Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kun tiedätte mitä teistä puhutaan  (Luettu 7103 kertaa)
0 jäsentä ja 11 vierasta katselee tätä aihetta.
maiskuli
Vieras
« : 24.04.2009 10:56:00 »

Jos koette tätä niin mäkin koen. Onko teillä joskus vaikeuksia ihmissuhteissa kun tiedätte?

mulla on ainaki läheisten ja sukulaisten suhteen. Kun joku on puhunut negatiivisesti minusta niin tuntuu joskus että parempi kun mulla ei olisi tämmöistä lahjaa.

jonkin verran selvännäköisyyttä ilmenee unessa mutta ihan valveilla ollessa tulee selviä viestejä esim. henkilöstö jota vahvasti ajattelen.

kertokaa kokemuksia jos niitä on.

Välillä pidän itseäni hulluna Sad Embarrassed
tallennettu
maiskuli
Vieras
« Vastaus #1 : 24.04.2009 11:21:22 »

mä taas vetäydyn henkilön seurasta jonka energia ei miellytä minua ja nämä ihmiset joskus tuntuvat oikein huomaavan etten käyttäydy heidän seurassaan normaalilla tavalla.

sitten kun taas jonkun ihmisen energia on täynnä valoa niin haluaisin melkein halata tätä henkilöä.
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #2 : 24.04.2009 14:33:50 »

Jos koette tätä niin mäkin koen. Onko teillä joskus vaikeuksia ihmissuhteissa kun tiedätte?

Päinvastoin. Kun tiedän etukäteen mitä ne ajattelevat, olen myös etukäteen varautunut kuulemaan niiltä ennemmin tai myöhemmin sen mitä oletankin niiltä kuulevan ja niinpä vastauskin on valmiina. coolsmiley Pyrin tekemään negatiivisista ihmissuhteista asiallisia, erityisesti jos henkilön kanssa on pakko olla esim. työn takia tekemisissä, jos se ei onnistu niin on pantava kokonaan poikki.
tallennettu
rubiinitar
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #3 : 24.04.2009 17:23:08 »

Vahva intuitio ja tunnetilojen vaistoaminen on kyllä aika rasittavaa, pitäisi opetella suojaamaan itseään muiden tunteilta.

Toisaalta tunnnen selvänäkijöitä jotka ovat sivilissä aivan uskomattoman huonoja ihmistuntijoita, eivät todellakaan vaistoa yhtään mitään toisesta normaalissa kanssakäymisessä, vasta kun he "katsovat" he muuttuvat selvänäköisiksi. Lienee jonkinlainen "suutarin lapsilla ei ole kenkiä" -ilmiö.

Tällaisen ihmisen kanssa on hyvin vaikea tulla toimeen, koska hänen oletettua herkkyyttään pitäisi ikäänkuin automaattisesti kunnioittaa (tällaiseen lahjaan liittyy "gurun" sädekehä) hänen kykynsä vuoksi, mutta jos ihminen todellisuudessa onkin tahditon ja oikukas möläyttelijä ja huono ihmistuntija, niin coctail on eriskummallinen.
tallennettu
LYV
Vieras
« Vastaus #4 : 25.04.2009 00:16:01 »

Päinvastoin. Kun tiedän etukäteen mitä ne ajattelevat, olen myös etukäteen varautunut kuulemaan niiltä ennemmin tai myöhemmin sen mitä oletankin niiltä kuulevan ja niinpä vastauskin on valmiina. coolsmiley Pyrin tekemään negatiivisista ihmissuhteista asiallisia, erityisesti jos henkilön kanssa on pakko olla esim. työn takia tekemisissä, jos se ei onnistu niin on pantava kokonaan poikki.

Sama homma täällä. Leikin kyllä yleensä tietämätöntä paitsi läheisissä ihmissuhteissa. Entinen poikaystäväni sanoi minua alieniksi, koska osasin lukea hänen ajatuksiaan. Ne tulee mulle intuitiivisina viesteinä, fiiliksinä, jotka joskus jopa yritän torjua.
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #5 : 25.04.2009 05:57:01 »

