Enpä juuri koskaan täältä Astrosta, kun täynnä shittiä suoraan sanottuna,
Naulan kantaan Sasha. Lieneekö tuossa myös syy ettei tänne enää viitsi useinkaan edes katsoa. Silti jos googlettaa astro-tietoa, aika usein tarjoaa juuri näitä sivuja tiedonhankintaan.. Jaa,
Ja viitisentuhatta viestiä pistää miettimään omien kirjoitustesi asianmukaisuutta. Siis täällä astro-foorumilla. Tämä alkaakin enempi ja enempi näyttämään sillisalaatilta kaikenlaisine ihme uusine höysteineen.
-aikaako tämä nyt sitten? Miten olisi jos erottelisi uudet ja vanhat harrastajat omille saiteilleen, paitsi että sitten ei pääse häikäisemään tiedoillaan jos on joskus tunnustautunut amatööriksi.
Joulun piikkiin vaan, se on kovaa pitää yllä vanhoja perinteitä
No jaa, minä olen kirjoittanut kaikki shittini rehellisesti samalta profiililta viiden vuoden ajan,
enkä poistanut profiilia ja aloittanut...jatkanut shitin jauhantaa uudelta profiilita ja nikiltä "uutena".
Helpompi poistaakin niitä viestejä myöhemmin kun siihen aletaan.
Kun mä tulin tänne palstalle kirjoittelemaan 5 vuota sitten, oli menossa buumi
kaikenlaisesta enkeli-jeesustelusta ja henkimaailmasta ylipäätään ja täällä oli
porukkaa, joka etsi vastauksia elämänsä ongelmiin sitä kautta j
a vaikka alkuperäinen
tarkoitukseni oli opetella astrologiaa, niin vaikeutena oli se, että ne vanhat astrologian
harrastajat sivuuttivat meidät aloittelijat täysin (koska ne eivät tienneet mistään ja vasta kyselivät
ja kukaan ei halunnut kait toistaa itseään).
Nuo henkiset ihmiset taas olivat suorastaan
nälkäisiä tietämään ajatuksiasi ja YV:tä siitä ja tästä tulvi osan kohdalla jopa häiriöksi asti,
jonka ansiosta Astrossa on nykyään tuo blokkaus-toiminta olemassa.
Viimein liityin eräälle (ei suomalainen) astrologian forumille, joka on ja ainoastaan
astrologian harrastajille ja sain sen, mitä olin hakemassa.
Astro on jäänyt läppä-paikaksi.
Googlettamalla saa tietoa, mutta se on maakohtainen, joka liittyy maakohtaiseen
informaation rajaamiseen ja rajoittamiseen.
Kokeile Googlesi google.com, eikä .fi, (mikäli suomalainen netti-laki sallii sen, niin ja sananvapauttanne
ei ole rajoitettu niin, että ette saa rajattomasti tietoa muun maailman asioista)
niin saat enemmän tietoa ja hakutuloksia ulkomaisilta saiteilta, joita on loputtoman paljon.
Voit kokeilla myös muita hakukoneita ilman fi tunnusta.
SMF tarjoaa vanhojen viestien poistoa aikarajoituksella, mutta liekö syy näihin vanhojen
viestien arkistointiin se, että palstan ylläpitäjä on
?
Mielestäni vanhat viestit ovat kuormittamassa energioita ja porukka ei pääse uusiutumaan
jutuissaan, kun aina on, että näää-näää, sanoit sitä ja sinä olet tälläinen ja tuollainen,
kun yrität hiukankaan sanoa, että mielestäsi
saa aikaan
ihmisessä tunteettomuutta tms.