
toisen heikkouden hyväksikäyttämistä,naiselle on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiin tärkeää varmistaa rakkautensa keinolla millä hyvänsä,pelko hylätyksi tulemisesta,kostotoimet hyödyntäen toisen heikkoutta,psykologista silmää hyödyntää tilanne,viime hetkellä,
veri,verisukulaisuus,kuin viime hetken testamentti ennen kuolemaansa,
jos en minä saa niin et kyllä saa sinäkään,mies vastaan mies,
omaan myrkkyynsä kuoleminen loppujen lopuksi,minkä virran yli ampuu se paitana päälle puetaan,kuolinpaita? tuskallinen kuolema,ja viimeinen ehtoollinen, jossa kuitenkin jo kohdatut vastukset ja uroteot punnitaan ja hyväksi havaitaan ja jumalaksi sinut korotetaan (Herakles)
"Herakleen seitsemäs uroteko oli merestä syntyneen härän vangitseminen.
Minos ei ollut onnistunut uhraamaan sitä Poseidonille ja Minoksen vaimo oli alkanut himoita sitä.Herakles toi härän mukanaan Tirynsiin,missä hän päästi sen vapaaksi."
seitsemäs synti:ahneus?
monesko käsky se oli älä himoitse toisen aviopuolisoa äläkä mitään mikä on hänen omaansa?
vanhakantaisesti ajatellen ,että mies on se joka omistaa?