Minulla on vähän tämä sama. Tiedän esimerkiksi, juuri, että joku ihminen pitää minua vaikka oman edun tavoittelijana ( :Smiley ), itsekkäänä tai laiskana - esimerkiksi juuri töissäni olen "kuullut" paljon tätä yhdeltä pomoltani, joka itse on hullu työnarkomaani, eikä käsitä, että teen töitäni oman tahtini mukaan, en hänen tahtinsa mukaan. Grin Toisaalta joskus on myös mukavaa, kun huomaa, että joku ihminen vaikka ihailee sinua hirveästi tms. Smiley Tätä kyllä sattuu harvemmin kuin noita negatiivisten ajatusten nappaamista.  2funny Välillä se on todella raskasta, mutta kaikkeen tottuu. Tavallaan se on kyllä ollut todella opettavaista siinä mielessä, että itse olen aina ollut todella "riippuvainen" (varsinkin lapsena) muiden ihmisten hyväksynnästä ja tämän kyvyn kautta olen sitten tajunnut, että jos kuuntelisin jokaisen ihmisen uskomuksia ja negatiivisia ajatuksia minusta, tulisin hulluksi. Grin

Tärkeintä on siis kuitenkin kuunnella vain itseään. Smiley
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
rubiinitar
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #6 : 25.04.2009 07:10:12 »

Toisaalta, se on egomme jota ylipäätään kiinnostaa mitä muut meistä ajattelevat, oli sitten kyse positiivisesta tai negatiivisesta.

Eli paitsi että voimme oppia suojautumaan muiden energioilta niin voimme myös oppia hyvin paljon omasta itsestämme, kuinka herkkä egomme ylipäätään on arvostelulle ja imartelulle (jos joku ihastuu niin se imartelee egoa, vaikka ihastuja olisi pelkkä energiasyöppö).

Eli pitäisi oppia olemaan vähemmän egoistinen. Michael-kanavointikirjassa Kesytä lohikäärmeesi oli hyvin kuvattu ihmistyyppi (en nyt muista tyypitysten nimiä), joka toisaalta on hirveän haavoittuva
ja herkkänahkainen ja toisaalta ylpeä ja egoistinen, siis egoismi ilmentää heikkoutta, pakko korostaa egoa, koska on niin peloiissaan ja päinvastoin  angel

Helpottaa hirveän paljon elämää heti, kun tajuaa, että oma ego ei olekaan niin hirveän tärkeä. Olen hokenut tätä kyllästymiseen saakka: "You can not hurt me, because I am nothing, absolutely nothing!" (kukaan ei voi haavoittaa egoa jota ei ole, sielua joka tajuaa ykseyden)

Vapauttava ajatus mutta ei helppo toteuttaa käytännössä.
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #7 : 25.04.2009 14:58:09 »

Toisaalta, se on egomme jota ylipäätään kiinnostaa mitä muut meistä ajattelevat, oli sitten kyse positiivisesta tai negatiivisesta.

Tietenkin. Egon tehtävä on tehdä ympäristölle selväksi ettei sitä kannata viilata bisneksissä linssiin, yrittää ryöstää tms. Ainakin täällä isossa maailmassa missä on katujengejä ja vesikauhuisia kulkukoiria jne.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #8 : 25.04.2009 17:10:18 »

Rankaahan se on välillä, mutta sen kanssa oppii elämään.  angel
tallennettu
Freelancer
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #9 : 25.04.2009 21:26:16 »

..niin voimme myös oppia hyvin paljon omasta itsestämme..

Ulkoinen on aina heijastus sisäisestä. Kaikki on heijastusta omasta itsestä. Mitä suurempi sielullinen tavoite on tasapainoittaa ego, sitä voimakkaammin maailmankaikkeus heijastaa takaisin pienimmätkin egon rippeet. Pikkuriikkinenkin itsessä oleva itsekeskeisyys saattaa heijastua takaisin vaikka miten rankkana narsistin kohtaamisena, jollei se helpommalla tule tiedostetuksi ja tasapainoitetuksi.

Kyky aistia ja nähdä korkeammin on usein rankkaa mutta kannattaa käyttää sitä hyödyksi ja tunnistaa sen avulla omia egon rippeita. Jos tulee intuitiivista viestiä jostain negativisesta, joku puhuu pahaa yms. niin kannattaa miettiä olenko itse puhunut pahaa jostakusta tai onko minussa pikuriikkisenkin taipumusta puhua pahaa tilaisuuden tullen.

Maailmankaikkeus on rakkaudessaan lahjomaton, se heijastaa meille kaiken!

smitten

t.Free
tallennettu

~~~ paras mitä voi rukoilla on, että tapahtuu mikä tapahtuu - sanoo eräs Kreikkalainen tietäjä ~~~~
Corvus Leonis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #10 : 27.04.2009 04:42:20 »

Jos tulee intuitiivista viestiä jostain negativisesta, joku puhuu pahaa yms. niin kannattaa...

...murskata lähde. On hauska laitta nyrkki laulamahan, kuten sanonta kuuluu. laugh
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: