Tuohon tunnuksien poistamiseen ...
Joskus tuntuu, että voisi ensin deletoida kaikki omat viestinsä…sitten poistaa tunnukseni ja aloittaa ihan ” puhtaalta” pöydältä…
Kuin olisi syntynyt uutena ihmisenä…vaikka ihan sama mie Mie olisin siltikkin…
Minun radix. kartalla on niin vahvat , painotteet, että mie koen itseni niin monipuoliseksi…minussa on monta erilaista ja eritasoista puolta…enkä mie haluaisi rajoittaa niitä.
Joskus höpsö, omanlaatuista huumoria,
toisinaan hyvinkin henkisiä pohtiva,
toisinaan vakava jurottaja,
toisinaan seksiä tihkuva…
pitäskö minun jotenkin nämä puoleni rajoittaa…( r. Sat yht Au),
vai miksen saisi olla semmoinen kuin olen…kysyn siis itseltäni…ja vastaa saan ja olen.
Olen vilkas höpsö , vakava ., hempeä, empaattinen puoli, seksikäs puoli, edistyksellinen :uranus:puoli…ja
siksi mie edelleen kirjoitan ja aion kirjoittaa samalla tunnuksellani…koska se olen mie.
Tämmösenä ihmisenä.
Itseni hyväksyen.
...mutta suomalaisessa kulttuurissa sinä et saa olla sinä, etekin, jos olet monipuolinen
ja vieläpä tyytyväinen itseesi ja elämääsi.
Siksi näitä kränkköjä, jotka kohdistaa jokainen sanasi itseensä henkilökohtaisesti,
on niin paljon (tälläkin saitilla), koska ne ovat kasvaneet kommunistiseen ajattelutapaan,
että kaikki pitää olla samanlaista kaikille, ei yhtään enempää, mieluiten vähemmän kuin itselle,
ihmisiä kun vielä ovat, eivätkä tunteettomia robotteja, siitä ajattelutavasta huolimatta.
Sasha, en minä ole täällä profiiliani koskaan poistanut. Nimen vaihdoin (silti kirjaudun sisään edelleen känkkäränkkänä) koska se ei enää tuntunut sopivalta, erinäisistä syistä, ja kuvat otin pois. Olisin varmaan jossain vaiheessa halunnut pois koko profiilin, siitä jopa kysyin ylläpidolta vastausta saamatta, enkä siinä siis koskaan onnistunut. En ajatellut että viisaat lukijat selatessaan vanhoja tekstejä ketjuissa (kerratakseen ja näin oppivansa) eivät keksisi selvät yhtälöt kirjoittajien (ja viestien lukumäärien) ja kirjoitusten välillä. Ja monissa ketjuissa kun on lainattu aiempaa kirjoittajaa, näkyy se "vanha" nimimerkki. Enkä taida olla ainoa nimen vaihtaja täällä, toiset tuntuvat vaihtavan niitä kuukausittain. Ja minunkin profiiliani selaamalla pääsee lukemaan (kai) kaikki kirjoittamani viestit alkaen sieltä vuodelta 2006, kai.
Eikä seksissä mitään vikaa ole, elämän mauste suola mikä kullekin. Ihan sama. Eikä minua ahdista jos muut tykkäävät kertoa kokemuksiaan sillä saralla vaikka itseäni ei, en vaan jaksaisi lukea niitä tai nyt taas toistaa itseäni .
Kiitos vinkeistä myös Sasha, omaa laiskuuttaan lukee useammin suomen kielellä ja ne ulkolaiset foorumit joissa olen vieraillut, eivät ole tarjonneet mielestäni mitään uutta jos ottaa nyt huomioon tämän foorumin sen nimenomaisen astrologiapuolen. En siis ole surffannut riittävästi. Eikä olis ollut aikaakaan. Enkä missään tapauksessa luule että moniakaan kiinnostaa samat asiat kuin minua!
Tai lukea hölinöitäni.
Kirjoitus oli yleinen, ei sinulle. Googlettaminen kannattaa aina.